Şimdi Ara

N11 SAHTE ÜRÜN REZALETİ!(dördüncü edit) (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
346
Cevap
4
Favori
34.067
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
868 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hocam yalnız o kadar ucuz bir ürün aldınız ki orijinali olsa ne fayda çakması olsa ne zarar... bu kadar ucuz ürünün çakması yapılsa bile orijinalinden daha kötü yapamazlar... çakmasını yapabilmek için daha ucuz parça ve malzeme bulamazlar çünkü orijinali zaten en ucuz parçalarla yapılmış belli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IG -- 24 Nisan 2020; 19:37:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-CECCBCE5F

    Sende ağır saçmalamışsın, taman ürün sahte falan filan ama yok satıcı istediği gibi at koşturuyor, yok soruları siliyor gibi sözler tam saçmalık. Bizim de n11 de mağazamız var öyle saçma şeyler olmuyor. Bunun oluru şudur: adam kendi mağazasından sipariş verip kendi kendine yorum yapıyor. Bu da kendini kandırmaktan öte değildir. N11 de öyle soru silme yorum silme yoktur.

    Ekleme: belki adam tamamiyle iyi niyetliydi, sadece sana denk gelen bir hatalı ürün meselesi vardı. Sen çıkıp ortalığı velveleye verdin.

    Hem böyle sahtekar satıcılardan, hemde senin gibi alıcılardan nefret ediyorum. Sizin gibilere üretici olarak asla ürün satmıyorum la.
    N11de genrle açıl soruyu özele çevirme yorumlarıda n11 aracılığıyla silme var. Mağaza iami vermek istemiyorum. Ürün faturasız geldi diye 1 yıldız yorum yağtım silindi bunun gibi bir sürü silinen yprumum oldu. Örneğin aldığım bir powerbankin içini açtığımda yazandan daha düşük bataryası oldupunu fotoğraflarla yoruma ekledim ve bir süre kaldı bir sürü kişi (10dan fazla)oy verip yorumumı beğenmişti. Satıcı beni arayıp yorumu sildirmeye çalıştı kabul etmedim n11e sildiririz biz deyip kapattılar gerçektende yorum silinmişti.

    Soru cevapta bir satıcıya neden genele açık sorumı özele çevirdiniz diye sorduğumda öyle gerekiyor gibi birşey yazmıştı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Birçok kişinin başına gelmekte bu olaylar, her zaman derim kaliteli yerlerden alışveriş yapın ve kesinlikle orjinal adreslerinden ürünün bizzat üreticisinden satın alıp gelmesini bekleyin.
  • IG I kullanıcısına yanıt
    Hocam size şöyle söyleyeyim orijinalini kullanan bilir sadece. Ama dediğiniz gibi fiyatı uygun olduğu için kimse ürünün sahte olduğunu sorgulamayıp bu paraya böyle kulaklık diyip kenara atıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun valla hocam. Aynı ürünü yaklaşık 2 hafta önce HB’den 135 TL’ye aldım. Kutunun arkasındaki kısım baskı şeklinde bende.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • n11 satıcıyı her türlü çirkefliğini örtecek biçimde koruyan bir platformdur bunu artık daha net gördük. n11'de dükkan açtık bir ara yedek parça üzerine, Elhamdülillah ilk satışımızı yaptık ya da yapmadık dükkanı açtığımız gün hızlı kargocu dükkan, başarılı satıcı olan dükkan bilmem ne yapıştırdı direkt etiketleri. Sonra da %100 başarılı dükkan vs. için 5 alışveriş mi ne yapın diyordu. Yani diğer "gerçek" kurumsal e-ticaret sitelerindeki puanlama sistemi burada tamamiyle satıcı lehine ve gerçeği asla yansıtmamakta.

    Neyse, DH olarak bir kez daha gücümüzü ispatladık. Arkadaşa geçmiş olsun.
  • Yaşanan rezalet sizin pasifliğinizden kaynaklanıyor zaten onay vermediğiniz bir ürünü belirlenen günler içinde iade etme hakkınız var ki haklı sebebinizde var tutup galyana gelip burada konu açmanın mantığını ben çözemedim n11 çoğunlukla müşteri odaklıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orijinalini kullanıyorum teyit etmek için bakabilirsiniz arkadaşın dediği gibi etiket olayı bariz belli ediyor n11 delta bilgisayardan almışım

    N11 SAHTE ÜRÜN REZALETİ!(dördüncü edit)

    N11 SAHTE ÜRÜN REZALETİ!(dördüncü edit)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheImmense -- 24 Nisan 2020; 21:51:59 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • N11 oven tipler var hayretler icerisindeyim 3500 tl yr tv almistim xxx kullanicisinda yil 2016 tv ici acilmis kullanilmis urun kakalamislardi neyseki tuketici hakem heyetine video ve kamera kanit sundum ve parami zar zor almistim n11 hicbir sey yapmamisti hicbir mueyyide uygulamadilar o gundur bugundur alis veris etmem

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TheImmense kullanıcısına yanıt
    Evet hocam bende bugün teslim aldım farklı bir mağazadan orijinal ürünü. Bana gelenle şuanki orijinal ürün arasındaki ses farkını deneyimleseniz vicdanınız sızlar. Birinden çıkan ses pazarda satılan 5 liralık kulaklıklar gibi diğerinin verdiği sesi 100 liralık kablolu kulaklıktan alamıyorum. Çok güzel bir kulaklık değerini bilin. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu internet üzerinden satış yapanların sanırım hepsinde sık sık yaşanıyor böyle sorunlar.

    ben hepsiburadadan ama farklı satıcıdan bir ürün almıştım, sorun çıktı HB'yi aradım "ama biz satmamışız ki beyefendi" dedi, aynen böyle dedi, siz ne işe yarıyorsunuz o zaman dedim " biz size destek oluyoruz "dedi nasıl destek daha çözemedim
  • Benimde Hepsiburadan aldığım SD card fake çıktı. Satıcıyı şikayet ettim sonuçlanmasını bekliyorum. Bence bişey yapmayacaklar .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hasanandnexus kullanıcısına yanıt
    Airpods kullanmıştım bir süre bu da onun kadar iş görüyor. Airpods kulağı hiç rahatsız etmiyordu bunu 1 saat taktığımda kulakta ufak bir ağrı yapıyor onun dışında çok memnunum.
  • Asıl meselenin alınan ürünün fiyatıyla alakasız olduğunu anlamayan ve her fırsatta mevcut durumu, daha kötü başka bir durumu kullanarak normalleştirmeye çalışan bir kesim var. O kesim bunu bilmemezlikten mi yapıyor yoksa hakkı olanı aramayı "anarşik olmak" olarak mı algılıyor gerçekten merak ediyorum.

    Geçenlerde 2 adet ürün sipariş verdim. Birincisi rebul markalı kolonya, diğeri ise bir adet PS4 oyunuydu. Siparişler sırasıyla 10 ve 15 günde elime ulaştı.

    Kolonya siparişim de farklı ürün yolladılar. Piyasada yüzde 20 daha ucuza bulabileceğim bir ürünü, gerçekte sipariş verdiğim ürünün yerine yolladılar. Emrivaki bir şekilde de not koyup, "bizden kaynaklı olmayan durumlardan ötürü tedarik edemedik, onun yerine bu ürünü yolladık, anlayışınız için teşekkür ederiz" yazmışlar. Ürünü yollamadan, bana sorma ihtiyacında bile bulunmamışlar. Nasıl olsa yüzde 90 kargoyu iade etmeyecek. İade etmesek bile kargo şirketlerinin kaçı kurye yolluyor ki? Ki arasalar söyleseler, o fiyata o ürünü yine kabul edeceğim. Ancak bu şekilde olması, özünde benim hakkımı gasp etmek gibi geliyor bana. Sürat kargoyla yolladıkları için sürat kargoyu arayıp kurye istedim. 1 Hafta oldu hala gelmediler. Hepsiburadayı aradığımda bana, bizim elimizden bir şey gelmiyor, kargo şirketiyle görüşün ya da şubeye teslim edin diyorlar. Herkes dışarı çıkmayın diye vurgularken hepsiburada bunu demekten çekinmiyor.

    PS4 oyunum da yine Sürat Kargoyla geldi. Elime ulaşmadan önce Sürat Kargoyu arayıp, ürünü istemediğimi belirttim. Geri yollayacağız demelerine rağmen, yollamışlar. Nasıl olsa geri yollayacaklar diye evdeki insanlara kargo gelirse almayın da demedim. Almışlar. Bende iade edemeyeceğimden ne yapalım dedim. Kargoyu açınca koskocaman "NOT TO BE SOLD SEPARATELY" yazısını gördüm. Belli ki PS4 yanında gelen oyunları satıyorlar millete. Hepsiburadaya durumu bildirdim. Müşteri hizmetleri şikayet kaydı oluşturmamış bile. Sonra tekrar aradım. Bize sorun bölümünden fotoğrafla yollamamı istediler. Yolladım. Aynı zamanda Sony'e de durumu bildireceğim.

    Ürünleri büyük ihtimal iade edemeyeceğim. Ancak benim için asıl mesele, satıcıların ahlaksız ticari zihniyetlerine maruz kalıyor olmam. Tüketici olarak bu durumlara tepki vermediğimiz sürece, bu ve bunun gibi bir sürü saçmalığa tüketici olarak maruz kalacak olmamamız. Ekonominin temeli güvendir. Ben satın aldığım kişiye güvenmiyorsam, biz güvenmiyorsak ve herkes sanki bizi kazıklayacak gibi hissediyorsak, bu ekonomi nasıl düzelecek?

    Konuyu açan arkadaşa teşekkür ediyorum. Bu ve bunun gibi başlıkların artmasını temenni ediyorum.

    Kolonya satıcısı ismi: quuzoo
    PS4 Oyun satıcısı ismi: oyunmerkezi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: semiramist1

    Asıl meselenin alınan ürünün fiyatıyla alakasız olduğunu anlamayan ve her fırsatta mevcut durumu, daha kötü başka bir durumu kullanarak normalleştirmeye çalışan bir kesim var. O kesim bunu bilmemezlikten mi yapıyor yoksa hakkı olanı aramayı "anarşik olmak" olarak mı algılıyor gerçekten merak ediyorum.

    Geçenlerde 2 adet ürün sipariş verdim. Birincisi rebul markalı kolonya, diğeri ise bir adet PS4 oyunuydu. Siparişler sırasıyla 10 ve 15 günde elime ulaştı.

    Kolonya siparişim de farklı ürün yolladılar. Piyasada yüzde 20 daha ucuza bulabileceğim bir ürünü, gerçekte sipariş verdiğim ürünün yerine yolladılar. Emrivaki bir şekilde de not koyup, "bizden kaynaklı olmayan durumlardan ötürü tedarik edemedik, onun yerine bu ürünü yolladık, anlayışınız için teşekkür ederiz" yazmışlar. Ürünü yollamadan, bana sorma ihtiyacında bile bulunmamışlar. Nasıl olsa yüzde 90 kargoyu iade etmeyecek. İade etmesek bile kargo şirketlerinin kaçı kurye yolluyor ki? Ki arasalar söyleseler, o fiyata o ürünü yine kabul edeceğim. Ancak bu şekilde olması, özünde benim hakkımı gasp etmek gibi geliyor bana. Sürat kargoyla yolladıkları için sürat kargoyu arayıp kurye istedim. 1 Hafta oldu hala gelmediler. Hepsiburadayı aradığımda bana, bizim elimizden bir şey gelmiyor, kargo şirketiyle görüşün ya da şubeye teslim edin diyorlar. Herkes dışarı çıkmayın diye vurgularken hepsiburada bunu demekten çekinmiyor.

    PS4 oyunum da yine Sürat Kargoyla geldi. Elime ulaşmadan önce Sürat Kargoyu arayıp, ürünü istemediğimi belirttim. Geri yollayacağız demelerine rağmen, yollamışlar. Nasıl olsa geri yollayacaklar diye evdeki insanlara kargo gelirse almayın da demedim. Almışlar. Bende iade edemeyeceğimden ne yapalım dedim. Kargoyu açınca koskocaman "NOT TO BE SOLD SEPARATELY" yazısını gördüm. Belli ki PS4 yanında gelen oyunları satıyorlar millete. Hepsiburadaya durumu bildirdim. Müşteri hizmetleri şikayet kaydı oluşturmamış bile. Sonra tekrar aradım. Bize sorun bölümünden fotoğrafla yollamamı istediler. Yolladım. Aynı zamanda Sony'e de durumu bildireceğim.

    Ürünleri büyük ihtimal iade edemeyeceğim. Ancak benim için asıl mesele, satıcıların ahlaksız ticari zihniyetlerine maruz kalıyor olmam. Tüketici olarak bu durumlara tepki vermediğimiz sürece, bu ve bunun gibi bir sürü saçmalığa tüketici olarak maruz kalacak olmamamız. Ekonominin temeli güvendir. Ben satın aldığım kişiye güvenmiyorsam, biz güvenmiyorsak ve herkes sanki bizi kazıklayacak gibi hissediyorsak, bu ekonomi nasıl düzelecek?

    Konuyu açan arkadaşa teşekkür ediyorum. Bu ve bunun gibi başlıkların artmasını temenni ediyorum.

    Kolonya satıcısı ismi: quuzoo
    PS4 Oyun satıcısı ismi: oyunmerkezi
    sn.Hocam ps4 ün yanında gelen oyunu eğer şeridi açılmadıysa satabilir.

    Diğer piyasadaki ürünlerden farkı ve sizin yaptığınız bu pinpirikliğin açıklaması nedir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • FreeKickerz kullanıcısına yanıt
    Satabilir derken? Playstation firması oraya koskoca "AYRICA SATILAMAZ" yazıyor. Gelmiş burada bana pinpirikten bahsediyorsunuz. PS4'ü ayrı satıp, yanında gelen oyunu ayrı satmak nedir? Bundle halinde alınmış ürünü ayırıp, daha fazla kar elde ediliyor. O playstation'ı sattığı kişinin olması gereken bir ürünü bana satıyor. Sanıyorum ki sizde benzer şekilde satış yapıyorsunuz, değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semiramist1

    Satabilir derken? Playstation firması oraya koskoca "AYRICA SATILAMAZ" yazıyor. Gelmiş burada bana pinpirikten bahsediyorsunuz. PS4'ü ayrı satıp, yanında gelen oyunu ayrı satmak nedir? Bundle halinde alınmış ürünü ayırıp, daha fazla kar elde ediliyor. O playstation'ı sattığı kişinin olması gereken bir ürünü bana satıyor. Sanıyorum ki sizde benzer şekilde satış yapıyorsunuz, değil mi?
    İade etseydiniz o zaman paketi açmadan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FreeKickerz -- 24 Nisan 2020; 22:59:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FreeKickerz kullanıcısına yanıt
    Çok haklısınız. Düşünemedim. Kesinlikle mesajımda iade edemediğimden de bahsetmedim. İyi akşamlar.
  • FreeKickerz kullanıcısına yanıt
    Ya uğraşma bunun gibilerle laf anlatamazsın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.