Arkadaşlar n11 den ürün alacağım ama ödeme yaparken güvenlik sebebiyle işleminiz gerçekleştirilememiştir diye hata veriyor.
Yeni üyelik alıyorum isim telefon numarası farklı yine aynı hatayı veriyor. Müşteri hizmetlerini aradım durumu izah ettim birden fazla üyeliğiniz var o yüzden hesaplarınız dondurulmuş diyor. Dedim nasıl anladınız birden fazla üyeliğim olduğunu? Aradınız numaraya ait 7 tane üyelik mevcut diyor. Bende iyide bunları benim yaptığımı nereden biliyorsunuz ben sizin telefon numaranızı bilsem 6 tane üyelik açıp sizin numaranızı girsem sizin suçunuz ne, birdaha ömür boyu n11 den sipariş veremiyecekmisiniz diyorum kadın cevap veremiyor. En son şikayet kaydı oluşturdu bana geri dönüş yapacaklar.
Alacağım ürün tükenmek üzeri son 2 tane kaldı, çıldıracağım! Ne yapmam gerekiyor?
TinyAngel
kullanıcısına yanıt
Yapacak birşey yok gibi duruyor bu durumda. Şu çekler olmasa yüzüne bakılmayacak bir sitedir aslında n11. Bu kadar müşteri düşmanı bir firma daha görmedim.
quote:
Orijinalden alıntı: mrt338
Yapacak birşey yok gibi duruyor bu durumda. Şu çekler olmasa yüzüne bakılmayacak bir sitedir aslında n11. Bu kadar müşteri düşmanı bir firma daha görmedim.
Kesinlikle haklısınız. Madem bu toplu üyelik konusuna çok önem veriyorlar üye olurken sms onayı alsınlar! Ama işte bu adamların ne yapmaya çalıştığını hale anlamadım.
Üye olurken mail onayı bile istemiyor gelde sövme!
quote:
Orijinalden alıntı: TinyAngel
quote:
Orijinalden alıntı: mrt338
Yapacak birşey yok gibi duruyor bu durumda. Şu çekler olmasa yüzüne bakılmayacak bir sitedir aslında n11. Bu kadar müşteri düşmanı bir firma daha görmedim.
Kesinlikle haklısınız. Madem bu toplu üyelik konusuna çok önem veriyorlar üye olurken sms onayı alsınlar! Ama işte bu adamların ne yapmaya çalıştığını hale anlamadım.
Üye olurken mail onayı bile istemiyor gelde sövme!
Alıntıları Göster
Hocam bende de bugün aynısı oldu. Şikayetvar a şikayet yazdım fakat olumlu sonuç beklemiyorum. Sizde yazın belki olumlu sonuç alırız.
quote:
Orijinalden alıntı: mguldenn
Hocam bende de bugün aynısı oldu. Şikayetvar a şikayet yazdım fakat olumlu sonuç beklemiyorum. Sizde yazın belki olumlu sonuç alırız.
Gerekirse tüketici hakem heyetine bile giderim hesapta 50 liralık çekim kaldı yedirmem o çeki onlara
Unutmayın ki n11 bizden daha çakal, geçmiş olsun.
Benim hesapta da 50 liralık çek kaldı malesef. Büyük ihtimal geride vermeyecekler. Olumlu sonuç alırsak birbirimizi haberdar edelim. En kısa sürede şikayetvar a şikayette açın.
Benim hesapta da 50 liralık çek kaldı malesef. Büyük ihtimal geride vermeyecekler. Olumlu sonuç alırsak birbirimizi haberdar edelim. En kısa sürede şikayetvar a şikayette açın.
geri dönüş yaptılarmı hocam size telefon aracılığı ile?
hayır yapmadılar.
Alıntıları Göster
forumda bu durumda olan baya kişi varmış.
sizin hesabınızı çeki tanımladıktan sonra mı bloke ettiler,yoksa hesabınız blokeli iken mi çeki tanımladınız ?
benim durumum ikincisi. bu konuda şikayetvar a yazdım. siz de yazın birbirimizi destekleyelim.
quote:
Orijinalden alıntı: Maktoyu
forumda bu durumda olan baya kişi varmış.
sizin hesabınızı çeki tanımladıktan sonra mı bloke ettiler,yoksa hesabınız blokeli iken mi çeki tanımladınız ?
benim durumum ikincisi. bu konuda şikayetvar a yazdım. siz de yazın birbirimizi destekleyelim.
2 hafta önce bir sipariş vermiştim ürünüm geldi hiç sorun olmadı sonra çeki tanımladım bkm ile ödemeyi seçtim devam edim bu uyarıyı verdi.
quote:
Orijinalden alıntı: TinyAngel
quote:
Orijinalden alıntı: Maktoyu
forumda bu durumda olan baya kişi varmış.
sizin hesabınızı çeki tanımladıktan sonra mı bloke ettiler,yoksa hesabınız blokeli iken mi çeki tanımladınız ?
benim durumum ikincisi. bu konuda şikayetvar a yazdım. siz de yazın birbirimizi destekleyelim.
2 hafta önce bir sipariş vermiştim ürünüm geldi hiç sorun olmadı sonra çeki tanımladım bkm ile ödemeyi seçtim devam edim bu uyarıyı verdi.
demek ki o 2 haftada hesabınızı bloke etmişler. ve hesabınız blokeli iken çeki tanımlamışsınız. benim gibi.
quote:
Orijinalden alıntı: Maktoyu
quote:
Orijinalden alıntı: TinyAngel
quote:
Orijinalden alıntı: Maktoyu
forumda bu durumda olan baya kişi varmış.
sizin hesabınızı çeki tanımladıktan sonra mı bloke ettiler,yoksa hesabınız blokeli iken mi çeki tanımladınız ?
benim durumum ikincisi. bu konuda şikayetvar a yazdım. siz de yazın birbirimizi destekleyelim.
2 hafta önce bir sipariş vermiştim ürünüm geldi hiç sorun olmadı sonra çeki tanımladım bkm ile ödemeyi seçtim devam edim bu uyarıyı verdi.
demek ki o 2 haftada hesabınızı bloke etmişler. ve hesabınız blokeli iken çeki tanımlamışsınız. benim gibi.
Alıntıları Göster
Anlaşılan Tictoc çeklerinin çoğu bu engele takıldı.
quote:
Orijinalden alıntı: orhunn
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
aynı hesaba verilen 2 siparişi bile iptal ediyor tictoc ile n11. net takip ediliyor 5 tl lik iki ayrı siparişimi iptal ettiler bir de arayıp yani. neden iki ayrı sipariş diyor bir de :) dedim tek hesapta bir tane kullandırıyorsunuz da ondan. yasakmış çok hesap açmak. e dedim ben en iyi fiyat zamanında çek kazanmak için 20000 tl lik alışveriş yaparken istediğiniz kadar açabilirsiniz diyordunuz. o o zamandı diyor bir de pişkin pişkin. sonu: iptal ettiler askıya aldılar.
quote:
Orijinalden alıntı: artçı
aynı hesaba verilen 2 siparişi bile iptal ediyor tictoc ile n11. net takip ediliyor 5 tl lik iki ayrı siparişimi iptal ettiler bir de arayıp yani. neden iki ayrı sipariş diyor bir de :) dedim tek hesapta bir tane kullandırıyorsunuz da ondan. yasakmış çok hesap açmak. e dedim ben en iyi fiyat zamanında çek kazanmak için 20000 tl lik alışveriş yaparken istediğiniz kadar açabilirsiniz diyordunuz. o o zamandı diyor bir de pişkin pişkin. sonu: iptal ettiler askıya aldılar.
Alıntıları Göster
Aynı sorun bende de var. Daha önce 10'un üzerinde alışveriş yaptığım hesabım bloke edilmiş haberim yok. Tabi ben de bundan habersiz tictoc çekini tanımladım, şuan alışveriş yapamıyorum. Müşteri hizmetlerini aradım, birden fazla hesabınız olabilir diyor. Yok diyorum (aynı numaranın yazılı olduğu başka hesap yok), çerezlerinizi silin diyor bu sefer de. E siliyorum yine aynı?