Şimdi Ara

Nedir Bu Easytronic ? (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
1
Favori
44.753
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • tabiki farkı var araba stop etmiyor, devri çok düşürürsen vites küçültür çok yükseltirsende kesiciye girmez vites büyütür.
  • Manuel de kullanmanın farkı yok. Düz vites gibi kullan. Hatta devir kesiciye bile gir.

    Test edildi denendi. Otomatikte olmaz ama. 5000'e kadar gelir en fazla devir. Sonra üst vitese çıkar.
  • Arkadaşlar biriniz farkı var demişsiniz diğeriniz farkı yok ddemişsiniz,bu konularda biraz bilgi fakiri olduğumuzdan soruyorum,farkı var mı yok mu manuel vitesten?
    Teşekkürler.
  • Manuelden farkı debriyajın yok. Vitesi sen de tükseltip alçaltabiliyosun. Hatta devir kesiciye kadar giriyosun. Manuelde ya da otomatikte durduruğunda stop etmiyor diyor Tifosi.

    Otomatik kullanırsan eğer devir kesiciye girmiyosun, vitesi kendisi ayarlıyo.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ünal -- 24 Ocak 2009; 14:14:42 >
  • normal manuelden farkından bahsettim ben. yani 5. viteste frene basıp dursada devir düştükçe manuelde de olsa vites küçültüyordu bizim eski şirketteki astra. ayrıca gazlarkende bir eyrden sonra otomatik olarak vites yükseltiyordu.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    Manuelden farkı debriyajın yok. Vitesi sen de tükseltip alçaltabiliyosun. Hatta devir kesiciye kadar giriyosun. Manuelde ya da otomatikte durduruğunda stop etmiyor diyor Tifosi.

    Otomatik kullanırsan eğer devir kesiciye girmiyosun, vitesi kendisi ayarlıyo.
  • Kendini korumak için manuelde siz küçültmez ve büyütmez iseniz kendisi büyütüp küçültüyo. Ayrıca otomatikte kick down yapıldığında 5000 devirde değil 6000 devire kadar çıkıyor ve aracı uçuruyor. En azından corsa easytronicte böyle.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    normal manuelden farkından bahsettim ben. yani 5. viteste frene basıp dursada devir düştükçe manuelde de olsa vites küçültüyordu bizim eski şirketteki astra. ayrıca gazlarkende bir eyrden sonra otomatik olarak vites yükseltiyordu.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    Manuelden farkı debriyajın yok. Vitesi sen de tükseltip alçaltabiliyosun. Hatta devir kesiciye kadar giriyosun. Manuelde ya da otomatikte durduruğunda stop etmiyor diyor Tifosi.

    Otomatik kullanırsan eğer devir kesiciye girmiyosun, vitesi kendisi ayarlıyo.



    3 4 defa denedim manueldeyken otomatik yükseltmedi. Kesiciye kadar gittim. 2 defa kesiciye girdim hatta.
    Astra'da da uçuyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet0761

    Arkadaşlar benim sorum basit;isediğim zaman vitesi manuele alıp arabayı 3 bin 4 bin devire çıkarabiliyormuyum,yani arabayı bağırtmak istediğim zaman...Yani easy-manuel kullanımının standart manule viteslerden farkı var mı?


    evet manuel e alıp yüksek devirlerde kullanabilirsin otomatiktede kullanabilirsin gaz pedalının sonu kadar basacaksın pedalın altında fren pedalındaki gibi elektrik swich i var . araba sollarken vitesi hiç manulle almana gerek yok bas sonuna kadar vites küçültür yüksek devirde değiştirir.bütün otomatik araçlarda vardır.
  • manuele alsanızda 7000 devire gelmeden bir üst vitese geçiyor.ayrıca frene basıldığında devir 1500 civarındaysa vites düşürüyor.yani manuel olsada limitler zorlayamıyorsunuz.
  • Yokuşlarda kolay kolay vites büyütmüyor easytronicler. Ayağınızı gazdan anlık çekip, vitesi büyüt işareti vermezseniz büyük bir yaygarayla çıkıyorsunuz yokuşları:)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Bitter


    Yokuşlarda kolay kolay vites büyütmüyor easytronicler. Ayağınızı gazdan anlık çekip, vitesi büyüt işareti vermezseniz büyük bir yaygarayla çıkıyorsunuz yokuşları:)


    Bütün otomatik vitesler aynı şeyi yapıyor gaza yükleniyorsunuz devir yükseliyor ama araç düz yoldaki kadar seri bir şekilde hızlanmadığı için vites büyütmüyor. aracın hangi devirde olduğu kadar süratte kontrol ediliyor vites değiştirmelerde.
  • bende kullandım corsa 2006 easytronic vites yanlış anlaşılmasın tartışmalara yol açmak istemiyorum ama ben bu kadar rezalet bir otomatik vites daha görmedim.bi kere arabada oturan diğer kişiler otomatik olduğunu bilmeseler şöförü acemi sanarlar.tabir doğru mu bilmem ama ilk kez araba kullanan insanlar nasıl sarsar arabayı aynı öyle bir sarsış oluyor kalkışlarda ve duruşlarda.ayrıca yokuşlarda kaçıran otomatik ne kadar otomatik.ayağını frenden kaldırır kaldırmaz araba hareket etmiyor.sanki manuel bir arabada 1.vitese takıp kalkarkenden fazla bekliyor araba.kırmızı ışklarda dur-kalklarda hiç de ideal değil.
  • birde merak ediyorum.2006 dan bu yana bu vitesde herhangi bir değişiklik oldu mu?yani bu eksiklikler görülüp düzeltildi mi?
  • Yazılımla falan düzenlemeler yapılıyormuş dendi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bagator816

    bende kullandım corsa 2006 easytronic vites yanlış anlaşılmasın tartışmalara yol açmak istemiyorum ama ben bu kadar rezalet bir otomatik vites daha görmedim.bi kere arabada oturan diğer kişiler otomatik olduğunu bilmeseler şöförü acemi sanarlar.tabir doğru mu bilmem ama ilk kez araba kullanan insanlar nasıl sarsar arabayı aynı öyle bir sarsış oluyor kalkışlarda ve duruşlarda.ayrıca yokuşlarda kaçıran otomatik ne kadar otomatik.ayağını frenden kaldırır kaldırmaz araba hareket etmiyor.sanki manuel bir arabada 1.vitese takıp kalkarkenden fazla bekliyor araba.kırmızı ışklarda dur-kalklarda hiç de ideal değil.



    benimde muzdarip olduğum bi konu bu.araç ilk kalkışta öyle bir sarsılıyoki millete "gaz-fren-gaz-fren yapıyorum" şakası yapmak zorunda kalıyorum yoksa anlamıyolar.insanı rezil ediyo




  • arkadaşlar aranıza yeni katıldım ilk başlarda bu vites modelini kullanırken biraz zorlandım ama şimdi çok hoşuma gidiyor.2005 cosmo ayrıca cosmolarda geri kaçırma problemi yok
  • Arkadaşlar merhaba,

    Ben de yakında araç almayı düşünüyorum. İlk aracım olacak. Opel Corsa 1.2 ya da 1.4 almayı düşünüyorum. Ayrıca otomatik vites olmasını istiyorum ancak full otomatik şansım sanırım yok. Easytronic denilen sistemden almayı düşünüyorum.

    * Easytronic ve triptronik vitesler arasında fark var mı??

    * Easytronic vites aldığımda yokuşta kolaylık sağlaması için araca opelden ekstra bir sistem takdırmama gerek var mı?? Yoksa easytronic içinde hazır geliyor mu??

    Bilgi verebilirseniz sevinirim.

    Teşekkürler, saygılar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet0761

    Arkadaşlar benim sorum basit;isediğim zaman vitesi manuele alıp arabayı 3 bin 4 bin devire çıkarabiliyormuyum,yani arabayı bağırtmak istediğim zaman...Yani easy-manuel kullanımının standart manule viteslerden farkı var mı?


    Mumkundur hocam. Aynen dedigin seyi yapabilirsin :)
  • Benim de bi sorum var. Easytronic şanzımanlı aracımda baskı balatanın bitmeye başladığını nasıl anlayabilirim. Aracım 63binde, bu km lerde normal sakin sıkışık trafik olmadan kullanıldığında baskı balata bitebilir mi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ahmet1980

    Arkadaşlar merhaba,

    Ben de yakında araç almayı düşünüyorum. İlk aracım olacak. Opel Corsa 1.2 ya da 1.4 almayı düşünüyorum. Ayrıca otomatik vites olmasını istiyorum ancak full otomatik şansım sanırım yok. Easytronic denilen sistemden almayı düşünüyorum.

    * Easytronic ve triptronik vitesler arasında fark var mı??

    * Easytronic vites aldığımda yokuşta kolaylık sağlaması için araca opelden ekstra bir sistem takdırmama gerek var mı?? Yoksa easytronic içinde hazır geliyor mu??

    Bilgi verebilirseniz sevinirim.

    Teşekkürler, saygılar.

    Easytronic zaten bir tiptronictir.

    Sıfır alacaksanız sanırım artık yokuşta kalkış desteği standart oldu diye biliyorum.

    Corsa 1.4'lerde tam otomatik veriliyor sıfırlarda. Easytronic sadece 1.2 ve 1.3 motorlarda geçerli diye biliyorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: n a v y_35

    Benim de bi sorum var. Easytronic şanzımanlı aracımda baskı balatanın bitmeye başladığını nasıl anlayabilirim. Aracım 63binde, bu km lerde normal sakin sıkışık trafik olmadan kullanıldığında baskı balata bitebilir mi?


    Şu an bizim araç 76000'de 50000'e kadar İstanbul'da sonrasında Ankara'da kullanıldı. Daha baskı balatayla ilgili bişey çıkmadı. Vites geçişlerinde baskı balata istediği hissetiriyor sanırım.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.