Şimdi Ara

n11'de orjinal urune %100 destek etiketli SAHTE urun (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
1
Favori
7.747
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu n11.com deki satıcıların çoğusu faturasız ürün satıyor. n11.com de buna çanak tutuyor. "licoil" isimli bir mağazadan ürün aldım ürünler faturasız geldi.

    bende faturasız ürün satıyor diye yorum yaptım adam açmış birde telefonla beni tehtit ediyor .

    ürünleri bana yollamış yetişmiyor faturalarını sonra kesiyorum diyor ee irsaliyede kesmemişsin diyorum mail attım ya diyor e-faturamı kesiyorsun diyorum yok hayır diyor.

    kendini sağlama almak için ben yorum yaptıktan sonra fatura kesip resmini mail adresime atıyor güya o yetersiz zekasıyla insanları kendine böylece inandırmış olacak.

    asıl problem n11.com ne yaptı bu durumu biliyor musunuz "HİÇ BİRŞEY"

    sonradan fark ettim ki daha önceden de bu satıcıdan alışveriş yapmışım o zaman da fatura yollamamış ve aynı satıcıyı 1 yıl önce n11.com a bildirmişim.

    n11.com üç kuruş kazanacağım diye vergi kaçıran satıcılara aracı olmaktan belli ki gayet mutlu.




  • bu n11.com deki satıcıların çoğusu faturasız ürün satıyor. n11.com de buna çanak tutuyor. "licoil" isimli bir mağazadan ürün aldım ürünler faturasız geldi.

    bende faturasız ürün satıyor diye yorum yaptım adam açmış birde telefonla beni tehtit ediyor .

    ürünleri bana yollamış yetişmiyor faturalarını sonra kesiyorum diyor ee irsaliyede kesmemişsin diyorum mail attım ya diyor e-faturamı kesiyorsun diyorum yok hayır diyor.

    kendini sağlama almak için ben yorum yaptıktan sonra fatura kesip resmini mail adresime atıyor güya o yetersiz zekasıyla insanları kendine böylece inandırmış olacak.

    asıl problem n11.com ne yaptı bu durumu biliyor musunuz "HİÇ BİRŞEY"

    sonradan fark ettim ki daha önceden de bu satıcıdan alışveriş yapmışım o zaman da fatura yollamamış ve aynı satıcıyı 1 yıl önce n11.com a bildirmişim.

    n11.com üç kuruş kazanacağım diye vergi kaçıran satıcılara aracı olmaktan belli ki gayet mutlu.




  • yk2548 kullanıcısına yanıt
    Merhaba yk2548,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com Donanım Haber Ekibi
  • Ben de N11'den alışveriş yapmanızı tavsiye etmem.
    Bir defa alışveriş yaptım çok pişman oldum. Kesinlikle müşterisini madur eden ve her şekilde satıcıyı koruyan bir site.
  • adepex kullanıcısına yanıt
    Merhaba adepex,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com Donanım Haber Ekibi
  • N11 ilk çıktığında iyiydi ama artık komisyonunu alıp çekilen müşteri memnuniyeti hiç umursamayan bir firma haline geldi. Biz birkaç ay önce n11'den 3-4 çift ayakkabı satın aldık. Satıcı ürünleri göndermeyip stok yok diye siparişi iptal etti, kazandığımız banka puanları da geri alındı, sonra uyanık satıcı bizim ürünlerin satışını kapatıp aynı ürünleri farklı linkler üzerinden satışa çıkarttı, link uzantılarını vererek telefonla şikayet ettik, telefondaki müşteri temsilcisi bizim ürünleri olduğu gibi görünce bizi haklı bulup talep oluşturdu. Ürünlerin aldığımız fiyatlardan gönderilmesini istedik. Sonraki süreçte n11 hiç bir şey yapmadı, satıcının yaptığı şark kurnazlığı yanına kar kaldı, n11 ise seyirci kaldı. Mecbur kalmadıkça alışveriş yapmayın yaptırmayın!
  • world67 W kullanıcısına yanıt
    Merhaba world67,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com Donanım Haber Ekibi
  • Biraz kullanıcı yanıltması ama dikkatli okursanız orjinal ürüne destek yazıyor. Sen şayet orjinal alsaydın %100 destek verirdim diyor. Ki paketini açmadıysanız her türlü iade şansınız var. Böyle ürünlerde çakmayla karşılaşmakta çok büyük olasılık. Keşke sorarak alsaydınız. Satıcı orjinal deyipte böyle ürün çıktığında satıcıyı şikayet ederdiniz.
  • sahibindeni zaten saymıyorum da diğer buyukler arasında satıcıyla alıcıyı en çok muhatap eden n11 galiba. ben de birsey aldım ve kargonun gonderileceği adres telefon filan yazdım sonra bir baktm butun o numaralar satıcı tarafından aranmış bana beden soracakmıs o beden yok baska gonderelim mi diye... ya ben surpriz yapacak olsaydım ya da bir sürü başka olasılıklar olsaydı... butun bilgiler ortada geziyor olması bence guzel değil. yani bi aliexpressi görünce insanın beklentisi artıyor... yani satıcı üzerinde bir yaptırımı oldugunu alıcıya da gösterebilmeli. mesela o alısverisimde satıcı bana dediki su beden var bende dedim ben aslında daha buyuk beden aldım ama sorun olursa gonderebilir miyiz? tabi dedi. sonra bedende sorun olunca aradım alısverisiniz 100 liranın altında oldugu için iade de olsa değişim de olsa butun kargoları siz odeyeceksiniz dedi. yani kargo parasını zaten basta alırken odediğim için cezalandırılmış oldum. o sekilde bitirdim tabi alısverisi odedim. bu sekildeki ilk n11 alısverişim galiba son oldu :(




  • spoiler4all kullanıcısına yanıt
    Merhaba spoiler4all,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com Donanım Haber Ekibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba GladeOtomatik,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com Donanım Haber Ekibi

    Aman inanmayın görüşmek ve yardımcı olmak isteriz derler yine sizi ortada bırakırlar.
  • n11 N kullanıcısına yanıt
    otomatik cevabı alt alta defalarca yazmanız yardımcı olma konusundaki kararlılığınızı gösteriyor. olsun bunu bile yazmanız sitenin geribildirim konusunda birini görevlendirdiğini gösterir. teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umityasar


    quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba GladeOtomatik,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com Donanım Haber Ekibi

    Aman inanmayın görüşmek ve yardımcı olmak isteriz derler yine sizi ortada bırakırlar.


    HAKLISINIZ

    Yardımcı olmak isteriz diyorlar ama kendi yönetmeliklerini anlatmaktan başka birşey yapmıyorlar

    tek dertleri müşteri memnuniyeti sağlıyoruz görüntüsü vermek.

    AN İTİBARİ İLE KENDİ ÜYELİĞİMİ İPTAL ETTİRDİM.SORUN YAŞAYAN YAKINIMADA SÖYLECEĞİM İPTAL ETSİN

    DİLİMİZDE TÜY BİTTİ BÖYLE FİRMALARDAN ALIŞVERİŞ YAPMAYIN ARKADAŞ.

    YAPMAYIN YAPMAYIN YAPMAYIN




  • n11 de satış yapıyoruz şöyle bir bildiirm geldi. muhtemelen çakma ürünler şubattan sonra yer alamayacak sistemde


    SORU: GTIN numarası girmek zorunda mıyım?
    CEVAP: Google’da yapılan değişiklikten dolayı satışlarınızın etkilenmemesi adına siteye ürün gönderirken veya ürünü yüklerken GTIN numarasını eklemeniz zorunludur.
    SORU: GTIN numarası eklemezsem ne olur?
    CEVAP: GTIN numarasını ve diğer gerekli bilgileri göndermediğiniz takdirde aşağıda belirtilen markalar listesinde yer alan ürünler, n11.com platformuna Şubat 2017 tarihinden itibaren alınmayacaktır.
    Markalar
    Acer
    Adidas
    Apple
    Asics
    ASUS
    Audio-Technica
    Beats By Dr Dre
    Belkin Components
    Bose
    Brooks
    Brother
    Calvin Klein
    Canon
    Columbia
    Converse
    Crocs
    Disney
    Epson
    Fossil
    Garmin
    HP
    JBL
    Kate Spade
    Lenovo
    Levi's
    LG
    Merrell
    Michael Kors
    MICHAEL Michael Kors
    Microsoft
    Motorola
    Netgear
    New Balance
    Nike
    Nikon
    Nintendo
    Oakley
    Patagonia
    Polo Ralph Lauren
    Ralph Lauren
    RCA
    Rubie's
    Samsung
    Skechers
    Sony
    Sperry Top Sider
    The North Face
    Toshiba
    Under Armour
    Western Digital
    Listede yer almayan diğer markalar için de üreticisi tarafından verilmiş bir GTIN numarası olmalıdır. Bu numarayı göndermezseniz, Google’ın yeni reklam politikası nedeniyle n11.com dijital reklam faatliyetlerine dahil edilmeyeceksiniz. Bu da ürünlerinizin daha az trafik almasına ve satışlarınızın düşmesine neden olacaktır.




  • Gittigidiyor bu konuda en iyisi. Zorunda kalmadıkça satıcı ile muhatap olmuyorsunuz, müşteri temsilcisi firmaya gerekli yaptırımları uyguluyor. Cep telefonu bile iade ettim satıcı karşı çıkmasına rağmen. N11 in alıcıların taleplerini dinlemesi lazım.
  • Merhaba.
    Forumda ve bu konuda herkese yardımcı olmaya çalışan!!! N11 yetkilisi arkadaşa bir soru sormak istiyorum. Umarım bana da yardımcı olur. Herkes de bu konuda bilgi sahibi olur.

    Sitenizde bulunan Ürün İadesi- Sıkça sorulan sorular bölümünde "Elektronik ürünlerde cayma hakkı ve iade süreci nasıl kullanılır" sorusunun cevabında"

    "Satın alınan cep telefonuna Sim kart takılması, WiFi ile network bağlantı kurulması halinde cihaz 2’nci el statüsüne geçer. İlgili mevzuat gereği Cayma Hakkı kapsamında ""ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması"" gerekmektedir. Bu nedenle de Sim kart takılan veya WiFi ile bağlantı kurulan ürünler Cayma Hakkı kapsamında iade alınamamaktadır. Ayıplı vs. ürün olması halinde mağaza ile irtibata geçilmelidir. Mağaza, teknik servis raporu talep edebilir." denmektedir.

    Sizin bu iade şartlarını belirlediğinizi iddia ettiğiniz mevzuata ait bilgileri (Kanun mu, yönetmelik mi? tarihi, sayısı, hangi tarih ve sayılı Resmi Gazete'de yayınlandığı vb.) açıklayabilir misiniz? Özellikle
    ( Bu nedenle de Sim kart takılan veya WiFi ile bağlantı kurulan ürünler Cayma Hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.) bölümünün olduğu mevzuat bilgilerini.
    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi std350 -- 27 Aralık 2016; 23:05:22 >




  • hareketliperde kullanıcısına yanıt
    Sadece reklam faaliyetlerine dahil edilmeyecek. Açıkçası bilinçli bir tüketici olarak reklamlar umurumda bile değil. Ben tek tek arayıp araştırarak görüp o şekilde almayı tercih ediyorum. Bu durumda sitede arama yaptığımda bu sisteme uymayan ürünler hala görünüyor ve satışta olacak. Sahte bildirimi yapılan her satıcı için (tabi belgelenmiş ve tasdik edilmiş olmak şartıyla, dürüst satıcıyı da iftiraya kurban etmemek lazım)önce uyarı sonra üyelik iptali yapılmalı. Ki kesin ve kalıcı olarak sahte ürün satışı engellenebilsin.
  • N 11 den aldığım bir üründe mağaza ürünü kargo firmasına vermeden verildi gibi yazmıştı ve elime ulaşmadı hemen ödemeyi ertele dedim ve müşteri hizmetlerini aradım iptal istedim bakalım mağaza ne yanıt verecek.ancak denildiği gibi n 11 mağazalara müşteri memnuniyeti eklemeli mağaza puanını bizim belirlelememiz gerekir.Beni mağdur eden mağazanın puanı %100 gösteriyor.......
  • iade oluşturup yollayın ürünü biz de araştıracağız dediler. mağaza hala kargoadan almadı ürünü.

    2 gündür kargo şubesinde bekliyor :D

    harikasın (!) @n11
  • Markası Original olan batarya var. Bunlar sahte değil çakma
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.