Şimdi Ara

NAVKING BİLGİ PAYLAŞIMI (35. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
863
Cevap
3
Favori
207.508
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogeredeli

    navigasyonların büyük çoğunluğu hangi yolda kaç km. hızla gidildiğini hiçbir ayara gerek kalmadan kendiliğinden biliyor, ama nedense navking de henüz o özellik yok, ben ayarlayacakmışım, ben nerden bileyim hangi yolun hız limitini? ayrıca bu hız kameralarını falan aktif ettim, yolda sabit mobeselerin yerlerini saçmalıyor, ben mobesenin altındayım navigasyonun ekranında 500-600 metre mesafe var diye gösteriyor ve 200 metre arayla kamera olduğu sinyalini veriyor yani kamera olmayan yerde de var gibi gösteriyor (belki tuttuturum diye galiba :) ???? bu nasıl alet kurban olayım biri bana anlatsın?

    Alıntıları Göster
    hala aynı sorun devam ediyor ... Yazık bu kadar mağdur edilen insana.O kadar para verip alanlar var bu cihazları...

    İşte bakın :
     NAVKING BİLGİ PAYLAŞIMI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cucuko

    hala aynı sorun devam ediyor ... Yazık bu kadar mağdur edilen insana.O kadar para verip alanlar var bu cihazları...

    İşte bakın :
     NAVKING BİLGİ PAYLAŞIMI


    Alıntıları Göster
    unut walla çok kez bu yüzden bilgisayara format attım ilk yüklemede baglanıyor bir daha asla baglanmıyor hep hata hep hata..
    ben kaç kez firma ile iletişime geçtim ürünü kargoyla bize yollayın diyorlar değmez sonunda ben başka yazılım yükledim primo olarak kullanıyorum
    sende öyle yap destek var hemen cevap yazıyorlar ama boş yardımcı olamıyorlar videodaki seyleri aynen yap diyorlar yine aynı yine aynı bende bıktım primoya devam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kamaka

    quote:

    Orijinalden alıntı: cucuko


    Satürnde ürünü iade etmemek için sepette olan diğer kutulu Navking cihazı aldım, onunda içinde 2 adet servis kağıdı vardı ve cihaz arkadan çizikti :-(

    büyük ihtimal aldığın cihazlar teşhir ürünüdür, servise gitmiştir. burda suçlu arıyorsan adresin SATURN.

    cihaz alabilirsin memnun kalmayabilirsin, ama burda bu şekilde konuşmanın sana bi getirisi olmaz. Saturne şikayette bulun. Navking le ilgili bi problem yok bence.

    Alıntıları Göster
    Merhaba,

    1 sene önce navking x5 Hd aldım. İstanbul dan şehir dışına çıktığımda beni dağlardan/tali yollardan/bozuk yollardan götürüyor. Ana yoldan gitmek varken neden saçma sapan yerlere yönlendiriyor. Ayarlardan diyeceksiniz ayarları da kontrol ettim. sonuç değişmedi. Arabadan fırlatıp atacağım yakında... Ya sabır diyorum belki düzelir.
    İnternet siteleri de güncel değil. Sitesinde 2011/q2 var. Cihazı güncellemeye kalktığınızda 2012 / q2 yüklüyor. Nasıl bir sistemleri var anlamadım.
    Müşteri ilişkileri yardımcı olmaya çalışıyor fakat elinden bir şey gelmiyor çünkü sistemsel bir sorunları var. Her sorduğum soruya "en kısa zaman" da yapılacak diyorlar ama "en kısa zaman" bir türlü gelmiyor.

    aldığıma pişman oldum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: censoft

    Merhaba,

    1 sene önce navking x5 Hd aldım. İstanbul dan şehir dışına çıktığımda beni dağlardan/tali yollardan/bozuk yollardan götürüyor. Ana yoldan gitmek varken neden saçma sapan yerlere yönlendiriyor. Ayarlardan diyeceksiniz ayarları da kontrol ettim. sonuç değişmedi. Arabadan fırlatıp atacağım yakında... Ya sabır diyorum belki düzelir.
    İnternet siteleri de güncel değil. Sitesinde 2011/q2 var. Cihazı güncellemeye kalktığınızda 2012 / q2 yüklüyor. Nasıl bir sistemleri var anlamadım.
    Müşteri ilişkileri yardımcı olmaya çalışıyor fakat elinden bir şey gelmiyor çünkü sistemsel bir sorunları var. Her sorduğum soruya "en kısa zaman" da yapılacak diyorlar ama "en kısa zaman" bir türlü gelmiyor.

    aldığıma pişman oldum...



    Ayarlar > navigasyon kısmında oto yolları kullanma seçeneği evet olursa oto yolları kullanmadan dağlardan götürür. hayır olarak kalması gerekiyor. 2012 q3 çıktı en son.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kamaka

    quote:

    Orijinalden alıntı: censoft

    Merhaba,

    1 sene önce navking x5 Hd aldım. İstanbul dan şehir dışına çıktığımda beni dağlardan/tali yollardan/bozuk yollardan götürüyor. Ana yoldan gitmek varken neden saçma sapan yerlere yönlendiriyor. Ayarlardan diyeceksiniz ayarları da kontrol ettim. sonuç değişmedi. Arabadan fırlatıp atacağım yakında... Ya sabır diyorum belki düzelir.
    İnternet siteleri de güncel değil. Sitesinde 2011/q2 var. Cihazı güncellemeye kalktığınızda 2012 / q2 yüklüyor. Nasıl bir sistemleri var anlamadım.
    Müşteri ilişkileri yardımcı olmaya çalışıyor fakat elinden bir şey gelmiyor çünkü sistemsel bir sorunları var. Her sorduğum soruya "en kısa zaman" da yapılacak diyorlar ama "en kısa zaman" bir türlü gelmiyor.

    aldığıma pişman oldum...



    Ayarlar > navigasyon kısmında oto yolları kullanma seçeneği evet olursa oto yolları kullanmadan dağlardan götürür. hayır olarak kalması gerekiyor. 2012 q3 çıktı en son.

    Alıntıları Göster
    arkadaş bi tane de mi memnun olan olmaz bu aletten. herkes şikayetçi. bende dahil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yedikeresekiz

    arkadaş bi tane de mi memnun olan olmaz bu aletten. herkes şikayetçi. bende dahil



  • quote:

    Orijinalden alıntı: Decomplier

    quote:

    Orijinalden alıntı: yedikeresekiz

    arkadaş bi tane de mi memnun olan olmaz bu aletten. herkes şikayetçi. bende dahil





    Alıntıları Göster
    m-100 modeli navigasyon cihazıma güncelleme yapmak istiyorum sitesinde bahsedilen herşeyi harfiyen yapmama rağmen ya programları indiremiyorum yada inen programlar da hata veriyor ne yapmalı da bu cihazı güncellemeli biri yardımcı olabilirmi acaba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cucuko

    hala aynı sorun devam ediyor ... Yazık bu kadar mağdur edilen insana.O kadar para verip alanlar var bu cihazları...

    İşte bakın :
     NAVKING BİLGİ PAYLAŞIMI



    https://secure.66.com/activate/sync/

    bu adrese git sorununu çöz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: macrinius

    quote:

    Orijinalden alıntı: cucuko

    hala aynı sorun devam ediyor ... Yazık bu kadar mağdur edilen insana.O kadar para verip alanlar var bu cihazları...

    İşte bakın :
     NAVKING BİLGİ PAYLAŞIMI



    https://secure.66.com/activate/sync/

    bu adrese git sorununu çöz.

    Alıntıları Göster
    Dövseydiniz adamı birde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gps.navigation

    Dövseydiniz adamı birde

    Herkes böyle artık T.C bu tavırlar TV de ki dizilerden beri (Kurtlar vadisi, Muhtesem Yüzyıl , Arı Sokarsam Ağlarsın (bunu ben uydurdum ) )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cucuko -- 10 Şubat 2013; 16:00:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cucuko

    quote:

    Orijinalden alıntı: gps.navigation

    Dövseydiniz adamı birde

    Herkes böyle artık T.C bu tavırlar TV de ki dizilerden beri (Kurtlar vadisi, Muhtesem Yüzyıl , Arı Sokarsam Ağlarsın (bunu ben uydurdum ) )

    Alıntıları Göster
    İki gün önce Navking TS 430 aldım. Kullanımı kolay, sesli yönlendirmeleri çok güzel ancak bazı bariz hataları var.

    Mesela haritasında Çanakkale Otagar yok.( Haritam 2012.Q3 ) EDS gösterme özelliğini kullanamadım.


    Birde serbest metinde arama yaparken şu hatayı alıyorum ; application mobilenavigator.exe encountered a serious error and must shut down.
    Bu hatayı verince makine donuyor. Kapatıp açmam yada resetlemem gerekiyor.

    Bunların bir çözümü var mıdır ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: macrinius

    İki gün önce Navking TS 430 aldım. Kullanımı kolay, sesli yönlendirmeleri çok güzel ancak bazı bariz hataları var.

    Mesela haritasında Çanakkale Otagar yok.( Haritam 2012.Q3 ) EDS gösterme özelliğini kullanamadım.


    Birde serbest metinde arama yaparken şu hatayı alıyorum ; application mobilenavigator.exe encountered a serious error and must shut down.
    Bu hatayı verince makine donuyor. Kapatıp açmam yada resetlemem gerekiyor.

    Bunların bir çözümü var mıdır ?

    yazılımınızı tekrar yükledıgınızde sorun ortadan kalkacaktır.eds kameralarıı açtıgınızda kullanımını saglayacaksınız.bütün bunlar için müşteri hizmetlerini arayınız destek olucaklardır.
    teşekkürler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özelşöför34

    m-100 modeli navigasyon cihazıma güncelleme yapmak istiyorum sitesinde bahsedilen herşeyi harfiyen yapmama rağmen ya programları indiremiyorum yada inen programlar da hata veriyor ne yapmalı da bu cihazı güncellemeli biri yardımcı olabilirmi acaba.

    daha önce hiç güncelleme yapmadınız sanırım.müşteri destek hattımızı arayınız bire bir güncellemenizi yapalım eds nizi aktif edelim.
    teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arslan selim

    quote:

    Orijinalden alıntı: özelşöför34

    m-100 modeli navigasyon cihazıma güncelleme yapmak istiyorum sitesinde bahsedilen herşeyi harfiyen yapmama rağmen ya programları indiremiyorum yada inen programlar da hata veriyor ne yapmalı da bu cihazı güncellemeli biri yardımcı olabilirmi acaba.

    daha önce hiç güncelleme yapmadınız sanırım.müşteri destek hattımızı arayınız bire bir güncellemenizi yapalım eds nizi aktif edelim.
    teşekkürler..


    Evet daha önce güncelleme yapılmamıştı cihazı kargo ile şişli adresinize yolladım güncelleme yapılım geri gelecek inşallah teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özelşöför34

    quote:

    Orijinalden alıntı: arslan selim

    quote:

    Orijinalden alıntı: özelşöför34

    m-100 modeli navigasyon cihazıma güncelleme yapmak istiyorum sitesinde bahsedilen herşeyi harfiyen yapmama rağmen ya programları indiremiyorum yada inen programlar da hata veriyor ne yapmalı da bu cihazı güncellemeli biri yardımcı olabilirmi acaba.

    daha önce hiç güncelleme yapmadınız sanırım.müşteri destek hattımızı arayınız bire bir güncellemenizi yapalım eds nizi aktif edelim.
    teşekkürler..


    Evet daha önce güncelleme yapılmamıştı cihazı kargo ile şişli adresinize yolladım güncelleme yapılım geri gelecek inşallah teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    cihazın yol gösteren mor çizgisi çok kalın cihaz yol köprü geçişlerini direk geçiş gibi gösteriyor normalde simülasyonda köprü altından geçiş gösterse
    daha güzel olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WILDBOYS

    cihazın yol gösteren mor çizgisi çok kalın cihaz yol köprü geçişlerini direk geçiş gibi gösteriyor normalde simülasyonda köprü altından geçiş gösterse
    daha güzel olur

    Alıntıları Göster
    Cihazı yeni aldım kullanıyorum harita ile ilgili çok şikayet var ancak yeni haritalar ile cihaz stabil hale geliyor, güncelleme ve usb ile ilgili sorun yaşayanlar var ise şu yolu izleyebilir Ayarlar - USB Modu - Activesync işeretleyip cihazı pc ye bağlayın cihaz usb ile bağlı olduğu sürece USB Modu ekranı açık kalmalı sakın kapatmayın yoksa güncelleme yapamazsınız. Tüm bunlara rağmen cihaz ile pc arasında ki bağlantı kesilip tekrar aktif oluyorsa sorun kesin olarak usb kablosu ile alakalı, farklı bir usb kablosu ile sorun ortadan kayboluyor ve güncelleme başarılı bir şekilde tamamlanmış oluyor.

    Ek olarak

    @cucuko kullanıcı adlı kişi ekranın kırıldığını söylemiş başka ir cihazının ekranı kırıldığı ve değiştirildiği (iddia ettiği) için bununda garantiye girmesi gerektiğini belirtmiş, yok öyle birşey arkadaşım benimde navitech cihazın ekranı kırıldı garantiye felan girmedi 4,3 cihaz için 70 tl para istendi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr.Optech -- 17 Şubat 2013; 6:56:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.Optech

    Cihazı yeni aldım kullanıyorum harita ile ilgili çok şikayet var ancak yeni haritalar ile cihaz stabil hale geliyor, güncelleme ve usb ile ilgili sorun yaşayanlar var ise şu yolu izleyebilir Ayarlar - USB Modu - Activesync işeretleyip cihazı pc ye bağlayın cihaz usb ile bağlı olduğu sürece USB Modu ekranı açık kalmalı sakın kapatmayın yoksa güncelleme yapamazsınız. Tüm bunlara rağmen cihaz ile pc arasında ki bağlantı kesilip tekrar aktif oluyorsa sorun kesin olarak usb kablosu ile alakalı, farklı bir usb kablosu ile sorun ortadan kayboluyor ve güncelleme başarılı bir şekilde tamamlanmış oluyor.

    Ek olarak

    @cucuko kullanıcı adlı kişi ekranın kırıldığını söylemiş başka ir cihazının ekranı kırıldığı ve değiştirildiği (iddia ettiği) için bununda garantiye girmesi gerektiğini belirtmiş, yok öyle birşey arkadaşım benimde navitech cihazın ekranı kırıldı garantiye felan girmedi 4,3 cihaz için 70 tl para istendi

    Sevgili Dr.
    bana atıfta bulunulduğu için cevap verme hakkım doğdu...
    Benim W40-S cihazımın ekranını ben 35 TL ye değiştirdim başka bir yerde,

    (cihazın ekranı kırıldığı ve navking servisi kullanıcı hatası dediği için, cihazın ekranı cihaz torpidoda durduğu yerde belki de sıcak-soğuk farkında çatlamıştı ya da bir şeye temas etmişti)

    markanın kendi teknik servisi ise 60 tl istemişti.Bu cihazı aldığıma bin pişman oldum.Sizin bahis konusu yaptığınız usb-pc bağlantısı cihaz ile birlikt gelen kendi kablosu ve diğer 3 farklı kablo ile denenmesine rağmen aralıklı olarak kopukluk yapmaktaydı ve saatlerce üren kısır bir döngü ile güncelleme yapılamaması sorunu vardı, dikkat ederseniz " sıkıntı " demiyorum özellikle " sorun" diyorum.Bu cihazlar hem harita , hem güncelleme hem de donanımsal olarak sorunlu cihazlar.Bu benim kanım tabi ki, ama şikayetvar.com tarzı sitelere girip baktığınızda siz de anlattıklarımı yaşayan kullanıcının sadece ben olmadığını anlarsınız.
    Ben şimdi Tomtom kullanıcısıyım .... Gayet güzel bir cihazin ekran dokunmatiği çok iyi, haritalarda da şaşma yok, kullanımı kolay.
    Kendime söz verdim bilinmedik marka cihaz almayacağım artık ... Arkasında sağlam ve kullanıcı dostu servisi olan markalardan alışveriş yapacağım artık.
    Ben bir daha navking marka bir cihaz almam....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cucuko

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.Optech

    Cihazı yeni aldım kullanıyorum harita ile ilgili çok şikayet var ancak yeni haritalar ile cihaz stabil hale geliyor, güncelleme ve usb ile ilgili sorun yaşayanlar var ise şu yolu izleyebilir Ayarlar - USB Modu - Activesync işeretleyip cihazı pc ye bağlayın cihaz usb ile bağlı olduğu sürece USB Modu ekranı açık kalmalı sakın kapatmayın yoksa güncelleme yapamazsınız. Tüm bunlara rağmen cihaz ile pc arasında ki bağlantı kesilip tekrar aktif oluyorsa sorun kesin olarak usb kablosu ile alakalı, farklı bir usb kablosu ile sorun ortadan kayboluyor ve güncelleme başarılı bir şekilde tamamlanmış oluyor.

    Ek olarak

    @cucuko kullanıcı adlı kişi ekranın kırıldığını söylemiş başka ir cihazının ekranı kırıldığı ve değiştirildiği (iddia ettiği) için bununda garantiye girmesi gerektiğini belirtmiş, yok öyle birşey arkadaşım benimde navitech cihazın ekranı kırıldı garantiye felan girmedi 4,3 cihaz için 70 tl para istendi

    Sevgili Dr.
    bana atıfta bulunulduğu için cevap verme hakkım doğdu...
    Benim W40-S cihazımın ekranını ben 35 TL ye değiştirdim başka bir yerde,

    (cihazın ekranı kırıldığı ve navking servisi kullanıcı hatası dediği için, cihazın ekranı cihaz torpidoda durduğu yerde belki de sıcak-soğuk farkında çatlamıştı ya da bir şeye temas etmişti)

    markanın kendi teknik servisi ise 60 tl istemişti.Bu cihazı aldığıma bin pişman oldum.Sizin bahis konusu yaptığınız usb-pc bağlantısı cihaz ile birlikt gelen kendi kablosu ve diğer 3 farklı kablo ile denenmesine rağmen aralıklı olarak kopukluk yapmaktaydı ve saatlerce üren kısır bir döngü ile güncelleme yapılamaması sorunu vardı, dikkat ederseniz " sıkıntı " demiyorum özellikle " sorun" diyorum.Bu cihazlar hem harita , hem güncelleme hem de donanımsal olarak sorunlu cihazlar.Bu benim kanım tabi ki, ama şikayetvar.com tarzı sitelere girip baktığınızda siz de anlattıklarımı yaşayan kullanıcının sadece ben olmadığını anlarsınız.
    Ben şimdi Tomtom kullanıcısıyım .... Gayet güzel bir cihazin ekran dokunmatiği çok iyi, haritalarda da şaşma yok, kullanımı kolay.
    Kendime söz verdim bilinmedik marka cihaz almayacağım artık ... Arkasında sağlam ve kullanıcı dostu servisi olan markalardan alışveriş yapacağım artık.
    Ben bir daha navking marka bir cihaz almam....

    Alıntıları Göster
    35 Tl ye değiştirdiğinizi de okumuştum, sonradan takılan muadil ekran ne kadar kaliteli olabilir sorusu ve şüphesi olduğundan dolayı ben ucuz yollu değiştirme yolunu seçmedim, size gelen cihaz sorunlu olabilir bana gelen cihazın içerisinden çıkan usb kablosu ile güncelleme esnasında bağlantı kopuyordu elimde 3 farklı usb kablom vardı birisini denedim ve güncellemeyi yaptım hiç sorun yaşamadım haritası ve gps alıcısıda çok hızlı şahsen ben bu cihazı tavsiye ederim, lakin yetkililer şu usb kablolarını test etsin kablolar sorunlu!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.Optech

    35 Tl ye değiştirdiğinizi de okumuştum, sonradan takılan muadil ekran ne kadar kaliteli olabilir sorusu ve şüphesi olduğundan dolayı ben ucuz yollu değiştirme yolunu seçmedim, size gelen cihaz sorunlu olabilir bana gelen cihazın içerisinden çıkan usb kablosu ile güncelleme esnasında bağlantı kopuyordu elimde 3 farklı usb kablom vardı birisini denedim ve güncellemeyi yaptım hiç sorun yaşamadım haritası ve gps alıcısıda çok hızlı şahsen ben bu cihazı tavsiye ederim, lakin yetkililer şu usb kablolarını test etsin kablolar sorunlu!

    dr.optech kullanıcımız.
    usb kablo fikrinizi değerlendirmeye alacagız.
    siz sayın kullanıcılarımız yeni aldıgınız navking navigasyon cihazlarında problemli oldğunu düşüdüğünüz aparatları cihazınızın faturasının kopyası ile yollayın servisimiz tarafından test edilsin.sorun teşkil eden aparat birebir değişimi yapılsın..
    tşk..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arslan selim

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.Optech

    35 Tl ye değiştirdiğinizi de okumuştum, sonradan takılan muadil ekran ne kadar kaliteli olabilir sorusu ve şüphesi olduğundan dolayı ben ucuz yollu değiştirme yolunu seçmedim, size gelen cihaz sorunlu olabilir bana gelen cihazın içerisinden çıkan usb kablosu ile güncelleme esnasında bağlantı kopuyordu elimde 3 farklı usb kablom vardı birisini denedim ve güncellemeyi yaptım hiç sorun yaşamadım haritası ve gps alıcısıda çok hızlı şahsen ben bu cihazı tavsiye ederim, lakin yetkililer şu usb kablolarını test etsin kablolar sorunlu!

    dr.optech kullanıcımız.
    usb kablo fikrinizi değerlendirmeye alacagız.
    siz sayın kullanıcılarımız yeni aldıgınız navking navigasyon cihazlarında problemli oldğunu düşüdüğünüz aparatları cihazınızın faturasının kopyası ile yollayın servisimiz tarafından test edilsin.sorun teşkil eden aparat birebir değişimi yapılsın..
    tşk..

    Alıntıları Göster
    navking navigasyon olarak müşteri memnuniyeti bizim için ön plandadır.siz değerli kullanıcılarımızın problemlerini yetkili teknik servisimizde aynı gün içinde çözüm üretiyor siz değerli kullanıcılarımıza gönderimini yapıyoruz...
    tşk...




  • 
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.