Şimdi Ara

Turkcell İnternet aboneliğinde 15 günlük cayma hakkımız yok !!! ( Mahkeme Tutanağı Eklidir)) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
146
Cevap
2
Favori
21.926
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
231 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Firmaların 24 ay şu kadardı şu kadara düşürdük ücretsiz modem aslında şu fiyata demesinin sebebi budur sözleşmede şu yazar abone iptal ettiği zaman indirimsiz fiyatı öder sözleşme de yasal olduğu için abonelikten çıktığımız zaman sözleşmede yazan fiyatı yani kampanyasız fiyatlandırma ücretini ödüyoruz banada itelediler bir şey burda normal merak ediyorum 50 yıl sonra 1gbps internet çıktığı zaman cayma bedeli 2000 kampanyalı taahhütlü internet 1000 lira olur zahar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • xtr3ams kullanıcısına yanıt
    Dostum zaten tüketici bilinçli olduktan sonra hakkını aradıktan sonra sonuç elde ediyor.Tüketici mahkemesine başvuran tüketicilerin %90 olumlu sonuçlanmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can.01

    Dostum zaten tüketici bilinçli olduktan sonra hakkını aradıktan sonra sonuç elde ediyor.Tüketici mahkemesine başvuran tüketicilerin %90 olumlu sonuçlanmış.
    Turkcell 6 ay önce bendende böyle bir ödeme aldı sadece modem getirmişlerdi. Diğer kablolar bende mevcut olmasına rağmen.

    yani sadece modem ya diğer fiber kablolar önceden çekilmişti bunları nasıl hakedip alıyorlar enterasan.

    BTK'ya da şikayet etmiştim demekki sizin zamanınızda btk'da iş yapıyormuş.

    Firma direk öyle bir kanuni hakkınız yok diyip ahkam kesiyor kimse buna engel olmuyor. İmzayı at çıkama çıkarsam keserim 500 TL cezayı varmı böyle dir dünya.

    Hocam konuyu açan arkadaş bilinçli böyle sesi çıkmayan kaç vatandaştan bu paraları aldılar kim bilir.

    @nitronos

    Hocam turkcell'den paramı bende nasıl alabilirim yada onların benden aldıkları onlardan nasıl çıkartırız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Necochea -- 5 Kasım 2019; 19:24:31 >




  • Necochea kullanıcısına yanıt
    Mahkeme yoluna gidebilirsiniz thh bakar mı bilemem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vakıflara yardım edicekler tabii para lazım .....
    Geçmiş olsjn

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hayvani kurulum VS ücreti olan, hizmetler almamak bu konuda ilk yapılacak işlem. Şu anda turkcell aynısını superbox için yapıyor. Kapıya bir eleman gönderip largocu gibi imzalatıp kaçıyor. Adı kurulum bedeli ve 300tl. Caydığınız zaman her türlü 300tl yi ödetiyor. Bize düşen böyle hizmetleri kullanmamak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benim anlatmak istediğim ödediğimiz şey sözleşmede yazan abonelik iptalinde kullanıcı kampanya fiyatının dışındaki parayı öder kısmı o yüzden fahiş fiyatlandırma var kampanya ücreti atıyorum 100 lira kampanyasız 400 abonelik iptalinde aradaki 300 ü alıyor yasal bir soygun diyebiliriz işin özeti kanun nizam varsa adamların sözleşmeye aykırı yaptığı bir şey yok konuyu okumadım benim de başıma geldi paylaşmak istedim tahmin ediyorum buda öyle bir şey tüketici mahkemeleri ilk çıktığında çok güzel şeyler yaptı ama sözleşmelerle firmalar golliklemeye devam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Parasini veren biziz isi zorlastiran o cakallar. Ben senin dandik interneti 2 sene kullanmak zorunda miyim?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Necochea kullanıcısına yanıt
    Dostum tüketici mahkemesine başvur 1 yıldan uzun süreli taahhütlerin tüketici aleyhine geçerlili yok. Tüketici kanunları temel ilkeler madde4/2: Sözleşmede öngörülen koşullar, sözleşme süresi içinde tüketici aleyhine değiştirilemez 52/4: Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir. Süresi bir yıldan az olan belirli süreli abonelik sözleşmesinde satıcı veya sağlayıcı tarafından sözleşme koşullarında değişiklik yapılması hâlinde de tüketici sözleşmeyi feshedebilir. Fesih bildiriminin kâğıt üzerinde veya kalıcı veri saklayıcısı ile satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, abonelik sözleşmesinin feshi için sözleşmenin tesis edilmesini sağlayan yöntemden daha ağır koşullar içeren bir yöntem belirleyemez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 14 günlük cayma hakkı iş yeri dışında kurulan sözleşmeler ve mesafeli sözleşmeler için kanunda düzenlenmiş. Örneğin evinizde sözleşme kurulması veya telefon ile aranarak sözleşme kurulması durumunda 14 günlük süre geçerli. Bayiye veya müdürlüğe giderek sözleşme yaptığınızda cayma hakkınız yok haberiniz olsun.

    Sizin yapmanız gereken 400 tl cihaz bedelini talep etmeniz ve cayma bedelinin yeniden hesaplanmasını talep etmeniz. Hakem heyeti kararı size hangi gün tebliğ edildiyse üstüne 15 gün sayarak son güne kadar tüketici mahkemesine itirazda bulunun. Süreyi kaçırdıysanız Turkcell'e yazılı olarak durumu bildirin ve bedeli isteyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jedi39 -- 5 Kasım 2019; 21:56:35 >
  • Öncelikle taşınma ve altyapı yetersizliği nedeniyle iptal ettirebilirsiniz. Bunun için ikametgah veya fatura isterler. İkametgah nufüs müdürlüğüne giderek halledilebilir zaten. İnternetten altyapı sorgulayabilirsiniz ama dikkat edin orada adsl hizmeti de olmaması lazım.

    Konu sahibine gelince malesef yanlış savunma nedeniyle kaybetmiş. İlgili yönetmelikleri okuyup ona göre hukuki bir şekilde yazması gerekirdi. Özellikle kullandığı internetin yani 2 günlük internetin indirim yapılan kısmı size yansıtılabilir.
    bakınız 4. soru
    Bunun üzerinde durmalıydın. Şimdi bulunduğun ildeki baroya gidip ücretsiz danışma yada dilekçe hizmeti sorabilir yada avukatla bu işi halledebilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi procaptain -- 5 Kasım 2019; 22:25:37 >




  • cayma bedelindeki tutar sadece paket indirimi değil maalesef
    kurulum ve bağlantı adı altında gösterilip 24 ay taahhüt ile alınmayan tutar
    bu tutar taahhüt bozulduğu için alınıyor ve buna mahkeme dahil iptal vermiyor
  • Hocam öncelikle geçmiş olsun, kararda bir yanlış var karara itiraz edip biraz daha uğraşman gerekecek.

    Ayrıca anlamadığım bir konu var, 2 gün içinde bağlanacak olan internet 2 gün sonunda bağlanmadıktan sonra 4. gün geldiklerinde neden bağlamalarına izin verdiniz ve 2 gün kullanıp vazgeçtiniz. Eğer gerçek vazgeçme nedeniniz bu ise ben olsam 4. gün geldiklerinde kapıdan kovardım adamları.

    Yanlış anlama ancak şikayetini yazarken daha sade ve ne istediğini direk olarak belirten bir şekilde yazı olması gerekiyordu. Sen çok fazla konudan bağımsız vatandaşlık olaylarına falan girmişsin. Bu tarz resmi yazılarda kullanılması uygun bir dil değil ne yazık ki. Zaten sonuç da fiyasko olmuş ve haklıyken hakkını almak için çok daha fazla uğraşmak zorunda kalmışsın.

    Ülkede büyüklü küçüklü bütün işletmeler artık kolay yoldan kolay para kazanma derdinde hatta hiç emek vermeden para kazanmak en büyük amaçları olmuş. Neredeyse bunları vizyonları olarak belirleyecekler. Koskaca holding 3 kuruşluk modemi geri aldığı halde 400 lira olarak faturaya yansıtmış. En azından kendine malietini yazsaydın bu kadar mı kansızsınız?




  • Ben lanet ettim onlara banada aynısını 3 ay kalan taahhüde yaptılar 850 tl modem dahil ödedim birdaha superonline mı Allah düşmanıma vermesin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam şikayetini düzgün yapmamışsın, şikayette durumu özetleyip sebebini ve haklarını yazmlıydın. Boş boş asgari ücreti filan yazmışsın asgari ücretle şikayetinin ne alakası var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tüketicinin korunma kanunu okumadan saçma sapan dilekçe yazıyorsunuz. Dilekçede sağa sola atarlanınca haklı bulunacağızı mı düşündünüz? Thh dekilerin zaten bi halt bildiği yok. Şikayet dilekçesi yazıp geçmişiniz. Hani cayma hakkınızın olduğunu gösteren madde?

    2 gün için bu cayma bedelini nasıl alıyorlar anlamak güç. Tam çakalmış bu. Türkcell



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 5 Kasım 2019; 23:25:5 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • frk61ylmz F kullanıcısına yanıt
    10/10 hareket tebrik ederim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuketiciserdar

    Sen itirazını yanlış yapmışsın.

    Cayma hakkı olmadığı zaten bilen kişilerin malumu.

    Ancak senin olayında büyük bir yanlışlık var, 2 günde neyin indirimi bu 860 TL ?

    Firmanın yasal olarak yapmış olduğu indirimleri isteme hakkı var, cihazı iade edersen cihazın iade ücretini de alamaz. Sana yansıtacağı bedel bağlantı bedeli ve 2 günlük kullanımına karşı yapılan indirimin toplamından ibaret olmalıydı.

    Sen başvurunu düzgün yapmamışsın zannedersem hakem heyetindeki arkadaşta pek dosyanı incelememiş. Sonuç böyle rezil bir karar.
    ben de tukediciserdar, a tamamen katılıyorum..
    siz uzun süre (örnegın 6 ay ) kullansaydınız, 6 ay içinde size yapılan indirimler turkcell çe talep edilecektı. siz zaten 2 gün kullanmışsınız. yine örnek. 30 günü indirimsiz aylık 100,00 tl ise, indirimli hali 80,00 tl diyelim. indirimsiz hali 30 güne bölunup 2 ile çarpılacak...hepsi o kadar.yasal sürede tuketıcı mahkemesine mutlaka gidin.ama dilekçe çok iyi yazılmalı..




  • ilaveten tuketici hakem heyetınde uzman kışiler yok. kapasiteleri çok düşük.dilekçeden ne anladıgını bile bilmiyorlar. orda 1 kişi yazıyor. sonra üyelere kararlar gönderiliyor, ya da üyelerin yolu THH düşerse bakmadan imzalıyorlar.
    adamlar çok zayıf...
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.