Merhaba anakartımda yaşadığım garip bir problem nedeniyle anakartımı servispoint adlı servise göndermiştim (yetkili servisi MSI destek talebinden de teyit ettirdim ve gönderdim). Göndermeden önce benden istedikleri şekilde kutu içinde kutu ve gerekli bilgilerin yer aldığı belge ile birlikte kargoladım (İncehesap kutusunda). Ürün az önce yurtiçi kargo tarafından gönderildi anakartın kendi kutusu dışında ekstra bir kutuya konulmamış. Ayrıca belirttiğim sorunun aksine sadece AÇILMIYOR etiketiyle ele alınmış oysa ki problem açılmaması değildi. Anakart ilk açılışta görüntüyü vermiyor aç kapa aç kapa yaptıktan sonra görüntü veriyordu bu sorun yaklaşık 1 ay önce başladı. Sorun olarak ise işlemci soketi yazılmış ancak 2 yıldır anakartını ve işlemciyi sökmediğim bilgisayarın nasıl işlemci soketinde hasar olduğunu merak ediyorum. Anakartım ilk açılış dışında sorunsuz şekilde görüntü veriyordu 'açılmıyor' aksine detaylı problemini hem mail üzerinden hem de kutu üstünde ki belge ile iletmiştim. Garanti kapsamı dışında problem olduğu ve 180 TL istenince tamir ettirmekten vazgeçtim ve geri kargolanmasını istedim. Ürünüme hiçbir müdahalede bulunmadığım halde kullanıcı hatası denildi ve ekstra ücret talep edildi. Tamir ettirmek istemedim ve güvenliksiz bir şekilde ürünüm bana geri gönderildi. Üstüne garanti dışı olarak işlemsiz iadesi sağlanmıştır yazıyor İlgili servis hakkında şikayetçiyim. Ürünümü uygun olmayan koşullarda yetkili servisten bana gönderilmiştir, yazdığım problemden farklı bir problem yazılmıştır. Konu hakkında bilgi verilmesini istiyorum. Ekteki fotoğraflarda nasıl kargoladığımı ve bana nasıl geri geldiğini görebilirsiniz. MSI gibi bir firmanın servisinin tutumu böyle olmamalı. MSI Türkiye ve MSI destek talebine durumu az önce ilettim. B450M PRO-M2 MAX Seri kodu: 601-7B84-060B1909006841 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
MSI B450M M2 PRO MAX VE SERVISPOINT PROBLEMİ



-
-
Videolu bir şekilde çekimini yapın. CD-DVD ye atın. Görsel olarak görmeleri her zaman sizin artınız olur. Bunda da sonuç çıkmaz ise garanti sahilinde olduğu halde yapılmadığı için MSI global'e a mail atın. Baktık buradan da sonuç yok. O zaman tüketici hakem heyetine yazın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bütün anakart problemlerine SOKET BOZULMUŞ diyorlar :)
Aynı servise (Servispoint) USB arızası için gönderdiğim MSI marka mag B550M WiFi model ürünün kullanıcı tarafından açılmayan işlemci soket kapağını açıp içindeki pinlerin yamuk olduğunu ilettiler. Bu pinlerin herhangi bir şekilde kullanıcı tarafından bozulabilmesi mümkün değil zira A*M3/A*M4 soket ve işlemciler buna izin vermiyor.
Servispoint ürünü garanti dışarı bırakarak, 180TL karşılığında hemen tamirini yapılabileceğini ilettiler. Görüyorum ki müşterilerden 180TL alabilmek için üretim hatası olan bir sokette bile kullanıcı hatası ibaresini kullanıyorlar.
Okuduğum diğer şikayetlerden de anladığım kadarıyla 180TL'yi her müşteriden tahsil edebilmeleri servisin önceliği olmuş.
-
MSI global servisin dediğini tekrarlıyor sadece. Tüketici hakem heyetine gitmeyi düşündüm ancak zaten garantisi 1 ay kalmıştı en kötü bir şekilde soket tamiri yaptırırım abarttıkları gibi 180 liralık bir şey değil zaten ürün 400 lira.
-
Evet alayının soketi bozulmuş ne garipse :D Bir daha MSI marka ürün almayacağım garanti sadece sözde var üstüne firma servisin dediğini direk bana iletmiş
bunu laptop satın alan kişilerden duymuştum bizzat gördüm en kötü soketleri gösteririm bir firmaya tamir ettiririm ürün 400 lira soket 180 :D
-
Dışarıda o paraya yaptıramazsın, fırıldak zaten o noktada dönüyor 😁quote:
Orijinalden alıntı: kadocan1Evet alayının soketi bozulmuş ne garipse :D Bir daha MSI marka ürün almayacağım garanti sadece sözde var üstüne firma servisin dediğini direk bana iletmiş
bunu laptop satın alan kişilerden duymuştum bizzat gördüm en kötü soketleri gösteririm bir firmaya tamir ettiririm ürün 400 lira soket 180 :D
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X