< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Some guy -- 13 Nisan 2022; 23:14:22 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Navigasyon sizin de dikkatinizi dağıtıyor mu?





-
-
Konu açmak için 5 yıl ehliyet şartı gelmeli:)
Google ne bilecekmiş Türkiye yollarını, milletin hevesi yok git başka yerde yap trollüğünü hadi.
-
Ben yeni şöförümden sonrasını okumadım.
Şöför ne demek bir araştırın öğrenin.
Siz şöför değil sürücü oluyorsunuz.
-
Turbolinea'nın konularından biri sandım ama değilmiş.
Alttan çırakları yetişiyor herhalde.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tabii ki dikkatlerini dağıtıyor. Sadece onlar 'usta' oldukları için farkında değiller. Onların yaptıkları kazalara endüstride 'usta kazaları' deniliyor, kendi kategorisinde inceleniyor.
Böyle ince konuları kaba kurumlar çözemezler. Haliyle bunları endüstrileşmiş bir kaç devlet yaptı. Zamanla sadece bunlarla uğraşan, otomobille ilgili olarak yüzden fazla devlet kuruluşu olan ABD kaldı. Pedalların strokundan, yüksekliklerine, direksiyondan tuşlu kontrollerin min. aktivasyon kuvvetlerine, materyal sertliklerine, tuşun yakınındaki amperaja kadar.. incelediler, standartlaştırdılar ve dünyaya hediye ettiler. 2000'lerin başı gibi bıraktılar. Teknik gelişmeyle devlet kontrolü otomotiv sahasında neredeyse tamamen birbirinden ayrıldı. Dikiz aynası titremesi için standart var ama ekran titremesi için yok. Biz sadece tavsiye edebiliyoruz, üretciler için zorunluluklar yok. Telefon kullanmak yasak, ama üretici dokunmatik ekranı koyabiliyor.
Şoför, ateşçi demek. Şofaj, ateşleme. Vites, vites. İçten yanmalı veya buharlı araçların hepsi için doğru. Elektrikli araçlara geçince vatman oluyoruz. Bırakalım bunları. Fransızca konuşmadan otomobilden bahsetmek mümkün değil, İngiliz veya Alman için de mümkün değil.
-
Sürekli navigasyon kullanmak insanı tembelleştiriyor. Şahsen en bilmediğim yer bile olsa, işim acil olmadıkça navigasyona müracaat etmiyorum. İstanbul içinde de sadece yol durumunu görüntülemek için kullanıyorum. Levhalar veya esnaflar çoğunlukla yeterli oluyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ses ve tüm uyarıcılar kapalı, hiçbir etkisi olmuyor. Her zaman bindiğim arabada olduğum sürece en karmaşık yolda dahi takibini yaparım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yalnız uydudan görüp düzenlenmiyor onlar. Adamlar yolun akış yönünü hız limitini tabelaları vs biliyor bunlar uydudan bilinecek şeyler değil
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Olm niye trollük yapıyım? Haritalar merdivenli yaya yolunu bana yol diye gösteriyor! Karanlık yoldayım bi de yokuş aşağı tam göremiyorum da az daha kaza yapacaktım. Sonra bi de konum sapıtıyor bi o yolu gösteriyor bi bu yolu 10 kez karar değiştiriyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Some guy -- 13 Nisan 2022; 23:12:2 > -
Titriyor falan yazmışsınız. Basettiğiniz, aracın navigasyonu mu? Telefonunuzdaki Google haritalar mı?
-
Konum sapıtmasının sebebi cihaz ile uydu arasındaki bağlantının kesilmesi. Bunun suçlusu da navigasyon değil. Ankara'da bakanlık binalarının olduğu bölgede navigasyonla yol gitmeyi deneyin, anlayacaksınız. Güneşteki patlamalar bile manyetik dalga yaratarak uydu bağlantılarını etkiler.
Özellikle de Yandex yol verilerini trafikte sürekli seyir halinde olan araçlar sayesinde kaydeder. Örneğin X firmasından takip cihazınız var ve Yandex bu firmadan trafik verilerini satın alabilir. Keza kargo şirketleriyle de anlaşabilir. En hızlı güzergahı çizerken bu araçların gittiği rotadan da yararlanır. Hatta sırf bu sebeple birkaç noktada alternatif ve hızlı rota olarak benzinliğin içinden geçmeyi bile önerir. Çünkü bazı çakallar trafik lambasında takılmamak için sürekli istasyon içinden geçmiştir ve yandex orayı daha hızlı yol olarak algılamıştır. Yani öyle uydudan bakayım da şuraya yol çizeyim değil sadece.
Suçu navigasyona atmayın. Yeteri kadar tecrübe edinin.
-
Actigi konukara bakin tam komedi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar

Konu açmak için 5 yıl ehliyet şartı gelmeli:) Google ne bilecekmiş Türkiye yollarını, milletin hevesi yok git başka yerde yap trollüğünü hadi. |
Turbolinea'nın konularından biri sandım ama değilmiş.
Alttan çırakları yetişiyor herhalde. ![]() ![]() ![]() |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X