Şimdi Ara

n11'de orjinal urune %100 destek etiketli SAHTE urun

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
1
Favori
7.747
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Turkiye'ye geldigimizden bu yana N11 uzerinden alisveris yapiyoruz. 3 Aralik 2016 tarihinden bu yana verdigimiz 4 alisveriste hic sorun yasamadik (arizali cikan bir urunu degistirdik, o surec saat gibi isledi. "Bu urun arizali" "tabii efendim siz kargo sirketine aldiginiz urunu verin degistirelim" iki gun sonra yeni urun kapimdaydi).

    urun.n11.com
    Cep Telefonu Bataryası - Yedek Parça - n11.com
    http://urun.n11.com/batarya/lg-nexus-5-d820-batarya-pil-bl-t9-garantili-P127527163
    adresinde gorebileginiz uzere N11 "Orjinal ürüne %100 destek" yazmis ama urun fotograflarda gorebileceginiz uzere sahte. Ilanda gorunen urun fotografi ile elimize gecen urun ayni degil. Bu da yaniltici ilan oluyor, degil mi?

    Bugun cumartesi, ben gidip kargoya bu urunu versem, pazartesi sirkete ulassa, onlar urunu ayni gun degistirse dahi en erken sali gunu elime ulasir, yani ben yine bu windows mobile telefona kaldim demektir.


    N11 orjinal olduguna emin olmadigi urunlere/ilanlara "Orjinal urune 100% destek" demeyi birakmali, ya da eger buna devam ediyorsa urunu satan firmayi sistemin disina atmali.



     n11'de orjinal urune %100 destek etiketli SAHTE urun
     n11'de orjinal urune %100 destek etiketli SAHTE urun
     n11'de orjinal urune %100 destek etiketli SAHTE urun







  • kendinize göre haklısınız. n11 çoğu zaman alıcının yanında olmuyor. ama n11 in o bahsettiğiniz yazısı her sayfada var bu ürüne özel birşey değil. ayrıca satıcı da zaten ilanın hiç bir yerinde orijinal olduğunu lg ürünü olduğunu belirtmemiş. sahte değil de yan sanayi batarya sonuçta
  • raziel82 kullanıcısına yanıt
    Hocam,

    Bakin yasa ne diyor:

    quote:

    Reklâm konusu ürünün, malın, faaliyetin vesairenin hedefi (muhatabı) olan ortalama tüketicide yanlış anlamalara, zanlara, algılamalara, düşüncelere yolaçan (sebep olan) açıklamalar, değerlendirmeler, yargılar vs. içeren reklamlar yanıltıcıdır. Yanıltma istatistiki bilgiler, temelleri farklı fiyatlar, önemli ve etkili olanın atlanılması, karşılaştırmanın ilgisiz ve önemsizler arasında yapılmasıyla gerçekleştirilir (yapılır).
    Rakibin kendisinden, mallarından, iş ürünlerinden, faaliyetlerinden, tanınmışlığından gereksiz yere yararlanan, bunları gereksiz yere reklâma alan karşılaştırmalı reklamlar da dürüstlüğe aykırıdır.



    Benim ya da bir baska alicinin ekranda "Orjinal urune 100% destek" yazisini gormesi tuketicide "orjinal urun" algisi olusturur.

    Ayrıca urun sayfasina giderseniz, ya da eklemis oldugum ekran goruntusune bakarsaniz "orjinal LG batarya" fotografi oldugunu, gonderilen urun ile o fotograftaki urunun ayni olmadigini gorebilirsiniz.


    Kendime gore degil, gercek anlami ile hakliyim.




  • Burada kurnazca bir sahtekarlık uygulanmış Dikkat edin paketin üzerinde LG G3 yazmıyor L-G3 yazıyor. Yani LG bunları dava verip adımı kullanıp sahte ürün satıyorlar dese bunlarda biz LG adını kullanmadık ki diye savunma yapacaklar. Ben telefoncuyum bunlarım bütün sahtekarlıklarını biliyorum. Engellemek içinde direniyorum. Kimsenin kimseyi kandırarak cebinden parasını alma hakkı yok. Bunun adı aslında hırsızlık. Alış veriş yapan arkadaşımız haklı olarak mağduriyeni anlatmış. Herkes böyle duyarlı olup bunları dile getirmeli. Aman 10 TL lik ürün için mi uğraşacağım kafasından çıkmalıyız. 1 kuruş bile olsa sahtekarlık yapan deşifre edilmeli ki insanlar binbir emekle kazandıkları parasını doğru şekilde harcayabilmeli. N11 gibi firmaların bu konuda savunulacak hiçbir yönü yok. N11 napsın adam dükkan açmış satıyor diye kimse düşünmesin. N11 herkesin dükkanına eklediği ürünü belki takip edemeyebilir! Belki diyorum çünkü bununda yolları var! hele ki %100 orjinal ürün diye bir slolganın varsa!!! Mesela orjinal ürün seri kodunu girmeden sisteme orjinal ürün girşine izin vermeyebilir. Veya orjinal alış faturasını sistemde bulunan dijital evrak eklenmeden aynı şekilde orjinal ürün girişine izin vermeyebilir. Bunlar şuanda aklıma gelenler. Ancak orjinal ürün sattığını iddia edip sahte dendiğinde de aa mağaza satmış ben bilmiyorum diyorsan sende bu sahtekarlığın içindesin demektir. Ayrıca bunların hiçbirini yapmadı veya yapamadı diyelim!!! Bir müşteri dönüp N11' e ben sitenizden ürün aldım ancak bu sahte dediğinde N11' in alması gereken aksiyon şudur; satıcıya dönüp sattığı ürünün orjinal alış faturasını istemelidir. Satıcı eğer bu faturayı ibraz edemiyorsa satıcının satış sözleşmesini fesh eder. Ayrıca bu sözleşmeye orjinal adı altında satılan sahte ürün olduğunda satıcıya uygulanacak cezai işlemleri de eklerse, satıcının satış sözleşmesi fesh edildiği gibi aynı zamanda bir yaptırımlada karşır. Bu da o satıcının son sahte ürün satışı olur. Bunların hiçbirini yapmayan hatta hiçbişey yapmayan ve hatta sahte ürün satışını özellikle destekleyen N11 bu konuda kesinlikle masum olamaz. Peki N11 sahte ürün satışını nasıl mı destekliyor? Onu da anlatayım. N11' den 1 kere alış veriş yaparsan mail adresin orada kayıtlı olduğu için hergün tanıtım mailleri atıyorlar. Ben alışveriş yaptığım için bana da geliyor. Bi defa inceleyeyim dedim. Orjinal Samsung, Orjinal Aplle adı altında şarj aleti vs. ürünler satılıyor. Fiyatlarına baktım. Orjinal ürünün 4 te biri fiyatına. Belli ki sahte ürünler. N11 e konuyu bildirdim. Bu ürünler sahte neden tanıtımına ortak olup insanların sahte ürün almasını teşvik ediyorsunuz. Konu inceleniyor dediler hala inceleniyor ve hala aynı ürünler satışta. Sahte ürün sattırmak istemeyen bir firma enazında tanıtım mailine koyduğu ürünlerin orjinalliği doğrulamış olur. Bunu da mı yapamıyor acaba? Hadi yapamadı diyelim işten anlayan birisi bunların sahte olduğunu iddia ediyor. Sonuç hiçbirşey. Uzun lafın kısası bu adamlar sitelerinde orjinal değil ucuz ürün sattırmanın peşindeler ki bak biz ne kadar ucuza orjinal ürün satıyoruz diyerek daha fazla müşteri çeksinler.




  • Merhaba GladeOtomatik,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com Donanım Haber Ekibi
  • n11 N kullanıcısına yanıt
    verdim bilgileri, ne zaman acaba bu "en kısa süre"?
  • Mümkün olduğu sürece gittigidiyor'dan alışveriş yapıyorum. Aradığım bir ürün yoksa veya çok fiyat farkı çıkarsa n11'den alıyorum ki onda bile artık fiziksel mağazalar veya başka sitelere yönleniyorum.

    Neden?

    N11 kesinlikle ve kesinlikle zaman israfıdır. Paranızı iade etmeyi marifet zanneder. Ancak kaybolan zamanınız ve çoğunlukla yanan kuponlarınız telafi olmaz.

    Günlerce bekletip işlem iptal olduğunda veya iade ettiğinizde veya değiştirdiğinizde -onay vermeden- size puan yorum hakkı vermez. Dolayısıyla sorumsuz satıcıları asla bilemezsiniz. Sorumsuz satıcıyı cezalandıramazsınız. Sahte ürün satanı cezalandıramazsınız. Paradan daha değerli olan şey zamandır. N11'de bu değeri hunharca harcar.

    Mecbur kalmadıkça alışveriş yapmayın.
  • n11 müşteri hizmetleri ile hiç sorun yaşamadım hatta çoğu zaman daha ürünü bile göndermeden iadeyi aldım

    ürünlerin orijinal olup olmaması konusu Türkiyenin genel bir sorunu, satan adam bile bilmiyor çoğu zaman orjinal diye alıyor, bunu önlemek için yeni yasa çıktı geçenlerde bekleyip göreceğiz
  • tekkral34 kullanıcısına yanıt
    Merhaba tekkral34,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com Donanım Haber Ekibi
  • Ben N11'deki bir satıcıdan birkaç sene önce işlemci almıştım. Bana Fatura ya da fiş göndermedi. Satıcı fiş gönderdiğini iddia etti.
    N11'e defalarca yazdım. Fakat satıcıya arka çıktı. Bırakın bana destek olmayı, Fatura-Fiş vermediği için Maliye'ye göre de suç olan bir olayda bir türlü satıcı böyle bir belge göndermedi.
    Satıcı benden işlemciyi iade etmemi istedi. O zaman puanla daha uygun almıştım. Puanım yanacaktı. İade etmedim ve 2.el ürün olarak bir sitede satmak zorunda kaldım.
    N11 mi? Uzak durun. Devamlı satıcıya sahip çıkar.
    gittigidiyor ise tam tersine. Devamlı alışveriş yaparım. % 99'unda alıcıya destek olur. Hatta alıcı haksız olsa bile satıcıya yaptırım uyguladığını, para iadesi vs yaptığını çok gördüm. Satıcı'dan da parasını alıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guven35 -- 25 Aralık 2016; 13:51:43 >




  • n11 N kullanıcısına yanıt
    beni unuttunuz?
  • Bu tarz sitelerde puanı belirli bir sayının altına düşen tüm satıcıların satışları sonlandırılmalı. Mesela bakıyorum adam yerlerde sürünüyor, herkes şikayetçi ama hala satışa devam ediyor. Yine aynı şekilde bir ürün satıyor ama o ürüne yazanların çoğu kötü referans vermiş ama ürün ana sayfa da fırsat ürünü olarak satışta. Birde soru sor kısmında soru soran müşteriye ters ters konuşan satıcılar yokmu :)...
  • Malesef ben de orijinal olduğunu kocaman yazdığı için, orijinal olduğunu düşünerek ve de fiyatı orijinale yakın olduğu halde, aldığı batarya orijinal çıkmayan bir N11 müşterisiyim. Samsung S5 telefonum için aşağıda linkini verdiğim batarya setini almıştım. Açıkçası harici şarj kutusu zaten bakınca ben orijinal değilim diyordu ama belki bataryası gerçektir diye kendimi kandırıyordum. Batarya kullanım açısından sıkıntı yaşatmadı ama geçenlerde bu batarya ile telefonun NFC bağlantısını kullanmak istediğimde gördüm ki hata veriyor ve bağlantı kurulamıyor. NFC çipi, orijinal Samsung S5 bataryalarının içinde bulunuyor. Ama hiçbir yan sanayi ve 1. kalite bile olsa orijinal olmayan bataryada bu çip bulunmuyor. O yüzden de bu bataryalarla NFC kullanmak istediğinde hata veriyor. Daha önce de gerçek olmayan ürünler aldım ama bilerek aldım, bu şekilde orijinal olduğunu düşünerek ve orijinale yakın para vererek gerçek olmayan ürünler almak büyük hayal kırıklığı. Ama bundan daha kötüsü, orijinal olmayan ürün satışına izin vermek. Hiç unutmam, CNBCE kanalı henüz açıkken, bir N11 yetkilisi telefona çıkarak mağaza genelinde artık sahte ürün satışına izin vermediklerini ve bu konuda dünya çapında geçerli olan bir standart uygulamaya başladıklarını, sırf bu iş için özel ve uzman bir ekip tuttuklarını falan anlatmıştı. O zaman da pek inandırıcı gelmemişti, hala da gelmiyor. Sahte ürün derken illa binlerce liralık ürünlerinin sahtesi mi olması gerekiyor acaba? N11 100 TL altı ürünlerde bu orijinallik standartını pek umursamıyor sanırım. Satmasın demiyoruz, tabi ki bu iş bir arz talep meselesidir, her malın bir alıcısı vardır. Ama dürüst ve net olmak şartıyla. Zamanında birçok N11 üyesinin hesabını askıya aldılar ve iptal ettiler kurallara uymadıkları için, aynı şeyi satıcılar için de yapmaları gerekir.
    urun.n11.com
    Samsung G900 Galaxy S5 Orjinal Extra Batarya Ve Kit - n11.com
    http://urun.n11.com/batarya/samsung-g900-galaxy-s5-orjinal-extra-batarya-ve-kit-P115794061



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marjinal01 -- 25 Aralık 2016; 15:10:42 >




  • Simdi arandim, iade prosedurunu baslatabilecegim soylendi, daha oncesinde siteden chat ile yaptigimiz gorusmede onlardan haber beklemem soylenmisti, magaza ile de gorusulecegi, ilandaki fotografin gercegi yansitmadigini gorduklerini belirttiler.

    Umarim kaybettigim zamani da telafi edeceklerdir.

    Tesekkur ederim en azindan arayip ozur diledikleri icin.
  • tekkral34 kullanıcısına yanıt
    gittigidiyor'un da çok farklı olduğu söylenemez. daha bir hafta önce xiaomi powerbankin çakmasını günün fırsatına koymuştu. üstelik mesela bu başlıkta söz edilen ürünün satıcısı orijinal yazmamış hiçbir yerde ama gg'deki xiaomi ilanında orijinal olduğu yazıyordu ve ürün sahteydi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ktdgvr -- 25 Aralık 2016; 15:43:13 >
  • Bravo N11. Çoktandır girmediğim N11'e girince hiç bir bahane göstermeden, email ile üyeliğimi iptal ettiklerini, askıya aldıklarını yazmışlar utanmadan. Ben ne yapmışım acaba? Bu sitede satış yapan biri değilim. Çok az alışverişim olmuştu.
    Böyle terbiyesiz, alıcıları mağdur eden bir site daha görmedim.
  • guven35 G kullanıcısına yanıt
    Merhaba guven35,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com Donanım Haber Ekibi
  • Marjinal01 kullanıcısına yanıt
    Merhaba Marjinal01,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com Donanım Haber Ekibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba guven35,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com Donanım Haber Ekibi

    Ben sizden alışveriş yapmayacağım. Sizin hiçbir dediğinize güvenmiyorum.
    Üyeliğimi durduk yere iptal eden, askıya alan, Faturasız üründe satıcının arkasında durup, beni mağdur eden siteye iletişim bilgilerimi versem ne olacak?
    Sizin kadar kötü, alıcıyı mağdur eden, bir de sözde göz boyamak için yardım edeceğini söyleyen bir siteye mi güveneceğim?
    Güldürmeyin beni.
    2 sene önce Faturasız işlemci aldığımda neredeydiniz? Satıcının arkasında durup, beni mağdur eden kimdi?
    Artık sizinle işim olmaz.




  • alelade bir yerden aldığın giç bir batarya şarj aletinin orijinal çıkma ihtimali yok. 35 liraya hiç bir cihazın orijinal bataryasını alamazsın. keşke öyle olsa. ama yok. üstelik linkteki satıcı hiç bir şekilde orijinal olduğunu idda etmemiş. %100 orijinal olduğunu açıklamalarında iddia eden satıcılardan alıp iade edersiniz yine orijinal değil ise.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.