Şimdi Ara

N11’deki sahtekar satıcıları ifşa ediyoruz (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
146
Cevap
4
Favori
27.524
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
149 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mağazaların yüksek puan alması sizi yanıltmasin. Yorumları okuyun ve satıcıyi internette araştırın. Eğer bu sitelerin puan hesaplama yöntemlerine bakarsanız daha çok vaat edilen zaman diliminde kargoya verilip verilmediğine bakarak not veriyorlar. Zaten çoğu mağazanin puanının yüksek olma sebebi bu. 3 gün içinde kargoya verdi mi yüksek puanı kapıyor. Tabiki başka kriterlerde var ama düşük oranda etkiliyor. O yüzden araştırın okuyun.

    m.n11.com
    Mağaza Puanı Hesaplaması - n11.com
    https://m.n11.com/genel/magaza-puani-hesaplamasi-786358



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gurcan_15 -- 16 Kasım 2019; 15:4:39 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • hepsiburadanın alt mağazaları da sahtekar.
    geçen gün xiaomi piston aldım. 25tlye kadar düşmüştü gelen ürün 2016 ve üstünde qr doğrulamak için kod yok (orj olup olmadığını bilemiyoruz.) üstüne oyun oynarken farkettim. sağdan gelecek ses soldan geliyor. jak daki kablolar bile yanlış lehimlenmiş... ses kalitesi orjinale göre kötü. sesi dışarıya veriyor vs vs. n11,gittigidiyor,sahibinden sahtekarlar normal zaten. n11in sisteminden dolayı... hepsiburada da yaşamam sinir etti beni. üstüne kişisel ürün kulağa takılmıştır iade alamayız vs vs. diyip uğraştırırlarsa diye iade etmedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StalkerReborn -- 16 Kasım 2019; 15:31:32 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • naturl kullanıcısına yanıt
    Aynı mağazadan alışveriş yaptım kargo durumu aynı şekilde. Günlerdir necatibeyde hiçbir hareket olmadan bekliyor. Kargoya verilmiş gözüktüğü için iptalde edemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yeniceri87 -- 16 Kasım 2019; 15:56:30 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Örmek trendyol yazdığım olumsuz hiç bir yorumumu yayınlamıyor

    N11’deki sahtekar satıcıları ifşa ediyoruz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StalkerReborn

    hepsiburadanın alt mağazaları da sahtekar.
    geçen gün xiaomi piston aldım. 25tlye kadar düşmüştü gelen ürün 2016 ve üstünde qr doğrulamak için kod yok (orj olup olmadığını bilemiyoruz.) üstüne oyun oynarken farkettim. sağdan gelecek ses soldan geliyor. jak daki kablolar bile yanlış lehimlenmiş... ses kalitesi orjinale göre kötü. sesi dışarıya veriyor vs vs. n11,gittigidiyor,sahibinden sahtekarlar normal zaten. n11in sisteminden dolayı... hepsiburada da yaşamam sinir etti beni. üstüne kişisel ürün kulağa takılmıştır iade alamayız vs vs. diyip uğraştırırlarsa diye iade etmedim.
    hocam bende o kulaklığı almayı düşünüyordum,yorumlarda orijinal olmadığı filan yazmışlar bende Teknosadan Jbl T 100 aldım 67 tl ye. Kulaklık şarj cihazı gibi telefon için önemli cihazları a 3-5 kuruş fazla verip yetkili bir yerden almak çok daha mantıklı en azından orijinal olduğunu bilmek önemli




  • N11’deki sahtekar satıcıları ifşa ediyoruz



    Merhaba arkadaşlar,
    Ben hem n11 de satış yapan bir mağaza sahibiyim hem de
    11.11 günü ben de aynı mağazadan telefon aldım. Ve hala onaylanmadi bekliyorum.. Ve bundan şikayet etmeye de hakkım yok.. Neden? Adam oraya yazmış en geç 10aralik diye bunu hem almadan önce hem de aldıktan sonra siparişlerim sayfasında görebilirsiniz.
    Ayrıca adam ilan açıklamalarında gönderim tarihi olarak aksi bi ifade kullanılmamışsa aynı gün kargolanir demiş ama burda aksi bir ifade olarak 10aralik var. Yani istersen iptal et paranı kartına kuponunu hesabına geri yükle.. Veya 10aralik bekle.. Sağda solda adamın ticari hayatını bitirecek işler yapıp vebala girmeyin. Belki bu forumda ki çoğu arkadaşlar şuurlu insanlar ama n11 de satış yapan biri olarak emin olun o kadar garip insanlarla uğraşıyoruz ki sadece bi tanesinin ekran görüntüsünü attım buraya... Ayrıca sistem kesinlikle müşteriyi kolluyor emin olun... Bizden mal alıp.. Sonra malı iade etmeden.. Parasını da üzerine sistemden iade alan ve bundan utanmayanindan tut... Malzemeyi kullanıp kullanıp iade edene.... Ne aldığından haberi olmayana... 1 saat once sipariş verip neden kargolanmadi diye soru sorana( bu soruya düzgün cevap vermezsen mağaza puanın düşüyor)... Ürünü satın alıp, sonra ürünün fiyatı düşünce ürünü iade edip düşük fiyata Bi daha satın alan karaktersizlere kadar... Daha neler neler...... Yani demek istediğim bu internet alışverişi karşılıklı akite dayanır.. Önce nasıl bir akit yaptığınızı iyi kontrol edin sonra yorum yapın lütfen...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • N11.com'da astekbilişim isimli bir satıcı var. Hiç bir ürün için fatura göndermediği, gönderdiği ürünlerin çoğunda defo, hata, farklılık vs. olduğu ve müşterileriyle sorunlar yaşadığı mağaza yorumlarında açıkça dile getirilmiş olmasına rağmen halen aynı faaliyetlerine devam edebiliyor. Hatta bazı firma açıklamalarında kendisiyle hiç alakası olmayan başka bir firmaya ait astekbilisim.com web adresinin ismini kullanıyor. Sorun yaşayan müşteriler ilgisi olmayan firmanın başını çok fazla ağrıtmış olmamlılar ki, kendilerinin sözkonusu ürünler ile ilgisi olmadığını ve firmalarınca satışının yapılmadığını ayrıca uyarı ile belirtmek zorunda kalmışlar. Fakat tüm bu sıkıntılara rağmen n11.com yönetiminin bu satıcı için hiç bir aksiyon almaması çok ilginç gerçekten. Özellikle mağdur bazı müşterilerin satıcı hakkındaki olumsuz yorumlarının n11.com tarafından kaldırıldığına da şahit olduk.

    Mağdur edilerek canı yanan insanların yaşadıkları diğer insanlar için referans olmalı ve tekrarlarının yaşanmaması için yetkili kurum ve kişilerin sorumluluk alması gerekiyor.
    Bizler, bu gibi sahtekarlık ya da usulsüz durumların engellenmesi / önlenmesi için tepkimizi dile getirmekte yetersiz mi kalıyoruz acaba?

    Bkz. »www.n11.com/magaza/astekbilisim

    N11’deki sahtekar satıcıları ifşa ediyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Teknofis -- 16 Kasım 2019; 17:16:30 >




  • N11, Hepsibuarada, GG'nin kendileri.
  • SEIN.Teknoloji diye bir satıcı var 10 liralık kablo için çingenelik yapıyor, aman uzak durun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurcan_15

    Mağazaların yüksek puan alması sizi yanıltmasin. Yorumları okuyun ve satıcıyi internette araştırın. Eğer bu sitelerin puan hesaplama yöntemlerine bakarsanız daha çok vaat edilen zaman diliminde kargoya verilip verilmediğine bakarak not veriyorlar. Zaten çoğu mağazanin puanının yüksek olma sebebi bu. 3 gün içinde kargoya verdi mi yüksek puanı kapıyor. Tabiki başka kriterlerde var ama düşük oranda etkiliyor. O yüzden araştırın okuyun.

    https://m.n11.com/genel/magaza-puani-hesaplamasi-786358
    evet yüksek puana aldanmamak lazım indirimde bunu anladım adamın (EkoStok) 100 puanı var ama 5 para etmez olduğunu 11 11 de anladım indirim zamanı bu heriften bir şey almayın derim işine geleni yolluyor çünkü HB de de mağazası var




  • yeniceri87 kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam benimki de orada bekliyor. Ben satıcıya yazdım kargoyu vermediniz belli. Sahtekarlık yapıyorsunuz iademi onaylayın dedim. Tamam diye cevap yazdı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sankara





    Merhaba arkadaşlar,
    Ben hem n11 de satış yapan bir mağaza sahibiyim hem de
    11.11 günü ben de aynı mağazadan telefon aldım. Ve hala onaylanmadi bekliyorum.. Ve bundan şikayet etmeye de hakkım yok.. Neden? Adam oraya yazmış en geç 10aralik diye bunu hem almadan önce hem de aldıktan sonra siparişlerim sayfasında görebilirsiniz.
    Ayrıca adam ilan açıklamalarında gönderim tarihi olarak aksi bi ifade kullanılmamışsa aynı gün kargolanir demiş ama burda aksi bir ifade olarak 10aralik var. Yani istersen iptal et paranı kartına kuponunu hesabına geri yükle.. Veya 10aralik bekle.. Sağda solda adamın ticari hayatını bitirecek işler yapıp vebala girmeyin. Belki bu forumda ki çoğu arkadaşlar şuurlu insanlar ama n11 de satış yapan biri olarak emin olun o kadar garip insanlarla uğraşıyoruz ki sadece bi tanesinin ekran görüntüsünü attım buraya... Ayrıca sistem kesinlikle müşteriyi kolluyor emin olun... Bizden mal alıp.. Sonra malı iade etmeden.. Parasını da üzerine sistemden iade alan ve bundan utanmayanindan tut... Malzemeyi kullanıp kullanıp iade edene.... Ne aldığından haberi olmayana... 1 saat once sipariş verip neden kargolanmadi diye soru sorana( bu soruya düzgün cevap vermezsen mağaza puanın düşüyor)... Ürünü satın alıp, sonra ürünün fiyatı düşünce ürünü iade edip düşük fiyata Bi daha satın alan karaktersizlere kadar... Daha neler neler...... Yani demek istediğim bu internet alışverişi karşılıklı akite dayanır.. Önce nasıl bir akit yaptığınızı iyi kontrol edin sonra yorum yapın lütfen...
    ben bu yazdıklarının hiç birini yapmadım yıllardır internetten alışveriş yaparım. sadece indirimde pek sipariş vermem ama bu indirim öncesi 10 kasım pazar günü maus alayım dedim ve siparişi verdim hemen onaylanıp en geç pazartesi kargoda yazısı çıktı ama 2 gün geçti asla göndermedi satıcı EKOSTOK adama pazartesi saat 17 sıralarında kargolamayınca kibarca mesaj attım cevap yok sonra mh ile konuştum satıcıya tekrar yazın dedi yazdım bunun ardından cevap yazdı indirim kampanyasından dolayı yoğunuz sistemde siparişleri göremiyoruz salı günü gönderilecek dedi bende salı akşamına kadar kargo olmazsa iptal edip başka siteden alırım dedim satıcıya ve salı günü yine aynı terane ses yok iptal edip yazdım yine bahaneler uydurdu n11 kargoları geç verin diyormuş sözde ama işine gelenin ürünlerini yollamış, benden sonra verilen siparişleri yani. bunu söyleyince de git istediğin yeden al dedi. benim indirimle işim olmadığı halde bunu yapan satıcı 100 puanda yazık
    www.n11.com
    EkoStok - n11.com
    https://www.n11.com/magaza/ekostok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 16 Kasım 2019; 19:5:46 >




  • Ben bundan aldım kanka ama orjinal diye almadım zaten :) ürün 12 çift 3 çifti küçük çıktı :D
  • sankara S kullanıcısına yanıt
    Hocam kısmen haklısınız. ben telefon alırken orada 10 aralık yazmıyordu .ben sizin gibi 10 aralıkta gelsin aman modunda değilim, şuan acilen telefona ihtiyacım var ve adam gibi açıklama yapmıyor bu techpazar. param olsa iptal edeceğim şimdi kim mağdur oldu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi w0q1 -- 16 Kasım 2019; 19:23:34 >
  • N11 de şöyle bir problemde var bir ilan var atıyorum koltuk ilanı adam vermiş işte ilanı koymuş açıklama fiyat özellikler vs satın aldın geldi 1 ay sonra birşey oldu yorum yazacaksın veya bir işlem yapacaksın ilana bakıyorsun külot ilanı olmuş 2 ay sonra külot ilanı cep telefonu olmuş açıklama fiyat özellikler hep değişmiş bu nasıl bir sistem

    (Diğerlerini bilmiyorum aynı mı aynı yöntemse yazabilirsiniz)
  • Schafer mağazasından da uzuk durun. İade edilmiş, kullanılmış ve hatta tamir görmüş ürünleri sıfır diye satıyorlar. Üzerinde resmen parmak izi, pas, kir gibi şeyleri açık açık görebiliyosunuz. Bir arkadaşım oradan bir iki ürün almıştı oradan biliyorum. Allahtan iade edebildi de parasını aldı ama gelen ürünler resmen dalga geçer gibiydi.
  • mito1172 kullanıcısına yanıt
    Bak kardeşim seni anlıyorum ama işin arka mutfağında göremediğiniz çok şey var.. Senin yaşadığın hadise üzerinden gideyim... Belki takip etmişsindir 11.11 gecesi yoğunluk dan n11 çöktü... Şimdi ayın 11 ve 12 sinde insanlar alışveriş yaptı ama biz mağazaların kullandığı so.n11.com diye bir site var bu da iki gün boyunca açılmadı.. Mesela biz ilk kargolar taa 12.11.2019 saat 16 gibi göndermeye başladık bunun sebebi biz mağazalar değil şerefsiz n11... Çıkıp erkek gibi biz bu işi beceremedik sistem çöktü lütfen satıcılara yüklenmeyin demiyorlar müşteri ile satıcıyi birbirine kirdiriyolar... Ayrıca istersen ekran görüntüsü atabilirim şunu ki n11 bize mail attı sistem çöktüğü için ürünleri 1 gün geç kargolamanizda sıkıntı olmayacak diye... Ama şerefsiz n11 bu maili sadece bize yani satıcılara attı müşterilere atmadı... Neyse işin diğer yoğunluk tarafından bahsedeyim ki bi nebze haberiniz olsun bazı noktalardan... biz mağaza olarak yüz puanı olan ürünleri aynı gün veya bir gün içinde kargolayan bir mağazayiz.. Günlük olarak ürün paketleme kapasitemiz 40-45 adet... Ama 11.11 acele ürün isteyen müşteriler mağdur olmasın ürün kargolama tarihini 4 gün oteledik... Bu kapasiteye dukkanimiz ve elemanimiz var... 11.11de bize gelen sipariş miktarı 265... Yani iş planı olarak 5 günlük bir iş.. Ama geçtiğimiz yıllarda yaşadığımiz tecrübeden yevmiye ile eleman aldık ve günlük kapasiteyi 100 e çıkardık... Ne oldu is planı 3 güne düştü.. Zaten müşterilere 4 gün diye vaad etmişiz.. Ne dersin çözdük gibi duruyor değil mi :))) gelen soruları görsen kafayı yersin... "2 gün oldu neden kargolanmadi.. Ne kadar kötü mağaza ", "3 gündü oldu kargolanmadi yapmayacaksınız bırakın bu işleri "... Halbuki ben sana mal satarken demişim ki abicim bu malın kargolanmasi 4 günü bulabilir... Kendi bunu görmüyor.. Yazıyor da yazıyor...... Senin örnekte mesela 2 gün geçti göndermedi diyosun ya.. Adam sisteme giremedi senin haberin yok... Bak emin ol samimiyetime inan paketi yaptın öğlen 14 de götürdüm kargo şubeye... Ben vazifemi yaptım demi... Kargodaki eleman abi 11.11 den dolayı çok yoğunuz diyo o gün girmiyor sisteme ertesi güne kalıyor.. Ama müşteri zannediyor mağaza ürünü kargolamadi... Neyse daha komiği ve vahimi şu oluyor bazen ben götürdüm ya ürünü kargo şubeye adam girmedi ertesi gün tam kargolanacak müşteri geç kaldı diye iptal ediyor.. Benim bütün emeğim boşa gitti mi... Üç kuruş kazanmadan malı alıp dükkana geldim mi... Bunun üstüne bi de müşteri mesaj atıyor böyle saçma mağaza görmedim diye... Eee senin kafa atıyor tabi... Gerisi sen düşün... Ben bazı müşteriler e kızınca şöyle beddua yazıp gönderiyorum.. Inşallah sen de bir gün n11 satıcı olursun da görürsün

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • sankara S kullanıcısına yanıt
    bende sizi anlıyorum da bana dese ki çok sıkışıkım bana müsaade et kampanyadan 3 gün sonra yollayacağım kabul ederdim en geç 11 kasım pazartesi kargoya verilir yazdığı halde. ama adam benden sonrakilere ürünleri ulaştırmış bana artistlik yapıp kıvırıyor ben buna kızarım anında da silerim. bu arada asla satıcı olmam henüz delirmedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 16 Kasım 2019; 20:8:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: radko

    Örmek trendyol yazdığım olumsuz hiç bir yorumumu yayınlamıyor

    kufurlu, hakaretli falan mi yaziyorsunuz?
  • MCErgun kullanıcısına yanıt
    Çocukmuyum kufur hakaret yazayım,ürünün olumsuzluklarını yazıyorum yayınlamıyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.