Şimdi Ara

n11.com Stok Sorunca Artan Fiyat ve Oralı Olmayan n11 Müşteri Hizmetleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.230
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi günler,

    Yaklaşık bir gün süren marka-model kıyaslamalarının ardından bir televizyon modelinde karar kıldım ve bu bir günlük süreçte fiyat araştırması da yaptığımdan n11.com İnceHesap üzerinden cihazı almaya karar verdim. Satıcının puanı 79 idi ve son zamanlarda alınan bazı olumsuz yorumlar vardı.
    Kendilerine 13:58'te stokta ürün olup olmadığıyla ilgili bilgi istediğim bir mesaj gönderdim. Bu mesajdan sonra saat da 15:00 olmadan cihazın fiyatını 300 TL artırdılar (Belki de daha önce artırdılar ama ben bu saatte fark ettim, durumu arkadaşıma yazmışım mesaj ile, oradan buldum saati)
    18:15'te de stokta ürün olduğuna dair mesaj gönderdiler.

    Bunun üzerine -bilinçli bir fiyat artışı olmadığını düşünerek- satıcıyla iletişime geçtim ve ürünü satın almak istediğimi fakat mesaj gönderdiğim saatteki fiyata ürünü güncellerlerse ürünü almak istediğimi belirttim, sabah kadar ses çıkmadı.

    Bu sabah 09:15'te ise "Değerli Müşterimiz, Konu ile ilgili n11 müşteri hizmetleri ile görüşerek bilgi alabilirsiniz." mesajı geldi, şaşırdım.
    Fiyat artışlarına n11 karar veriyor gibi bir izlenim oluşturan bir mesaj.

    Dedikleri gibi yaptım ve n11 Canlı Hizmet üzerinden yazıştım.
    n11 elbette ki satıcının sorumluğunda olduğunu, kendilerinin bir şey yapamayacağını; ama kibarca kulaklarını çekeceklerini söyledi. Benim 300 TL'lik mağduriyetimin ne olacağını sorduğumda ise uzun uzun mesajların aralarında 1-2 saniye olduğundan kopyala-yapıştır oldukları bariz olan, içi boş mesajlardan başka bir cevap alamadım.
    Yani kısaca İSTER AL, İSTER ALMA dediler.
    Ben de tam olarak öyle yaptım, ürünü Amazon üzerinden satın aldım.

    Biz yerli satıcıları desteklemeye çalıştıkça onlar da bizi çok güzel destekliyor.

    Fiyat değişimi "TESADÜFEN" tam benim soru sorduğum zamana denk gelmiş olsa bile gerek satıcının, gerekse n11'in en azından ufacık da olsa yardımcı olmaya çalışarak iyi niyetlerini göstermeleri gerekirdi.
    Ben de en azından "şanssızlık işte" der, alışverişimi yapardım.
    Ama yok. 85 milyon Türkiye'de illa ki o ürünü satacağı adam olduğunu bildiği için kimsenin umrunda değil.
    Elin gavuru dünyanın en zengin adamlarından biri olmasına rağmen hala dünyaya açılıyor, Türkiye'de bile hizmet vermeye başlıyor; bizimkilerse fısss...

    Üzücü...

    İyi forumlar!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Febr -- 24 Eylül 2020; 17:20:29 >







  • olayda satıcının davranışı tabi ki de etik değil ancak n11 destek hattının bu konuda yapabileceği bir şey olduğunu sanmıyorum ki ona rağmen sizinle iletişim kurmuşlar . Bu olayda yapılabilecek en iyi şey satıcıyla ilgili geri bildirim bırakmak.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.