< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Nakil işlemi kaç gün sürüyor?
-
-
Taşındığınız evde altyapı tanımlı ise 1-3 gün içinde gelip kurarlar, eğer altyapı tanımlı değilse tanımlanması için biraz beklenebilir.
-
Yeni bina için zar zor 1 ayda fiber alabilmiştim.
-
Arkadaşlar hala nakil işlemim tamamlanmadı. Altyapı yok diye oyalıyorlar ama sıfırdan yeni abonelik alanlar internetine kavuştu bile. Nakil isteyince altyapı yok, yeni aboneliğe var çok saçma bir durum. BTK’ya şikayet etsem sonuç alır mıyım ki acaba
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ankara içinde farklı bir adrese taşındım birkaç ay önce de. Her iki adreste de aktif fiber altyapı mevcuttu. Normal şartlarda nakil başvurusunda sizden eve kurulum için randevu talep edilir sizde uygun zamanı seçersiniz ve ekipler gelip kurulumu yapar ve internetiniz aktif edilir. Ama benim deneyimimde şöyle oldu. Randevu için en erken tarihi seçmeme rağmen, bir türlü kurulum ekibi evime gelip kurulumu yapmadı. Bunun üzerine yaklaşık 7-8 kere müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim. Her defasında yarın gelecekler kuruluma deniyordu ama gelen giden olmuyordu. 9 gün internetsiz kaldım en sonunda malum kişiye twitter üzerinden yazdım ve beni akşam TT den bir mh aradı, baya ilgili konuştu falan. Sonra ertesi sabah kurulum ekibi geldi ve kurulumu yaptı. Kurulum ekibindeki personel bana TT de üst yönetimde tanıdığınız falan mı var diye sordu. Gece kendisini Tt genel müdürlükten aramışlar ve benim kurulumumu yapmasını söylemişler.
İşin özü şu ki söylediklerinizde haklısınız. TT nakil işlemini önceliklendirmiyor. Yeni abonelere öncelik veriyorlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Michael Giacchino -- 13 Haziran 2023; 21:1:34 >
-
Hocam o kadar yıldım ki artık bu firmalardan. Gsm operatörlerinden tutun internet servis sağlayıcılarına kadar hep mi umursamaz olurlar ya. Hiç mi müşteriyi ciddiye almazlar anlamıyorum. Müşteri hizmetlerini aramak dahi istemiyorum çünkü yardımcı olmuyorlar robot gibi önlerindeki metni okuyorlar. Alternatif olmadığı için mecbur kaldık bunlara
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam MH ile zaman kaybetmeyin. LinkedIn den CEO'ya yazın hallolur işiniz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
En son o olacak hocam. BTK’ya yazdım ve sonuç alamadım bugün de CİMER’e yazdım bakalım ne olacak.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yeni aboneliklere öncelik verilir. Mevcut bir abonenin internetini 5 gün geç bağlarsanız faturasında herhangi bir değişiklik olmaz, fatura kesilmeye devam eder, fakat yeni bir abonenin internetini 5 gün geç bağlamak 5 günlük fatura kaybına yol açar.
Paragöz telekom bu yüzden öncelikle yeni internetleri bağlıyor.
Aynısını ben de ADSL aboneliğim için yapmıştım, direkten gelen kablo kopmuştu, bu yüzden komşularım ve benim hattım kesilmişti, arıza kayıtlarına bakmıyorlardı, CEO ekibine yazdım 1 saat sonra ekipler geldi. Bu hareketimle komşularımı şok etmiştim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi miskindvd -- 18 Haziran 2023; 11:32:17 > -
Nakil gerçekleşene kadar faturanızı dondurduk dediler hocam
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X