Şimdi Ara

Msi Ge70 Modeli Fabrika Çıkışlı Hata [Satıcı ile İletişime Geçildi] GELİŞMELER BURADA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
768
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar arkadaşlar, hizlial.com sitesinden aldığım MSI GE70 modelli ürün arızalı çıktı ve ben de ürün değişimi veya iadesi için mesaj yolladım, cevap bekliyorum. Bu konuda daha önce bilgim olmadı, nasıl iade yapılır ve neler söylemeliyim tam olarak bilmiyorum Sizce değişim mi istemeliyim iade mi? Neler söylersem işlemler daha çabuk gerçekleşir? Kibar bi tutum mu daha etkili yoksa agresif mi? Umarım yardımcı olursunuz, şimdiden çok teşekkürler. (GELİŞMELER AN VE AN BU KONUDA)

    HIZLIAL.COM SİTESİNE ATTIĞIM MESAJ VE SORUNUN NE OLDUĞUNU GÖREBİLİRSİNİZ:

    "Merhaba,
    Hizlial.com sitesinden 16.06.2013 tarihli ve 2 yıl garanti süresiyle yollanmış MSI GE70 2OE modelli laptop ürününü almış bulunmaktayım. Ancak üründe üretim kaynaklı olan ve ekranın üst ile alt bileşenlerinin bi fazlalık yüzünden birbirine yapışmasına engel olan sorun ile karşı karşıyayım. Laptop herhangi bir servise yollanmadı, alındığı haliyle kullanıldı. Bu sorun yüzünden tam performans alamıyor, ekranın zarar görmesine sebebiyet veriyor. Sizlerden ürün değişimi veya iadesi istiyorum. Bu konuda bilgilendiren bir mesaj atarsanız sevinirim. Attığım linkteki resimde sorunun tam olarak neye benzediğini görebilirsiniz, iyi günler.

    http://i.imgur.com/6k16TUI.jpg
    http://i.imgur.com/bVdmJiD.jpg"







  • ServanBK kullanıcısına yanıt
    ürün servise gider. 30gün geçmediyse alalı; değişim talebi yapılır. servis ürünü tamir edip paketler güzelce güvenlik bantlarını yapıştırıp size yollar tembihler sıkı sıkı sakın açmayın diye.

    aldığınız yere değişim raporuyla götürün der.
    siz de aldığınız yere götürür ya da kargolarsınız. onlar da size yenisini yollar. eskisini de birine iteler.

    lenovo ile böyle oldu bende.

    tamir edip güvenlik bantlarını yapıştırdı kutuya tekrar çakallar. bana sakın açmayın dediler. sıfır gibiydi kutusu. o halde götürdüm aldığım yere bana yenisini verdiler. eskisini de başka birine sıfır diye kaktırdılar çok büyük ihtimal.
  • tns1 kullanıcısına yanıt
    Cevabınız için çok teşekkür ederim, ben geçen yaz aldım ancak ürünüm 2 yıl garantili, o konuda sıkıntı çıkarırlar mı? Hatalı olmayan ürün vermeleri gerek diye düşünüyorum.
  • direkt değişim hakkınız yok. servisin insafına kaldınız.

    ***lik yapmak isterlerse birşey yokk der geri yollarlar.

    normal prosedür işlerse ellerinde kasa varsa sıfırıyla değişirler. ya da yurtdışından parçe beklersiniz.

    iyilik yapmak istererse iade/değişim verirler.


    eğer ürün 4.nesil ge70 değilse bence değişim almayın çünkü siz 3.nesil ge70 i aldığınızda dolar ucuzdu. ve 4.nesiller zaten daha pahalı geldi.

    şu an dolar da arttı 500tl fark ödemek zorunda kalırsınız eskisinin yerine yeni nesil ge70 almak isterseniz
  • tns1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ürün bu yaz çıkan GE70 içinde 765m ekran kartı var sanırım 4. nesil olması gerekiyor. Sizin dediğiniz gibi olmaz umarım.

    Arkadaşlar teknik servisten mesaj geldi, gelişmeleri aktarmaya devam ediyorum
    https://store.donanimhaber.com/bd/93/8d/bd938d37c315697067ccd75462d40dca.png
     Msi Ge70 Modeli Fabrika Çıkışlı Hata [Satıcı ile İletişime Geçildi] GELİŞMELER BURADA




  • ServanBK kullanıcısına yanıt
    sizinki 4.nesil işlemcili-yeni ge serisi değişim verirlerse alın o zaman. hala aynı ürünleri satıyorlar ve değişim çıkarsa aynısını fark istemeden vermek zorundalar.
  • Teşekkür ederim cevaplarınız icin, umarım değişim cikar da alabilirim sorunsuz modeli :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • resmi açacaktım da açamadım bir türlü sabahtan beri şu hatayı alıyorum bazı sitelerde


    Hata! Google Chrome ....... sitesini bulamadı



    baya sitede böyle oldu



    Umarım değişim yaparlar
  • Kakà kullanıcısına yanıt
    Resimde çıkıntının nasıl olduğunu gösterdim, dediğiniz gibi değişim umarım yaparlar. Yapmazlarsa da hayırlısı artık, hala cevap bekliyoruz zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tns1

    ürün servise gider. 30gün geçmediyse alalı; değişim talebi yapılır. servis ürünü tamir edip paketler güzelce güvenlik bantlarını yapıştırıp size yollar tembihler sıkı sıkı sakın açmayın diye.

    aldığınız yere değişim raporuyla götürün der.
    siz de aldığınız yere götürür ya da kargolarsınız. onlar da size yenisini yollar. eskisini de birine iteler.

    lenovo ile böyle oldu bende.

    tamir edip güvenlik bantlarını yapıştırdı kutuya tekrar çakallar. bana sakın açmayın dediler. sıfır gibiydi kutusu. o halde götürdüm aldığım yere bana yenisini verdiler. eskisini de başka birine sıfır diye kaktırdılar çok büyük ihtimal.

    Gözünüzle dediğiniz kaktırma işlemini gördünüzmü bu kadar eminsiniz yoksa varsayımmı bu işleri bilmediğimden soruyorum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ürün serviste tamir edildi. ilk 30 gün dolmadan değişim hakkım olduğu için içi açılıp tamir görmüş laptobu istemediğimi söyledim. değişim istedim.
    beni arayıp ürünü servisten çıktı kargoluyoruz size. tamir edildi laptop; kutunun üzerinde değişim (doa raporu) kağıdı var. onunla birlikte aldığınız yere götürün size yenisini verecekler dedi.
    kutuyu ilk açarken lenovo türkiye nin numaralarının yazılı olduğu güvenlik bantları var ya kapakta. onlar yenileriyle değiştirilmişti.

    beni 2 kere tembihledi adam. eğer kutuyu açarsanız iade kararı geçersiz olur; sizs tamir görmüş ürünü kabul etmiş olursunuz dedi.

    ürünün sıkıntıları giderilip tekrar paketlenip sıfır kutusundan farksız halde satıldığı dükkana geri veriliyor...
    ismini vermediğim sanal alışveriş sitesi sizce ne yapacak ürünü?

    türkiyede; yurt dışındaki gibi refurbished adıyla iade edilmiş, servis yüzü görmüş laptoplar ucuza da satılmıyor hiçbir yerde dikkatinizi çektiyse.

    yenisiyle değişim yaptırırken sordum çalışana ne olacak o eski laptop diye. lenovo türkiyeye geri yollayacağız dedi.
    mersin den servise gitti istanbulda lenovo servisinde tamir gördü sonra geri mersine geldi ben antalyaya kargoladım. antalyadan tekrar istanbul lenovo türkiye dist. gidecek... hiç inandırıcı gelmedi bana...

    hadi lenovo türkiye nin eline geri döndü diyelim... o kime satacak?




  • geçmiş olsun hemen iade edin hızlı ala , bu büyük firmalar hep böyle ürün satıyor , teşhir mağazası olan firmalardan ürün almıycaksın
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.