Şimdi Ara

NE YAPMAM GEREKIR LUTFEN YARDIM!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
257
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar,

    Ramazan Bayramından önce Media****kt adlı mağazadan Nakıa Asha 200 telefon aldım.

    Kullanım esnasında konuşurken kendi kendine kapanıyordu...Aldığı mağazaya götürdüm. Garanti kapsamında servise gönderdi ve yaklaşıl bir ay sonra yeni yazılım yüklendi diye geldi.

    Ancak arızanın devam ettiğini görünce tekrar götürdük ve bir 20 gün kadar daha servise gitti (2.Kez). Bu seferde arızalı mekanik parça değiştirildi, yazılım güncellendi diye geldi.

    Şimdi de kendi kendine kilitleniyor.

    Sizce ne yapmalıyım. Üçüncü kez arıza da ne gibi haklarımız var acaba? Aynı sorunu yaşamış arkadaşlar yada yönlendirebilecek arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim...



  • Sanırım üç ya da dört kez servise girişinde değişim hakkınız olabiliyor,bunun için aldığınız yerle görüşün bazı mağazalar müşteri memnuniyet için telefonu kendi değiştirip,yasal işlemlerle kendileri uğraşıyorlar.
  • Profilimi oluşturmak istiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    YARDIM EDIN LA
    6 ay önce açıldı
    ne yapıcam bilmiyorum yardımm
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.