Şimdi Ara

MSI S430 MEGABOOK KULLANICILARI DERNEĞİ (42. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
948
Cevap
1
Favori
72.480
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • AMD Turion 64 X2 mobile TL-52,1,6 hz
  • Peki 1.6 ghz tatmin edici midir? Misal core 2 duo 1.73 ile aralarında çok büyük performans farkı olur mu? Feci şekilde almaya niyetliyim de bu aygıtı :D
  • yok abicim ya.performanstan fazlasıyla memnun olursun
  • Teşekkürler cevaplar için
  • Vista kurulu aldım ve çok yavaş gibi geldi bana. Vista'yı daha önce de kullanmıştım onun marifeti sanırım bu yavaşlık değil mi? Bir de ses ola gerçekten az ama, laptopun çalışma sesi sizde de cızırtı şeklinde mi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: zirconium


    quote:

    Orjinalden alıntı: bahtiyaraziz

    Arkadaşlar
    Aşağıda sadece 14 haziran Perşembe ve 15 Haziran Cuma günleri MSI'nin teknik servisi Bimtes'e gelen notebookların modellere göre dağılımını görebilirsiniz. Model numarasının karşısında yazan açıklama ürünü getiren firmanın adıdır. Bir şey yazmıyorsa gerçek kişidir.

    MSI Notebook almayı düşünen arkadaşların incelemesini isterim. Yorum size aittir.



    Kendi adıma şunu söyleyebilirim ki bu listenin hiçbir geçerliliği yok. Çünkü adı geçen firmalardan birçoğunun teknik desteği gayet özensiz. Ayrıca arızaya gelme sebepleri acaba nedir? Buradaki kullanıcılardan 2-3 kişi makinalarını arızalı olduğunu düşünüp teknik servise vermiştir. Sorun olarak düşünülen konuların başında klavye gelmektedir. Yine kendi adıma söyleyeyim, aynı sıkıntıyı ben de çektim ve şimdi klavye ile bir sorunum kalmadı. Diğer bir konu batarya problemidir. 9 hücreli batarya kullananların ki 2:30 saat giderken benim 6 hücreli bataryam 2 saat gidiyor. Sizce problemli olan bizimki mi onlarınki mi? Diğer bir konu wireless sorunu: onun için de şunu söyleyebilirim ki, forumda konuyla ilgili problemi olduğunu söyleyenler inanıyorum ki şu an o problemi çözmüş durumdalar. Birçoğu ya ayarlarıyla ilgili bir sıkıntı yaşamıştır ya da driver problemi yaşamışlardır. Buna sebep de kesinlikle işletim sistemidir. Bir konu daha var ki onu sadece 1 kişinin yazdığını hatırlıyorum; o da cd-romdan ses gelmesidir. Bununla ilgili açıklamayı da bundan önceki mesajlarımda bulabilirsiniz. Şimdi konunun başına dönelim: Adı geçen firmalar "bu arızalı" deyip götürdüğünüz her ürünü "tamam gönderelim" deyip tekniğe yollarlar, şunu yaptınız mı bunu yaptınız mı diye sormazlar (en azından bana denk gelmedi), ve bu ürünlerden birçoğu da "arıza tespit edilemedi" ibaresi ile aynen geri gönderilir. Bimtes bu listeyi size verdiyse gelen makinaların arızasının ne olduğunu ve hatta makinaya hangi işlemler uygulandığını da söyleyebilir mi acaba?


    benim bilgisayarım 1 kere işletim sistemi hatalarından (xp istisnasız her açılışında sorun verdi ve 3 seferde 1 kere açıldı) klavye sorunundan tamire gitti ve tam 1 ay sonra geri geldi. peki ne oldu? işletim sistemi gene hatalar vermeye başladı klavye aynı üstelik şimdi dvd romdan ses geliyo ve wireless arada hata veriyo. arkadaşlar bilgisayarlarınıza nazar değmesinde ben bu bilgisayarı aldığım güne lanet ediyorum! yeni bir masaüstü bilgisayar almak yerine bu bilgisayarı 2. bilgisayar olarak almayı tercih ettim. 3d oyunları oynar kablosuz internete girer bilgisayarı her yere götürürüm dedim.

    3D oyunarı ilk zamanar oynaybiliyodum ama en alt ekran düzeyinde, artık temel şeyleri bile zor yapıyorum bilgisayarı kaç kere ormat attım sayısını unuttum. wirelles tan genelde internete girebiliyorum ama yakın zamanda sorun çıkarmaya başladı )abimde msi s271 almıştı ve o aldığı günden beri wireless kullanamıyo). ve pili pil demeye şahit ister ben %100 dolu ken 1.5 saat ullanabiliyorum. bir keresinde vista kurdum ve pil süresi 50 dakka civarına düştü. pilin kaç hücreli olduüunu bilmiyorum! ne kitaçıkta ne sarın aldıım sitede nede kendi sitesinde ne bişey yazmıyo biri 3 diyo biri 6 diyo biri bölgeye göre deişir diyo. bilgisayarmı alıyoruz pazardan meyamı alıyoruz ya. şimdi diyceksniz madem arızalar devam ediyo nie tamre vermiyosun; ben bilgisayarı alalı 9 ay oldu bunun 1 ayı tamirde geçti ve 2. tamirde 1 ay daha geçicek ben 1 ay bilgisayarsız kalmaktansa şansımı zorluyorum burdaki biçok arkadaşın yaptıı gibi. bnim anlamadıım yetkili servisler neden çözüm bulmak yerine bilgisayarlarımızı tamir etmiyorlar biz hakkımızı nasl arıycaz ? bilgisayarımın sanırım harddisknin ve xp sürümünün deişmesi lazım sürekli driver hatası sistem günlük hatası verip duruyo arada mavi ekranla resetlenyo ve bunar ormattan çok kısa bi süre sora oluyo... msi ın itibar düşünme gibi bir durumu olduğunu zannetmiyorum zaten msi ın piyasada tutunma sebebi fiyatının ensallerinden çok düşük olması.

    bu yazdlarımı da lütfen kişisel alıpta karalama kapanyası falan sanmayım bilgisayarımı isteyen arkadaşlara çahsen gösterebilirim isteyenlere sistem hatalarını screen shot yapı yollayabilirim ki yollamayı düşünüyorum . yani illa yetkili serviste bi arkadaşımız dostumuz torpilimizinmi olması lazım bilgisayarımızın tamir olması için. :( bonan_za adlı arkadaşın sorusuna kendim tanıdıklarım arkadaşlarım için hayır cevabını veriyorum

    not: 3D ile başlayan cümlemde yazım hatalarını özellikle düzeltmedimki klavye nasıl yazıyo anlayabilesiniz diye...

    yardım fikir bilgi görüş vermek isteyenler pm atabilir aynı sorunu yaşıyanlar cevap yazabilir çokta iyi olur




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kokarca01


    benim bilgisayarım 1 kere işletim sistemi hatalarından (xp istisnasız her açılışında sorun verdi ve 3 seferde 1 kere açıldı) klavye sorunundan tamire gitti ve tam 1 ay sonra geri geldi. peki ne oldu? işletim sistemi ...



    Mesajımdan alıntı yapılarak yazılan bir mesaj olması sebebiyle cevap hakkı doğduğunu düşünüyorum. Öncelikle bilgisyarınızın verdiği hatalar donanımsal bir arıza olduğunu, büyük ihtimalle de ram problemi olduğunu düşünüyorum. Bu olabilen birşey. Hangi firmadan alırsanız alın donanımsal arıza olabileceğini baştan kabul etmelisiniz. En azından ben 12 senedir bilgisayar piyasasında aktif çalışan birisi olarak aldığım her bilgisayarda firma veya marka gözetmeksizin böyle bir arıza ile karşılaşabileceğimi biliyorum. Bence aldığınız güne lanet okumak yerine deneyimli bir teknik servis elemanına arızanızı direk tespit ettirip aldığınız firmaya direk-kesin sorunla başvurun. Bu sayede daha etkili bir servis alabiliyorsunuz. O firmalara da hak vermeden geçemeyeceğim, onlar da elbette haklılar çünkü günde ellerinden geçen onlarca belki yüzlerce bilgisayar geçiyor. Yasal olarak da 1 ay içerisinde arızaya verilen ürünün tamir edilip teslim edilmis olması gerekiyor. Yani firmalar 1 ay dolmadan sorun çözüldü ibaresi koymak zorundadır. Tabi ki zaman kısıtlaması olduğu düşünülürse çok fazla ilgilenememelerini normal görüyorum. Bağlantı hakkında da şunu söyleyeyim son zamanlarda telekomun çalışmaları sebebiyle (şu veya bu sebepten) internet hatlarında oldukça fazla problem yaşandı. Belki o sıralarda yaşamış olduğunuz bağlantı problemini veya modem problemini veya kapsama alanı problemini wireless a bağlıyor olabilirsiniz. Ama mutlak bir gerçek var ki wireless kartınız da sorunlu olabilir. Sonuçta MSI dünyanın en iyi bilgisayarını üretir gibi bir iddaam yok. Ben sorunsuz kullandığım için bu tür yorumlar yapıyorum. Sanırım bu da benim şansım. Sorunsuz kullanımlar dileklerimle. İyi günler




  • vay be bir zamanlar bu notebooku almak için karıştırır dururdum forumları hala alamadım bi notebook şimdi başka notebook için forumları karıştıryom
  • quote:

    Orjinalden alıntı: zirconium


    quote:

    Orjinalden alıntı: kokarca01


    benim bilgisayarım 1 kere işletim sistemi hatalarından (xp istisnasız her açılışında sorun verdi ve 3 seferde 1 kere açıldı) klavye sorunundan tamire gitti ve tam 1 ay sonra geri geldi. peki ne oldu? işletim sistemi ...



    Mesajımdan alıntı yapılarak yazılan bir mesaj olması sebebiyle cevap hakkı doğduğunu düşünüyorum. Öncelikle bilgisyarınızın verdiği hatalar donanımsal bir arıza olduğunu, büyük ihtimalle de ram problemi olduğunu düşünüyorum. Bu olabilen birşey. Hangi firmadan alırsanız alın donanımsal arıza olabileceğini baştan kabul etmelisiniz. En azından ben 12 senedir bilgisayar piyasasında aktif çalışan birisi olarak aldığım her bilgisayarda firma veya marka gözetmeksizin böyle bir arıza ile karşılaşabileceğimi biliyorum. Bence aldığınız güne lanet okumak yerine deneyimli bir teknik servis elemanına arızanızı direk tespit ettirip aldığınız firmaya direk-kesin sorunla başvurun. Bu sayede daha etkili bir servis alabiliyorsunuz. O firmalara da hak vermeden geçemeyeceğim, onlar da elbette haklılar çünkü günde ellerinden geçen onlarca belki yüzlerce bilgisayar geçiyor. Yasal olarak da 1 ay içerisinde arızaya verilen ürünün tamir edilip teslim edilmis olması gerekiyor. Yani firmalar 1 ay dolmadan sorun çözüldü ibaresi koymak zorundadır. Tabi ki zaman kısıtlaması olduğu düşünülürse çok fazla ilgilenememelerini normal görüyorum. Bağlantı hakkında da şunu söyleyeyim son zamanlarda telekomun çalışmaları sebebiyle (şu veya bu sebepten) internet hatlarında oldukça fazla problem yaşandı. Belki o sıralarda yaşamış olduğunuz bağlantı problemini veya modem problemini veya kapsama alanı problemini wireless a bağlıyor olabilirsiniz. Ama mutlak bir gerçek var ki wireless kartınız da sorunlu olabilir. Sonuçta MSI dünyanın en iyi bilgisayarını üretir gibi bir iddaam yok. Ben sorunsuz kullandığım için bu tür yorumlar yapıyorum. Sanırım bu da benim şansım. Sorunsuz kullanımlar dileklerimle. İyi günler


    ilginize teşekkür ederim öncelikle internet bağlantım bağlanamamak idi internet ağına bağlanamamak yani bunun telekomla bir ilgisi yok. 2. olarak ram problemi olabilir haklısınız belkide yetkili servisin başında bekleyip sorunu beraber bulmalı ve bu sorunu kaydettirip distürbitöre böle göndermeliydim bundan sora dediğiniz gibi yapıcam fakat bi noktaya kesinlikle katılmıyorum.
    30 gün dediğimiz zaman 30 iş günüdür ve bu yaklaşık 1,5 aya denk geliyor. bu süreyi zaman kısıtlaması olarak görmem mümkün diil. distürbitörler üreticiler sağlam ürün satmakla sorumludurlar ve bu sorumluluğun göstergesi olarak yasaların onlara söylediği şeyi yani 2 sene içinde kullanım hatası olmayan sorunları 30 iş günü içerisinde tamir etmekle yükümlüler buna mecburlar. 30 iş gününde yetiştiremezlerse yenisini vermek zorundalar bukadar basit yani arızalı ürünü 30 iş günü soununda bunu yetiştiremedik aynen iade edelim diyerek yasalara karşı geliyolar, bu mantığını anlamam onay vermem mümkün diil. yetişmiyorsa 2 tane daha eleman alırsın yetkili servise tamir edemiyosan yenisini verirsin bukadar basit. artık esnaf mantığından kurtulalım eskiden bozuk çıkan bi ürünü geri götürdüğümüzde bunun paketini açmışsınız diye iade almazlardı oysa paketini açmadan bi ürünün sağlm olup olmadığını nasıl anlayabilirdikki? artık aldığımızdan sonra 15 gün içinde bozulan bir ürünü tamir değil iade edip parasını geri alabiliyoruz. tüketici hakları malesef hala bilinmiyor ve bu nedenle satıcılar hala at koşturuyorlar umarım artık tüketici bilinci gelişirde bizde hakkımızı mahkemelerde yada forumlarda aramak zorunda kalmayız ...




  • ısınmada havalar çok fark ediyormuş.yazın hemen ısınan notebook şimdi gayet normal.
  • arkadaşlar bende unpop arkadaşımızın dedği dibi 5.1 alıcam ama ses kartından şüpheciyim..normalde kulaklık ve masaüstü performansı çok güzel ama creative 5.1 de ne olur merak ediyorm.yoksa external pcmıa creative xfi almak zorundayım bu birincisiyi.
    ikincisi bu cihazın biraz ısı problemi var ewt bunu laptop soğutucusuyla çözebilirmiyiz yoksa iş cpu nun üzerine gümüş macun sürmekle hallolurmu?
    ve üçüncüsü bu cizazdaki işlemcinin bi benzerine overclock yapılmış acaba bende bu laptopta overclock yapabilirmiyim?
    tabi ısı problemini çözebilirsem
    http://www.youtube.com/watch?v=SXi69fNLfeQ
    bu overclock linki




  • bu alet doların da düşmesiyle çok kısa süre icerisinde yalan oldu. yılını bile doldurmadan daha uygun fiyata dhaa guclu ozellikli cihazlar piyasada.
    1350 ytlye almistim ben msi ama simdi 1200 kusura asagidaki var.

    ACER ASPIRE AS5520G-402G16Mi AMD X2 DUAL CORE TL-58 1.9Ghz 15.4" 1024MB 160GB KAMERALI TAŞINABİLİR BİLGİSAYAR (PARLAK EKRAN
     MSI S430 MEGABOOK KULLANICILARI DERNEĞİ

    http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=98&productid=bd71808

    ozelliklerine baksaniza , 160 gb hdd, nvidia 8400 ekran karti, ses sistemi, optik çıkış falan çok süper bu fiyata.




  • hiç sorma dostum ya.fiyatlar çok düştü.artık 900 dolara çok iyi bişiy alınıyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: unpop

    bu alet doların da düşmesiyle çok kısa süre icerisinde yalan oldu. yılını bile doldurmadan daha uygun fiyata dhaa guclu ozellikli cihazlar piyasada.
    1350 ytlye almistim ben msi ama simdi 1200 kusura asagidaki var.

    ACER ASPIRE AS5520G-402G16Mi AMD X2 DUAL CORE TL-58 1.9Ghz 15.4" 1024MB 160GB KAMERALI TAŞINABİLİR BİLGİSAYAR (PARLAK EKRAN
     MSI S430 MEGABOOK KULLANICILARI DERNEĞİ

    http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=98&productid=bd71808

    ozelliklerine baksaniza , 160 gb hdd, nvidia 8400 ekran karti, ses sistemi, optik çıkış falan çok süper bu fiyata.








  • Merhaba herkese.
    Bir sorunum var msi s430 ile ilgili. ne yapayım, ne yapayım derken bu forumu bulnca serap gördüm sandım bir an
    ben yazın ortalarında aldım bu bilgisayarı ve çok memnunum. ancak (ne akla hizmetse) windows vistamı sildirip xp yüklettim bir tanıdığımıza. ancak sorun şu ki ekran kartını yüklememiş. geforce go 6100 sanırım vista uyumlu bir ekran kartı. windows xpye uyumlu sürücü hangisidir?
  • hocam bir onceki sayfalara baktın mı belki surucu linki falan verilmiş olabilir.
  • valla şöyle bir baktım ama göremedim. vista ile ilgli link verilmiş..
  • live update yapan varmı?
  • ben yaptım bi işe yaramadı
  • vay be..bir yıl olmuş notebook alalı.ne çabuk geçti..ben hala çok memnunum:))
    quote:

    Orjinalden alıntı: odincsoy

    Arkadaşlar MSI S430 ile ilgili bütün düşüncelerimizi,sorunlarımızı paylaşalım.Notebook elime geçsin resimlerle detayları vereceğim.
    Umarım katılım çoook olur..
  • ewt arkadaşlar laptop ısınıyo ama mesela ben bu laptop u iş üssü olarak kullanıyorum kullandığım programlar
    solidworks 2007
    ansys
    floworks 2007
    bakın arkadaşlar hepsi ağır programlar v 2-2.5 saat sürekli kesintisiz sayısal hesap ve analiz yaptırdığım oluyor
    sıcaklığmı sormayın gitsin yumurta kırsam pişecek hatta bazen nezaman yanacak die bakliyorum sol elimi fan çıkışına koyduğumda yandığını hissediorum . ........... peki benim bilgisayarım niçin reset atmıo veya atmamasının bi zararı varmı?




  • 
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.