Şimdi Ara

Turkcell İnternet aboneliğinde 15 günlük cayma hakkımız yok !!! ( Mahkeme Tutanağı Eklidir))

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
146
Cevap
2
Favori
21.926
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
231 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ANKARA MAMAK TÜKETİCİ MAHKEMESİ HEYETİ zayıflığı.

    Kısaca; Turkcell'e başvuru yaptım (48 saat içinde gelmesi gerekirken) 4 gün sonra internet geldi, ve bu arada geç gelince kapatın dedim; 2 gün kullandım ve iptal ettirdim.

    Sonra iptal ettirdim.

    Gelen fatura.Modemi yollamama rağmen.

    Modem tutanağını delil olarak sundum.

    Turkcell İnternet aboneliğinde 15 günlük cayma hakkımız yok !!! ( Mahkeme Tutanağı Eklidir))


    Neyse devam mahkeme işte çok kısa anlatıyorum.

    Tüketici heyeti Turkcelli haklı buldu ;
    Turkcell İnternet aboneliğinde 15 günlük cayma hakkımız yok !!! ( Mahkeme Tutanağı Eklidir))

    Turkcell İnternet aboneliğinde 15 günlük cayma hakkımız yok !!! ( Mahkeme Tutanağı Eklidir))


    2020 TL asgari ücret alınan ülkede son durum.

    Konuyu öne çıkaralım ülke bilgilensin.


    BTK'YA yazılanlar.

    Şikayeti Çözümle
    Merhaba Barış Bey, size hizmet verdiğimiz her konuda memnuniyetinizi sağlamak bizim önceliğimizdir. Tüm arkadaşlarımız size en doğru hizmeti verebilmek için iyi niyetle çaba harcamaktadır. Bu şekilde düşündüğünüz için üzgünüz.

    25.06.2019 tarihinde abonelik başvurusunda bulunduğunuzu tespit ettik. Hizmetinizin kurulum işlemleri ise 29.09.2019 tarihinde tamamlanmıştır. Aboneliğinizi 05.07.2019 tarihinde iptal ettirdiğinizi görüntüledik. Hizmetinizi 15 gün içerisinde cayma bedeli ödemeden iptal etme hakkınızın bulunmadığını belirtmek isteriz. Modem ve aksesuarlarınızı tarafımıza teslim ettiğinizi tespit ettik. Bu sebeple Temmuz 2019 dönemine ait faturanıza yansıtılan 400 TL’lik cihaz ücretini iptal ettik. Temmuz 2019 dönemine ait günce fatura tutarınız 446 TL’dir.

    Hizmetinizi taahhüt süresi içerisinde iptal ettiğiniz için Temmuz 2019 dönemine ait faturanıza 433,13 TL’lik cayma bedeli yansımıştır Faturanızın geçerli olduğunu belirtmek isteriz.

    Uygun koşullar oluşması halinde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyarız.

    İyi günler dileriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VII_outLaw -- 7 Kasım 2019; 2:4:13 >







  • Burası Türkiye normal.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shaddar -- 4 Kasım 2019; 12:0:26 >

  • Iptal ettirmeseydin keske 100-200 anlarimda 800...
  • 435 TL ye düşmesi gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smart0201

    435 TL ye düşmesi gerekiyor.
    aynen öyle o miktarı 11.11.2019'da kadar ödemem gerekiyor.
  • VII_outLaw kullanıcısına yanıt
    Savunma ne yazdınız
  • fiberin olmadığı bir adres gösterseydiniz keşke... yine de olurmuydu bilemem de.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smart0201

    Savunma ne yazdınız
    Turkcell İnternet aboneliğinde 15 günlük cayma hakkımız yok !!! ( Mahkeme Tutanağı Eklidir))
  • Sen itirazını yanlış yapmışsın.

    Cayma hakkı olmadığı zaten bilen kişilerin malumu.

    Ancak senin olayında büyük bir yanlışlık var, 2 günde neyin indirimi bu 860 TL ?

    Firmanın yasal olarak yapmış olduğu indirimleri isteme hakkı var, cihazı iade edersen cihazın iade ücretini de alamaz. Sana yansıtacağı bedel bağlantı bedeli ve 2 günlük kullanımına karşı yapılan indirimin toplamından ibaret olmalıydı.

    Sen başvurunu düzgün yapmamışsın zannedersem hakem heyetindeki arkadaşta pek dosyanı incelememiş. Sonuç böyle rezil bir karar.
  • superonline faturayı oyle bir şişiriyorki 3 ayda 1800 tl cayma bedelı cıkardılar bana bende adres degişikligi yaparak koydekı evımı gosterdım ve ıptal etmek zorunda kaldılar
  • VII_outLaw kullanıcısına yanıt
    Hatalı olmuş kaynak yok bir şey yok cayma bedeli alırlar.
  • Yanlış savunma ve yanlış kararlar keşke ilk bize danışsaydınız yardımcı olurduk.

    İlk önce Türkcell'i arayıp 14 gün içinde cayma hakkınızı kullanacağınızı bildirecektiniz.

    Sonrasında faks numarasına Türkcell genel müdürlüğüne şeklinde şu şu aboneliğin 14 gün içinde cayma hakkımı kullanarak iptal edilmesini arz ediyorum şeklinde.

    Fatura eğer ödemeli şeklinde çıkarsa fatura tutarını ödeyip bunu THH vermeniz gerekiyordu aynı keza iadeli taahhütle Türkcell'e göndermeniz lazımdı.

    Modemin gönderdiğinizi gösteren video veya kargo fişini THH vermeniz gerekirdi.

    Yani bu savunmayı yaptığınız da Mahkeme'de kazanacağınızı sanmam bir avukat tutun tevzi bürosuna sizin adınıza başvursun 2-3 duruşma sonrası karar belli olur.
  • frk61ylmz F kullanıcısına yanıt
    naisl hocam adres değişince borç siliniyor mu
  • Osiris34 kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 18:3:24 >
  • kararda yanlışlık var.24 ay boyunca yapılan indirimleri almışlar senden. halbuki sadece 2 yada 7 günlük kullanımın indirimini alabilirlerdi. THH'dekilerde yanlış karara imza atmış.
  • Bu Cayma bedelini şişirme olayını çoğu firma alışkanlık hâline getirdi.Caymasin kullansın diye yapıyorlar,kimsede bunlara dur demiyor

    Türk Telekom tahahudumun bitmesine 2 ay kalmış 3 yıldır kullanıyorum,bana 300 kusur çıkarıyor.
  • Shaddar kullanıcısına yanıt
    Beni neden etiketlediniz anlamadım ama Turkcell'den daha azını beklemezdim. Konu sahibine geçmiş olsun.
  • Bende türktelekom aboneliğimi 12 . günde iptal ettirdim . Bana da dediler cayma hakkınız yok , bu pakette yok vs gibi şeyler söylediler. Bende böyle bir hakkımın olduğunu üstüne basa basa belirterek iptal ettirdim . Şimdi bekliyorum faturanın gelmesini. İtirazlarımı yapacağım ama haklı olamayacağız kesin.
  • Tüm aboneliğindeki indirim tutarını hesap edip senden istemişler ama sen 2 gün kullanmışsın , kullandığın 2 gündeki indirim oranını istemeleri gerekiyordu.Yanlış savunma,yanlış hakem heyeti kararı.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.