Arkadaşlar 1 ay önce amazon üzerinden LG marka 27ul550-w model monitör almıştım. Monitörün panelinde sorun olduğu için iade istedim ve monitörü daha göndermeden paramı iade ettiler. Hatta monitörü geri göndermek için adres istedim fakat hala geri dönüş yapılmadığı için monitör bende, kutusunda duruyor. Tek bir soru sormadan iade aldılar.
Daha sonra aynı modelin bir üst versiyonu 27uk650 modelini N11 üzerinden sipariş ettim. Monitörü gelir gelmez inceledim ve ekranın ortasında kırmızı ölü pikseller gördüm (sayılacak gibi değil fakat 20-30 tane vardır) Daha önce 5k iMac ve macbook pro kullandığım için ekran konusunda çok tecrübem var ve çok sorun yaşadım. Bir de fotoğrafçı olunca en dikkat ettiğim parça monitör oluyor.
Aldığım yere mesaj atıp durumu belirttim (n11 dualpazar isimli mağaza) Verdikleri cevap şu oldu:
''Merhaba , ürün ile ilgili teknik destek için markanın yetkili servisi ile görüşmelisiniz.Bizim servis yetkimiz olmadığı için size yardımcı olamayız.İade ya da değişim işlemi için yetkili servisten arızalı raporu alınması şarttır.Rapor alınmadığı takdirde iade/değişim isteğiniz onaylanmayacaktır.İyi günler dileriz.''
Gerçekten teknik destek ile mi görüşmem ve rapor almam mı gerekiyor? Amazon hiç soru sormadan geri aldı ve aynı marka monitördü. Ben bu işi anlayamadım. Bundan sonra ilk bakacağım site amazon olacak sanırım.
Yardımcı olursanız sevinirim.
top dönüp dolaşıp elinde patlar..thk kararını beklersin lakin işlem için sıraya girmek bile yıllar sürer..Aynı dertten muzderipim 6 ay oldu hala thk günü alamadık
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme