Şimdi Ara

Nakil çilesi ve iptal faksı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
510
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Eski adresimin 100 metre ilerisine taşındım yaklaşık 10 gün önce nakil icin başvurdum telekom ekipleri gelip hat çıkardı bu hattı evime çektirdim ve nakil işlemimin tamamlandığı mesajı geldi ama türknet ekipleri günlerdir bir sinyali gönderemedi ne telefonumdan hat sesi geliyor ne de interneti kullanabiliyorum hepsini geçtim ulaşıp konuşabileceğim bir müşteri temsilcisi yok çünkü online sisteme geçmişler en az 5 tane destek kaydı oluşturdum sonuç sorun çözümlendi görünüyor ama değişen bir şey yok. Lütfen bilen biri iptal faksına tam olarak ne yazacağımı söylesin 20 lira fazla veririm ama sorun yaşadığımda ulaşabileceğim bir müşteri temsilcisi olur hiç değilse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hangi akla hizmet mülteri temsilcikerini kaldırdılar bir açıklasalar keşke. Zaten kimse memnun değildi, şimdi ulaşılmaz olsunlar müşteriler telefın başında kendi kendilerine çıldırsın diye olmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mail attim geçende burdan bununla ilgili bir işlem yapamıyoruz dedi yakında müşteri temsilcisiz sorunlarınızı çözmeye çalışacağiz tarzı bir yazı yollamış sanki müşteri temsilcileriyle mükemmel çözüyorlarda müşteri temsilcisiz çözücekler sorunları bu gecikme bir türknet klasiği çok olmadan fiyatlarında artış olursa şaşırmam hızları düşürüyorlar türknet genel müdürlüğüne yazıcaksın başlık olarak sağ üste bi tarih x kişisinin .... şu telefon numaralı şu abone numaralı hattımın şu sebeblerden dolayı iptal edilmesini istiyorum yazıp altına isim soyisim imza abone numarası yazıp faksla yollayacaksiniz 2-3 gün içinde ararlar yalvarırlar hattı iptal etmeyin diye
  • Sağolasın hocam istedikleri kadar yalvarsınlar yarın iptal işlemlerini yapıp netspeed e geçmeyi düsünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Twitter üzerinden müşteri hizmetleri ile görüşün.08:00-17:00 arası faal durumdalar.https://twitter.com/turknetdestek

    Edit: Bugün 21:00 e kadar açıkmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abrooke139 -- 30 Ekim 2017; 18:18:59 >
  • Hocam yalan dolan hepsi aynı şeyleri kopyala yapıştır yapıyorlar yeni bir destek kaydı oluşturacaklar benim günlerdir oluşturmadığım ne destek kaydı ne arıza kaldı ama arayan eden yok sürekli probleminiz çöZülmüştür işleminiz tamamlanmıştır diye mesaj geliyor ama çözülen hiçbir şey yok ne yazık ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şaka gibiler gerçekten.Buradaki türknet temsilcisi ilede pmden görüşmeme rağmen ayın 27 si itibari ile telefon hattım ve internet hizmetimin aktifleştirildiği ancak ne telefonumda nede modemimde sinyal alamamam ayrıca destek hattından açmış olduğum arıza kaydının düzeltilmeden "sorununuz düzeltilmiştir" denilerek kapatılması.Bir ümitle aknsiz internet kullanırım diyerek abone oldum ama yarın itibari ile faxımı çekip bende iptal ettireceğim
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Nakil durumu:onay bekliyor
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Valla benimle buradan bile iletişimi geçmediler😄 Hoş şu saatten sonra türknetin genel müdürü bile arasa fikrimi değiştiremez yarın ilk işim iptal faksı çekeceğim umarım onda sorun yaşamam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.