Şimdi Ara

Akbank İle Yaşadığım Saçma Sapan Sorun!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
465
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba değerli forum üyeleri. Şimdi şöyle ki benim bir Akbank hesabım var. Bugün telefon numaramı güncellemek için bankaya gittim. Kayıtlı olan numara babamın üzerineydi ben kendi adıma kayıtlı Turkcell numaramı hesabımda kayıtlı olan babamın numarasıyla değiştirmek istiyordum. O kadar sıra bekledim sıra geldi dedim 5 dakika sürmez halledilir. Ama gelin görün ki sıkıntı burada başladı. Benim üstüme kayıtlı olan Turkcell numaram başka birisinin banka hesabına kayıtlıymış, bu sebeple güncelleme yapamayız dediler. Gişedeki kadın böyle dedi sonra bankada bireysel müşteri hizmetlerine sormamı söyledi. Oradaki kadın "Bu durumla daha önce de karşılaştık dilekçe falan yazdık bankaya, sorun çözülmedi en son operatör sorunu çözdü" dedi. Turkcell bayiine gittim oradaki adam "Bankanın sorunu biz çözemeyiz" dedi. Tekrar bankaya gittim kadın dedi Turkcell'i arayın. Aradım müşteri temsilcisini o da "sorunu çözemeyiz. Bankanın problemi." dedi. Neyse bu sefer Akbank müşteri hizmetlerini aradım kadın talep oluşturdu ve birkaç gün içinde bilgilendirme gelir dedi. Şimdi son durum Sms'le bilgilendirme gelecek. Ama pek güvenemedim açıkçası.

    Akıl fikir işi değil ya. Hesap benim numara benim. Ama numaramı kendi hesabıma kaydedemiyorum,rastgele biri benim numaramı kaydedebiliyor kendi hesabına. Keşke numara eklerken telefona onay kodu falan gönderseler.

    Numaramı kendi hesabına kaydeden kadın internetten alışveriş de yapmıyor anladığım kadarıyla. Öbür türlü bana 3d Secure mesajı gelirdi. Başka kayıtlı numarası varmış bankada onu da aradık o da kullanılmıyor.

    Bu sorunla veya benzeriyle daha önce karşılaşıp sorunu çözen birileri var mı? Eğer bildiğiniz bir şey varsa paylaşırsanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Evet arkadaşlar Akbank'tan beklediğim mesaj geldi.



    Akbank İle Yaşadığım Saçma Sapan Sorun!



    Akbank direktten baktım şu an iletişim numarası olarak asıl numaram(Turkcell) yani güncellemek istediğim numara görünüyor. Ama şifre telefonu olarak yani 3d secure numarası olarak eski numaram görünüyor. Anladığım kadarıyla numaram o şahsın üzerinden alındı güncellemem için engel kalmadı. Yarın şubede tekrardan şifre telefonumu güncellemeye çalışacağım sonucu yazarım buraya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Böyle Bir Mail Gelmiş(İşbank)
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.