Şimdi Ara

N79 SORUN! Bıktım artık

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
2.082
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yetkili Teknik Servisimizdeki ürününüzle ilgili bilgiler

    Servis No *******
    IMEI ****************

    Telefon Nokia N79 Cep Telefonu

    Teknik servis kayıt tarihi 09/03/2010

    Garanti Durumu Garantili

    Şube Teknik Servis ( Konya )

    Arıza Açıklaması EKRAN GÖRÜNTÜSÜ YOK AYNI SORUNDAN NOKIA SERVISLERINE 4.GELISI MÜSTERI DEGISIM ISTIYOR... SEÇIM TUSU YOK.

    Arıza Tanımları Tüm Bilgilerin (Backup) Sil. Riski Kabul EDILDI
    Telefon kapali, Iç-Dis IMEI Kontrol Edilemedi
    Ekranda/Ön Caminda Çizikler Var

    Durum Yedek Parça bekleniyor

    Tamir Detayı Test OK
    Son işlem tarihi 09/03/2010

    Beyler napayım dersiniz bu 4. arza oldu telefon değişmedi yine değiştirmezlerse ne yapmam lazım nereye gitmem lazım tüketici haklarına falan mı?







  • Tüketici Hakları Mahkemesine gidin hakkınızı sonuna kadar arayın dilerseniz yeni cihazda alabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: safa_oyuncu

    Tüketici Hakları Mahkemesine gidin hakkınızı sonuna kadar arayın dilerseniz yeni cihazda alabilirsiniz.
    Para iadesi de yapabiliyorsunuz. İlk çıktığı zamanlarda aldıysanız 800 tlye falan o parayla şimdi daha iyi bir cihaz alınabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-BD34D4651

    Para iadesi de yapabiliyorsunuz. İlk çıktığı zamanlarda aldıysanız 800 tlye falan o parayla şimdi daha iyi bir cihaz alınabilir

    Alıntıları Göster
    Yetkili Teknik Servisimizdeki ürününüzle ilgili bilgiler

    Servis No *******
    IMEI **************

    Telefon Nokia N79 Cep Telefonu
    Teknik servis kayıt tarihi 09/03/2010

    Garanti Durumu Garantili

    Şube Teknik Servis ( Konya )
    Arıza Açıklaması EKRAN GÖRÜNTÜSÜ YOK AYNI SORUNDAN NOKIA SERVISLERINE 4,GELISI MÜSTERI DEGISIM ISTIYOR... SEÇIM TUSU YOK.
    Arıza Tanımları Tüm Bilgilerin (Backup) Sil. Riski Kabul EDILDI
    Telefon kapali, Iç-Dis IMEI Kontrol Edilemedi
    Ekranda/Ön Caminda Çizikler Var

    Durum Kargo ile gönderilmistir

    Tamir Detayı Tüm Testlerden Basari ile Geçti
    Mekanik Parça Degistirildi
    Güncel Yazilim Yüklendi

    Son işlem tarihi 12/03/2010

    *****
    Arkadaşlar çok sağolun galiba tüketici haklarına falan gidicem baksanıza telefonu yapıp geri gönderiyolar gene heralde




  • Ayni sorundan bende gonderdim n79 umu kvk ya. 25 gunde yaptilar. Tam cihazima kavustum derken cihazi teslim alirken telefonun ustundeki tus kilidinin calismadigini farkettim. Ve cihazi tekrar geri verdim. Bi cihaz niye bole sorunlu,anlamadim. Ve turkiyede kimse isini dogru duzgun yapmiyor.en sevdigim telefomumu batirdi teknik servis.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AhmedKaymakcı

    Ayni sorundan bende gonderdim n79 umu kvk ya. 25 gunde yaptilar. Tam cihazima kavustum derken cihazi teslim alirken telefonun ustundeki tus kilidinin calismadigini farkettim. Ve cihazi tekrar geri verdim. Bi cihaz niye bole sorunlu,anlamadim. Ve turkiyede kimse isini dogru duzgun yapmiyor.en sevdigim telefomumu batirdi teknik servis.
    N79 daki bu ekran arzası beni öldürdü bitirdi şim bu 4. arızadan sonra telefonu birdaha yaptılar ve ben size kısaca başımdan geçeni anlatayım:

    Telefonu aldığım yerden garantiye vermeye gittim ve bu 4. gidişi atrık değişim istiyorum dedim o garantinin kararına bağlı dediler nese bekledim telefon geldi almaya gittim telefona baktım değişim falan olmamış bende telefonun gittiği konya-genpa bayiine gittim böyle böyle anlattım niye değişim değilde tamir oldu dedim bana dedikleri bizim elimizde değil bizde yetkili firmayla görüşüyoruz değişim istenirse öyle değişim yapıyoruz sizin telefonunuzda tamir edilmiş biz başka birşey yapamayız dediler ama sizinde haklarınız vardır tabi isterseniz tüketici haklarına gidin dediler.Bende gidecektim zaten adresini falan bulmuştum neyse gittim Allah razı olsun orda bana çok güzel yardımcı oldular şimdi şöyleki siz sözlü olarak uyarmışsınız sizi kale almamışlar dediler ve dilekçe yazmam gerekliymiş orda yazdık(İHTARNAME).Bunu ptt'den iadeli taahhütlü olarak göndereceksin dediler ve bana bir kağıt vereceklermiş buraya kadar hepsini yaptım ve benim yazdığım bu dilekçeye-ihtarnameye 7 gün içerisinde herhangibir cevap gelmez ise tüketici hakları mahkemesine gidecekmişim ki daha dün verdim eğer cevap gelmez ise gidicem ve hakkımıda sonuna kadar arıycam.benim telefonu aldığım yerin internet sitesinde teknikservis bölümünde garanti koşullarında bir madddenin içerisinde şunlar yazıyor:
    "bir yıl içerisinde, aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimini talep edebilir."

    ŞİMDİ ben diyorumki bütün bunlara göre ben haklıyım ama benim telefonum 4.arızada dahi niye değiştirilmedi bütün bunların içinde atladığım bir yermi var eğer varsa birisi bana söylesin! benim gibi bu kadar uğraşan veya uğraştırılan varmı :(

    Lanet olsun istemiyorum N79 falan hatta mümkünse NOKİA falan istemiyorum
    NOT: İlk nokia telefonum ve başıma ilk defa böyle şeyler geliyo daha önce hep motorola kulandım garanti nedir nasıl biyerdir bilmezdin keşke hiç sapmasaydım motoroladan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Levh-i Mahfuz

    N79 daki bu ekran arzası beni öldürdü bitirdi şim bu 4. arızadan sonra telefonu birdaha yaptılar ve ben size kısaca başımdan geçeni anlatayım:

    Telefonu aldığım yerden garantiye vermeye gittim ve bu 4. gidişi atrık değişim istiyorum dedim o garantinin kararına bağlı dediler nese bekledim telefon geldi almaya gittim telefona baktım değişim falan olmamış bende telefonun gittiği konya-genpa bayiine gittim böyle böyle anlattım niye değişim değilde tamir oldu dedim bana dedikleri bizim elimizde değil bizde yetkili firmayla görüşüyoruz değişim istenirse öyle değişim yapıyoruz sizin telefonunuzda tamir edilmiş biz başka birşey yapamayız dediler ama sizinde haklarınız vardır tabi isterseniz tüketici haklarına gidin dediler.Bende gidecektim zaten adresini falan bulmuştum neyse gittim Allah razı olsun orda bana çok güzel yardımcı oldular şimdi şöyleki siz sözlü olarak uyarmışsınız sizi kale almamışlar dediler ve dilekçe yazmam gerekliymiş orda yazdık(İHTARNAME).Bunu ptt'den iadeli taahhütlü olarak göndereceksin dediler ve bana bir kağıt vereceklermiş buraya kadar hepsini yaptım ve benim yazdığım bu dilekçeye-ihtarnameye 7 gün içerisinde herhangibir cevap gelmez ise tüketici hakları mahkemesine gidecekmişim ki daha dün verdim eğer cevap gelmez ise gidicem ve hakkımıda sonuna kadar arıycam.benim telefonu aldığım yerin internet sitesinde teknikservis bölümünde garanti koşullarında bir madddenin içerisinde şunlar yazıyor:
    "bir yıl içerisinde, aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimini talep edebilir."

    ŞİMDİ ben diyorumki bütün bunlara göre ben haklıyım ama benim telefonum 4.arızada dahi niye değiştirilmedi bütün bunların içinde atladığım bir yermi var eğer varsa birisi bana söylesin! benim gibi bu kadar uğraşan veya uğraştırılan varmı :(

    Lanet olsun istemiyorum N79 falan hatta mümkünse NOKİA falan istemiyorum
    NOT: İlk nokia telefonum ve başıma ilk defa böyle şeyler geliyo daha önce hep motorola kulandım garanti nedir nasıl biyerdir bilmezdin keşke hiç sapmasaydım motoroladan



    Benim konuma bak. Onlar yapamayız edemeyiz derler. Ama benim sonuca bak. Şu an cihaz en son değişim yapılmış. Ama ben iade istiyorum. Onu da yapamıyoruz diyorlar. Ama bak bir hafta sonra da iade çıkacak.

    Ayrıca benim konuda bir arkadaş niye başlık açıyorsun demişti. Bak ben orada yazdım. İade/değişim için gönderdiniz ve tamir edilip geri geldi ise cihazı kesinlikle geri almayın dedim servisten. Bakın işte bu işe yarıyor bu başlıklar.

    http://resim.donanimhaber.com/m_38198296/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DigitalWorld

    quote:

    Orijinalden alıntı: Levh-i Mahfuz

    N79 daki bu ekran arzası beni öldürdü bitirdi şim bu 4. arızadan sonra telefonu birdaha yaptılar ve ben size kısaca başımdan geçeni anlatayım:

    Telefonu aldığım yerden garantiye vermeye gittim ve bu 4. gidişi atrık değişim istiyorum dedim o garantinin kararına bağlı dediler nese bekledim telefon geldi almaya gittim telefona baktım değişim falan olmamış bende telefonun gittiği konya-genpa bayiine gittim böyle böyle anlattım niye değişim değilde tamir oldu dedim bana dedikleri bizim elimizde değil bizde yetkili firmayla görüşüyoruz değişim istenirse öyle değişim yapıyoruz sizin telefonunuzda tamir edilmiş biz başka birşey yapamayız dediler ama sizinde haklarınız vardır tabi isterseniz tüketici haklarına gidin dediler.Bende gidecektim zaten adresini falan bulmuştum neyse gittim Allah razı olsun orda bana çok güzel yardımcı oldular şimdi şöyleki siz sözlü olarak uyarmışsınız sizi kale almamışlar dediler ve dilekçe yazmam gerekliymiş orda yazdık(İHTARNAME).Bunu ptt'den iadeli taahhütlü olarak göndereceksin dediler ve bana bir kağıt vereceklermiş buraya kadar hepsini yaptım ve benim yazdığım bu dilekçeye-ihtarnameye 7 gün içerisinde herhangibir cevap gelmez ise tüketici hakları mahkemesine gidecekmişim ki daha dün verdim eğer cevap gelmez ise gidicem ve hakkımıda sonuna kadar arıycam.benim telefonu aldığım yerin internet sitesinde teknikservis bölümünde garanti koşullarında bir madddenin içerisinde şunlar yazıyor:
    "bir yıl içerisinde, aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimini talep edebilir."

    ŞİMDİ ben diyorumki bütün bunlara göre ben haklıyım ama benim telefonum 4.arızada dahi niye değiştirilmedi bütün bunların içinde atladığım bir yermi var eğer varsa birisi bana söylesin! benim gibi bu kadar uğraşan veya uğraştırılan varmı :(

    Lanet olsun istemiyorum N79 falan hatta mümkünse NOKİA falan istemiyorum
    NOT: İlk nokia telefonum ve başıma ilk defa böyle şeyler geliyo daha önce hep motorola kulandım garanti nedir nasıl biyerdir bilmezdin keşke hiç sapmasaydım motoroladan



    Benim konuma bak. Onlar yapamayız edemeyiz derler. Ama benim sonuca bak. Şu an cihaz en son değişim yapılmış. Ama ben iade istiyorum. Onu da yapamıyoruz diyorlar. Ama bak bir hafta sonra da iade çıkacak.

    Ayrıca benim konuda bir arkadaş niye başlık açıyorsun demişti. Bak ben orada yazdım. İade/değişim için gönderdiniz ve tamir edilip geri geldi ise cihazı kesinlikle geri almayın dedim servisten. Bakın işte bu işe yarıyor bu başlıklar.

    http://resim.donanimhaber.com/m_38198296/tm.htm

    Alıntıları Göster
    Sen konunda sonuna kadar haklısın, aynen dediğin durumu ben tüderin başkanından Saba Tümerin programında dinlemiştim.. Tüderin istesini bi inceleyip mail adresi ile yetkililere ulaşmanızı öneririm.. Bir çok konu da yrd. olacaklardır.. Bilgi edinme sizin en büyük hakkınız.. Ben de bir çok konu da bu şekilde yardım alabildim.. Allah kolaylık versin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Levh-i Mahfuz

    Yetkili Teknik Servisimizdeki ürününüzle ilgili bilgiler

    Servis No *******
    IMEI ****************

    Telefon Nokia N79 Cep Telefonu

    Teknik servis kayıt tarihi 09/03/2010

    Garanti Durumu Garantili

    Şube Teknik Servis ( Konya )

    Arıza Açıklaması EKRAN GÖRÜNTÜSÜ YOK AYNI SORUNDAN NOKIA SERVISLERINE 4.GELISI MÜSTERI DEGISIM ISTIYOR... SEÇIM TUSU YOK.

    Arıza Tanımları Tüm Bilgilerin (Backup) Sil. Riski Kabul EDILDI
    Telefon kapali, Iç-Dis IMEI Kontrol Edilemedi
    Ekranda/Ön Caminda Çizikler Var

    Durum Yedek Parça bekleniyor

    Tamir Detayı Test OK
    Son işlem tarihi 09/03/2010

    Beyler napayım dersiniz bu 4. arza oldu telefon değişmedi yine değiştirmezlerse ne yapmam lazım nereye gitmem lazım tüketici haklarına falan mı?


    arkadaş tüketici haklarına gidersen çok beklemen gerekir hakkını bulana kadar çok zaman geçiyor. benim arkadaşım 5800 aldı aldığı gün bozuktu. 4 kere gitti geldi telefon servise 3 ay bekledi hep oldu diyorlar veriyorlar çocuğa yine bozuk. arkadaş itraz etti değişin artık diyolar "eyer 4 kere yapılamassa değiştirilecek" 4 kere yapılamadı yenisini verdiler... tabi telefon Amerika'dan getirilmesi gerekiyormuş onun içinde bi müddet bekletiliyor... yani bu 4. cü ise söyle yenisini vermeniz gerekiyor falan de... vermeleri ŞART... Tüketici haklarına boşuna baş vurma bi onlar rapor yazıyor nokia ya bi nokia yazıyor bizim suçumuz yok bilmemne.... çok zamanını alır boşuna para ödemiş olursü tüketiciye... sana yenisini vermeleri ŞART




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdemguven

    quote:

    Orijinalden alıntı: Levh-i Mahfuz

    Yetkili Teknik Servisimizdeki ürününüzle ilgili bilgiler

    Servis No *******
    IMEI ****************

    Telefon Nokia N79 Cep Telefonu

    Teknik servis kayıt tarihi 09/03/2010

    Garanti Durumu Garantili

    Şube Teknik Servis ( Konya )

    Arıza Açıklaması EKRAN GÖRÜNTÜSÜ YOK AYNI SORUNDAN NOKIA SERVISLERINE 4.GELISI MÜSTERI DEGISIM ISTIYOR... SEÇIM TUSU YOK.

    Arıza Tanımları Tüm Bilgilerin (Backup) Sil. Riski Kabul EDILDI
    Telefon kapali, Iç-Dis IMEI Kontrol Edilemedi
    Ekranda/Ön Caminda Çizikler Var

    Durum Yedek Parça bekleniyor

    Tamir Detayı Test OK
    Son işlem tarihi 09/03/2010

    Beyler napayım dersiniz bu 4. arza oldu telefon değişmedi yine değiştirmezlerse ne yapmam lazım nereye gitmem lazım tüketici haklarına falan mı?


    arkadaş tüketici haklarına gidersen çok beklemen gerekir hakkını bulana kadar çok zaman geçiyor. benim arkadaşım 5800 aldı aldığı gün bozuktu. 4 kere gitti geldi telefon servise 3 ay bekledi hep oldu diyorlar veriyorlar çocuğa yine bozuk. arkadaş itraz etti değişin artık diyolar "eyer 4 kere yapılamassa değiştirilecek" 4 kere yapılamadı yenisini verdiler... tabi telefon Amerika'dan getirilmesi gerekiyormuş onun içinde bi müddet bekletiliyor... yani bu 4. cü ise söyle yenisini vermeniz gerekiyor falan de... vermeleri ŞART... Tüketici haklarına boşuna baş vurma bi onlar rapor yazıyor nokia ya bi nokia yazıyor bizim suçumuz yok bilmemne.... çok zamanını alır boşuna para ödemiş olursü tüketiciye... sana yenisini vermeleri ŞART
    Aynı sorun abimin sıfır aldığı N79 da da yaşanıyordu,kaç defa ekran görüntüsü gitti her defasında da kullanıcı hatası denilerek para alındı..Sanırım kronik birşey..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov

    Aynı sorun abimin sıfır aldığı N79 da da yaşanıyordu,kaç defa ekran görüntüsü gitti her defasında da kullanıcı hatası denilerek para alındı..Sanırım kronik birşey..

    Alıntıları Göster
    Kullanıcı hatası değil yani benimkiler öyle geçmiyo ve ayrıca evet telefonu değiştirmeleri veya parayı geri vermeleri lazım ama vermiyolar işte ayrıca tüketici haklarına gittim çok yardımcı oldular bi dilekçe yazık 7 gün içinde cevap gelmezse tüketici hakları mahkemesine gidip birkaç birşey vericem onlar davayı açıp halledeceklermiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-BD34D4651

    Para iadesi de yapabiliyorsunuz. İlk çıktığı zamanlarda aldıysanız 800 tlye falan o parayla şimdi daha iyi bir cihaz alınabilir

    Alıntıları Göster
    Tüketici kanunlarından yararlan !
    sonuna kadar hakkını ara !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The_T®uth♀♂

    Tüketici kanunlarından yararlan !
    sonuna kadar hakkını ara !

    Bencede,tüketici hakları kanununa göre sorgusuz sualsiz 30 gün içerisinde bile iade etme şansın var..Tehdit et biraz tüketici haklarına başvuracağım diye belki ikna olur alırlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov

    quote:

    Orijinalden alıntı: The_T®uth♀♂

    Tüketici kanunlarından yararlan !
    sonuna kadar hakkını ara !

    Bencede,tüketici hakları kanununa göre sorgusuz sualsiz 30 gün içerisinde bile iade etme şansın var..Tehdit et biraz tüketici haklarına başvuracağım diye belki ikna olur alırlar..

    Alıntıları Göster
    evet arkadaşlar ben de n79 zedelerdenim,eşşeklik edip araştırmadan aldığım siyah n79 um 1,5 ay sonra ekran arızası vermeye başladı, ekran tepe taklak oluyor,bazen donuyor,bazen kararıyor,bazen açılıyor bazen açılmıyor, bazen bazı tuşlar çalışıyor,bazıları çalışmıyor.format attım,fabrika ayarlarına döndüm ama nafile beş on dakika düzeliyor yine aynı sorunlar,kısacası ben de bıktım, 1,5 aylık telefonmuş bu n79, nokia yı buradan kınıyorum, neden bu bozuk telefonları bize satar piyasadan toplatmaz,iyi telefon alalım rahat edelim dedik şu başımıza gelene bak, yoksa biz de bilirdik yüz liralık telefon almayı,şimdi işin yoksa servisle uğraş bir de üstüne telefonsuz kal,biz yandık başkaları yanmasın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emir09

    evet arkadaşlar ben de n79 zedelerdenim,eşşeklik edip araştırmadan aldığım siyah n79 um 1,5 ay sonra ekran arızası vermeye başladı, ekran tepe taklak oluyor,bazen donuyor,bazen kararıyor,bazen açılıyor bazen açılmıyor, bazen bazı tuşlar çalışıyor,bazıları çalışmıyor.format attım,fabrika ayarlarına döndüm ama nafile beş on dakika düzeliyor yine aynı sorunlar,kısacası ben de bıktım, 1,5 aylık telefonmuş bu n79, nokia yı buradan kınıyorum, neden bu bozuk telefonları bize satar piyasadan toplatmaz,iyi telefon alalım rahat edelim dedik şu başımıza gelene bak, yoksa biz de bilirdik yüz liralık telefon almayı,şimdi işin yoksa servisle uğraş bir de üstüne telefonsuz kal,biz yandık başkaları yanmasın.

    Alıntıları Göster
    kim diyo ya mahkeme heyeti çok uğraştırıyomuş bilmem neymiş bunu diyen arkadaş hiç gittimi acaba

    bende n 80 ie vardı 750 tl ye almıştım zamanında
    garantisi bitmeye 1 ay kala mahkeme heyetini öğrendim 6 dan fazla arızaya gitti geldi cihaz para iadesi sitedim teknik sservisten tamir edip yollar son seferde sert çıktım vihazda servisteydi mahkeme heyetine gittim başvurdum sonra servis sıfır cihaz verdi ama ben mahkeme heyetine başvurmuştum ve illa paramı istiyordum ve bir ayı bulmadan nokia hesabıma 750 tl yatırdı ustune para ekleyıp samsung r522 aldım bitanede dandık telefon aldım ama
    kesmiyo beni bende tlfon almak istiyorum bu aralar ama n79 vardı aklımda burda okuduklarıma göre sorunlu

    hakkıızı yedirmeyın arkadaşlar gidin mahkeme heyetine çekınmeyın utanmayın başvurun yuksek ihtimal alırsınız ama aynı arıza 3 kere farklı arıza 6 kere mi oyle bır kural vardı ona dikkat edin kolay gelsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: extinct

    kim diyo ya mahkeme heyeti çok uğraştırıyomuş bilmem neymiş bunu diyen arkadaş hiç gittimi acaba

    bende n 80 ie vardı 750 tl ye almıştım zamanında
    garantisi bitmeye 1 ay kala mahkeme heyetini öğrendim 6 dan fazla arızaya gitti geldi cihaz para iadesi sitedim teknik sservisten tamir edip yollar son seferde sert çıktım vihazda servisteydi mahkeme heyetine gittim başvurdum sonra servis sıfır cihaz verdi ama ben mahkeme heyetine başvurmuştum ve illa paramı istiyordum ve bir ayı bulmadan nokia hesabıma 750 tl yatırdı ustune para ekleyıp samsung r522 aldım bitanede dandık telefon aldım ama
    kesmiyo beni bende tlfon almak istiyorum bu aralar ama n79 vardı aklımda burda okuduklarıma göre sorunlu

    hakkıızı yedirmeyın arkadaşlar gidin mahkeme heyetine çekınmeyın utanmayın başvurun yuksek ihtimal alırsınız ama aynı arıza 3 kere farklı arıza 6 kere mi oyle bır kural vardı ona dikkat edin kolay gelsın

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar, bahsettiğiniz sorunu aynen ben de yaşadım.
    Aldığımın 10. günü önce renkler birbirine girmeye, ekran ters dönmeye vs başladı, geçer diye düşünürken ekran tümden gitti.
    Yani telefon açılıyor, beni arayanlar bana ulaşabiliyor ama ben kimseyi arayamıyorum, tabii diğer tüm fonksiyonları da kullanamıyorum.
    Aslında telefon hoşuma gitmişti. Sadece tuşları bana sert geldiği için kullanım keyfi yoktu ama özelliklerinden dolayı idare edecektim.
    Neyse ki telefon, aldıktan sonra ilk 1 ay içinde bozuldu.
    İlk 1 ay içinde bozulursa 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunun İkinci Kısım 4. maddesine göre değiştirme veya parasını geri alıp iade etme hakkım var.
    Buna göre ilk 1 ay, muhatabınız servis değil, satıcıdır.
    Aldığım yere gittim, servis GENPA'ya göndermek istediler.
    Ben ilgili kanunu gösterdim.
    İtiraz edemediler.
    Ama Tüketici Mahkemesine başvurmam gerektiğini söylediler.
    Sanıyorlar ki, ben Tüketici Mahkemesiyle vs. uğraşamam.
    Ben TC tarihinde ilk ve tek olarak garanti süresi bitmiş ve bozulmuş ürünün parasını tam olarak almış, bu nedenle yerel gazeteye manşet olmuş kişiyim.
    Ki Sanayi ve Tic. Müdürlüğü yetkilisi ve Elektronikçiler Odasının belirlediği bilirkişi dahi parasını alamayacağımı söylemişti.
    Garanti süresi bitse dahi 7 veya 10 yıl kadar kullanım süresi vardır.
    Bu süre içinde de haklarınız vardır.
    Şartlar tutuyorsa hepiniz paranızı alabilirsiniz, garanti süresi bitse bile.
    Şimdi, N79 aldığım satıcı Tüketici Mahkemesine başvurabileceğimi söyleyince hiç tartışmadan, itiraz etmeden "Kolay gelsin, hayırlı işler" deyip ayrıldım ve soluğu postanede aldım.
    İadeli taahhütlü bir mektup yazarak bedel iadesi talep ettim.
    Aksi halde İcra Davası açacağımı, ürün bedelinin yanında mahkeme masraflarını ve avukat ücretini de ödemek zorunda kalacaklarını yazdım.
    Bu şarttır.
    Yasal olarak 1 ay içinde resmî olarak iade talebinde bulunmak zorundasınız.
    Faturanıza da her ihtimale karşı cihazın IMEI numarasnı yazdırmanız gerekir.
    Satıcı size cevap vermese bile 10 gün sonra alındı belgesiyle Hakem Heyetine başvuracaksınız.
    Bu da 1-2 ay kadar süre ister.
    Hakem Heyetinin kararları, mahkeme kararları gibi tarafları bağlayıcıdır.
    Hakem Heyeti kararına uyarak ödemezlerse bu defa İcra Davası açacaksınız.
    Ben N79'u iade etmeye karar verdim.
    Mektubum satıcıya ulaşınca hemen beni aradılar, paniğe kapılmışlar, beni hala GENPA'ya yönlendirmeye çalışıyorlar.
    Kendileri KVK bayii.
    KVK'nın il başbayiine yönlendirmek istediler.
    Yarın il KVK başbayiiye gideceğim.
    Onlar da paramı vermezlerse yasal süreci devam ettireceğim.
    Burası Türkiye, kimse sizin kapınıza gelerek "kardeş kusura bakmayın, buyrun paranızı" demez.
    Haklarınızı bileceksiniz ve mücadele edeceksiniz.
    Saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maviufuklar -- 6 Nisan 2010; 18:17:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maviufuklar

    Arkadaşlar, bahsettiğiniz sorunu aynen ben de yaşadım.
    Aldığımın 10. günü önce renkler birbirine girmeye, ekran ters dönmeye vs başladı, geçer diye düşünürken ekran tümden gitti.
    Yani telefon açılıyor, beni arayanlar bana ulaşabiliyor ama ben kimseyi arayamıyorum, tabii diğer tüm fonksiyonları da kullanamıyorum.
    Aslında telefon hoşuma gitmişti. Sadece tuşları bana sert geldiği için kullanım keyfi yoktu ama özelliklerinden dolayı idare edecektim.
    Neyse ki telefon, aldıktan sonra ilk 1 ay içinde bozuldu.
    İlk 1 ay içinde bozulursa 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunun İkinci Kısım 4. maddesine göre değiştirme veya parasını geri alıp iade etme hakkım var.
    Buna göre ilk 1 ay, muhatabınız servis değil, satıcıdır.
    Aldığım yere gittim, servis GENPA'ya göndermek istediler.
    Ben ilgili kanunu gösterdim.
    İtiraz edemediler.
    Ama Tüketici Mahkemesine başvurmam gerektiğini söylediler.
    Sanıyorlar ki, ben Tüketici Mahkemesiyle vs. uğraşamam.
    Ben TC tarihinde ilk ve tek olarak garanti süresi bitmiş ve bozulmuş ürünün parasını tam olarak almış, bu nedenle yerel gazeteye manşet olmuş kişiyim.
    Ki Sanayi ve Tic. Müdürlüğü yetkilisi ve Elektronikçiler Odasının belirlediği bilirkişi dahi parasını alamayacağımı söylemişti.
    Garanti süresi bitse dahi 7 veya 10 yıl kadar kullanım süresi vardır.
    Bu süre içinde de haklarınız vardır.
    Şartlar tutuyorsa hepiniz paranızı alabilirsiniz, garanti süresi bitse bile.
    Şimdi, N79 aldığım satıcı Tüketici Mahkemesine başvurabileceğimi söyleyince hiç tartışmadan, itiraz etmeden "Kolay gelsin, hayırlı işler" deyip ayrıldım ve soluğu postanede aldım.
    İadeli taahhütlü bir mektup yazarak bedel iadesi talep ettim.
    Aksi halde İcra Davası açacağımı, ürün bedelinin yanında mahkeme masraflarını ve avukat ücretini de ödemek zorunda kalacaklarını yazdım.
    Bu şarttır.
    Yasal olarak 1 ay içinde resmî olarak iade talebinde bulunmak zorundasınız.
    Faturanıza da her ihtimale karşı cihazın IMEI numarasnı yazdırmanız gerekir.
    Satıcı size cevap vermese bile 10 gün sonra alındı belgesiyle Hakem Heyetine başvuracaksınız.
    Bu da 1-2 ay kadar süre ister.
    Hakem Heyetinin kararları, mahkeme kararları gibi tarafları bağlayıcıdır.
    Hakem Heyeti kararına uyarak ödemezlerse bu defa İcra Davası açacaksınız.
    Ben N79'u iade etmeye karar verdim.
    Mektubum satıcıya ulaşınca hemen beni aradılar, paniğe kapılmışlar, beni hala GENPA'ya yönlendirmeye çalışıyorlar.
    Kendileri KVK bayii.
    KVK'nın il başbayiine yönlendirmek istediler.
    Yarın il KVK başbayiiye gideceğim.
    Onlar da paramı vermezlerse yasal süreci devam ettireceğim.
    Burası Türkiye, kimse sizin kapınıza gelerek "kardeş kusura bakmayın, buyrun paranızı" demez.
    Haklarınızı bileceksiniz ve mücadele edeceksiniz.
    Saygılarımla...


    Alıntıları Göster
    Siz telefonu alalı kaç ay oldu? ben 1 yıldır kullanıyorum en ufak bir sorun görmedim. inşallah bir sorunda çıkmaz tabi :) ama bozulmaması için; telefonu yere düşürmemek, pc ye bağladıktan sonra güvenli çıkış yaparak çıkmak, zırt pırt program yüklememek , şarjı bitmediği halde şarja takmamak lazım aksi taktirde telefon pert olabilir :D bunlar sadece benim tavsiyem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ghostweb

    Siz telefonu alalı kaç ay oldu? ben 1 yıldır kullanıyorum en ufak bir sorun görmedim. inşallah bir sorunda çıkmaz tabi :) ama bozulmaması için; telefonu yere düşürmemek, pc ye bağladıktan sonra güvenli çıkış yaparak çıkmak, zırt pırt program yüklememek , şarjı bitmediği halde şarja takmamak lazım aksi taktirde telefon pert olabilir :D bunlar sadece benim tavsiyem.


    N79, satın aldığımın 10. gününde bozuldu.
    Telefonu yere düşürmedim.
    PC'ye bağladıktan sonra güvenli çıkış yaptım.

    Program hiç yüklü değildir.
    Şarşı bitmediği halde şarja takmamak, çok eski sistem bataryalar için geçerlidir ama ben yine de bitmeye yakın şarj ettim.
    Kullanıcı hatası yok.
    Üretim hatası olduğu kesin.
    Çünkü herkes aynı sorundan bahsediyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maviufuklar
    Arkadaşlar, bahsettiğiniz sorunu aynen ben de yaşadım.
    Aldığımın 10. günü önce renkler birbirine girmeye, ekran ters dönmeye vs başladı, geçer diye düşünürken ekran tümden gitti.
    Yani telefon açılıyor, beni arayanlar bana ulaşabiliyor ama ben kimseyi arayamıyorum, tabii diğer tüm fonksiyonları da kullanamıyorum.
    Aslında telefon hoşuma gitmişti. Sadece tuşları bana sert geldiği için kullanım keyfi yoktu ama özelliklerinden dolayı idare edecektim.
    Neyse ki telefon, aldıktan sonra ilk 1 ay içinde bozuldu.
    İlk 1 ay içinde bozulursa 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunun İkinci Kısım 4. maddesine göre değiştirme veya parasını geri alıp iade etme hakkım var.
    Buna göre ilk 1 ay, muhatabınız servis değil, satıcıdır.
    Aldığım yere gittim, servis GENPA'ya göndermek istediler.
    Ben ilgili kanunu gösterdim.
    İtiraz edemediler.
    Ama Tüketici Mahkemesine başvurmam gerektiğini söylediler.
    Sanıyorlar ki, ben Tüketici Mahkemesiyle vs. uğraşamam.
    Ben TC tarihinde ilk ve tek olarak garanti süresi bitmiş ve bozulmuş ürünün parasını tam olarak almış, bu nedenle yerel gazeteye manşet olmuş kişiyim.
    Ki Sanayi ve Tic. Müdürlüğü yetkilisi ve Elektronikçiler Odasının belirlediği bilirkişi dahi parasını alamayacağımı söylemişti.
    Garanti süresi bitse dahi 7 veya 10 yıl kadar kullanım süresi vardır.
    Bu süre içinde de haklarınız vardır.
    Şartlar tutuyorsa hepiniz paranızı alabilirsiniz, garanti süresi bitse bile.
    Şimdi, N79 aldığım satıcı Tüketici Mahkemesine başvurabileceğimi söyleyince hiç tartışmadan, itiraz etmeden "Kolay gelsin, hayırlı işler" deyip ayrıldım ve soluğu postanede aldım.
    İadeli taahhütlü bir mektup yazarak bedel iadesi talep ettim.
    Aksi halde İcra Davası açacağımı, ürün bedelinin yanında mahkeme masraflarını ve avukat ücretini de ödemek zorunda kalacaklarını yazdım.
    Bu şarttır.
    Yasal olarak 1 ay içinde resmî olarak iade talebinde bulunmak zorundasınız.
    Satıcı size cevap vermese bile 7 gün sonra alındı belgesiyle Hakem Heyetine başvuracaksınız.
    Bu da 1-2 ay kadar süre ister.
    Hakem Heyetinin kararları, mahkeme kararları gibi tarafları bağlayıcıdır.
    Hakem Heyeti kararına uyarak ödemezlerse bu defa İcra Davası açacaksınız.
    Ben N79'u iade etmeye karar verdim.
    Mektubum satıcıya ulaşınca hemen beni aradılar, paniğe kapılmışlar, beni hala GENPA'ya yönlendirmeye çalışıyorlar.
    Kendileri KVK bayii.
    KVK'nın il başbayiine yönlendirmek istediler.
    Yarın il KVK başbayiiye gideceğim.
    Onlar da paramı vermezlerse yasal süreci devam ettireceğim.
    Burası Türkiye, kimse sizin kapınıza gelerek "kardeş kusura bakmayın, buyrun paranızı" demez.
    Haklarınızı bileceksiniz ve mücadele edeceksiniz.
    Saygılarımla...



    ben teli eylülde aldım yani 7 ay olmuş bir kere servise verdim o da yazılım yükseltmek için, tele program yüklerken on kere yüz kere düşünürüm yani anlamıyorum siz alalı 10 gün oldu tel nasıl bozuldu hemde ekran arızası yani ben şok oldum sizin için üzüldüm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maviufuklar


    quote:

    Orijinalden alıntı: ghostweb

    Siz telefonu alalı kaç ay oldu? ben 1 yıldır kullanıyorum en ufak bir sorun görmedim. inşallah bir sorunda çıkmaz tabi :) ama bozulmaması için; telefonu yere düşürmemek, pc ye bağladıktan sonra güvenli çıkış yaparak çıkmak, zırt pırt program yüklememek , şarjı bitmediği halde şarja takmamak lazım aksi taktirde telefon pert olabilir :D bunlar sadece benim tavsiyem.


    N79, satın aldığımın 10. gününde bozuldu.
    Telefonu yere düşürmedim.
    PC'ye bağladıktan sonra güvenli çıkış yaptım.

    Program hiç yüklü değildir.
    Şarşı bitmediği halde şarja takmamak, çok eski sistem bataryalar için geçerlidir ama ben yine de bitmeye yakın şarj ettim.
    Kullanıcı hatası yok.
    Üretim hatası olduğu kesin.
    Çünkü herkes aynı sorundan bahsediyor.


    Sizi destekliyorum çok haklısınız gelişme olursa buradan bildirirsiniz.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.