Şimdi Ara

MOTORUN TERS ÇALIŞMASI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
17.847
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün babam geldi kendisinde 92 model spring var 0 aldı satmıyor

    Arabanın kazası ıvırı zıvırı yok bakımlarını yaptırır gözü gibi bakar.

    Bugün nostalji olsun diye ben kullanayım dedim marşa basmamla

    Gır gır gır gır poffffısssm

    Yaptı araba içerisi duman oldu lan dedim yanıyoruz apar topar elimde yangın tüpü fırladım arabadan kaputu açtım yüksek miktarda duman çıktı sonra kesildi.

    Babam dedi ki motor ters çalışıyor emme manifoltundan egzos gazı veriyo egzos manifoltundan hava çekiyor.

    Arada sırada olurmuş bi zararı olurmu araca



  • tamircinin oğluna göstermiş sorun olmaz arada yapar demiş.
    Tamirci demek hakaret olur aslında aileden biri oldu adam 15 yıldır aynı tamirciye götürüyor babam yarın oğluna değil kendisine baktırayım emin olmak lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NEŞELİMEŞEODUNU -- 16 Ağustos 2011; 23:50:27 >
  • ilk defa böyle bişey duydum
  • nası oluyor læ
  • Teorik olarak krank mili ters dönecek şekilde çalışırsa mantıklı geliyor motorun öyle yapması ama yapar mı? Sizin sorununuz bu mu bunu burda heralde kimse kesin biçimde söyleyemez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L.J -- 17 Ağustos 2011; 0:55:21 >
  • Biri marş dinamosunun kablolarını ters çevirmiş ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KNTLG -- 17 Ağustos 2011; 0:59:23 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • motor ters çalışsada yine işlem aynı olur ''teorik olarak''

    sadece krank mili soldan sağa döneceğine sağdan sola döner,ve diğer aksamlarda öyle
  • motorun ters yönde dönmesi ile emme valfleri egzoz, egzoz valfleri de emme zamanında açılır mı? bana kalırsa açılmaz gibime geliyor, bu durumda öyle bir şey olacağını sanmıyorum.
  • öyle bişey olması imkansız çünkü emme monifoldu açıldığında motora yakıt gönderiliyor..sonuçta yakıt gönderildiğinde egsoz subabı açılıyosa hava olmaz yanma olmaz motor çalışmaz..
  • Aküde doğru akım var. Dolayısıyla marş motoru doğru akımla çalışır. Yani her seferinde aynı yönde döner. (kabloları ters bağamadıkça) marş motoru zorlanmış ve fazla akım çekmiş olabilir. Kablolarda yanık var mı diye bakmanı öneririm.
  • İlginç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasinist

    öyle bişey olması imkansız çünkü emme monifoldu açıldığında motora yakıt gönderiliyor..sonuçta yakıt gönderildiğinde egsoz subabı açılıyosa hava olmaz yanma olmaz motor çalışmaz..


  • İhitmal bile yok.
  • her ne kadar krank mili dairesel hareket etse de, pistonlar doğrusal hareket eder. Yani motor ters çalışsa bile emme subabı açıldığında emme zamanı egzos subabı açıldığında egzos zamanı ve bindirme zamanları değişmez.çünkü triger kayısının aynı noktası ileri doğruda gitse geri doğruda gelse krank milinden aldığı hareketi iletir ve subap zamanları değişmez.doğal olarak ters çalışma diye birşey yoktur.(aslında vardır, eski gemilerde tornistan yaparken kullanılır fakat o dizel makinenin sistemi biraz farklıdır)
  • Al sana Geri Geriye 5 vitesli araba :DDD
  • ateşleme bobininde arıza vardır

    edit : yazdığım şey sanırım distrübütör olabilirde adını tam çıkaramadım şimdi vazifesi silindirlerde patlama sırasını ayarlamak

    buji kablolarının çıktığı şey



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hunter06 -- 17 Ağustos 2011; 9:55:07 >
  • terse çalışıyorsa benzin yakmak yerine benzin üretiyordur,sakın lpg de kullanmayın benzin daha pahalı
  • La yakmışınız motoru ne ters çalışması kandırmayın.....
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.