Şimdi Ara

Navia Navigasyon Sistemleri Nedir Ne Değildir??? (38. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
883
Cevap
3
Favori
99.762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @sercankatip
    mezarcı olmamak lazım...sonuçta bir arıza varsa ve kullanıcı hatası ise bu eninde sonunda anlaşlır en güzeli dosdoğru söylemek, bu konuyu daha fazla uzatmamak lazım...

    @hiperkene
    katılıyorum, daha önce forumda da okudum,bir kere de tecrübe ettim navianın teknik kanadı başarılı ve yardımcı olmak isteyen insanlardan oluşuyor. bu arada laf açılmışken cebit davetiyemi bekliyorum :)
  • arkadaşlar fazla tartışmaya gerek yok nöbetçi navia ve onun nezninde globtek elektronik a.ş. ye ya sonsuz teşekkürlerimi sunarım. onun da dediği gibi pazartesi günü cihazımı servise gönderdim hatta sorunun ne olduğunu yazmayı unutmama rağmen donanimhaberde belirttiğim arıza üzerine bugün sorunun giderildiği ve test aşamsaında olduğunu öğrendim. gerçekten böylesine hızlı ve mükemmel işleyen bi servisin ülkemde de artık olmasına çok sevindim. müşteri memnuniyeti budur keşke her hizmet dalında bunları uygulayan ve böylece öne çıkan firmalar olsa. sorunun kaynağına geline uzunca bir süre işlerim dolayısıyla arabam ve dolayısıyla cihazı kullanmam dolayısıyla torpidoda bekleyen cihazımı açtıktan sonra 4 saatlik bir yolculuk sırasında açtım. ilk zamanlar yolda ilerlerken açmış olduğumda herhalde uydu bulmasına rağmen rota çizemedi diye düşündüm sonra bir ara durduğumda uyduya bağlanmayı denediğimde olmadı sebebi yüksek dağlar diye düşündüm ancak açık alandada bağlanamayınca çareyi nöbetçi naviaya danışmakta buldum. tahminimce direk güneş altında kalmak olabilir yada torpidoda sıcaktan etkielnmek (yaklaşık 2 ay boyunca). bu konuda ve diğer kullanım hataları konusunda nöbetçi navianın yapmıştır yama yeri geldikçe tekrar bizleri bilgilendirmesini rica ediyorum. bu arada aman hocam cumaya yetiştir şu aleti malum bayram seyahati başlıyor:)




  • bu arada maillerimi kontrol etmek yeni aklıma geldi globtek servis sırasında cihazın hangi aşamada olduğunu anbe an bana iletmişler. hatta ihazım yola çıkmış bile sonsuz teşekkürler. diyecek söz bulamıyorm.
  • Navia servisinin hızından etkilenen bir kişi daha. :)
    cmrc05, bu senin yaşadığın mutlu şaşkınlığı aylar önce bende yaşamıştım. Belli aralıklarda forumda bunu yaşayan kullancılar oluyor. :)
    sende alışırsın.
  • Merhabalar,

    Cihazımı bundan yaklaşık bir hafta önce, cihazda yaşadığım sıkıntılar sebebiyle Globtek'e göndermiştim. Tamir süresinin uzun sürmesi ve gelişmelerden haberdar etmemelerini biraz yadırgamaya tam başlıyacaktım ki mail attılar, hatta ilk önce telefonla arayıp yaptıkları denemeleri anlattılar. Bu çok hoşuma gitti. Kendilerine müşteriye göstermiş oldukları saygı ve usluptan dolayı teşekkür etmek istiyorum. Beni tek üzen gelişme cihazın geri gönderiminde kargo ödemesini bana yaptırmaları oldu, zira garanti süresi içerisindeki yapılan bu onarıma ait tüm masrafların onlara ait olması gerekirdi. Bunu fazla dert etmiyorum ama bu sebepten dolayı puan kırmak zorunda kalıyorum.

    Kaliteli hizmet için teşekkürler,
  • Sattiginiz urun ne kadar kaliteli olursa olsun eger urununuzun arkasinda duramiyorsaniz, tuketiciyi magdur durumda birakiyorsaniz urununuz gercekten bes para etmez.

    Daha once GPS'le ilgili cok fazla bilgim yoktu ancak bu baslik altinda gordugum Nobetci Navia'nin tuketicilere olan destegi ve Globtek'in urunlerinin arkasinda durusu beni cok fazla alternatif aramaya gerek kalmadan bir Navia almaya yonlendirdi.

    Birkac sorum olacak

    1) Basit olarak 1020, 1020A (bunu biliyorum Avrupa var extradan), 1020R (sadece kırmızı olması mı), 1090 arasındaki farklar nedir?

    2) En uygun fiyata bu urunu nereden tedarik edebilirim? Cebit'i beklemek daha avantajli olur mu? Hem fiyat hem en guncel harita acisindan?

    Tesekkurler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ludovico

    Sattiginiz urun ne kadar kaliteli olursa olsun eger urununuzun arkasinda duramiyorsaniz, tuketiciyi magdur durumda birakiyorsaniz urununuz gercekten bes para etmez.

    Daha once GPS'le ilgili cok fazla bilgim yoktu ancak bu baslik altinda gordugum Nobetci Navia'nin tuketicilere olan destegi ve Globtek'in urunlerinin arkasinda durusu beni cok fazla alternatif aramaya gerek kalmadan bir Navia almaya yonlendirdi.

    Birkac sorum olacak

    1) Basit olarak 1020, 1020A (bunu biliyorum Avrupa var extradan), 1020R (sadece kırmızı olması mı), 1090 arasındaki farklar nedir?

    2) En uygun fiyata bu urunu nereden tedarik edebilirim? Cebit'i beklemek daha avantajli olur mu? Hem fiyat hem en guncel harita acisindan?

    Tesekkurler





    Ben kendimce bu sorulara cevap vermeye çalışayım.
    1020
    1020 avrupa haritalı
    1020r evet yalnızca kırmızı olması
    1090 bi ara bunun bahsi forumda dönüyordu ben de aradım sordum. 1090 , 1020 yle tamamen aynı ama içinde MP3 MP4 olayı yok.

    Şu anda en ugun evo dergisiyle alınabileceğini zannediyorum. 1 yıllık evo dergisi + ns-1020 330 ytl

    Ama bence fuarda yeni ürün gelecektir. Yeni ürün geldiğinde eski modellerin fiyatlarıda belki düşme olabilir. Olmasa bile yeni ürünleri görmüş oluruz. Bende kendi ns-1020 mi upgrade etmeyi düşünüyorum. Fuardan çok ümitliyim açıkçası. :)

    Yalnız benim verdğim cevapların hiçbir garantisi olamaz tabi.. ama büyük ihtimalle Nöbetçi Navia beni onaylayacaktır. :)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ludovico

    Sattiginiz urun ne kadar kaliteli olursa olsun eger urununuzun arkasinda duramiyorsaniz, tuketiciyi magdur durumda birakiyorsaniz urununuz gercekten bes para etmez.

    Daha once GPS'le ilgili cok fazla bilgim yoktu ancak bu baslik altinda gordugum Nobetci Navia'nin tuketicilere olan destegi ve Globtek'in urunlerinin arkasinda durusu beni cok fazla alternatif aramaya gerek kalmadan bir Navia almaya yonlendirdi.

    Birkac sorum olacak

    1) Basit olarak 1020, 1020A (bunu biliyorum Avrupa var extradan), 1020R (sadece kırmızı olması mı), 1090 arasındaki farklar nedir?

    2) En uygun fiyata bu urunu nereden tedarik edebilirim? Cebit'i beklemek daha avantajli olur mu? Hem fiyat hem en guncel harita acisindan?

    Tesekkurler




    Selamlar,

    XMLB ürünler ile ilgili detayları vermiş. Bir kez daha teşekkür etmek istiyorum kendisine...

    ludovico,

    Acileyetin yoksa fuarı beklemeni rica edeceğim. Hem yeni ürün hemde yazılım konusunda alternatifleri değerlendirmek isteyebilirsin...

    CeBit de 6. Salonda olacağız. Ziyaret etme şansın olursa ürünleride inceleyebilirsin...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: JoeTheKid

    Merhabalar,

    Cihazımı bundan yaklaşık bir hafta önce, cihazda yaşadığım sıkıntılar sebebiyle Globtek'e göndermiştim. Tamir süresinin uzun sürmesi ve gelişmelerden haberdar etmemelerini biraz yadırgamaya tam başlıyacaktım ki mail attılar, hatta ilk önce telefonla arayıp yaptıkları denemeleri anlattılar. Bu çok hoşuma gitti. Kendilerine müşteriye göstermiş oldukları saygı ve usluptan dolayı teşekkür etmek istiyorum. Beni tek üzen gelişme cihazın geri gönderiminde kargo ödemesini bana yaptırmaları oldu, zira garanti süresi içerisindeki yapılan bu onarıma ait tüm masrafların onlara ait olması gerekirdi. Bunu fazla dert etmiyorum ama bu sebepten dolayı puan kırmak zorunda kalıyorum.

    Kaliteli hizmet için teşekkürler,




    JoeTheKid selam,

    Yapmış olduğun değerlendirme için teşekkür ederim... Cihazının sorununa göre müdahale süremiz değişiyor... Geri gönderimlerde ürün sorunu müşteriden kaynaklanıyor ise ödemeyi müşterimize yaptırıyoruz...
    Tahminim doğru ise senin cihazda farklı yazılım yüklenmesinden kaynaklanan bir problem vardı. Normal şartta cihazın garanti dışı kalması ve onarım ücretli olması gerekirken tamamı ile iyi niyet gösterek cihazın onarımını yapıp sorunsuz bir şekilde tarafınıza gönderdik...
    Yanlış hatırlıyorsam eğer lütfen PM den cihazın seri numarasını mesaj atmanı rica edeceğim... onarım sürecini kontrol edip neden kargo ücreti tarafınıza ödetilmiş bilgilendirmek isterim...

    Teşekkürler...




  • Herkese merhabalar tekrardan,

    Bir önceki memnuniyetim tamamen negatif yönde değişmiştir. Kendilerine pil arızasını belirtmeme rağmen cihazımın pil sorunu giderilmeden bana geri gönderilmiş olduğunu anladım. Şimdi herkese sormak isterim. Sizinde cihazlarınızın pili durduk yere bitmektemidir. Bana tüm testlerin yapılıp gönderildiği söylenen cihazımın şarjı geldiği gün yarıdaydı. Cihazı sadece açıp kapattım, kullanmadım bile ve bu sabah elime alıyorum cihaz açılmıyor. Bu nasıl bir onarım bana birisi açıklasın. Ayrıca cihazınıza bu yapıldı şu yapıldı deniyordu ama cihazımın garanti etiketi bile hasarlı değil. Bunların hepsi açıklansın Alim bey. O göklere çıkartılan hizmet anlayışı bu mudur?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: JoeTheKid

    Herkese merhabalar tekrardan,

    Bir önceki memnuniyetim tamamen negatif yönde değişmiştir. Kendilerine pil arızasını belirtmeme rağmen cihazımın pil sorunu giderilmeden bana geri gönderilmiş olduğunu anladım. Şimdi herkese sormak isterim. Sizinde cihazlarınızın pili durduk yere bitmektemidir. Bana tüm testlerin yapılıp gönderildiği söylenen cihazımın şarjı geldiği gün yarıdaydı. Cihazı sadece açıp kapattım, kullanmadım bile ve bu sabah elime alıyorum cihaz açılmıyor. Bu nasıl bir onarım bana birisi açıklasın. Ayrıca cihazınıza bu yapıldı şu yapıldı deniyordu ama cihazımın garanti etiketi bile hasarlı değil. Bunların hepsi açıklansın Alim bey. O göklere çıkartılan hizmet anlayışı bu mudur?



    Alim bey kim acaba ?




  • heheheheh kanallar karıştı adapazarı çık aradan
  • Alim Bey bence bunları açıklayamaz ama neyse :) JoeTheKid hedef şaşırdı :)
  • Gereksiz yere cevap yazan arkadaşalara kendilerine daha faydalı meşguliyetler bulmalarını tavsiye ederim.

    Gelelim asıl meselemize. Dün itibariyle sözde onarıldığı söylenen cihazımla bursa-ankara arası yol yaptım. Hakikaten cihazım 4-4 lük çalıştı. 3 defa aracım sarı bir alan içerisinde boşlukta öyle yoluna devam etti, ekran üzerinde ki km,hız bilgileri 0 landı, tekrar hesap yapmaz hale geldi. Ankaraya geldiğimizdede Batıkent adresini bulamadı cihaz yine manyak etti bizi. Nöbetçi_navia bu mu onarılarak gönderilen cihaz, bumu hatalardan arındırılan cihaz. Ben bu cihazın sistemine müdahale etmişimde ondan bozulmuş diyorsunuz, peki bana onarılarak gönderilen cihaz neden bu hataları bana yaşattı. Siz söyleyin yine nasıl bir salaklık yaptım da sizin bu muhteşem 4-4 lük cihazınız bana dün bunları yaşattı. Tek kelimeyle rezalet. Adres bulucam diye kafayı yemek üzereydim ki yine I-GO yu takarak adresi bulabildik. Yoksa akşama kadar Navia bize günü haram edecekti. Ankarada batıkenti bulamıyor cihaz. BU cihaz basit navigasyon işlemini yerine getirmekten çok uzak. Aldığıma alacağıma pişman oldum. Üstüne üstelik bu sebepten dolayı başka bir arayüz kullanmam yüzünden suçlu duruma düşürülmeye çalışılıyorum. Buda müşteri memnuniyetinin artık son noktası.

    İyi günler,




  • Sn.JoeTheKid

    Burada GEREKSİZ yazı yazan sanırım sizsiniz,bu alanlar firmaların destek alanı değilki.Firmadan bir yetkili teknik olarak yardımcı oluyorsa bu övünülecek bir durum.Yazdığınız şeyler servis ve sizi alakadar eder,ve bunu yazışma ile halletmelisiniz buraya yazarak değil bence.

    Ayrıca gelelim gereksiz yazılara yeniden....

    Ben Navia'nın yerinde olsam cihazı garanti dışı bırakırdım...

    Çünki iGO8 özellikle registry'de parametreler ekler,ve bunları eklerken mevcut navigasyon yazılımının ayarlarına,gps portuna,hızına veya herhangi birine müdahale eder.Navia destek birimi zaten bunu fark ettiki size genede ılımlı bir yol çizdi.Hala bir sorun var ise bunu garip şekilde buralara yazmak yerine nazikçe açıklayıp devamını isterseniz size birşey olmaz merak etmeyin,aksine firmayı bu konudaki hassasiyet nedeniyle belki olmuş olan bir hatayı dahada dikkat etmeleri konusunda hassas kılarsınız,olaylara birde iyi yönden bakın.

    Siz başka bir arayüz kullanmamışsınız,siz cihaz için tesleri yapılan onaylanan bir harici yazılım kullanmışsınız ve bu da cihazın registry ayarlarına ve belki hatalı sys.txt kullanımı nedeniyle gps chip'ine farklı kod yollayarak müdahale etmişsiniz,yani cihazınız teknik olarak garanti dışı.

    O nedenle bence daha sakin olarak olayı çözmeye ve çözülmesine yardımcı olmaya bakın.Hiddetle yada suçlama gibi yazılarla bir yere varmanız mümkün olmaz.

    Kolay gelsin




  • quote:

    Orjinalden alıntı: JoeTheKid

    Gereksiz yere cevap yazan arkadaşalara kendilerine daha faydalı meşguliyetler bulmalarını tavsiye ederim.

    Gelelim asıl meselemize. Dün itibariyle sözde onarıldığı söylenen cihazımla bursa-ankara arası yol yaptım. Hakikaten cihazım 4-4 lük çalıştı. 3 defa aracım sarı bir alan içerisinde boşlukta öyle yoluna devam etti, ekran üzerinde ki km,hız bilgileri 0 landı, tekrar hesap yapmaz hale geldi. Ankaraya geldiğimizdede Batıkent adresini bulamadı cihaz yine manyak etti bizi. Nöbetçi_navia bu mu onarılarak gönderilen cihaz, bumu hatalardan arındırılan cihaz. Ben bu cihazın sistemine müdahale etmişimde ondan bozulmuş diyorsunuz, peki bana onarılarak gönderilen cihaz neden bu hataları bana yaşattı. Siz söyleyin yine nasıl bir salaklık yaptım da sizin bu muhteşem 4-4 lük cihazınız bana dün bunları yaşattı. Tek kelimeyle rezalet. Adres bulucam diye kafayı yemek üzereydim ki yine I-GO yu takarak adresi bulabildik. Yoksa akşama kadar Navia bize günü haram edecekti. Ankarada batıkenti bulamıyor cihaz. BU cihaz basit navigasyon işlemini yerine getirmekten çok uzak. Aldığıma alacağıma pişman oldum. Üstüne üstelik bu sebepten dolayı başka bir arayüz kullanmam yüzünden suçlu duruma düşürülmeye çalışılıyorum. Buda müşteri memnuniyetinin artık son noktası.

    İyi günler,


    Farklı yazılım yüklediğiniz için cihazınız zaten garanti dışı kalır...Bu risk tamamile siziddn aldığınız ve sonuçlarına katlanmanız gereken bir durum..Her ne kadar Navia cihazımı satıp başka bir cihaz almış olsamda,Navia'nın müşteri hizmetleri gerçekten harikaydı.. Nöbetçi_Navia gibi hangi firmanın yetkilisi burda size yardım ediyor?Size iyi niyet gösterip cihazınızı onarmayı denemişler,tabi detayları bilmiyoruz...Siz üstünüze düşeni doğru yapmamışsınız ki... Navia'yı suçluyorsunuz...Cihazınıza başka bir program yüklediğinizde garanti dışı kalır.... Bu kadar...bunun üstüne söz yok....Siz eğer yüklememiş olsaydınız hak arayabilirdiniz,bu durumda kalkıpta olmadık bir üslupla firmaya çamur atmayın....Ya da yüklemiş olduğunuz igo yu kullanmaya devam edip teknik servisi de unutun....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: JoeTheKid

    Gereksiz yere cevap yazan arkadaşalara kendilerine daha faydalı meşguliyetler bulmalarını tavsiye ederim.

    Gelelim asıl meselemize. Dün itibariyle sözde onarıldığı söylenen cihazımla bursa-ankara arası yol yaptım. Hakikaten cihazım 4-4 lük çalıştı. 3 defa aracım sarı bir alan içerisinde boşlukta öyle yoluna devam etti, ekran üzerinde ki km,hız bilgileri 0 landı, tekrar hesap yapmaz hale geldi. Ankaraya geldiğimizdede Batıkent adresini bulamadı cihaz yine manyak etti bizi. Nöbetçi_navia bu mu onarılarak gönderilen cihaz, bumu hatalardan arındırılan cihaz. Ben bu cihazın sistemine müdahale etmişimde ondan bozulmuş diyorsunuz, peki bana onarılarak gönderilen cihaz neden bu hataları bana yaşattı. Siz söyleyin yine nasıl bir salaklık yaptım da sizin bu muhteşem 4-4 lük cihazınız bana dün bunları yaşattı. Tek kelimeyle rezalet. Adres bulucam diye kafayı yemek üzereydim ki yine I-GO yu takarak adresi bulabildik. Yoksa akşama kadar Navia bize günü haram edecekti. Ankarada batıkenti bulamıyor cihaz. BU cihaz basit navigasyon işlemini yerine getirmekten çok uzak. Aldığıma alacağıma pişman oldum. Üstüne üstelik bu sebepten dolayı başka bir arayüz kullanmam yüzünden suçlu duruma düşürülmeye çalışılıyorum. Buda müşteri memnuniyetinin artık son noktası.

    İyi günler,


    JoeTheKid merhaba,

    Onarıma göndermiş olduğunuz cihazın seri numarasını gönderdiğiniz takdirde, yapılan işlem konusunda cevap yazabilirim...

    Asıl sorun cihazınızı servise donanımsal problemden mi yazılımsal problemden mi gönderdiğiniz? Cihazınız, garanti dışı kalmasına rağmen yapılan müdahaleden sorunun giderilmemiş olmasının nedenlerini de küçük bir araştırma ile cevaplayabiliriz...

    Garanti etiketinde hasar olmaması ile ilgili olarak, cihazın garanti süresinin devam edebilmesi ve kullanıcı tarafından cihazın içine müdahale edilmemesi için cihaz müşteriye gönderilmeden önce yeniden garanti etiketi yapıştırılır...


    Nesimi ÇİÇEK
    Teknik Destek Sorumlusu




  • quote:

    Orjinalden alıntı: JoeTheKid

    Gereksiz yere cevap yazan arkadaşalara kendilerine daha faydalı meşguliyetler bulmalarını tavsiye ederim.

    Gelelim asıl meselemize. Dün itibariyle sözde onarıldığı söylenen cihazımla bursa-ankara arası yol yaptım. Hakikaten cihazım 4-4 lük çalıştı. 3 defa aracım sarı bir alan içerisinde boşlukta öyle yoluna devam etti, ekran üzerinde ki km,hız bilgileri 0 landı, tekrar hesap yapmaz hale geldi. Ankaraya geldiğimizdede Batıkent adresini bulamadı cihaz yine manyak etti bizi. Nöbetçi_navia bu mu onarılarak gönderilen cihaz, bumu hatalardan arındırılan cihaz. Ben bu cihazın sistemine müdahale etmişimde ondan bozulmuş diyorsunuz, peki bana onarılarak gönderilen cihaz neden bu hataları bana yaşattı. Siz söyleyin yine nasıl bir salaklık yaptım da sizin bu muhteşem 4-4 lük cihazınız bana dün bunları yaşattı. Tek kelimeyle rezalet. Adres bulucam diye kafayı yemek üzereydim ki yine I-GO yu takarak adresi bulabildik. Yoksa akşama kadar Navia bize günü haram edecekti. Ankarada batıkenti bulamıyor cihaz. BU cihaz basit navigasyon işlemini yerine getirmekten çok uzak. Aldığıma alacağıma pişman oldum. Üstüne üstelik bu sebepten dolayı başka bir arayüz kullanmam yüzünden suçlu duruma düşürülmeye çalışılıyorum. Buda müşteri memnuniyetinin artık son noktası.

    İyi günler,


    Açıkçası davranışına hiçbir mana veremedim. Cihaza IGO yükledim diyorsun, sonra navia nın resmi olarak cevap vermesi beklenemez bir ortamda fevri bir şekilde cevap arıyorsun.
    Neyse benim sorunum değil ama, bunun ortamı bence Navia nın servisidir. Sonucu burada arayacağına, Navia'nın servisiyle irtibata geçersen, büyük ihtimal sorularına cevap alabilirsin diye düşünüyorum.
    Yine de cihazının garanti dışında kalmış olduğunun farkına varmış olmanı dilerim.




  • Burası Navia Navigasyon cihazı,programı ve Navia servis kalitesinin tartışıldığı bir ortam değilmi? Ben bu sayfalarda birçok defa Navia satış sonrası servisinin ne kadar kaliteli ve hızlı bir hizmet verdiğini okudum. O zaman o yazılanlar ve çizilenler de anlamsız garip ve salakça yazılan yazılarmıdır. Bende o yazalılanlara neden bu memnuniyetinizi buraya yazıyorsunuz anlam veremedim gibi bir tavır mı takınmalıydım. Sonuçta müsteri odaklı çalışan bir şirketin bana yapmış olduğu haksızlığı tabii ki herkesle paylaşmak ve bilgilendirmek isterim. Burası sonuçta bir bilgi ve deneyim paylaşım yeri değil midir?

    Belki yazdıklarım da biraz öfke mevcut bunu kabul edebilirim, sonuçta beklentileriniz karşılanmadığını görmek ve vermiş olduğunuz paranın karşılığını alamamak sanırım herkesi hiddetlendirir. Bugün bir araba, bir televizyon yada herhangi bir şey almadan önce müşterinin bir beklentisi vardır. Siz bir navigasyon cihazından ne beklersiniz? Sizi bilmediğiniz bir adrese götürmesini. Ben Navia ile bunu bir türlü gerçekleştiremedim.

    I-GO kullanmam hatalı olabilir, ancak cihazda yaşanılan pil sıkıntısının I-GO ile ne alakası vardır. Navia cihazı kart olmadan çalışan bir aletmidir? Yani demek istediğim bu cihaz navigasyon harici kullanmak içinde tasarlanmış mıdır? Cevabınız tabii ki evet olmalı zira bu cihazlar vasıtasıyla resim,müzik ve video da izlenebilmektedir. O zaman bu cihazların birinicil amaçlarının yanında multimeda özelliğide vardır. Peki o zaman pili bozuk ve bitik bir cihaz ile mobil olarak nasıl bu cihazı kullanabilirsiniz? Elma ile armutu ayırmak gereklidir.

    Benim asıl sinirlenmeme yol açan asıl durum teknik servisin cihazıma müdahele edildiğini söylemesine rağmen cihazımın eskisinden daha kötü çalışmasıdır. Siz kendinizi benim yerime koyun ve düşünün. Arızalı cihazınızı onarıldı deniliyor ve daha ilk kullanımda sizi rahatsız eden problemler ortaya yeniden çıkıyor. Bende diyorum ki madem cihazım garanti kapsamı dışında sayılıyor, o zaman neden teknik servis bunu bana bildirmiyor. Bunu bana söyleselerdi Navia ile yaşadığım sıkıntılar giderilmeseydi sanırım kabalık edip üste çıkmaya çalışmazdım. Ama pilimi onarmaları gerekirdi.

    Hepimizin tüketici olarak hakları var ve bu haklar korunmalıdır. Bugün benim başıma gelen yarın sizede gelebilir. Sonuçta bu navia olmaz aldığıız bir başka cihazda sorun yaşayabilirsiniz. Türkiyede satış sonrası hizmetler ne yazık ki istenilen düzeyde değildir. Birçok firma müşteriyi savsaklamakda ve umursamaz şekilde davranmaktadır. Navia bu konuda çok iyi puanlar alan ve satış sonrası hizmetleri ile -buradada sıkça okuduk- rakiplerinin önünde yer alırken, beklentilerim çok uzağında bir hizmetalınca çok sinirlendim ve bunu yazılarıma döktüm. Müşteri memnuniyetini hedef aldığını söyleyen bir firmadan bu yaşanılanları beklemiyordum. Umuyorum bayram sonrasında bu yanlışlık düzeltilir ve ben beklentilerimin uzağında kalmam.

    Not: Nesim bey dediğiniz gibi garanti etiketim değiştirilmemiştir. Garanti etiketi benim size gönderdiğim gibi aynen cihazın üzerinde durmaktadır. Bilginize,




    quote:

    Orjinalden alıntı: FAQ


    quote:

    Orjinalden alıntı: JoeTheKid

    Gereksiz yere cevap yazan arkadaşalara kendilerine daha faydalı meşguliyetler bulmalarını tavsiye ederim.

    Gelelim asıl meselemize. Dün itibariyle sözde onarıldığı söylenen cihazımla bursa-ankara arası yol yaptım. Hakikaten cihazım 4-4 lük çalıştı. 3 defa aracım sarı bir alan içerisinde boşlukta öyle yoluna devam etti, ekran üzerinde ki km,hız bilgileri 0 landı, tekrar hesap yapmaz hale geldi. Ankaraya geldiğimizdede Batıkent adresini bulamadı cihaz yine manyak etti bizi. Nöbetçi_navia bu mu onarılarak gönderilen cihaz, bumu hatalardan arındırılan cihaz. Ben bu cihazın sistemine müdahale etmişimde ondan bozulmuş diyorsunuz, peki bana onarılarak gönderilen cihaz neden bu hataları bana yaşattı. Siz söyleyin yine nasıl bir salaklık yaptım da sizin bu muhteşem 4-4 lük cihazınız bana dün bunları yaşattı. Tek kelimeyle rezalet. Adres bulucam diye kafayı yemek üzereydim ki yine I-GO yu takarak adresi bulabildik. Yoksa akşama kadar Navia bize günü haram edecekti. Ankarada batıkenti bulamıyor cihaz. BU cihaz basit navigasyon işlemini yerine getirmekten çok uzak. Aldığıma alacağıma pişman oldum. Üstüne üstelik bu sebepten dolayı başka bir arayüz kullanmam yüzünden suçlu duruma düşürülmeye çalışılıyorum. Buda müşteri memnuniyetinin artık son noktası.

    İyi günler,


    Açıkçası davranışına hiçbir mana veremedim. Cihaza IGO yükledim diyorsun, sonra navia nın resmi olarak cevap vermesi beklenemez bir ortamda fevri bir şekilde cevap arıyorsun.
    Neyse benim sorunum değil ama, bunun ortamı bence Navia nın servisidir. Sonucu burada arayacağına, Navia'nın servisiyle irtibata geçersen, büyük ihtimal sorularına cevap alabilirsin diye düşünüyorum.
    Yine de cihazının garanti dışında kalmış olduğunun farkına varmış olmanı dilerim.





  • Sayın JoeTheKid,

    Yukardan aşağıya doğru bütün mesajları okudum, size de hak veriyorum, diğer kullanıcılara da hak veriyorum, nöbetçi navia ve globtek teknik servisine de hak veriyorum.

    Ancak hak arama yeri burası değil, forum gibi gayri resmi bir ortamda hiçbir iddianın kanıtlanamayacağı gayet açık, cihazınızla ilgil arızanın neden olduğunu veya neden giderilmediğini anlayabilmek için bizlere değil, telefon açıp karşı tarafa sormanız gerekir. Diğer kullanıcıların tepkilerini de anlamak mümkün zira ben de dahil bir çok kişi bugüne kadar çok iyi hizmet gördükleri ve güvendikleri bir kurumun karalanmasına tepki gösterecektir.

    Sizin yapmanız gereken nöbetçi navia'nın yönergeleri ile cihazınıza yapılan müdahaleyi ve sonuçlarını öğrenmektir. Nöbetçi navia olaya gayet medeni yaklaşırken bu denli fevri olmanız, sizi sonuca götürmez. Tüketici olarak sizin haklarınız olduğu gibi, üretici olarak da karşı tarafın hakları olduğunu unutmayın, müşteri "kanunlar çerçevesinde" kaldığı her zaman haklıdır.

    Eğer I-go ile mutlu iseniz, gidip orijinal i-go yazılımı ile birlikte satılan bir cihaz alınız, "zippo çakmağıma tokai gazı koydum sigaramı yakamadım, kahrolsun zippo!" gibi çıkışlar her yerde tepki ile karşılanır.

    Ayrıca forum üyelerine karşı tavrınıza da dikkat ediniz, kimse size karşı saldırgan ya da rencide edici bir tavır takınmamıştır.


    Umarım sorununuz en yakın zamanda çözülür, ki çözülecektir...

    Sevgiler..




  • 
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.