Şimdi Ara

NEOPLAN MI TRAVEGO MU (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
282
Cevap
5
Favori
110.310
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emres55

    Şöyle bir durum var. Yolcu isen Neoplan daha albenili ama mal sahibi isen yıldızdan şaşma. Parçasını bakkaldan al sorunsuz ve bakım maliyetleri ucuz. Mercedes Benz tek geçerim. Kafada yıldız olacak

    +1 Mal Sahibi Nasılda Kendini Belli ediyor Bugünün Türkiyesinde Mercedesin Satılmasının başlıca nedeni yakıt ve servis bakımı konusunda neredeyse türkiyenin her yerinde hizmet alabilmendir




  • Travego tabikide Neoplan ile 10 kere gittim çukurları vs vs çok hissettiriyor. Ancak Travego
  • valla yns kardeşimin koyduğu yanık neoplan resmine bakıyorum da,arkadaşın yaşça ufak olduğunu anlıyorum.

    2000 yılında mahkeme kararı ile yanıyor diye toplatılmasına karar verilen ancak aciz ülkemi yatırımlarımı geri çekerim diye tehtit edip davayı düşüren Mercedes değil miydi yahu.. vah vah
  • araca her noktada ömür açısından bakarsak mercedes bence çok daha çok çok daha önde..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: splendıd

    valla yns kardeşimin koyduğu yanık neoplan resmine bakıyorum da,arkadaşın yaşça ufak olduğunu anlıyorum.

    2000 yılında mahkeme kararı ile yanıyor diye toplatılmasına karar verilen ancak aciz ülkemi yatırımlarımı geri çekerim diye tehtit edip davayı düşüren Mercedes değil miydi yahu.. vah vah

    Turbonun ısınıp izalasyon malzemesini tutuşturması vardı bir dönem Mercedes'lerde, onu ben de kabul ediyorum.Çoğu mal sahibi bunu önceden farkedip önlemini aldı.Her markada sorunlar çıkabilir önemli olan bunu bir sonraki seride düzeltmesidir.

    Daha dün Starliner ile 10 saatlik yolculuk yaptım firma Tourliner gelecek demişti ben de koltukları hoşuma gittiğinden biraz da değişiklik olsun diye tercih ettim ancak perona Starliner yanaştı.Genelde her bindiğim araçta dikkat ederim yol bilgisayarına, Starliner'da tam 8 tane arızanın lambası yanıyordu, üst taraftaki üçgen ikaz ve sarı egzoz emisyon ışığı hariç.Uyarı sesleri halen kulağımda çınlıyor.Gece olduğunda aracın ısıtması çalışmadı, içerideki herkes tir tir titriyordu sabah güneşini görene kadar.(Geçen sene yazın da, yine Starliner bir aracın kliması ortaya kadar ancak soğutabiliyordu, yarıdan sonrasının haşatı çıkmıştı) Sonuç olarak aracın görünüşü güzel olabilir, motoru güzel olabilir ama yürüyen ve elektonik tam bir fiyasko.10-15 Mercedes yolculuğunda yaşadığım sıkıntıyı her Neoplan'a binişimde yaşıyorum arkadaş kaptanlar da farkında bunun...




  • Neoplan starliner tourliner ile defalaeca yolculuk yaptim hicbirindede memnun kalmadim en son antalyaya gittim resmen işkence oldu 12 saatlik yol donus merso ile oldu rahsr rahat geldim ne varsa yildizda var koltuklar daha iyi araba cok sarsmiyor konforlu setrada cok kaliteli mesela

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir otobüsçünün ağzından bilgi paylaşımı yapayım;
    Neoplan: Güzel, yakışıklı araba ama Türkiye yollarına gitmez.
    Setra: Güzel, yakışıklı araba ama Türkiye yollarına gitmez.
    Man: Man kamyon yapar, otobüs değil
    Safir: Sık arıza yapar, otobüsçü sanayiden çıkamaz.
    Travego: Türkiye şartlarının arabasıdır, otobüsçüyü üzmez. Dayanıklı arabadır.Modası geçmez.
  • Yolcu olarak Neo şoför olarak travego

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoes

    Bir otobüsçünün ağzından bilgi paylaşımı yapayım;
    Neoplan: Güzel, yakışıklı araba ama Türkiye yollarına gitmez.
    Setra: Güzel, yakışıklı araba ama Türkiye yollarına gitmez.
    Man: Man kamyon yapar, otobüs değil
    Safir: Sık arıza yapar, otobüsçü sanayiden çıkamaz.
    Travego: Türkiye şartlarının arabasıdır, otobüsçüyü üzmez. Dayanıklı arabadır.Modası geçmez.


    . Sadece Setra açısından katılmıyorum.
  • TRAVEGO 17 SHD
     NEOPLAN MI TRAVEGO MU
  • Her Türlü Travego Neden Dersen

    Travego Mercedes Benz dir bir kere önünde yıldız taşır bu araba 2009 dan sonra çıkan travegolar makyajlıdır koltukları değişti göğüslük değişti ayırt edici özellileri şunlar

    süspanyon sistemi havalıdır ventillidir çukurlara girdiğinde anında tepki verir -- starliner elektriklidir çukura girer araç beynine sinyal gönderir araç öyle salınıma başlar ozaman içerisinde zaten araç çoktan o çukurdan geçmiştir
    üst raflar normal raftır starliner gibi kapaklı değildir ses yapmaz yolda açılır tırnaklar atar starlinerin
    6 ileri düz şanzumandır travego kaptan istediği şekilde kullanır -- starliner 12 ileri otomatiktir sıkıntı çıkartır devrinde vites değiştirmez yakıtı etkiler gaza narin basmak gerekir yoksa vites değişimi çok hissedilir özellikle frenlemede erken vites düşer bir alt vitese geçişte araç öne yığılır buda bariz bir şekilde hissedilir
    travegonun bagajı çok geniş ve yüksektir özellikle doğu firmalarının travego seçiminin 1 numaralı nedenidir -- starlinerde ise bagaj o arabaya göre ufak ve alçaktır wc çok yer kaplar
    travegonun ocak kısmı kara düzen ihlas şofbenler gibidir bilinçli kullanıldığında uzun yıllar sıkıntı çıkarmaz -- starlinerde damla sistemi vardır çok yavaş çalışır yada deliği kireçten tıkanır su gelmez
    travegoda bozuk yolda içeri gelen ses daha toktur rahatsız edicidir ama yavaş seyredildiğinde çok etkilemez -- starliner ise daha çok hissettirir sesi rafların ve çıtasız üst camdan gelen ses rahatsız edicidir
    travego biraz daha karadüzen sistemdir döve döve kullanılır araba sıkıntı çıkarmaz 10 numara yağ atsan bile gider -- starlinerin heryeri elektrikli sistemden oluşur sistemi düzgün çalışanını göremedim daha sürekli sıkıntıdır travego gibi hor kullanılamaz beyini kafayı yer sürekli sesli ikaz verir yolda giderken birden bire kokpitin spot lambalırını yakıp söndürür yükses sesle 3 4 saniye dıııt diye öter hem yolcuyu hem personeli ürkütür birden yaptığında
    travegonun retarder sistemi daha güçlüdür
    travegonun motoru starlinere nazaran biraz hafif kalabilir oda dik ve uzun rampada gösterir kendini oda starliner 60 ile tırmanırken travego 50km/s civarında takılır
    travego düzde ve kalkışlarda seridir starliner pasif kalır onun yanında hemen kalkamaz starliner gaza birden abandığında beyin karışır hangi vitese geçiceğini bilemez zaman kaybı yaşar ve çok sarsar o esnada vites değişimi
    kaptanlar için izmirden istanbul ankara antalya uzak yol sayılmaz önemli olan izmirden d.bakır rize siirt yollarıdır yani doğu güneydoğu ve doğu karadeniz yolları uzun yoldur onlar için bu yollara çalışan firma ve şahıs arabalarına bakın % 90 nı travego kullanır
    travegonun kliması zayıf kalır -- starliner biraz daha etkilidir birde camların orjinal siyah olması soğutmada % 25 - 30 luk fark sağlar ısıtmada travego daha iyidir starlinerin ön bölümü üst ve ön camdan dolayı ne ısınır nede soğur kışın üşütür yazın yakar
    travegonun dış tasarımı starlinere nazaran sönük kalır yolcuda görünüme aldanır zaten starlineri daha iyi sanır
    travegoda tek ve düz ön cam vardır yol görünüşü nettir starliner ise üst ve ön camın kesistiği yer 1 2 3 4 numaralı koltukta seyehat edenlerin tam göz hizasına denk gelir yolu göremez anca üst camdan ufuk çizgisini seyreder kaptan için fark etmez
    travego osmanlı usulü sistemdir starlinere göre starlinerin heryeri elektorinktir sürekli beyne sinyal gönderir kısa vadede arızalanır serviste bulup yapamaz arızayı koltuk arkası tw ve 220w priz hiç iyi değildir starliner için sisteme ağır gelir şase yaptırır sisteminde sürekli arıza vermesi bunlardan kaynaklanır


    SONUÇ OLARAK STARLİNER TRAVEGO YA GÖRE ÜSTÜN ÖZELLİKLİDİR AMA ÇOK ÇOK ARIZA ÇIKARTIR TAMİRİDE YAPILAMAZ YAPILIRDA HİÇ BİR SERVİS BULAMIYOR SIKINTIYI TÜRKİYEDE SORUNSUZ STARLİNER YOK ELEKTRONİK SİSTEM VE BEYİN SÜREKLİ ARIZALI İŞLER BİR ÇOK ŞEYİ İPTAL EDİP DEVAM EDERLER STARLİNERİN ELEKTRİK TESİSATİ KOMPLE DEĞİŞİR BİR SÜRE SONRA BUDA ÇOK AĞIR MASRAF DEMEKTİR TRAVEGOYA KALİTELİ MAZOT AT YAĞINI SUYUNU İHMAL ETME HİÇ BİR SIKINTI ÇIKARMAZ

    İKİSİDE ALMAN ARABASIDIR TRAVEGO DAHA KONFORLUDUR KOLTUK ARALARI BİRAZ DAR OLABİLİYOR STARLİNERE GÖRE ÇOK FARK YOK 2 3 CM ANCA DAHA FAZLA ARALIK GÖRÜRSENİZ BAZI FİRMALAR ARALARDAN KOLTUK SÖKÜYOR GENİŞLETİYOR ARALIKLARI

    YOLCU BU ARTI VE EKSİLERİ BİLMEZ DİREK STARLİNER DER İŞİN İÇİNDE OLMASAM BENDE STARLİNER DERDİM AMA ÖLE DEĞİL

    HER TÜRLÜ TRAVEGOOO !!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alman Sempatizanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: teknoes

    Bir otobüsçünün ağzından bilgi paylaşımı yapayım;
    Neoplan: Güzel, yakışıklı araba ama Türkiye yollarına gitmez.
    Setra: Güzel, yakışıklı araba ama Türkiye yollarına gitmez.
    Man: Man kamyon yapar, otobüs değil
    Safir: Sık arıza yapar, otobüsçü sanayiden çıkamaz.
    Travego: Türkiye şartlarının arabasıdır, otobüsçüyü üzmez. Dayanıklı arabadır.Modası geçmez.


    . Sadece Setra açısından katılmıyorum.

    Setranın alt takımı ve yürüyeni komple mercedestir yani travego ile kullanılan aynı malzeme sadece kasası ve içi farklıdır




  • travegoyla rahat konforlu yolculuk yaptım diyenleri (eğer dingilsiz travego ise) alenen yalancılıkla suçluyorum. hiç lafı eğip bükmeye gerek yok dingilsiz travego konforu 302 lerle bile kıyaslanamayacak kadar kötü. her sene o senenin modeli olan travego dingilsiz ile antalya iskenderun (has turizm) yaparım bu yaz yaptığım kadaar kötü bir yolculuğu hayatım boyunca yapmadım. rahat olsun diye 3-4 numarayı aldım tek oturayım diye. koltuklar kısa kaldı (boyum 1.78) başım koltuğun kafalığına gelsin dersem kaykılmam lazım belim açıkta kalıyor düz oturursam kafam havada kalıyor. ayrıca koltukları çok sertti. 10 dk bir oturma şeklini değiştirmen gerekiyor yoksa bitrarafların uyuşuyor. diz mesafesi ha keza öyle kötü. 4 sene önce hataya intouro ile gitmiştim mis gibi araçtı. tekrar ediyorum dingilsiz travegoyla konforlu seyahat ediyorum diyen yalan söyler. ha neoplan star 2 çok mu konforlu? belki asfatta evet. ama genelde neoplan kalitesini hissettirmiyor. ulusoyun eski neoplanları daha güzeldi.

    not: mercedes müptelaları bana saydırmadan önce tekrarlayayım: bu söylediklerim dingilsiz travego için geçerlidir dingillisinde bir problem yaşamadım.




  • NEOPLAN MI TRAVEGO MU? sorusunun yanıtı ancak iki türlü olabilir.

    1. Yolcular için
    2.Araç sahipleri ve firmalar için..

    Yolcular için en iyisinin Neoplan Skyliner olduğuna hiç şüphe yok.Koltuk konforu,sessizlik ve süspansiyon açısından...
    Ancak işletme giderleri,ikinci el değeri,dayanıklılık ve bagaj hacmi söz konusu olunca elbette ki Travego.Yollarda bu kadar çok Travego olmasının sebebi bu.Servisi çok fazla,şoförler daha çok tercih ediyor.2016 yılında yollara çıkacak yeni kasa Travego lar umarım daha fazla yolcu odaklı olUR
  • Mercedes ve Setra'dan gerisi yalan

    Starliner'da arkaya oturursanız retarderin sesinden uyumak bile zor oluyor çukurları Mercoya göre daha fazla ve sarsıntılı hissettiriyor hele de eski araçsa her tarafından ses geliyor plastik yığını lanet birşey. Koltukları iyi ama ona lafım yok

    Türkiye yollarında en iyisi Mercedes ve Setra

    Man ise konuşmaya değmez otobüs desen otobüs değil kamyon desen kamyon değil adeta bir kalas. Sürekli arıza vermesi de cabası. Araba man'sa o yola gitmem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence Neoplan Starliner. hem şoför için konforlu hem yolcu için. bir kere otomatik vites. Ama travego bence konfor bakımından sıfır. Benim yorum yapacağım kısımlar bu kadar. Güç falan filan diye kıyaslarsak bilemem. Hem Neoplanın görünümü süper; uzay jeti gibi.
  • Travego

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana göre neoplan rahat yolculuk icin travegoya bakarsak hızlı ama rahatsız yukarıdan gelen ses vb. rahatsız ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında burada yazılanların geneli bu işin de bir özeti:

    Man'ın yaptığı araçların ( Starliner, Tourrliner, Cityliner, Fortuna) hepsinde koltuklar kesinlikle Mercedes'ten çok daha rahat ve ara mesafeleri geniş.

    Man'ın II. olumlu tarafı ise motor yönü.Burada Mercedes'i savunanlar uzun uzun yazmış ama Man dizel motor konusunda çok iyi bir firma.Nitekim genelde 6 silindirli olan motorlarıyla hem Mercedes'ten çok güç üretir, hem de araçları çok daha az yakar. (Mesela Fortuna'nın 400 ve 440 hp'lik iki versiyonu vardı.Ki 6 silindir.Travego 8 silindir 422 hp)

    Dünyada kamyon yarışlarına bakın, egemen firma Man'dır.Şehiriçi otobüslerin sadece karoser üreten firmalarına bakın çoğu Man motoru kullanırlar.(Otomatik olanlar şanzıman olarak da genelde ZF kullanıyor ki bmw'ye de şanzıman yapan bir firma)

    Bana göre Man Fortuna estetik olarak çok da güzel araç...

    Starliner belli yönlerden çok kötü bir araç.Ön cam tasarımından dolayı bilhassa yağmurlu havalarda bir şey göremezsiniz, çok koyu renk yan camlar yüzünden gece yolculuğu çok kötü.Motor güçlü ve sessiz.Koltuklar geniş.Klima üşütecek kadar kuvvetli...



     NEOPLAN MI TRAVEGO MU NEOPLAN MI TRAVEGO MU




  • Gelelim Tourliner'a.

    Bana göre mevcut otobüsler arasında en mükemmel arka tasarım onda.Hele yuvarlak ledli arka stoplar



     NEOPLAN MI TRAVEGO MU NEOPLAN MI TRAVEGO MU NEOPLAN MI TRAVEGO MU




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.