N11.com daki bir satıcıdan alışveriş yaptım, ürün elime geçti herhangi bir problemi yok;ancak ürünle beraber fatura gelmedi . Satıcıyla iletişime gectim,durumu anlattım faturayı tarayıp e-posta olarak yollayacaklarını söylediler .3 gün olacak bekliyorum fatura yollamalarını.N11 müşteri hizmetleri ile iletişime geçip durumdan haberdar ettim, ilgili departmana iletildi problem dediler.Yapmam gerekenler bu mudur , başka bir şey yapmalı mıyım ? İlk defa böyle bir sorunla karşılaştım.İlerde fatura gelmez ise ne yapmalıyım? ( Siparişi daha onaylamadım, satıcıya para geçmedi )
Merhaba Bot Player Tr,
Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
n11.com
N11 ile satıcı sorunu hallettiler,fatura elime ulaştı.
N11 de sürekli oluyor bu 3-4 defa bana da gelmedi fatura Mail atınca da unutulmuş kargoda kaybolmuş falan diyorlar
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme