Şimdi Ara

N11 tarafından dolandırıldım

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
330
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 17/11/2023 tarihinde n11 üzerinden GpnTeknoloji mağazasından bir klavye satın aldım 3 gün sonra 20/11 tarihinde elime ulaştı dış paketlemesinde hiç bir sorun yoktu fakat içini açtığımda tuşların üstünde çizikler vs vardı bende iade oluşturdum iadeyi 21/11 tarihinde kargoist firmasına teslim ettim. Kargoist ürünü 10 gün kadar sonra teslim etti bu arada mağaza iademi ulaşmadı diye reddetti ardından tekrar iade açtım ve kargoist firmasını arayarak çözüme ulaştırdım ve ürünü ellerine 29/11 tarihinde ellerine ulaştı onun da üstünden de 5 gün geçmesine rağmen iadem teslim edilmedi diye reddedildi. Kısacası 17 gündür aldığım ürünün ne ücretini geri alabildim ne de değişim sağlandı ne elimde ürün ve ne de ücret iadesi. Çözüm merkezini defalarca aradım hiç bir çözüm sunmadılar oyaladılar mağazayı arıyorum telefonlara çıkmıyor baya baya n11 ve mağaza tarafından dolandırıldım. Tüketici hakem heyetine başvurumu yaptım gerekli yerlere şikayetimi yaptım onun harici ne yapmalıyım? Önerilerinizi bekliyorum.

    Güvenli alışveriş mottosu ile hareket eden ve bu tarz reklamlar veren firmanın böyle şeyler yapması da komik.

    N11 tarafından dolandırıldım
    N11 tarafından dolandırıldım


    N11 tarafından dolandırıldım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi swartkaap -- 4 Aralık 2023; 1:11:14 >







  • Amazondan başka yerden ürün alınmaz. Orası bile %100 güvenilir bir yer değil.


    Geçmiş olsun, yasal işlemleri başlatın hocam.

  • Tüketici hakem heyetine başvurduysan başka bir şey yapmana gerek yok bence. Sonuçta iade hakkın var ve firma bunu karşılamamış. Şimdi ne alaka diyeceksin ama yine de yazayım ben de. Bedava ya da en azından 1/3 fiyatında olmadığı sürece N11 adlı firmadan hiçbir şey alınmaz hatta ürünün fiyatı yüksekse 1/3 fiyatına bile almamak lazım. Trendyol ve N11 hiçbir zaman tüketicinin yanında durmuyor. Müşteri hizmetleri kötü ve sorun yaşarsanız süreç aleyhinize ilerliyor.

  • Yok kesinlikle N11 den bir daha bir şey almam zaten böyle kalitesiz vasat bir anlayış görmedim ben hiç bir güncelleme yok parasını verdiğim ürünü n11 aracılığı ile geri gönderdiğim ürün ortada yok param da ortada yok destek kaydı oluşturduk diyip oyalıyorlar hiç bir gelişme yok ürünün faturası var gönderdiğime ulaştığına dair kanıt var ama hiç bir şey yapan yok anlaşmışlar dolandırıyorlar.

  • kredi kartına itirazda bulun

  • Hayatımda yaşadığım en sorunlu alışveriş deneyimimi yaşattı bu site bana da, üstelik n11 resmi mağazası bunu yaptı. Sitelerinden daha ucuz diye aldığım Samsung galaxy tab A9 plus tableti ürünün fiyatı düştü diye iade ettim. Benim de kargomu kargoist denen saçma bir kargo firması teslim aldı ve tam 10 gün sonra n11'e ürün ulaştı. Tam 14 günlük inceleme sonrasında ürün iademi reddettiler gerekçe olarak ürünü açmış olmamdı ancak zaten bu ürün bana etiketi yırtık gelmişti ama bunu dert etmemiştim. Ürünü yaklaşık 650tl ucuza tekrar satın aldım ve bu ürün kapalı gelince onun yerine bunu göndereyim dedim onu da kabul etmediler. Ürünü bana yurtiçi kargo ile geri gönderdiler ve bingoo ürün ekranı kırık geldi. Neyseki kutuyu açarken videoya çekmiştim hemen kargo tespit tutanağı tutturdum ve tüm kanıtlarımı n11'e gönderdim. Ürün bana hasarlı geleli tam 14 gün oldu ve hala n11 bana konuyla ilgili cevap vermiş değil. her gün arıyorum hep aynı şeyler söyleniyor, ben de daha fazla beklememeye karar verdim THH'ne başvurdum. n11 müşteri memnuniyetini önemsemeyen zerre umurunda olmayan sorunlu bir firmadır. Aman buradan alışveriş yapmayın resmi mağazası bile müşterilerini mağdur etmektedir.





  • Ne ürün elinize geri geldi ne de para iadeniz onaylandıysa gecikmeden bankanıza kredi kartı harcama itirazı yapın. Banka sorarsa her türlü yazışma ve çizişmeyi de itiraz formuna ek olarak iletin. Umarım olumlu çözülür.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.