Şimdi Ara

N11 neden pişmanlıktır? Yaşadıklarım..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
1
Favori
1.002
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçen hafta N11'den CASİO GPR-H1000 model kol saati sipariş ettim. N11' e güvenmediğim için çok uzun süredir (2-3 yıl) alışveriş yapmıyordum. Ancak bu süre zarfında kurumsal bir firmada birşey düzelmiştir diye düşünerek sipariş verdim. Ürün geldiğinde paketini açtım ve kullanmak için mecbur olduğunuz jelatinlerini kaldırdım. Ancak ürünü kullanırken, ürünün tanıtıldığı gibi olmadığını fark ettim. Gerçekten CASIO GPR-H1000 modelinde mahvetmiş. Ürünün GPS'i kapalı mekanda asla çalışmıyor. Yani mesela GPS'ten saati ayarlamak istiyorsunuz, dışarı açık alana çıkmak zorundasınız. Pusula her kullanımda kalibre edilmesi gerekiyor. Tam bir fiyasko. Bunun üzerine haliyle 20 bin TL verdiğim ürünü aşırı memnuniyetsizlikler nedeniyle 4 gün sonra iade etmek istedim ve gönderdim. İade RED. Neden? Jelatinler açılmış.


    N11 ile görüştüğümde müşteri hizmetlerinin ifadesi şu: Bende bir tüketiciyim ve böyle ürünler iade edilmemeli.


    Evet jelatinleri açılmış ürün sıfır gibi işlem göremiyor farkındayım. Ancak bunu ürünün reklamını yaparken, bütün eksiklikleri ile göstereceksiniz o zaman tüketiciye. CASİO'nun reklamlarında veya tanıtım videolarında asla bu kusurlardan bahsedilmiyor. ikincisi, satıcı zaten bu üründen kar ediyor, bu şekilde jelatini açılmış ürünü daha makul fiyat ile tekrar piyasaya sürebilir. Kar marjını düşürerek. Ki metaplusbilgi.com.tr 'de bu şekile satılan tabletler, bilgisayarlar var.


    Ayrıca, öyle ya da böyle tüketici için memnun kalmama durumu için hazırlanmış bir yasa var ve buna uyulmuyor.


    Şimdi tüketici hakem heyetine başvurmak için faturamı istedim ve inatla faturayı göndermiyorlar. Siparişi verdiğim firma Doğan Saatçilik.


    Tamamen rezil bir durum!


    Okuduğunuz ve destek olduğunuz için teşekkür ederim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beykoz Sekoyası -- 22 Ekim 2024; 17:38:19 >







  • N11'e yazıklar olsun. Boykot edeceğim.

  • N11 devamlı olarak müşteriyi magdur edip satıcıyı koruyor defalarca başıma geldi müşteri hizmetleri size kalıp cevaplar yazarak dalga geçiyor üstüne üstlük !!!

  • Arkadaşlar destekleriniz için çok teşekkür ederim. Konuyu buraya yazdıktan sonra N11 faturayı gönderdi. Ancak satıcı ürünü iade ettiği için ürün bende şuan. Buraya ekran görüntüsünü ekliyorum, ne kadar basit nedenlerle iadem reddedilmiş görebilirsiniz.


    Bu arada neden olarak ürün zarar görmüş şeklinde işaretlemiş, ancak üründe herhangi bir zarar vs. yok. Sadece jelatinlerinin açılmış olmasını kastediyor. Üründe en ufak bir çizik bile yok. Çünkü iade açmadan önce detaylı kontrol ettim. Üründe benden kaynaklı bir defo olsaydı iade etmeyecektim.


    Ayrıca, geçmişte Hepsiburada'ya iade ettiğim bir monitör içindeki polüretan kılıfı biraz yırtıldığı için reddedilmişti, hiç sorun etmeden ürünü tekrar geri aldım, merak edenler için onunda ekran görüntüsünü ekleyebilirim. Satıcıya karşı insafsızca davranan bir tüketici değilim. Ancak burada durum tamamen farklı, birincisi ürün gerçekten beklentilerimin çok altında, ikincisi üründe hiçbir iadeye karşı negatif durum yok.


    N11 neden pişmanlıktır? Yaşadıklarım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beykoz Sekoyası -- 24 Ekim 2024; 23:9:1 >




  • Sizinkisine benzer N11 olayını bende yaşadım. Ben Tüketici Hakem Heyetine başvurdum ama red geldi. Forumdan sağolsun arkadaşlar harcama yaptığın bankadan harcama itirazı yapabiliyosun. Ben harcama itirazı yaparak paramı geri aldım. İlgili konuyu aşşağıya bırakıyorum belki faydası olur.


    https://forum.donanimhaber.com/telefonu-iade-ettim-parami-vermiyorlar-yardim-edin--154786193

  • SYRISN kullanıcısına yanıt

    Hocam tüketici hakem heyeti red gerekçesi neydi? N11 den mi şikayetçi olmuştunuz yoksa satıcı firmadan mi? Bu ayrıntı da önem taşıyor da..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanlış yere açmışsın, buraya taşıtman gerekiyor:


    Firmalar ile Yaşanan Sorunlar

  • Bilgilendirme için teşekkür ederim hocam, teknik desteke yazdim. İnşaallah taşırlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yalnız, alıp kullandığınız ürünü iade etmek istemişsiniz, ben neden sizin kullanıp iade ettiğiniz 2. el ürünü kullanayım ? bi de bu açıdan bakmak lazım.

    Ayrıca bu tarz ayrıcalıklar için, tek alışveriş noktası > amazon.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt

    1. Si hocam o zaman iade hakkı neden var? O zaman alip memnun kalmadigimiz ürünü ne yapacağız?


    2. Si dediğim gibi meta gibi firmalar bu tarz ürünleri daha düşük fiyatla aliciyi önceden bilgilendirerek satıyor.

    3. Su zaten kanunda da dediği gibi, tekrar satılabilir. Üründe kullanim kaynaklı bir kusur vs yok. Sadece jelatin yok. Teşhir ürününden bile kat kat temiz.


    4. Su online satış yapanlar bu kanunu biliyor ve tüketicinin memnun kalmama durumunda iade edebileceği ihtimalini göz önüne alarak satış yapıyor.



    Yukarıda dediğim gibi, iade edilmemesi için, ürünün tanıtımı yapılırken, reklami çekilirken ürünün eksik yönlerini de gösterecekler o zaman. Öyle tanıtım yapan firma varsa söyleyin, ürününü iade etmeyelim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saat sana jelatinsiz gelse kabul eder miydin?

  • çerkes89 kullanıcısına yanıt

    Eğer satıcı bunu belirtmiş ve buna uygun bir fiyat belirlemiş ise evet.


    Daha önce bu tarz ürünler satın aldım. Alıyorum.


    Jelatin mi derdiniz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çerkes89 kullanıcısına yanıt

    Peki sen,


    Tanıtım videolarında mükemmel tanıtılip, videolardaki beklenti ile beklediğin şekilde çıkmayan ürünü alır miydin?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beykoz Sekoyası kullanıcısına yanıt
    ikisi farklı konu, ürün belirtilenin aksine özellikteyse, o zaman tüketici hakem heyetine kanıtlarla dava açarsın, ürünün parasını çatır çutur alırsın.
    ama kullanılmış ürünü geri almamaları normal, bu normalin dışına çıkan sadece Amazon var, ama onun da şikayetleri çok, adam pijama almış 2 hafta giymiş, sonra iade ediyor, yorumlarda şunu görmüştüm, "bildiğin osuruk kokuyor."

    aynı şekilde airfryer, kahve makineleri ... almış günlerce kullanmış iade etmiş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşim senin tüketici kanunundan haberin yok. Kanunda der ki: mutat kullanim, iade hakkını ortadan kaldirmaz.


    Yani velev ki, biri ürünü alsa 14 gün çatır çatır kullansa, üründe kullanim kaynaklı bir hasar vs olmadığı sürece iade edebilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt

    Ayrıca pijama, iç çamaşırı tarzı kişisel esyalar iadeye girmez.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Satıcı N11 üzerindeki mağazasını kapattığı için paramı alamıyordum, muhattap da olamıyordum. Parayı N11' den alabilirdim ancak. N11' den şikayetçi oldum. Ben her N11 whatsapp müşteri hizmetlerinden görüştüğüm sohbetleri gönderdim. Ayrıca bankayı arayıp durumu anlattım tekrar onlar raporuma ekleme yaptılar. Sonrasında bankanın şubesine gidip yaşadığım olayı anlattım yapmam gereken başka bir şey var mı diye kalem kağıt verdiler tekrar yazdım. İleteceklerini söylediler. Bankaya yaptığım harcama itirazı sonucu paramı geri aldım. Bir daha da N11 den kürdan bile almamaya yemin ettim.

  • ne uğraşıyorsun tüketici hakem heyetine ver onlar arkandan koşsun. haklısın bir de peşlerinden koşuyorsun.


    "6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereğince alıcı, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin, satın aldığı ürünü teslim tarihten itibaren 14 (ondört) gün içerisinde cayma hakkını kullanarak iade edebilir." der.


    Bu bir saat. Alıcı almış, koluna büyük gelmiş veya beğenmemiş de olabilir. Siteler bunları satarken bunu zaten kabul ederek satıyor. Ha hijyenik açıdan sorun teşkil edecek bir ürün olur farklı konu ama elektronik pilli bir malzeme yani. Bileklik de olabilirdi. Burada bence satıcı yüksek meblağlı ürününü geri almak istememesinden dolayı N11 e kabul etmediğini bildirmiş ve N11 o yüzden kabul etmemiş olabilir.


    Ben şahsen N11 den memnunum. Güzel kuponlar indirimler veriyor. Umarım sorununuz çözülür, üzücü bir durum. Tüketici Hakem Heyeti'nin sizi haklı bulacağını düşünüyorum. Bence oraya e devlet ile başvuru yapın.





  • Mave®ick kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim hocam. Başvurumu yaptım hocam. Ancak sonuçlanması yaklaşık 5-6 ay kadar sürüyor.

    Burada sorun şu ki, haklı olduğumuz halde işi yokuşa sürüyor olmaları.

    Bakalım hayırlısı.

    Desteğiniz için teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beykoz Sekoyası kullanıcısına yanıt
    Hocam yaptıysan yaslan arkana izle. 5-6 ay sürsede tekrar ödediğin miktarı alırsın. Ek olarak eğer karar sonrası icra yolunu tercih edersen icra masrafları ve paranın faizini de ödemeleri gerekir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.