Şimdi Ara

N82'İM SERVİSTEN GELMİYOR.LÜTFEN BİR AKIL VERİN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
910
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 03.03.2008 tarininde 32 günlük olan n82mi sürekli çökmesi nedeni ile servise verdim.telefon olup olmadık yerde kilitleniyodu ve hard formatsız açılmıyodu
    kayda aldılar.3gün sonra uğradım ve cihazın istanbul'a gönderildiğini söledilir.ben de eeeee dedim noldu.

    cihazda parça değişim yapılamıyormuş ve ürün değişimi yapacaklarmış.ogün bugündür değişim yapılmasını bekliyorum.pazarları saymassak (eğer yanlış hesaplamadıysam)15 gün oldu.

    beklemekten başka yapabileceğim hiç bir şey yok mu?açıkçası bıktım o kadar para verip bir tel aldım ve telefon benim yerime serviste.

    telefonu aldığım yere gittim ve bekliceksiniz dediler.kvk da aynı.(heralde biraz kaba olmam gerekirdi)
    değişim kararı çıkmış ve 15 gün neyi beklediğimi anlamıyorum.

    yardımlarınızı bekliyorum







  • http://www.sanayi.gov.tr/webedit/gozlem.aspx?sayfaNo=1949 adresinde 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanununun uygulamaları var ve

            Malın arızasının 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde,
              imalatçı–üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar,
              benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis
              etmek zorundadır.


    diyor. Bu madde uyarınca muadil bir ürün talep et.




  • ay bunu örendiim çok ii oldu.çok saolun fakat pek onaylıcaklarını sanmıyorum.çünkü onaylamamak işlerine gelecek.ne yapmamı önerirsinz sonrası için
  • Tüketici hakem heyetinde hakkını arayacağına dair tehdit et. Yola gelmezlerse tehditi gerçekleştir.
  • peki muadil bir ürün derken ne gibi bi örnek verebilir misiniz(başka bi n82-95 felan mı).çünkü böle bişe istesem adamların elinde 3310 felan varsa onu vereceklerini biliyorum.
    (bu arada telefon 1000 ytl)para limitini biraz aşan bir miktar galiba tüketici hakem heyeti için
    ayrıca çok saolun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARIFYASIN -- 20 Mart 2008; 14:57:44 >
  • Kanun benzer özelliklere sahip başka bir mal diyor. Yoruma açık, artık senin ikna kabiliyetine bağlı.
  • Benim ikna kabiliyetim iyidir
    1.peki siz aynı durumda olsanız ne yapardınız.yani ne almak isterdiniz.

    2.veya şu işlemi hızlandırmanın bi yolu var mı?

    3.bi de şu 729ytl mi bi limit var benim durumla ilgili bişey mi
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • sikayetvar.com a şikayetini yaz durumu açıkça belirt tavsiyem sana bunlar iyilikten anlamazlar.
  • Benim de N95 15 gündür serviste. Bende şikayette bulunmuştum şikayetvar.com'a...
  • Benim N82 tam 55 gündür KVK' da bekliyor. Parça değişimi yapılacakmış fakat ellerinde parça yokmuş. Para iadesi veya yeni telefon talebinde bulunmuştum fakat kabul etmediler. Para iadesi veya yeni telefon talebinde bulunabilmem için tüketici mahkemesine başvurmam gerektiğini söylediler. Bunu bizzat KVK yetkilisi söyledi bana. Yani tüketici mahkemesinden falan çekindikleri yok artık. Bunun üzerine Nokia Destek' i aradım. Nokia Destek KVK' dan daha beter çıktı. Onlarda N82' nin yeni bir model olduğunu, öyle hemen cihaz değişimi falan yapamayacaklarını söyleyip cihazın tamir edilmesini beklemem gerektiğini söylediler.
    Eminim ki bekledikleri parça gelmeyecek veya çok geç gelecek. Anlayacağınız telefonun akibeti belli değil.
    Şikayetvar.com' a şikayetimi yazdım. Bakarsınız bir faydası olur.
  • Oy ne feci...

    Bence mahkeme sonuç verir ama değer mi bilmiyorum.
  • N82'ler genelde sorunlu sanıyorum

    Anlamıyorum bu nokia'yı

    Ölü pikselli olanlar ahize sesi boğuk gelenler birde kilitlenen N82'ler

    offf of
  • Sarı ekranlı N82ler... (Bkz. Abimin ki...)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Reis-i Eagles

    Sarı ekranlı N82ler... (Bkz. Abimin ki...)


    O nasıl oluyor Reis? Benim bildiğim sigaradan parmaklar sararır!...



    İyi olunca telefon senin sorun olunca abinin mi oluyor?...





  • quote:

    Orjinalden alıntı: NEWMAN2007

    quote:

    Orjinalden alıntı: Reis-i Eagles

    Sarı ekranlı N82ler... (Bkz. Abimin ki...)


    O nasıl oluyor Reis? Benim bildiğim sigaradan parmaklar sararır!...



    İyi olunca telefon senin sorun olunca abinin mi oluyor?...



    Abi bizde 2 dene var. N82, N82, N95 2si benim 1i abimin.

    Benimki normal abiminki değişik...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Reis-i Eagles

    quote:

    Orjinalden alıntı: NEWMAN2007

    quote:

    Orjinalden alıntı: Reis-i Eagles

    Sarı ekranlı N82ler... (Bkz. Abimin ki...)


    O nasıl oluyor Reis? Benim bildiğim sigaradan parmaklar sararır!...



    İyi olunca telefon senin sorun olunca abinin mi oluyor?...



    Abi bizde 2 dene var. N82, N82, N95 2si benim 1i abimin.

    Benimki normal abiminki değişik...


    Yoksa millete kampanya adı altında 700-800 milyondan Çin taklidi mi çaktılar???



    Ben anlamadım sarı ekran nasıl oluyor koysana bir resmini?






  • quote:

    Orjinalden alıntı: akay635

    Benim N82 tam 55 gündür KVK' da bekliyor. Parça değişimi yapılacakmış fakat ellerinde parça yokmuş. Para iadesi veya yeni telefon talebinde bulunmuştum fakat kabul etmediler. Para iadesi veya yeni telefon talebinde bulunabilmem için tüketici mahkemesine başvurmam gerektiğini söylediler. Bunu bizzat KVK yetkilisi söyledi bana. Yani tüketici mahkemesinden falan çekindikleri yok artık. Bunun üzerine Nokia Destek' i aradım. Nokia Destek KVK' dan daha beter çıktı. Onlarda N82' nin yeni bir model olduğunu, öyle hemen cihaz değişimi falan yapamayacaklarını söyleyip cihazın tamir edilmesini beklemem gerektiğini söylediler.
    Eminim ki bekledikleri parça gelmeyecek veya çok geç gelecek. Anlayacağınız telefonun akibeti belli değil.
    Şikayetvar.com' a şikayetimi yazdım. Bakarsınız bir faydası olur.

    Ben 1 yıl önce N93 telefonu LCD ekran kırıldığı için vermiştim ve tüm tehdit, baskı, şantaj vs. lerime rağmen tam 50 (ELLİ) ,yani 42 (KIRKİKİ) iş günü sonra telefonu alabildim. Üstelik garanti kapsamına da girmediği için 100 kaat bayıldım. Anlayacağınız , tüketici hakları makları adamların umrunda değil. Naparsan yap kardeşim anlayışı hakim. O nedenle de bundan sonra KVK ile muhatap olmama kararı aldım .KVK ya




  • @akay365 bence tüketici mahkemesine de gitmelisin , kaldı ki sikayetvar.com a da yapmıssın basvurunu eminim etkili bir cvb olarak dönceklerdir sana . Allah kimseyi servislerin ellerine düşürmesin
  • valla çoğunuza çok üzüldüm kimsenin başına gelmez inş...KVK ya
  • Arkadasım bu işlerin piri olaraktan sana su aklı verebılırım ilk işin detaylı bır yazı olarak sikayetvar com a yazman 2 nci işlem tuketıcı hakem heyetıne basvurman 15 dakıkanı ya alır ya almaz para almıyorlar senden 10 ytl lık bır paran gıdıyor zarf pul falan yanına servıs form u nun 2 fotokopısı ıle faturanın 2 fotokopısını al 2 tane de durumu anlatan dılekce yaz paramı ıstıyorum de 1 ay kadar bır sure tutar ama mutlaka sonuca ulasırsın benım 12.ncı para ıadesı ınsallah 13 olacak ama garantı kosullarını bay bır degıstırdıler acık arayıp duruyorum
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.