Şimdi Ara

Mercedes yeni c serisi w206 3000 km deneyimim ( arabayı sattım)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
70
Cevap
1
Favori
10.856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Büyük bir hevesle satın aldığım c’yi

    Yaşadığım olumsuz amg deneyiminden sonra satmak zorunda kaldım

    Malzeme kalitesinin sınıfının en kötüsü olduğunu biliyordum zaten. Bunu bilerek aldım.

    Bu araba için Passatı verdiğim için inanılmaz pişmanım. İlk bunu söylemek istiyorum.

    Araba sürmek şehir içinde tamamen eziyete dönüşüyor. İnanılmaz alçak

    15-20 yaş üstü birinin arkada oturması imkansız

    İnanılmaz dar bir araba. Hem tavan hemde diz mesafesi olarak.

    Kesinlikle 224 beygir gibi gitmiyor

    Şanzıman çok iyiydi.

    Kör nokta uyarı çok iyiydi.

    Ekran çok iyiydi.

    Geri görüş kamera netliği çok iyiydi.

    Benim Mercedes ile olayım bitmiştir.


    Kesinlikle tavsiye etmiyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 14 Aralık 2022; 12:14:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • İnanılmaz dar C serisi oluyorsa, 15 yaş zor sığıyorsa biz B sınıfı araçlardan itfaiye çıkarsın o zaman her parkettiğimizde.


    Şehir içinde w206 sürmek eziyet.. kör nokta uyarı çok iyiydi.. kötüsü nasıl oluyor, kör noktanda motor varsa önüne kırıp kaza mı yaptırıyor?


    İlgi çekeceğiz diye iyisini de kötüsünü de abartma sanatının dışkısı çıktı hakikatten..

    Yapay Zekanın Yanıtı

    Mercedes W206 C Sınıfı 3.000 Km Deneyimi

    Mercedes-Benz'in en yeni C Sınıfı modeli olan W206, lüks ve teknolojinin kusursuz bir birleşimidir. 3.000 kilometrelik bir deneyimden sonra, aracın sunduğu özelliklerini ve gelişmiş performansını inceledik.

    Tasarım ve İç Mekân:

    W206 C Sınıfı, önceki nesillere göre daha keskin ve atletik bir tasarıma sahiptir. Geniş ızgarası ve aerodinamik eğrileri, hem şık hem de sportif bir görünüm yaratır. İç mekân, yüksek kaliteli malzemeler ve en son teknolojiyle donatılmıştır. Geniş ekranlı bilgi-eğlence sistemi, sezgisel bir kullanıcı arayüzüne ve çeşitli bağlantı seçeneklerine sahiptir.

    Performans ve Süspansiyon:

    Mercedes C200 W206, 200 beygir gücü ve 300 Nm tork üreten 1,5 litrelik turboşarjlı bir motora sahiptir. Bu motor, 7 ileri otomatik şanzımanla eşleştirilmiştir ve araca etkileyici bir hızlanma ve yumuşak vites geçişleri sağlar. W206'nın süspansiyonu, konforlu bir sürüş sağlarken virajlarda da dengeyi korur.

    Teknoloji ve Güvenlik:

    W206 Mercedes, çeşitli gelişmiş teknoloji ve güvenlik özellikleriyle donatılmıştır. DISTRONIC Aktif Mesafe Asistanı, otomatik acil frenleme ve şerit takip asistanı gibi özellikler, güvenli ve stressiz bir sürüş deneyimi sunar. Ayrıca, MBUX bilgi-eğlence sistemi, sesli komutları ve çeşitli uygulamalara erişimi destekleyerek bağlantılı bir sürüş deneyimi sağlar.

    Genel İzlenim:

    Mercedes W206 C Sınıfı, lüks, performans ve teknolojinin bir araya geldiği etkileyici bir otomobildir. Şık tasarımı, gelişmiş özellikleri ve rafine sürüş deneyimi ile lüks bir sedan arayanlar için mükemmel bir seçimdir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • C allterrain siparişimi hemen iptal ediyorum…

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt

    Onun için birşey diyemem

    kullanmadım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • passat S serisi rakibi zaten pişman olman gayet normal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni hedef ne?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabadan beklentin ne, neden AMG paket alıyorsun o zaman?

    Garip kafalar...

    3 serisi varken C klas zaten alınmamalı.

  • Mercedes E'den başlar şeklide kulaktan kulağa dolaşan bir laf var son 10 yıldır...


    Sevgili Mercedesciğim ile her yıl çıkan modelleri deneyimlemek adına 2010 yılından 2019 yılına kadar uzun yol deneyimlerine çıkardık ancak pandemi birçok şeye bahane oldu...


    62 yaşımda babamda AMG kullanıcısı aracından çok memnun ama imkanlar olsaydı da keşke elegance yumuşak süsyansiyonlu versiyonu tercih edebilseydik zamanında...

    (2016'da Mercedes satış rekoru kırdığı yıl A serileri 110-130bin tl...C serisi 160-190bin tl 'ye satılıyordu)....


    lanse edildiği yıl gözüme çarpan en büyük eksi evet malzeme kalitesi idi...bunu üst model bir araçtan indiğinizde hissediyorsunuz...


    Mercedes yeni  c serisi w206 3000 km deneyimim ( arabayı sattım)

    ancak mevzu E serisinde başlıyor gerçekten... o kalite algısı olsun...konforu olsun... bir çok araca değişmem gerçekten...


    Mercedes yeni  c serisi w206 3000 km deneyimim ( arabayı sattım)




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Lady GarGara kullanıcısına yanıt

    Başka paket yok ki :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıldız yıldız diye mis gibi Passat'ı takasta resmen yok

    Mercedes yeni  c serisi w206 3000 km deneyimim ( arabayı sattım)


    Mercedes yeni  c serisi w206 3000 km deneyimim ( arabayı sattım)


    Mercedes yeni  c serisi w206 3000 km deneyimim ( arabayı sattım)

    paraya verdin ahı tuttu. O zaman güncel 3 serisine bir bak dediğimi çok iyi hatırlıyorum.



    Arkadaşlar 2016 w205 ve yeni C'yi art arda dibine kadar kullandım


    w205 yalıtım malzeme kalitesi ve tasarım olarak efsane kasa olacak tarih not düşün. Taş gibi araba





  • 2 milyon yeni kasaya vereceğime 2016 1,2'ye bu kasa alırım 50 bin km altı ama 1.6 C180 olacak C200 D ler tutulmuyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onder46 -- 14 Aralık 2022; 13:45:9 >
  • İnanılmaz dar C serisi oluyorsa, 15 yaş zor sığıyorsa biz B sınıfı araçlardan itfaiye çıkarsın o zaman her parkettiğimizde.


    Şehir içinde w206 sürmek eziyet.. kör nokta uyarı çok iyiydi.. kötüsü nasıl oluyor, kör noktanda motor varsa önüne kırıp kaza mı yaptırıyor?


    İlgi çekeceğiz diye iyisini de kötüsünü de abartma sanatının dışkısı çıktı hakikatten..

  • onder46 kullanıcısına yanıt

    Yok paraya vermedim ki

    şuan ki fiyata bakma sen


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihanair kullanıcısına yanıt

    Yeni hedef nedir şimdi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maybach dışında Mercedes alınmaz.

  • Eee demedik mi olm biz sana leş gibi araba bulasma diye.

    Ulu sözü dinlemeyen uluya uluya ortada kalır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • “ Bu araba için Passatı verdiğim için inanılmaz pişmanım “

    Bu cümle çok kilit, çok şey anlatıyor. Kaliteyi sunuşu, neden en çok tercih sebebi oluşu, herkese göre nasıl beklenti veriyor oluşunu, Passat’ın neden Passat olduğunu anlatıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • infinite kullanıcısına yanıt
    Sadece son 10 yıl degil ezelden beri oyle bu.

    Ezelden beridir Mercedes cok onemsemez C ve D segmenti. Dostlar alisveriste gorsun hesabi uretiyorlar. Bir nevi ticari bilancolar icin sürüm malı.


    Audiyle Bmw daha cok onemsiyor bu segmentleri. Daha bir ustune dusuyorlar. Mercedes genel marka vizyonu itibariyle biraz yukarda kaliyor bu segmentler icin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • daswagen kullanıcısına yanıt

    Neyse ki passatmış. Accord falan olsa kafasını sıvasız duvara sürter miydi sence?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daswagen kullanıcısına yanıt

    hehehe, tam senlik durum. nasıl da bitmişin hemen..helal valla!Mercedes yeni  c serisi w206 3000 km deneyimim ( arabayı sattım) 

  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    Mercedes evet ....gerçek modelleri olan E serisi ve üzeri için üst segment araçlar ile biliniyordu...

    Kalantör...ensesi kalın arabası...


    ancak özellikle 70'ler petrol krizi sonrası C segment araçla pazarda yer alaması yönelmesi ile pasta'dan pay almaya başlamış...

    küçümsenecek rakamlar değil...


    Audi ve BMW içi her zaman hatta başı çeken rekabeti belirleyen marka olmuştur...(bir bakıma mevzunun Reisi) atışma bitmemiştir yani...


    1970'li yıllardan 1993 yılına kadar ürettiği son W201 kasa 190'lar aslında önemsenen sevilen bir modeldi

    Bremen fabrikasında yıllık üretim adeti 140.000 adetmiş...


    aynı yıllarda E serisi ve benzer büyüklükte yer alan araçlarını toplam satışı US ve EUROPE + Çin Pazarında toplam satış adeti 190-200bin bandında imiş...

    oran'a vurduğun zaman aslında 140.000 adet ciddi bir oyuncu olduğunu gösteriyor...


    başka bir açıdan dünya değişmeye devam ediyordu...ev'e 2.bir mercedes gerekiyordu...


    90'ların sonlarına doğru A serisini çıkarmasını sebebi değişen dünya idi...


    Mercedes yeni  c serisi w206 3000 km deneyimim ( arabayı sattım)


    Mercedes Benz completes 15,00,000th E-Class in production (indianautosblog.com)


    Mercedes-Benz E-Class European sales figures (carsalesbase.com)


    Mercedes-Benz E-Class Sales Figures | GCBC (goodcarbadcar.net)


    Mercedes-Benz E-Class - Wikipedia





  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.