Şimdi Ara

MULTİJET'İNİZ REKOR KM VE BAKIMLARI.KM FOTOLARI ŞART. (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
142
Cevap
6
Favori
18.047
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 101.000 (maşallah)

    Ekleyebilirsiniz listeye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_

    101.000 (maşallah)

    Ekleyebilirsiniz listeye

    Araç marka model de olursa daha iyi ve bilgilendirici olur bence
    Hala da rekor bende geçen olmayacak galiba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cileli_sofor

    quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_

    101.000 (maşallah)

    Ekleyebilirsiniz listeye

    Araç marka model de olursa daha iyi ve bilgilendirici olur bence
    Hala da rekor bende geçen olmayacak galiba

    Unutmuşum, Palio Sole Premio 2010. Listeye itailian car's ın model yılı olan 2006'yı, benim kullanıcı adımdaki _'yi de eklerseniz iyi olur, ayrıca gendarme'nin model yılı da yanlış yazılmış onu da düzeltirseniz çok iyi olur.

    Bu arada yıl bazında rekor bende, belirteyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gentleman_ -- 29 Aralık 2013; 10:50:09 >




  • gentleman_ kullanıcısına yanıt
    Düzeltmelerımızı de yaptık. Sağolun bi yandan işle bi yandan da burayla ilgilenince böyle aksaklıklar oluyor.
    Evet yıl olarak guzel kmler yapmışsınız maşallah
  • Şeytan kulağına kurşun işyeri servisimizi çeken abimizin 2005 doblosu 247.000 oldu.

    Bugüne kadar yapılan bakımlar, enjektör, hava akış debimetresi, baskı balata ve triger. Bunlar da tüketime bağlı olarak normal tabi.

    Onun dışında kız gibi çalışıyor maşallah.
  • ercinsahin E kullanıcısına yanıt
    Multijetlerin bu huyunu seviyorum işte. Aslan gibi motor. Düzgün kullanımda kesinlikle yolda bırakmıyor sahibini üzmüyor.
    Dobloyla servis işi de güzelmiş. Bi de ben bulsam Albeama öyle iş de biz de çalışsak. Ek gelir olur en azından.
  • Yaklaşık diyorum çünkü 400bin km'den sonra bilgisayar tekrar hesaplama yapmadı, aracım 750bin km civarında olması lazım.+- 50bin hata payı koyabiliriz.Hiç motor yapılmadı, hala saat gibi çalışıyor ve evet 2006 model taksi çıkması.Hususiye çıkardım ve hala yoğun olarak kullanmaktayım.Orjinal kilometresini bir şekilde okuyabilirsek burada caps paylaşmak isterim. Multijet motor mu diyenlere çok güzel cevap olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    Yaklaşık diyorum çünkü 400bin km'den sonra bilgisayar tekrar hesaplama yapmadı, aracım 750bin km civarında olması lazım.+- 50bin hata payı koyabiliriz.Hiç motor yapılmadı, hala saat gibi çalışıyor ve evet 2006 model taksi çıkması.Hususiye çıkardım ve hala yoğun olarak kullanmaktayım.Orjinal kilometresini bir şekilde okuyabilirsek burada caps paylaşmak isterim. Multijet motor mu diyenlere çok güzel cevap olur.

    Kesinlikle katılıyorum. Sanırım İstanbul'da çalıştı araba. Bakımlarını nasıl yaptınız ? Mesela benim arabam 190.000 e dayandı 182000 de aldım ne zaman değiştirmem lazım. Bu km nin püf noktalarını açıklar mısınız ?Son olarak Km yi kaç yazmamı istersiniz ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cileli_sofor

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    Yaklaşık diyorum çünkü 400bin km'den sonra bilgisayar tekrar hesaplama yapmadı, aracım 750bin km civarında olması lazım.+- 50bin hata payı koyabiliriz.Hiç motor yapılmadı, hala saat gibi çalışıyor ve evet 2006 model taksi çıkması.Hususiye çıkardım ve hala yoğun olarak kullanmaktayım.Orjinal kilometresini bir şekilde okuyabilirsek burada caps paylaşmak isterim. Multijet motor mu diyenlere çok güzel cevap olur.

    Kesinlikle katılıyorum. Sanırım İstanbul'da çalıştı araba. Bakımlarını nasıl yaptınız ? Mesela benim arabam 190.000 e dayandı 182000 de aldım ne zaman değiştirmem lazım. Bu km nin püf noktalarını açıklar mısınız ?Son olarak Km yi kaç yazmamı istersiniz ?

    Evet dediğiniz gibi araç İstanbul'da çalıştı.Bakımlarını ise ilk 2 bakımı serviste diğerlerini yıllardır müşterisi olduğumuz sanayide bir dükkanda yaptırdık.Bu araçların uzun km yapması için dikkat edilmesi gereken bir kaç nokta var.Ben aracıma kesinlikle iyi kalitede bir yağ kullandım ve zamanında değiştirdim, normalde 5W40 yağ kullanmam gerekiyor ama belli bir km'den sonra 10W40'a döndüm çünkü araç 24 saat çalışıyor 5W40 araç km yaptıktan sonra zayıf geleceğini düşündüm.Şöförlerim aracımı hor kullanmadı, araç devir yapmadı, kesinlikle sıkıştırmadık, sabahları biraz rölantide çalıştırıp yolumuza o şekilde devam ettik ve tabi susuz bırakılıp hararet yaptırmadık.Mazotu bildiğimiz yerlerden aldık.Son olarak 750bin km yazabilirsiniz ama caps isteyene sadece taksi olduğunu ispatlayabilirim km çalışmıyor fakat bilgisayardan bir şekilde okumanın yöntemi varsa paylaşacağımdan emin olabilirsiniz.Gerçek kilometresini tam olarak ben de merak ediyorum.

    Bu motorla 930bin km yapanlar var, araçlar genelde şöförlere verilir bu aracı sahibi kullanıyordu ve en son bu kilometredeydi.Ben taksici değilim ama babamın mesleği ve ISUZU dizel motorla 1 milyon kilometre yaptığını ve motor yapmaya gerek kalmadan o şekilde aracını sattığını söylüyor.Kimin nasıl kullandığı gerçekten çok önemli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERT237 -- 6 Ocak 2014; 17:32:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    quote:

    Orijinalden alıntı: cileli_sofor

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    Yaklaşık diyorum çünkü 400bin km'den sonra bilgisayar tekrar hesaplama yapmadı, aracım 750bin km civarında olması lazım.+- 50bin hata payı koyabiliriz.Hiç motor yapılmadı, hala saat gibi çalışıyor ve evet 2006 model taksi çıkması.Hususiye çıkardım ve hala yoğun olarak kullanmaktayım.Orjinal kilometresini bir şekilde okuyabilirsek burada caps paylaşmak isterim. Multijet motor mu diyenlere çok güzel cevap olur.

    Kesinlikle katılıyorum. Sanırım İstanbul'da çalıştı araba. Bakımlarını nasıl yaptınız ? Mesela benim arabam 190.000 e dayandı 182000 de aldım ne zaman değiştirmem lazım. Bu km nin püf noktalarını açıklar mısınız ?Son olarak Km yi kaç yazmamı istersiniz ?

    Evet dediğiniz gibi araç İstanbul'da çalıştı.Bakımlarını ise ilk 2 bakımı serviste diğerlerini yıllardır müşterisi olduğumuz sanayide bir dükkanda yaptırdık.Bu araçların uzun km yapması için dikkat edilmesi gereken bir kaç nokta var.Ben aracıma kesinlikle iyi kalitede bir yağ kullandım ve zamanında değiştirdim, normalde 5W40 yağ kullanmam gerekiyor ama belli bir km'den sonra 10W40'a döndüm çünkü araç 24 saat çalışıyor 5W40 araç km yaptıktan sonra zayıf geleceğini düşündüm.Şöförlerim aracımı hor kullanmadı, araç devir yapmadı, kesinlikle sıkıştırmadık, sabahları biraz rölantide çalıştırıp yolumuza o şekilde devam ettik ve tabi susuz bırakılıp hararet yaptırmadık.Mazotu bildiğimiz yerlerden aldık.Son olarak 750bin km yazabilirsiniz ama caps isteyene sadece taksi olduğunu ispatlayabilirim km çalışmıyor fakat bilgisayardan bir şekilde okumanın yöntemi varsa paylaşacağımdan emin olabilirsiniz.Gerçek kilometresini tam olarak ben de merak ediyorum.

    Bu motorla 930bin km yapanlar var, araçlar genelde şöförlere verilir bu aracı sahibi kullanıyordu ve en son bu kilometredeydi.Ben taksici değilim ama babamın mesleği ve ISUZU dizel motorla 1 milyon kilometre yaptığını ve motor yapmaya gerek kalmadan o şekilde aracını sattığını söylüyor.Kimin nasıl kullandığı gerçekten çok önemli.

    Hangi sanayide hangi usta ? Ben Başakşehirde sanayinin göbeğindeyim bakımlar için buradaysa usta gidebilirim. Yağ olarak selenia mı kullandınız yoksa başka bir marka mı ? Turbo triger gibi ağır şeyleri kaç binde değiştirdiniz ? Hatırlayabildiklerinizi yazarsanız çok iyi olur. Caps ı aracı görmek için ben istiyorum merak ettim o km de bir albea ne durumda olabiliyor (Kendi aracımın geleceği olarak bakacağım.)
    1995 Model ısuzumuz varken aynı şeyleri bende duydum ve bizzat yaşadım. Daha üst kasalarda fabrika o kadar rahat güvence veremezken 1996 ya kadar olan 3900 cc lik motora 1 milyondan önce ölmez diebiliyor. Tabi bakımları da önemli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    Multijet motor mu diyenlere çok güzel cevap olur.

    Aynen gerçi artık Multijet ömür ve sorunsuzluk açısından kendini kanıtlamış bir motor ama SS de gelirse halen inkar edenlere güzel bir cevap olur.

    Bu arada DH sözlüğünde "caps" yoktur "SS" vardır. Forum iklimine uyalım lütfen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    Multijet motor mu diyenlere çok güzel cevap olur.

    Aynen gerçi artık Multijet ömür ve sorunsuzluk açısından kendini kanıtlamış bir motor ama SS de gelirse halen inkar edenlere güzel bir cevap olur.

    Bu arada DH sözlüğünde "caps" yoktur "SS" vardır. Forum iklimine uyalım lütfen

    Burayı da takip edenlerin olduğunu görmek mutlu etti beni gerçekten




  • cileli_sofor C kullanıcısına yanıt
    Seyrantepe Eğin Oto'da Murat ve Ramazan ustaya götürdük aracımızı.Yağ olarak Selenia ve ağırlıklı olarak Petrol Ofisi kullandık.Hiç turbo değişimi yapılmadı, zinciri 110bin km'de değiştirdik ama son zinciri 130bin km kadar kullandık.Ses seviyesi iyice artınca değiştirdim 4bin km önce.Fotoğrafları kendi bilgisayarıma geçince paylaşırım, boyası o kadar iyi değil sarılar görünüyor zaten. :)
  • 2011 Albea Premio 223.000km de

    70.000km civarı mazot pompası arızalanmıştı bu km den sonra yetkili servis görmedi, sanayi tercih edildi

    130.000 de zincir değişti, 150.000 de baskı balatası değişti.

    Harici turbo sorunu yaşamadı, istanbul içi ve uzun yolda kullanılıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    Seyrantepe Eğin Oto'da Murat ve Ramazan ustaya götürdük aracımızı.Yağ olarak Selenia ve ağırlıklı olarak Petrol Ofisi kullandık.Hiç turbo değişimi yapılmadı, zinciri 110bin km'de değiştirdik ama son zinciri 130bin km kadar kullandık.Ses seviyesi iyice artınca değiştirdim 4bin km önce.Fotoğrafları kendi bilgisayarıma geçince paylaşırım, boyası o kadar iyi değil sarılar görünüyor zaten. :)

    Maşallah bu km lere kadar çıkartığı son masraf bunlarsa Albea toyotaya yakın sayılacak neredeyse Fotografları 4 gözle bekliyorum. Keşke ustalarınız ikitelli sanayi de olsalardı. Kesinlikle daimi müşterisi olabilirdim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: banistercaq

    2011 Albea Premio 223.000km de

    70.000km civarı mazot pompası arızalanmıştı bu km den sonra yetkili servis görmedi, sanayi tercih edildi

    130.000 de zincir değişti, 150.000 de baskı balatası değişti.

    Harici turbo sorunu yaşamadı, istanbul içi ve uzun yolda kullanılıyor

    Uzun yolda arkasının yüksek olması sebebiyle bana pek güven vermiyor. Özellikle yüksek hızlarda. Arkada en az 3 kişi yada 250 300 kilo yük olması lazım diye düşünüyorum. 2 yılda baya uzun yol kullanılmış gibi duruyor km. Rica etsem aracın resmini de koyabilir misiniz ?
    Bu mazot pompası çok pahalı diye duymuştum(Albea parça fiyatlarına göre) kaça mal oldu pompa. ?
    Bu baskı balatayı nasıl test edebiliriz her ağızdan farklı bi ses çıkıyor. Doğru nedir bilen var mı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cileli_sofor

    quote:

    Orijinalden alıntı: banistercaq

    2011 Albea Premio 223.000km de

    70.000km civarı mazot pompası arızalanmıştı bu km den sonra yetkili servis görmedi, sanayi tercih edildi

    130.000 de zincir değişti, 150.000 de baskı balatası değişti.

    Harici turbo sorunu yaşamadı, istanbul içi ve uzun yolda kullanılıyor

    Uzun yolda arkasının yüksek olması sebebiyle bana pek güven vermiyor. Özellikle yüksek hızlarda. Arkada en az 3 kişi yada 250 300 kilo yük olması lazım diye düşünüyorum. 2 yılda baya uzun yol kullanılmış gibi duruyor km. Rica etsem aracın resmini de koyabilir misiniz ?
    Bu mazot pompası çok pahalı diye duymuştum(Albea parça fiyatlarına göre) kaça mal oldu pompa. ?
    Bu baskı balatayı nasıl test edebiliriz her ağızdan farklı bi ses çıkıyor. Doğru nedir bilen var mı ?

    Mazot pompası garantiden değişmişti. Aracın hiç doğru düzgün fotoğrafı yok ama çekip eklemeye çalışırım, bilgisayarda bir tane kadran fotoğrafı var ama hız olduğu için koymak istemedim.

    Genelde yükleme şartları tuğla olmasada en az onun kadar ağır ıvır zıvır yükleniyor.
     MULTİJET'İNİZ REKOR KM VE BAKIMLARI.KM FOTOLARI ŞART.


    Dediğiniz gibi, boşkenki arkanın yüksekliği otoban ve uzun yolda biraz sıkıntı yaratabiliyor. Aslında albeanın en güzel yanı aracın minimum problem çıkarması ve yakıt ekonomisi.




  • banistercaq B kullanıcısına yanıt
    Çekerseniz sevinirim. Hafta başı bende kendi aracımı eklemeyi düşünüyorum. Forma da can gelmiş olur. İstanbulda hırdavat malzemesi satışı yapıyorsunuz galiba. Bi de ben bulamadım hafta sonuna şu arabaya bir iş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cileli_sofor

    Çekerseniz sevinirim. Hafta başı bende kendi aracımı eklemeyi düşünüyorum. Forma da can gelmiş olur. İstanbulda hırdavat malzemesi satışı yapıyorsunuz galiba. Bi de ben bulamadım hafta sonuna şu arabaya bir iş

    Hırdavatçılık yapmıyoruz ama albeayı her angarya işimizde kullanıyoruz :) Tek yaptığımız 10.000km de bir düzenli basit bakımlarının yapılması ama şunu söyleyebilirim turbo konusunda pek hassas davranmamamıza ragmen sorun çıkarmadı.
  • banistercaq B kullanıcısına yanıt
    Bende ince eleyip sık dokuyorum herşeyine dikkat etmeye çalışıyorum. 7000 km yaptı araba daha 2 ayı yeni bitti bendeyken ona rağmen (karadeniz köy yolları da dahil) tık demedi. Alışık değilim bu kadar sorunsuz arabaya korkuyorum başıma ya büyük bir iş açacak yada ben deli olcam sorun yaratıcam kendi kendime
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.