Şimdi Ara

MSI Laptop Garantiye Nasıl Gönderirim ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
4.303
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Laptopu 2016 Aralık ayının sonlarına doğru sanalmarketim sitesinden almıştım. Şu anda termal macun yeniletmek ve format attırmak için garantiye yollayacağım. Laptopun kutusu,garanti belgesi ve faturası elimde. İnternetten de araştırma yaptım ve sanırım garanti adresine ait bir telefon numarası buldum. Fakat ne zaman bilgi almak için arasam 'mesai saatleri dışındayız' sesi geliyor. Acaba laptopu garantiye nasıl gönderebilirim ?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    MSI Laptop Garantiye Nasıl Gönderilir?

    MSI laptopunuzda bir sorun mu yaşıyorsunuz? Garanti kapsamında onarım veya değiştirme için yetkili bir MSI servis merkezine göndermeniz gerekebilir. İşte adım adım bir kılavuz:

    1. Garanti Durumunuzu Kontrol Edin:

    • MSI'ın resmi web sitesine gidin ve "Destek" bölümüne tıklayın.
    • "Garanti Sorgulama" seçeneğine gidin ve seri numaranızı girin.
    • Cihazınızın garanti durumunu kontrol edin.

    2. Yetkili Servis Merkezi Bulun:

    • MSI'ın resmi web sitesinden "Servis" bölümüne gidin.
    • "Yetkili Servis Merkezleri" listesinden size en yakın merkezi bulun.
    • Servis merkezinin iletişim bilgilerini not edin.

    3. Laptopunuzu Paketleyin:

    • Laptopunuzu orijinal ambalajına veya onunla uyumlu bir ambalaja koyun.
    • Cihazı koruyucu malzemeyle sarın.
    • Ambalaja garanti formu ve satın alma belgesi ekleyin.

    4. Servis Merkeziyle İletişime Geçin:

    • Yetkili servis merkeziyle iletişime geçin ve laptopunuzu garantiye göndermek istediğinizi bildirin.
    • Garanti durumunuzu ve sorunu açıklayın.
    • Servis merkezi, gönderim talimatları ve bir takip numarası sağlayacaktır.

    5. Laptopunuzu Gönderin:

    • Laptopunuzu servis merkezine göndermek için güvenilir bir kargo şirketi kullanın.
    • Gönderiyi takip numarası ile izleyin.

    6. Onarım veya Değiştirme:

    • Servis merkezi laptopunuzu inceleyecek ve gerekirse onaracak veya değiştirecektir.
    • Onarım veya değiştirme tamamlandıktan sonra servis merkezi sizinle iletişime geçecektir.

    İpuçları:

    • Laptopunuzu göndermeden önce tüm kişisel verilerinizi yedekleyin.
    • Sorunu ayrıntılı olarak açıklayın ve varsa ekran görüntüleri veya videolar ekleyin.
    • Garanti belgesi ve satın alma belgesi gibi gerekli tüm belgeleri ekleyin.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • MSI'ın teknik servisi Servispoint hocam. Telefon yada mail'le durumu anlatıp kargoya verebilirsin.

    İletişim Bilgileri

    Servis Noktası A.Ş.
    Gülbahar Cad. Cem Apt. No:17 Mecidiyeköy - Şişli / İstanbul

    Telefon +90 212 288 42 30
    Faks +90 212 288 52 96
    Eposta bilgi@servispoint.com
  • bilgi@servispoint.com adresine mail atarak durumdan bahsedin, size anlaşmalı oldukları kargo kodunu ve ürünü nasıl taraflarına ulaştırmanız gerektiğine dair mail atacaklar. Genelde 10 gün içerisinde onarım yapıp teslim ediyorlar. Cumartesi-Pazar günü çalışmıyorlar. Telefon ile gün içerisinde saat 18:00'a kadar ulaşabilirsiniz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.