Konuyla ilgili talebiniz işleme alınmış olup tarafınıza dönüş yapılacaktır.
n11.com Donanım Haber Ekibi
Merhaba poseidon4066,
Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
n11.com Donanım Haber Ekibi
Sahte veya çakma olduğundan (tecrübeyle veya görerek) emin olduğumuz ürünleri paylaşalım buradan arkadaşlar. N11 bu sefer işi sıkı tutacağa benziyor. Açıkçası ben aramalarını hiç beklemiyordum ama aradılar ve bu konuda ciddi olduklarına inandım ben. En azından bu yönde bir seferberlik var, o kesin. Sonuçlarını ve hayata geçişini zamanla hep birlikte göreceğiz. Ama bu işe bizim de el atmamız ve yaşadığımız tatsız tüm tecrübeleri paylaşarak katkıda bulunalım. Ve hatta memnun olduklarımızı da belirtelim ki dürüst ve titiz satıcılar da ödüllendirilsin. Malum, teknoloji sektöründe alternatifler azalıyorken sahip olduklarımızı korumak ve düzeltmek için destek olalım derim.
Ve bugün tekrar n11 sistemime baktığımda n11 den ürünüm hakkında istediğim iptal talebi reddedilmiş.Mağdur olan benim iptal talebimde yerine getirilmiyor.Madem ürün mağazaya ait neden magaza ile direk görüşemiyoruz.Sadece soru sorabiliyoruz onlarda cevaplıyor.Tabi mağazanın canları isterse işlerine gelirse...N11 bu konuda acil önlem almalı mağazalar tarafından müşteriler mağdur ediliyor...Bizim güvencemiz N11 ise haklı haksız ayırımı yapılmalı...
Herkesin Sorunlarına karşı aynı şeyleri kopyala yapıştır yapmaktansa elinizden geldiği kadar sorunlara ve sorulara cevap vermeyi deneseniz diğer insanlarda ne olduğunu bilse iyi olurdu..........
Arkadaşlar N11 bataryayı satan mağazayı platformdan kaldırdı!
Bir kaç dakika önce telefonla aradılar, mağazanın artık satış yapmadığını belirttiler, ne yalan söyleyeyim inanamadım, müşteri temsilcisi henüz telefonda iken teyyit etme gereksinimi duydum, ürün linkine tıkladım,satışta değildi, mağazaya baktım mağaza N11'de yok. Teşekkür edip telefonu kapattım.
Sözlerinde durdukları ve sadece iade işlemi ile değil sorunun gerçek çözümü ile ilgindikleri için kendilerine çok teşekkür ederim.
Bu başlığın konusu olan bataryada yaşanan sıkıntıdan sonra N11'e güvenemeyip 7 lira fazla verip bir başka siteden satın aldığım Türkçe klavye ile yazarken şimdi pişmanlık duyuyorum. :D Kaybettikleri bir müşteriyi yeniden kazanmış oldular.
Tekrar teşekkür ediyorum @n11 !
PS: Türkçe klavyeyi özlemişim bu arada.
Gittigidiyordan şaşmayacaksın. Mükemmel bir müşteri dostu ve adi dolandırıcı satıcıların kabusu Ürünü herşekilde 2 hafta içinde iade edebiliyorsunuz. Tabi hep satıcı üzerinde duruyoruzda bazı alıcılarda az ***** değil. Kendisine paketi olduğu gibi göndersen ciyak ciyak eder ama iade etmeye gelince kutu içeriğini bohçe gibi doldurup paket yapma ihtiyacı bile duymadan gönderiyor. Kırılırsa kırılsın nede olsa iade ediyor ya
Dragon Fighter
kullanıcısına yanıt
klavyeyi GittiGidiyor'dan aldım, daha öncesinde bilmiyordum ebay ortaklığı olduğunu, ebay genellikle alıcıdan yana tavır alır zaten.
Geldik, yavaş yavaş öğreniyoruz hangi site nedir, tavrı nedir, ne kadar güvenilir vs.
Türkiye'de özellikle teknoloji konusunda seçenek sıkıntısı var, Vatan, Teknosa, Mediamarkt, Bimeks, başka? Hele yedek parça konusu tamamen sıkıntı, Ankara'da bir işhanı var adını anımsamıyorum şimdi, Sıhhiye tarafında, oraya gidiyorsun, son kullanıcıya satış pek yok, var olanlarda ise fiyat aşırı pahalı.
Yurtdışından ürün getirmek zaten nerede ise imkansız, 30€ limit nedir yahu? 3-4 tane B2C platform var Türkiye'de değil mi? N11, Hepsiburada, Gittigidiyor, Sahibinden. Sahibinden.com'a güvenemedim, hep sitenin tasarımı, hem iş yapma şekli güven verici değil bence. şimdilik N11 ve GittiGidiyor'u denedik, sırada belki hepsiburada var. Bakalım, hayırlısı.
Dostum eğer ürünü iade edip batarya ararsan deji markasını öneririm. Googleda araştırabilirsin gerçekten çok iyi
quote:
Orijinalden alıntı: n11
Merhaba adepex,
Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
n11.com Donanım Haber Ekibi
Bu mesajı bana daha önce yazmıştınız, bende ciddiye alarak yaşadığım sıkıntıyı, tarafıma yapılan haksızlığı size pm üzerinden yazıp bildirmiştim. Geri dönüş yapmadınız. Sanıyorum buradaki bazı arkadaşların yazdığı gibi müşterilerinizle ilgileniyor-muş gibi görünmek için yaptığınız bir şey. Dolayısıyla tekrar size aynı şeyleri yazıp pm üzerinden gönderecek değilim.
Sitenizde alışveriş yapan müşterilerin harcadıkları paraları sokakta bulmadıklarını, emek vererek, ter dökerek, çalışarak kazandıklarını ve dolayısıyla insanlara haksızlık yapmanın ya da yapılmasına göz yummanın yanlış bir şey olduğunu anlayıp sindirmeniz kafi.
İyi çalışmalar.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme