Şimdi Ara

Sabahları durmak için debriyaj ve frene basınca rolanti düşmesi ve stop

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
34
Cevap
0
Favori
12.934
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar konuyu sürekli yeniliyorum ama çok çaresizim, severek bindiğim arabamı(Yeni Aveo 2012 model-22binkmde 13binde LPG takıldı) yok pahasına satma noktasına geldim. Aracımda BRC My11 LPG kiti var. Aslında uzun bir hikayesi var ama şu anda sabahları motor soğukken durmaya çalıştığımda debriyaja basınca rolanti düşüyor ve frene de basınca araç çoğu zaman stop ediyor. Bu durum hem benzinde hem de gazda oluyor. Motor ısınıca ne LPGde ne de benzinde problem yok. LPG servisi sorun arabada diyor, Chevrolet servis LPGden diyor. Kelebek boğazı serviste temizlendi, ama problem devam ediyor. Bu problemden önce arabayı benzinde sürüyordum çünkü enjektörler hava aldığı için arıza ışığı yanıyordu, o sebeple LPG bakımı(filtreler falan da değişti) yapıldı ve ertesi gün araç stop etmeye başladı. LPG servise gittim, geçiş ısısını 30dan 35e çıkardılar, bir daha olmaz dediler, tekrar aynı problem devam etti, 1 gün LPG servise bıraktım, "araba çiğ benzin atıyor Buji tırnaklarını daralttık, 300 km benzinde sür, tekrar gel" dediler, hala problem devam ediyor. Servis anlamaz, seni sanayide iyi bir usta var ona gönderelim diyorlar. Buna benzer problem yaşayan veya duyan var mı? Lütfen yardım edin.







  • Bazı araçlarda lpg sonrası sık görülen bir durum bu. Kesinlikle yetkili servisi dinlemeyerek marka konusunda uzman bir özel sevisle görüşün. Büyük ihtimalle boğaz kelebeğinde sorun var. Frene basınca pompa motoru sıkıştırir ve motora gaz verilmediği için ecu yakıtı bir miktar artırarak deviri sabit tutar. Bu tür ince yakıt mudahaleleri sağlıksız boğaz kelebeği yüzünden yapılamıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu probleme LPG beyni veya enjektörleri sebep olamaz mı? Çünkü daha öncesinde benzinde problemsiz sürüyordum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhmtcimen

    Bu probleme LPG beyni veya enjektörleri sebep olamaz mı? Çünkü daha öncesinde benzinde problemsiz sürüyordum.

    Sorun lpg beyninde olsaydı benzinde problem olmazdı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sübap ayarları diyeceğim ama ayarların bozulması için 22bin çok düşük bir km... Yine de aklınızda bulunsun.
    Boğaz kelebeği temizlenecek, bir süre benzinde kullanılıp, yeniden LPG kalibrasyonu yapılacak. Tabiki bütün bunları iyi bir usta yapacak...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • sıcaklık müşürün arızalı kardeşim boşuna uğraşma ecu motor soğuk veya srekli sıcak zannediyor yakıtı ayarlayamıyor pahalı bişey değil değiştir kafan rahat etsbn
  • ilk çalışmadada geç aldığı oluyormu?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • benim de benzeri şeyler başıma gelmişti. hem de iki kez farklı arabada. biri palio idi. volan dişlisindenidi. diğeri de symbolde oldu o da tüpün basıncı ile alakalıydı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop

    sıcaklık müşürün arızalı kardeşim boşuna uğraşma ecu motor soğuk veya srekli sıcak zannediyor yakıtı ayarlayamıyor pahalı bişey değil değiştir kafan rahat etsbn

    Çok mantıklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50


    quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop

    sıcaklık müşürün arızalı kardeşim boşuna uğraşma ecu motor soğuk veya srekli sıcak zannediyor yakıtı ayarlayamıyor pahalı bişey değil değiştir kafan rahat etsbn

    Çok mantıklı

    Bu sıcaklık müşürü rolantiyi etkiler mi? Kusura bakmayın açıklar mısınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop

    ilk çalışmadada geç aldığı oluyormu?

    Hiç bir problemim yok, kontağı çevirince araba çalışıyor.
  • kelebekteki rolanti valfinin ağzını kapatmışlar montaj sırasında dostum sorun sadece lpg den git lpg swervisinin en merkezine yapın bu arabayı de yapacaklar sorun kesinlikle ve kesinlikle lpgden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhmtcimen

    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50


    quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop

    sıcaklık müşürün arızalı kardeşim boşuna uğraşma ecu motor soğuk veya srekli sıcak zannediyor yakıtı ayarlayamıyor pahalı bişey değil değiştir kafan rahat etsbn

    Çok mantıklı

    Bu sıcaklık müşürü rolantiyi etkiler mi? Kusura bakmayın açıklar mısınız?

    Motor soğukken sıcaklık müşürü ecuya derki motor soğuk az yakıtı arttır havayı kıs ecuda hay hay der yapar. Motor ısınınca herşey normale dönünce tamam yakıtı kıs motor ısındı der. Ama sensör arızalı olunca arabayı çalıştırır çalıştırmaz sensor ecuya motor sıcak yakıtı arttırma der. Halbuki motor soğuktur. Sende gidersin ışıklarda ayağını gazdan çeker debriyaj ve frene basar rölantiye yük bindirince yakıtta az gelince hoppp stop. 35 lirayı geçmez bu tür arızalarda büyük masraflardan önce bu müşür değiştirilip denenir yoksa seni çok soyar ustalar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K0rkunc

    kelebekteki rolanti valfinin ağzını kapatmışlar montaj sırasında dostum sorun sadece lpg den git lpg swervisinin en merkezine yapın bu arabayı de yapacaklar sorun kesinlikle ve kesinlikle lpgden


    Rölanti valfi dediğiniz boğaz kelebeği onu nasıl kapatsınlar niye yapsınlar? Kapalı olsa arac calısmazki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop

    quote:

    Orijinalden alıntı: mhmtcimen

    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50


    quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop

    sıcaklık müşürün arızalı kardeşim boşuna uğraşma ecu motor soğuk veya srekli sıcak zannediyor yakıtı ayarlayamıyor pahalı bişey değil değiştir kafan rahat etsbn

    Çok mantıklı

    Bu sıcaklık müşürü rolantiyi etkiler mi? Kusura bakmayın açıklar mısınız?

    Motor soğukken sıcaklık müşürü ecuya derki motor soğuk az yakıtı arttır havayı kıs ecuda hay hay der yapar. Motor ısınınca herşey normale dönünce tamam yakıtı kıs motor ısındı der. Ama sensör arızalı olunca arabayı çalıştırır çalıştırmaz sensor ecuya motor sıcak yakıtı arttırma der. Halbuki motor soğuktur. Sende gidersin ışıklarda ayağını gazdan çeker debriyaj ve frene basar rölantiye yük bindirince yakıtta az gelince hoppp stop. 35 lirayı geçmez bu tür arızalarda büyük masraflardan önce bu müşür değiştirilip denenir yoksa seni çok soyar ustalar.

    +1

    Ayrıca lpg kit montajinda işçilik hatası olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop

    quote:

    Orijinalden alıntı: K0rkunc

    kelebekteki rolanti valfinin ağzını kapatmışlar montaj sırasında dostum sorun sadece lpg den git lpg swervisinin en merkezine yapın bu arabayı de yapacaklar sorun kesinlikle ve kesinlikle lpgden


    Rölanti valfi dediğiniz boğaz kelebeği onu nasıl kapatsınlar niye yapsınlar? Kapalı olsa arac calısmazki

    aynı durum bende vardı fazla akıllılar rolanti valf yuvasını kapatmışlar araba başlatırken biraz gaz vermeden başlamıyordu bile ben kendim söktüm kelebeği kurcalarken farkettim sonra orayı açtım taktım artık rolantimde hiç bir sıkıntı kalmadı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K0rkunc

    quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop

    quote:

    Orijinalden alıntı: K0rkunc

    kelebekteki rolanti valfinin ağzını kapatmışlar montaj sırasında dostum sorun sadece lpg den git lpg swervisinin en merkezine yapın bu arabayı de yapacaklar sorun kesinlikle ve kesinlikle lpgden


    Rölanti valfi dediğiniz boğaz kelebeği onu nasıl kapatsınlar niye yapsınlar? Kapalı olsa arac calısmazki

    aynı durum bende vardı fazla akıllılar rolanti valf yuvasını kapatmışlar araba başlatırken biraz gaz vermeden başlamıyordu bile ben kendim söktüm kelebeği kurcalarken farkettim sonra orayı açtım taktım artık rolantimde hiç bir sıkıntı kalmadı

    Benim aracı çalıştırırken problemim yok, araç sorunsuz çalışıyor, hareket ediyorum, vitesi yükseltiyorum, 400 500 metre sonra trafik ışıklarında debriyaja basıyorum, rolanti bir anda 300 e kadar düşüyor, motor titriyor, frene de basınca hop stop. Yok bir gün öndeki araca vurucam. stop edince hem direksiyon hem de fren kitleniyor. Motor ısınınca problemsiz ne rolanti problemi var ne de stop ediyor.

    Hararet müşürü arabanın çiğ benzin atmasına sebep olur mu? Çünkü LPGci araba ilk çalışınca çiğ benzin atıyor demişti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mhmtcimen -- 8 Aralık 2013; 22:42:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhmtcimen

    quote:

    Orijinalden alıntı: K0rkunc

    quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop

    quote:

    Orijinalden alıntı: K0rkunc

    kelebekteki rolanti valfinin ağzını kapatmışlar montaj sırasında dostum sorun sadece lpg den git lpg swervisinin en merkezine yapın bu arabayı de yapacaklar sorun kesinlikle ve kesinlikle lpgden


    Rölanti valfi dediğiniz boğaz kelebeği onu nasıl kapatsınlar niye yapsınlar? Kapalı olsa arac calısmazki

    aynı durum bende vardı fazla akıllılar rolanti valf yuvasını kapatmışlar araba başlatırken biraz gaz vermeden başlamıyordu bile ben kendim söktüm kelebeği kurcalarken farkettim sonra orayı açtım taktım artık rolantimde hiç bir sıkıntı kalmadı

    Benim aracı çalıştırırken problemim yok, araç sorunsuz çalışıyor, hareket ediyorum, vitesi yükseltiyorum, 400 500 metre sonra trafik ışıklarında debriyaja basıyorum, rolanti bir anda 300 e kadar düşüyor, motor titriyor, frene de basınca hop stop. Yok bir gün öndeki araca vurucam. stop edince hem direksiyon hem de fren kitleniyor. Motor ısınınca problemsiz ne rolanti problemi var ne de stop ediyor.

    Hararet müşürü arabanın çiğ benzin atmasına sebep olur mu? Çünkü LPGci araba ilk çalışınca çiğ benzin atıyor demişti.

    hararet müşürü ile çiğ benzinin nasıl bir bağlantısı var hiç bir fikrim yok.. çiğ benzin ateşlemede sorun varsa atar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhmtcimen

    quote:

    Orijinalden alıntı: K0rkunc

    quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop

    quote:

    Orijinalden alıntı: K0rkunc

    kelebekteki rolanti valfinin ağzını kapatmışlar montaj sırasında dostum sorun sadece lpg den git lpg swervisinin en merkezine yapın bu arabayı de yapacaklar sorun kesinlikle ve kesinlikle lpgden


    Rölanti valfi dediğiniz boğaz kelebeği onu nasıl kapatsınlar niye yapsınlar? Kapalı olsa arac calısmazki

    aynı durum bende vardı fazla akıllılar rolanti valf yuvasını kapatmışlar araba başlatırken biraz gaz vermeden başlamıyordu bile ben kendim söktüm kelebeği kurcalarken farkettim sonra orayı açtım taktım artık rolantimde hiç bir sıkıntı kalmadı

    Benim aracı çalıştırırken problemim yok, araç sorunsuz çalışıyor, hareket ediyorum, vitesi yükseltiyorum, 400 500 metre sonra trafik ışıklarında debriyaja basıyorum, rolanti bir anda 300 e kadar düşüyor, motor titriyor, frene de basınca hop stop. Yok bir gün öndeki araca vurucam. stop edince hem direksiyon hem de fren kitleniyor. Motor ısınınca problemsiz ne rolanti problemi var ne de stop ediyor.

    Hararet müşürü arabanın çiğ benzin atmasına sebep olur mu? Çünkü LPGci araba ilk çalışınca çiğ benzin atıyor demişti.

    Çiğ benzini lpg benzin ayarlarını bozduğu için atar. Siz önce müşürü değiştirin sonrada geceden akü nin - kutbunu sökün sabah takıp 250 km benzinde kullanın inşaAllah düzelecek.




  • neden sabahları?

    öğlen,akşam fln durmuyormusunuz?

    Türkçe-Edebiyat hocanız kore gazisimiydi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.