Şimdi Ara

Astra j 1.6 cdti manuel kronik sorun var mıdır ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
242
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Benim astra j 1.6 cdti 136 beygir düz vites aracım 210k kmye geldi ve hiçbir sıkıntısı yok ama km yüksek baya. İleride sorun çıkarma ihtimali nedir ? Araçtan çok memnunum aynısının düşük kmsini almayı düşünüyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >



  • Bu km ye kadar kullanıp "kronik" olan sorunlarını bize mi soruyorsun ? :) ileride sorun çıkarma mevzusu tamamen bakımlar ile ilgilidir. Doğru ustalara gitme ile ilgilidir. her motorun da bir ömrü vardır, yağ pompası değişecekse ve ustan "idare eder abi boşuna masraf yapma" diyorsa araba ile her türlü sorunu yaşayabilirsiniz.


    210.000 km deki aracı değiştirme kararı sorun çıkarma potansiyeline göre yapılıyorsa karar bakımını yapıp binmeye devam edin şeklinde olmalı.


    ama km çok yükseldi, ileride ben bunu satamam şeklinde düşünüyorsanız derhal değiştirmeniz iyi olur.

  • Kronik sorun zaten yok bu kmye gelmiş araç ama yavaştan masraflar başlar enjektör egzoz emisyon sistemi dpf vs bu kmlerden sonra yürütme maliyetiniz artar imkan varsa değiştirmekte fayda var

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 150 bin de triger değişiyor normalde eğer hale değiştirmediyseniz vakti yaklaşmış demektir.ben yeni değiştim 2015 j kasa cdti sport paket , servis kapıyı 70 k dan açtı , özel servislerde 40 ila 50 k arası fiyat çekiyorlar ,

  • zincir triger var bunlarda, motor iniyor triger değişimi için. km bakarsak sizinde trigeri kontrol etmeniz lazım, muhtemelen değişim zamanı gelmiştir artık hiç değişim olmadıysa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artık teknoloji gelişti 200bin km birşey değil.

    Taksiciler 1 milyon km'leri bile görüyor.

    Araçtan memnunsan üçe beşe bakmadan motor aksamındaki kritik parçaları değiştir binmeye devam et.

    Opelin 1.6 dizelleri taş gibidir yeter ki bakımını aksatma.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sssemih24

    Artık teknoloji gelişti 200bin km birşey değil.

    Taksiciler 1 milyon km'leri bile görüyor.

    Araçtan memnunsan üçe beşe bakmadan motor aksamındaki kritik parçaları değiştir binmeye devam et.

    Opelin 1.6 dizelleri taş gibidir yeter ki bakımını aksatma.

    Ticari agir vasita degil bu:)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bir arabam var sorunu var mı gibi bir soru olmuş sene hb sedan onu bari yaz. astra j'lerde hb sedan olmasına ve senesine göre değişir. hb'ler alman sedanlar polonya malı. 2014 2015 hb'de B14NET sıkıntısız revizyon 2019 sonu 2020 sedanlarda B14NET var. bunun yanında atıyorum sedan ama şu sene x model olduğunda komple farklı şeylerden bahsediyor olabiliyoruz. tam doğru bir genelleme yok j kasada ne çıkarsa bahtına gibi bir şey var.

  • Zincir sorunu olabilir. Motoru kapatınca yağ geri kaçıyor. Ona bir parça takılıyormiş sonradan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.