N11'den 203414658510 sipariş numarası ile Vorteil adlı mağazadan almış olduğum Powertec TR 901 marka saç kurutma makinesi arızalı çıktı, geldiği gibi açıp kapatma tuşu bozuktu ve İlk sıcak çalışmada duman attı. Satıcıya defalarca mesaj atmama rağmen hiçbir şekilde yardımcı olmadı. Şikayet edince iade için yolladım fakat bu sefer de ürünü kargodan dahi almadan red etmiş. Binlerce mağdur bırakan bu satıcı insanlara bozuk ürün satıp iade kabul etmiyor ve yıldırma politikası izliyor. N11 de hiçbir şekilde muhatap dahi olmuyor konuyla ilgili. Hiçbir şeklide yardım etmiyorlar. Bundan sonrası Tüketici Mahkemesi'ne şikayet edeceğim. Millet ilgilenmez nasıl olsa deyip binlerce insanı mağdur ediyorlar < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfaad -- 17 Eylül 2023; 9:19:28 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
N11 ve Vorteil mağaza binlerce mağdur bırakması
-
-
Yani bu firma öyle diye N11 i kötülemek bence mantıklı değil. Dün benimde e bir tane kargom geldi, kusursuz, tam çalışıyor. Kargo da iyiydi.
Ama sizin bahsettiğini iade kargo ücretini, satın alırken size bildirilmesi lazım, iade aşamaları kısmında.
Sizin bahsettiğiniz mağduriyet senaryosu altında çoğu kişi mağazayı dolandırıyor. Bu konuda hassas olmak mağazanın yapması gereken bir şey.
Genellikle mağaza, eğer ürün bozuksa biz kargoyu öderiz, değilse siz ödeyeceksiniz der.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Firma hiçbir şekilde ne sorulara ne de telefon aramasına cevap veriyor. N11 i suçlamamın sebebi bana verdiği kod da ücretsiz şekilde iade edebilirsiniz yazıyor, N11 müşteri hizmetleri de bana isterse iade almayabilir satıcı diyor. Satıcının tarafını tuttuğu için bana şüpheli geldi.
Makinenin servisini aradım onlar da kargo ücreti istedi. Arkadaş aldığım sıfır ürün bozuk neden 200 lira kargo ücreti vereyim salak mıyım ben? Üstelik servis böyle bir rapor olayımız yok diyor. Satıcı yüzlerce insanı mağdur etmiş, bir sürü yerde şikayet var. Bu belaya nereden girdim hiç bilmiyorum. N11 den sipariş vermem normalde. Hepsi trendyol, hepsiburada ve amazon û kullanırım. Getir alınca bir şans vereyim dedim vermez olaydım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Öne çıksın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O zaman haklısınız hocam, umarım iyi bir sonuç alırsınız
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Başta gönderin değişim yapalım dediler şimdi kargodan bile almamışlar. Resmen ve resmen dolandırıcılık bu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfaad -- 16 Eylül 2023; 17:22:40 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Tüm uğraşlar sonucu kargoyu tekrar dağıtıma çıkardım ama yine teslim almamış. Bununla uğraşırım ben.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sonunda iade oldu ama ben de bittim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Konuyu tekrar hortlatıyorum
5 ekim tarihinde bunlardan tıraş makinesi aldım. Ürün elime ta 14 ekimde elime geçeceğini öğrendikten sonra bende başka yerden aynı ürünü aldım. 14 ekimde iş yerinde olmadığım için 15 ekimde iş yerine gelir gelmez ürünün kargo poşetini bile açmadan direkt geri gönderdim. Kişisel bakım ürünü olduğu için iade olmaz diye iadeyi kabul etmemişler.
N11 ile görüştüm kayıt açtılar. Firma ile görüşmüşler ürünü kullandığım için iade olmayacağını ilettiler. Bende fatura üzerindeki numarayı aradım. Kargoyu neden teslim aldınız iade olmaz n11 ne dediyse o diye saçma sapan cevap verip kapadılar. Bide engellemişler beni.
Şimdi ortada ne ürün var ne para. N11 kesinlikle yardımcı olmuyor. Bu sorunu nasıl çözebiliriz. Adamlar resmen paramızı gasp ediyor hiç bir şey yapamıyoruz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
alışveriş yapmadan önce böyle bir konu görmek güzel
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X