yardımınıza ihtiyacım var.. razer 7.1 kraken var ne yaptıysam bu pc de çalışmadı ama diğer pc de sıkıntısız çalışıyor bütün driverler güncel takıyorum 3sn ses çalıyor sonra kapanıyor devre dışı yapıp açtıgımda düzeliyor 5sn sonra gidiyor mesleğin olarak ne çözüm üretebilecek var mı? win10 na çevirdim pc yi 1 saat çalıştı sonra tekrardan aynı sorunla karşılaşmaya başladım tekrardan win7 yaptım ama halen aynı diğer pc de sıkıntısız çalışıyor kulaklık ama bu pc de çalışmıyor takıyorum usb yi 3-5 sn çalıyor tekrar kapanıyor
ses çıkışı razer kraken de.
Hocam ilginç bir durum. USB kendini kapatıyor, güç yetmiyor dicem ama. Belki güç fazla bindiği için belli bir süre sonra anakart o usb'yi kapatıyordur. PSU'nuz nedir? Bir şekilde güç yetersizliği gibi geldi bana.
Başlata sağ tıkla aygıt yöneticisine gir. Yanında USB işareti olan evrensel seri veri yolu denetleyicilerine gel. Kulaklığın takılı olduğu usb bağlantı noktasını bul ve çift tıkladıktan sonra güç yönetimi sekmesinden güç kazancı sağlamak için bilgisayar bu aygıtı kapatsın seçeneğini devre dışı bırak. En son çare temiz format at.
WaxKitten
kullanıcısına yanıt
söylediklerinizi yaptım hala aynı durumda malesef.
hub bilgisi: Toplam kullanilabilir güç : bağlantı noktası başına 500mA
verebiliyor bilgisayarda sadece eski tip klavye ve 6-7 senelik fare :)
Kulaklığı taktığım usb nin gereken güçü 200 mA demektedir.
kulaklığı ilgili bölümün tikini kaldırıp diğer bütün usblerin tikli olduğunu kontrol ettim sonuç aynı :/
format atıldı çare olmadı win10 çevirildi 1 saat çare oldu sonra tekrar aynı duruma geldi ve tekrar win7 çevirildi aynı :/
isterseniz kasanın iç görüntüsü fotoğraflarını atabilirim daha önce kasa ile çok oynadım çünkü bu olaydan sonra diğer pc ile anakartları değiştirmeye çalıştım ve her şeyi değiştirdim ama her şey bittikten sonra diğer pc nin ram 2. slotu bozukmuş tekrardan değiştirdim :/
Fotoğraflara bakarak bir şeyler söylememin faydalı olacağını düşünmüyorum bu durum için. Umarım bir an önce çözüme kavuşursunuz.
edit: şunu deneyebilirsiniz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WaxKitten -- 19 Ocak 2019; 15:3:17 >
WaxKitten
kullanıcısına yanıt
Teşekkürler sağolun
WaxKitten
kullanıcısına yanıt
malesef çözüm yok :(
Sorununuzu ve yaptığınız işlemleri insider.razer.com (razer'ın forumu), reddit, quora, tomshardware gibi yerlere yazabilirsiniz belki sizinle aynı sorunu yaşayan vardır.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme