Şimdi Ara

Neden mi 1.0 araba aldım? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
260
Cevap
1
Favori
20.152
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Motor güçsüz denebilir. Ama 130 - 140 hp aracı olanlar bu gücün ne kadarını kullanıyorlar gündelik hayatta.
    Yarısını bile kullanmıyoruz bence.
    Dolayısıyla herkesin araç alırken baktığı değerlerden biri olan 0-100 hızlanma verisinin pek bir anlamı kalmıyor.
    Hele ağırlıklı olarak şehir içi kullanılan bir araç ise o güçler 20-30 hp'lere düşüyor.
    Bu güçleri şu an piyasadaki her araç verebiliyor.
    Yaris 1.0 tamamen şehir içi kullanım için tasarlanmış bir otomobil.
    Uzun yolda da rahatsız etmeden 110 - 120 km/s bandında kullanılabilir.
    Ağırlığı 1 ton civarında olması da avantaj.

    1,3 75 hp hyundai accentler canavar gibi gidiyorsa bu araç da gidecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ


    quote:

    Orijinalden alıntı: Experimentation

    vicdan rahatlatma çabaları, 1.0 ile 1.3 aynı mtvyi ödüyor daha yüksek hacimli motorlara bakardım ben olsam, ayrıca toyota sorunusuzluğu diye birşey de kalmadı, bence yanlış seçim yine de hayırlı olsun

    Eskiden 1.3 motoru vardı toyotanın ama şimdi 1.33 oldu. Doğal olarak ta bir üst vergi dilimine giriyor. Teşekkür ederim.

    Bu motor eskiden beri 1.33cc, sadece eskiden satarken 1.3 diye tanitiyorlardi. 2000 corolla vardi bizde, o da 1.3 diye geciyordu ama 1332 olmasi lazim, 1.6 vergisi oduyorduk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selçuk ALAGÖZ kullanıcısına yanıt
    CSB

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selçuk ALAGÖZ kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle 2. Elin riski çok . Temiz yok mu tabi ki buluna bilir. Ama 44 bin tllik araba alıyorsanız 3,4 bin de kenarda olmalı.

    Bir de o kadar para verip başkasının eskittigine binmek ne bileyim sıfırın tadı bir başka bence.

    Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle...

    Yakıt tüketim verilerini dört gözle bekliyorum onun için de bir konu açıp bilgilendiriniz bizi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim hocam. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stepspeeddd

    Dünyanın en sorunsuz aracı Mazda
    Mazda 3 0-100 10 sn Son hız 195 kmh
    5.0 yakıt tüketim 1.5 120 ps

    Sizin aracınız 0-100 15 küsür saniye
    Son hız 155 kmh
    4.7 yakıt tüketim
    Uzun yolda Mazda 3 daha az yakar
    Donanım kalite desen Mazda sorunsuzluk konfor sürüş zevki desen Mazda tasarım iç hacim bagaj desen Mazda


    Neyse yeni aracınız hayırlı olsun gücünüz buna yetti belkide
    Kazasız belasız hayırlı yolculuklar sizlere


    Biri 44bin digeri 84bin olsun o kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onceden 1.0 motor tuhaf gelmisti. sonra arkadasin 1.0 focusuna bindim. arac 1.6 lar gibiydi. fikrimi degistirdi acikcasi.
  • Sıfır almakla iyi yapmışsınız... İnsanlar garip olmuş. Araba yürümüyor, sorunsuz diyor. Ben de geçen sene bu yüzden sıfır aldım. Güle güle, Uzun yıllar sorunsuz binin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İlginç bir konu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.Ben de 1.0 otomatik i10 aldım sıfır.önceki aracım 1.6 16v megane 2 hb idi.150bin kmde 6 yıllık lpg sistemi ile 200kmyi görüyordum.Yol tutuş beklentilerimi iyi karşılıyodu ama ıvır zıvır bir sürü problemi vardı en son çıkardığı gıcık bir sorundan sonra motorunu yakıtını ve performasnsını çok beğenmeme rağmen baktım beni abuk sabuk ustalarla muhatab edecek sattım gitti.Sonra elimdeki paraya baktım ve sizin gibi dedim ki sıfır olsun az yaksın hanım rahat kullansın otomatik olsun şanzumanı konforlu ve sağlam olsun yolda da larçka olmasın dedim ölçtüm tarttım biçtim karşıma i10 otomatik çıktı baktım yakıtı belki üzebilir dedim ama lpg uyumu iyiymiş öğrendim.Sonra aldım geçen lpg taktırdım düz yolda kalkışlarda 1.6 aracımı nerdeyse aratmıyor hatta ışıklarda gaza yüklendiğim zaman 80 km hıza kadar gaza yüklenmişsem baya baya uzuyor 80den sonra da diğer araçlar arayı kapatıp geçiyor ama ş.içi 80e kadar hızlanma performansı yetip artıyor.Vites ile uğraşmamak çok güzel sıkışık trafikte.Ben aracı devirsiz kullanırım yani gaza hafif dokunurum ve araç zorlanmıyorsa hemen vites yükseltmek isterim bu sürüş sitili düz viteslerde beni bıktırıyor çünkü sürekli vites ile uğraşıyorum, diyebilirsiniz ki devirli vites at, ama düz yolda benzinli araçta aracın torka ve devire ihtiyacı olmayan yerlerde motorun boş beleş bağırması beni gıcık ediyor ama şimdiki aracım sakin sürüşlerde hemen kendi en üst vitese çıkıyor beni uğraştırmıyor.Velhasıl etrafımda arabadan çok iyi anlayan biri olarak bilinmeme rağmen ve i10 1.0 araba aldıktan sonra sorgulanan bakışlarlar karşılaşmama rağmen gittim ve 1.0 araç aldım bazı konularda pişmanım ama bazı konularda ii yapmışım diyorum ve ikisi arasında pişman olduğum noktaların tamamen zevk alma konusu olduğunu ve mantık içermediğini gördüğüm için boşver doğru karar verdin diyerek geçiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    Motor güçsüz denebilir. Ama 130 - 140 hp aracı olanlar bu gücün ne kadarını kullanıyorlar gündelik hayatta.
    Yarısını bile kullanmıyoruz bence.
    Dolayısıyla herkesin araç alırken baktığı değerlerden biri olan 0-100 hızlanma verisinin pek bir anlamı kalmıyor.
    Hele ağırlıklı olarak şehir içi kullanılan bir araç ise o güçler 20-30 hp'lere düşüyor.
    Bu güçleri şu an piyasadaki her araç verebiliyor.
    Yaris 1.0 tamamen şehir içi kullanım için tasarlanmış bir otomobil.
    Uzun yolda da rahatsız etmeden 110 - 120 km/s bandında kullanılabilir.
    Ağırlığı 1 ton civarında olması da avantaj.

    1,3 75 hp hyundai accentler canavar gibi gidiyorsa bu araç da gidecektir.

    Aynen hocam, Şehir içi hız sınırı 50km şehirler arası maksimum 120. Kaldı ki bu aracın kilosu da hafif.




  • Mercedes A180 aldım 70 e , araba zevk meselesi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: syerturan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ


    quote:

    Orijinalden alıntı: Experimentation

    vicdan rahatlatma çabaları, 1.0 ile 1.3 aynı mtvyi ödüyor daha yüksek hacimli motorlara bakardım ben olsam, ayrıca toyota sorunusuzluğu diye birşey de kalmadı, bence yanlış seçim yine de hayırlı olsun

    Eskiden 1.3 motoru vardı toyotanın ama şimdi 1.33 oldu. Doğal olarak ta bir üst vergi dilimine giriyor. Teşekkür ederim.

    Bu motor eskiden beri 1.33cc, sadece eskiden satarken 1.3 diye tanitiyorlardi. 2000 corolla vardi bizde, o da 1.3 diye geciyordu ama 1332 olmasi lazim, 1.6 vergisi oduyorduk.

    Bunu bilmiyordum hocam, beni düzelttiğiniz için teşekkür ederim.




  • bende 1,0 life yaris 13 kullanıyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selçuk ALAGÖZ kullanıcısına yanıt
    Kimilerini tatmin etmemiş olsa da,1.0 motor tercih etme nedeniniz,mantıklı gerekçeleri olan,yeterli ve açıklayıcı.

    Kazasız belasız kullanın,Hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozak07

    Kesinlikle 2. Elin riski çok . Temiz yok mu tabi ki buluna bilir. Ama 44 bin tllik araba alıyorsanız 3,4 bin de kenarda olmalı.

    Bir de o kadar para verip başkasının eskittigine binmek ne bileyim sıfırın tadı bir başka bence.

    Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle...

    Yakıt tüketim verilerini dört gözle bekliyorum onun için de bir konu açıp bilgilendiriniz bizi :)

    2. El alacaksan geçmişini bildiğin bir aracı alacaksın, diğer türlü çok risk altındasın. Bir de şöyle bir şey var, bir adamın arabası temiz ise, satılığa çıkarttığı zaman hemen eşine dostuna söylüyor, araç temiz olduğu için de çevresindeki insanlar o arabayı hiç kaçırmıyor. Öyle temiz arabaların çoğu, galeri, malum siteye bile düşmeden sessizce el değiştiriyor.


    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim hocam. Ayrıntılı bir inceleme yapıp bu tarz araçları merak edenler için paylaşacağım. Hızlanma videosu falan da çekerim belki, aracı teslim alıp rodaj bitsin yapacağım hepsini.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ

    Eski konulardan beni hatırlayan bir üye, nikiniz hiç yabancı gelmedi hocam bana.

    Yok hocam henüz o kadar almıyoruz.


    Eski nikinizde. Netkatilmiydi

    50 liramı eksik dörtbinden

    Para var size cimrilik yapmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O parayı bu araca vermem, verene de niye verdin diye sormam. Hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kilicoglu

    onceden 1.0 motor tuhaf gelmisti. sonra arkadasin 1.0 focusuna bindim. arac 1.6 lar gibiydi. fikrimi degistirdi acikcasi.

    Fordun 1.0 Ecobost motoru efsane hocam. atmosferik motor olmadığı için gidişi tüketimi falan çok iyi diyorlar onun için. Dünyadaki yakıt kaynakları kısıtlı, artık tüm üreticiler hacim düşürüp verimliliği arttırmaya başladı. Bundan sonraki araçlar hybrit ve tamamen elektrikli olacak zaten. Şuan geçiş dönemindeyiz.
  • Araçlar çok yakmıyor ki. Bizde yakıt extreme derecede pahalı yani akıl alıcak seviyelerde değil. Olsun ama devletimize para lazım. Yol yapıyo. İmam hatip açıyolar.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.