Hocam tüketici hakem heyetini n11 için başvuru yaptığınız için kaybetmiş olmalısınız. Bende bankaya itiraz başvurusu yaptım. Teşekkür ederim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
N11 neden pişmanlıktır? Yaşadıklarım.. (2. sayfa)
-
-
Evet hocam, haklısınız. Teşekkür ederim desteğiniz için.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
uzayda mı yaşıyosunuz anlamıyorum ki açıp kullandığın bir ürünü tabiki iade edemezsin?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hangi kanuna göre iade edemiyoruz? Trolluk yapmaya mi geldin?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
vicdan kanunları akıl fikir muhakeme.
sen kullan kullan iade et iaden kabul olur belki ya da alma internetten hiçbir şey mağazalara geri götür.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Vicdan kanununa göre o zaman ürünü tanıtırken de bütün eksikleri ile tanitacaksin.
Ayrıca ürünün iade şartı zaten tekrar satışa mâni olmayacak durumda olması. Jelatin açılmış olması değil. Üründe bir hata, kusur vs varsa senden kaynaklı zaten iade edemezsin. Ürün o zaman ikinci eldir. Yoksa sen ürünü mağazada denemek için koluna takıp çıkarıyorsun her denediğin ürünü satın alıyor musun? Var mi böyle bir saçmalık.
Söylediğin şey tamamen saçmalık.. internetten aldığın ürünü kullanmadan tam anlamıyla taniman mümkün değil. Ayrıca yeni kanunla mağazadan aldığın bir ürünü bile 30 gün içinde iade edebiliyorsun.
Vicdan bir bize mi geçiyor? Satıcı da üretici de bütün eksik yönleri ile tanıtacak o zaman ürünü.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Satıcı mağazasını kapattığı için para N11 de kaldı. O yüzden N11 e karşı başvurdum.
-
Anladım hocam. Yalnız thh muhtemelen su yüzden reddetmiştir, n11 ile olan satış sözleşmesinde n11 hiç bir şekilde mesuliyet almıyor, sadece aracı kurum olduğundan bahsediyor. Bu nedenle de, thh yi n11 e karşı açınca direk kaybediyorsunuz.
Dükkanını kapatsa bile, doğrudan ona açmak gerekiyor. Bu da bence tüketici kanununda bir eksiklik. Aracı kurum olarak görev alan n11, Hepsiburada vs gibi yerlere de kanunun sorumluluk vermesi gerektiğini düşünüyorum.
Bende daha önce Hepsiburada uzerinden aldığım bir telefonun IMEI klonlandi. O firma da o zaman dükkanını kapatmıştı. Hepsiburada yi thh ye verdiğim için kaybettim. Ancak DonanımHaber de yine konu açmıştım o zamanlar, Hepsiburada bu sayede paramı iade etti.
Türkiye gerçekten ilginç bir ülke. Kanunlar değil güç söz sahibi. Sosyal medyada biraz şikayet artıp insanlar tepki gösterince bir çok şey değişiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Ben kolay kolay ürün iade etmem sevmesem de ama amazondan aldığım monitörü sevmedim iade ettim. Gelen monitörde aşırı fazla ips flow vardı. 3 gün kullandım resmen kör gibi oldum. Ürünü beğenmedim diye iade ettim anında kabul ettiler. Başka yerden almış olsaydım hala o monitörü kullanıyordum ve şu an coktan kör olmuştum.
Yine amazondan epey pahalı bir mouse almıştım onu da beğenmedim çook büyük gelmişti onu da sorgusuz şekilde iade aldılar. Bu konuda amazonun üzerine tanımam. Suistimal ediyor bizim insanlarımız ama amazon hala sağlam şekilde duruyor.. Yakında o da bozulur.
-
Aynen hocam Amazon o konuda bir numara. Bende normalde ürün iade eden biri değilim. Mesela benzer monitör olayını bende yaşadım. Hepsiburada ya iade ettiğim monitör geri gelince sıkıntı yapmadım kabul ettim, Amazon dan da başka bir Samsung 4k monitör aldım. Ancak o monitör de ips olmadığı için görüntü çok kötüydü. Neyse ki anında fark edip iade ettim. Amazon kabul etti.
Bu elektronik konusunda ne yazık ki ürün denenmeden fark edilmiyor. Görsellerde tabi satış yapmak için harika görünen ürünler, gerçekte kullandığınızda aynı performansı göstermeyebiliyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beykoz Sekoyası -- 27 Ekim 2024; 8:51:42 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçmiş olsun, öncelikle koşulsuz iade hakkınız var. Ama çoğu firma buna uymuyor, uğraşmak istemeyen iadeden vazgeçiyor. Yıldırarak vazgeçirmeye çalışıyorlar. Üründe bir eksiklik hata olmasada, iade edebilirsiniz.
Ama sizin olayda, saatçinin de suçu yok, direk casio hatalı yanlış anlamadı isem, saati reklamlarında özelllikler hata eksik anlatılmış. Saatçide casio firmasına iade edebilir aslında bu sebepte bana iade oldu diye.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
hocam metaplusbilgi ne alaka ? reklam amacıyla mı konu açtınız
-
Teşekkür ederim hocam. Evet hocam aynen dediğiniz gibi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yok hocam örnek verdim. Reklamlik bir amacım yok. Metalplus bu şekilde ürünler satıyor, yani ürünün iade edilmiş olması satılmasına engel değil demek için söyledim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Trentyol ,amazon hariç başka yerlerden hala alışveriş yapan var mı😅
Diğer pazar yerlerinin tek tek batacağı günler yakındır.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Trendyol o kadar güvenilir mi? Onun hakkında da çok şikayet var diye biliyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Son 3 yıldır 500den fazla sipariş vermişimdir şuana kadar herhangi bir sıkıntı yaşamadım😅
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Her yerden sipariş verdim. Denk gelince her yerden sorun yaşanabiliyor. Bir de mümkünse hep satıcıları araştırıp alım yapmak lazım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
satıcı trendyol değilse o da güvenilir değildir, ben earpods almıştım sahte çıktı iade de olmuyordu zaten kulaklık diye. sahte diye yorum yaptım trendyol onaylamadı. Satıcıyı kötüleyecek yorumlar onaylanmıyor diye mesaj attılar bide :D
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X