Şimdi Ara

NEOPLAN MI TRAVEGO MU (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
282
Cevap
5
Favori
110.312
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • NE TRAVEGO MU.....KAMİL KOÇ TRAVEGO KAYNIYOR....OTOBÜS KALKIŞTA BEŞ ALTI MARŞTAN SONRA İTELENERK ANCA ÇALIŞTI....HATTA YOLDA DURDUĞUNU BİLE DUYMUŞTUM...MAN BİLE TRAVEGODAN DAHA RAHATTI.....NEOPLANLARI ULUSOY TOPLAMIŞ...


    YOLCULUKTA NERDE YENİ MODEL ÇIKMIŞSA ONU TERCİH ETMELİ ÇÜNKÜ OTOBÜSLERDE AZ KULLANILMIŞLIK VE YENİLİK ÖNEMLİDİR.....DOLAYISIYLA ARACIN MOTORU DA OKADAR SAĞLAM OLUYOR ZATEN .........


    NEOPLANI DA TATTIM VE DOYAMADIM...EN GÖRKEMLİ OTOBÜS DE KESİNLİKLE NEOPLAN VE SIRF NEOPLAN YÜZÜNDEN YOLCULUK SAATİNDEN ÖNCE NEOPLANLI FİRMA ARIYORUM




  • kesinlikle starliner aractaki koltuk sanki ucak koltuğu ayrıca geriye yatması travegoya göre çok daha fazla buda uzun yolculuklarda baya bir avantajlı. zaten fiyatlarından kimin daha önde olduğunu anlabiliriz. bence mercedes ticaride çok geride.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Csher1903

    kesinlikle starliner aractaki koltuk sanki ucak koltuğu ayrıca geriye yatması travegoya göre çok daha fazla buda uzun yolculuklarda baya bir avantajlı. zaten fiyatlarından kimin daha önde olduğunu anlabiliriz. bence mercedes ticaride çok geride.

    Fiyatın daha yüksek olması maalesef daha iyi olduğunu göstermiyor. Bu her piyasada olduğu gibi otobüs piyasasında da böyledir.
  • 2sindede yolculuk yapmış biri olarak ben neoplan diyorum
  • 300 bin km yapmıs bi neoplanla 1 millyon km yapmış travegoyu karsılastırın kalite ortaya cıkar otogarlara baktıgınız zaman farkı görürsünüz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emindanisman

    300 bin km yapmıs bi neoplanla 1 millyon km yapmış travegoyu karsılastırın kalite ortaya cıkar otogarlara baktıgınız zaman farkı görürsünüz.


    aynen




  • Arkadaslar her zaman kiyaslamalarda neyle diye bir soru aramisimdir ama kesinlikle bulamamisimdir. Travegomu neoplanmi dendigi vakit soru her acidan cok net olmuyor. Neoplan bir marka bildigim kadariyla alman menseili bir firma motor ve aktarma organlari uretemiyor. Kendi icin urettirmek istedigi dizaynlari genelde man a yaptiriyor. Ici daha modern bir halde dosuyor ve kendi isminiyle piyasaya suruyor. Mercedesse herseyini hatta tabiri yerindeyse en ufak bir civatayi dahi ya kendi uretir. Yada kendiyle anlasmali olan buyuk firmalardan kendi adina parca numarasiyla urettirir. Neoplaninda modelleri var eger kiyaslamayi starline ve travego olarak soruluyosa kesinlikle gene konuya birkac acidan bakmak gerekir. Oncelikle konfor turkiye otogarlarinda kullanilan travegolar ne yazikki starline kadar konforlu degil starline konfor ve ic dizayn olarak gercekten bir bas yapit. Hatta bence setradan bile ote gerek koltuk yapisi gerek konfor gerekse icerdeki o ambiyas ozellikle gece yolculuklarinda cok cok iyi. Bence turkiyede kullanilan en iyi konforlu otobuslerin ilk besine girer. Ama bu demek degilki travego konforsuz rahatsiz bir otobus kesinlikle cok guzel ve konforlu bi otobus man fortuna neoplanin forutunaya benzeyen bir otobusu var temsa safir eline kesinlikle konforda su dokemez.. Ama mercedesin en buyuk artisi saglamlik ve uzun omurlu olusu gercektende kemikli bir arac mercedes gene konusturmus sanatini motor en az 1.000.000 km rahat yapiyor hatta daha bile fazla aktarma organlari ona keza bide yorgunlugunu belli etmeyen bir arac starline ise ona gore daha nazik daha kibar daha kirilgan bi yapida. Mercedes yaninda manin saglamligi konusulmaz bile adam resmen sanat icra etmis alman sanayisin gucunu mercedese dokmus resmen isin daha yakit boyutu var bildigim kadariyla net degil ama bilen varsa duzeltirse sevirim travego46 6 silindir oburu galiba 8 silindir starline emin degilim ama 6 silindir elbetteki yakit farki vardir ama kullananlar yazsa yolcu ve yoldurumuna gore daha dogru olur. Baska konu parca fiyatlari var hangisi daha pahali hangisi daha ucuz. Daha cok sayilabilir bu konular onemli olan bence bilenlerin bu ince detaylarada aciklik vermesi ve konunun daha net cozume ermesi Marka kiyaslamalari kesinlikle koltuk konforu dis gorunus ve aracin fiyatina gore olmaz. Saygilar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ofyariz93

    quote:

    Orijinalden alıntı: emindanisman

    300 bin km yapmıs bi neoplanla 1 millyon km yapmış travegoyu karsılastırın kalite ortaya cıkar otogarlara baktıgınız zaman farkı görürsünüz.


    aynen

    bide travego tek başına neoplanın bütün arabalarıyla yarışıyo kaliteyi ordanda anlayabilirler :)




  • Travego, Neoplan'a gitmek için ancak servis arabası olabilir.
  • travego candır cann :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim gözümde

    Setra

    Neoplan

    Travego

    Travego resmen kütük.Ayrıca çok rahatsız kaloriferi açınca bir uğultu geliyor araçtan
  • Yollara bakınca anlaşılır zaten
  • öncelikle herkese selamlar;
    otobüsçülük benim dede mesleğim eğer arzu eden olursa ahşap kasa kamyondan bozma otobüsler ile çalışırken çekilmiş dedem ve babamın çocukluk fotoğraflarını sizlere gösterebilirim. ben, ağabeyim,babam ve dedem.. kısacası 48 yıllık tecrübeye sahip bir aileyiz, halen arabacılık yapmaya çalışıyoruz(rekabet,mazot sebebi ile çalışıyoruz dedim) 1986 yılında arabalarımızın sayıları 90 a kadar çıkmıştı ve bu arabalar magırus apollo/35 kişilik jüpiter, 302,352,v6,5.75,5.90, sr240,sr280 süper man ve avrupa v8 avrupa 7.50 man gibi birçok marka ve bu araçlar ile minyonlarca kılometre muavinlik.
    hepinize başta kendim olmak üzere saygım sonsuz, benim gibi birçoğunuz eminimki otobüsçülük ile uğraşıyor, ama bakıyorum ki çok zayıf at gözlüğü takmışcasına yorum yapan arkadaşlar var aramızda. öncelikle şunu bilmenizi isterim ki mazotun mucidi rudolf diesel man fabrikası'nın bir ar-ge personeli olduğu ve mekanik olarak herkonuda rakiplerinden bir adım önde olduğunu tecrübelerimle sabit olup bilmenizi isterim.son 15 yılda mercedes ten 303,304,350,403ve travego sahibi olduğumuzu, s2000, fortuna ve şu an neoplan cıtylıner sahibi olduğumuzu bilmenizi isterim
    yanlış hatırlamıyorsan metronun man s2000 i ile aydoğanın 403'ü samsun kavak ta 2003 yılında kafa kafaya kaza yapmıştı ve çok fazla insan rahmetli olmuştu. ben bu kazanın 6 saat sonrasında ordan geçtim (süzerde trabzon istanbul çalışan bir arabamızda şöförlük yapıyordum) 403'ün motoru dahil koltuklarının bir çoğunun arabadan 50 metre uzakta tarlada olduğunu gördüm ve araba tanılmayacak haldeydi. man'da ise 10 numaraya kadar içerde olduğunu ve bazı koltukların sırt tarafının amortisör yuvalarından koparak öne doğru düştüğünü gördüm ama 2 sıra yan camlar hariç hiçbir camı'nın dahi kaza esnasında kırılmadığını, bir çoğunun yolcular tarafından kırıldığını gördüm. araba bir seneye yakın ikitelli esenler sanayide yattı(bilenler bilir) daha sonra göreleli mehmet usta arabayı topladı ve çalışmaya metroda devam etti. 403 ise kamyon damperlerine parça parça yüklenerek ankara ostimde hurdacının birisine gönderildi.
    ben bunlar gibi çok kaza gördüm ve mercedescilerden rica ediyorum lütfen dürüst olun. 1998 yılında yanmalar dolayısı ile toplatılma kararı çıkartılmış bir markayı met etmeyin. (mercedes bu dava sonrası devleti aksaray fabrikasına yapılacak 200.000.000 milyon mark'lık yatırımı geri çekme ile tehtid edince dava düşürüldü ve arka beşli'nin önüne denk gelen yeri galvaniz yaparak turbonun izolasyon malzemesini tutuşturmasını engelledi. halbuki 1996'da sıfır aldığımız 2 403'ede biz farkedip turboya yakın tüm süngerleri söküp aluminyum levha yaptırmıştık)
    2008 yılında travego'da nilüferin bir aracında sol rafın yolcuların üstüne düşerek 2 kişinin boynunu kırmış ve tazminat ödemesine sebep olmuştur.
    bizim şu anda kullanan birçok travego sahibi'nin arabayı fabrikadan teslim aldıktan sonra ikitellide raflarına ve koltuklarına takviye köprü yaptırdığımızı bütün bu araç sahipleri biliyor ve hala nasıl met ediyorsunuz inanamıyorum.
    doğrudur Türkiyede mercedes servis olarak gerçekten üstün. 10 sene öncesi bir 403 motor yedi mi kars'ta orda motor yapılırdı ama man van'a ercişlilerin açtığı yetkili servise gitmek zorunda idi. ama bugün herşey eşitleniyor, man şansına mı, tesadüfüne mi diyelim tır,kamyon grubunda hızlandı'da artık servisi çoğaldı.




  • ESAS KONUYA GELMEK GEREKİR İSE TÜM TRAVEGOCU ARKADAŞLARIMDAN RİCA EDİYORUM;
    STARLINER'IN YADA CITILINER'IN HERHANGİ BİR KOLTUĞUNDA OTURSUNLAR VE GÜZEL BİR ÖRNEK OLACAKTIR Kİ KIZILCAHAMAM CANKURTARAN RAMPALARINDA ARABA'NIN ÖNÜNE GELEREK KAÇINCI VİTESTE KAÇ İLE ÇIKIYOR BİR BAKSINLAR. SONRA KAYNAŞLIDA YADA DÖRT DİVANDA ARABA DURDUĞUNDA FARLARINDAN TUTUN DOLAP KAPAKLARI'NIN KALINLIĞINA, OKUMA LAMBASINDAN YERDEKİ ZEMİNE, TORPİDODAKİ DÜĞMELERE BASIN VE YAN CAMINI AÇIN KAPATIN, NE BİLİYİM ALLAH RIZASI İÇİN DÜRÜST DAVRANIN VE KENDİ ARABALARINIZA BAKIN... SÜRÜŞÜNÜ, KAPTAN İÇİN RAHATLIĞINI NEOMAN İLE DEĞİL FORTUNA İLE DAHİ TARTIŞMAM. ŞU ANDA 5 ARABAMIZ VAR BUNLARIN;
    2'Sİ 2006 SAFİR
    1'İ NEOMAN CITILINER 46 KOLTUK
    1'İ TRAVEGO 2011 (BLUETEC 4) 46 KOLTUK
    1'İ FORTUNA 2008 46 KOLTUK

    HERKESE 0302 DAHİ OLMAK ÜZERE HER TÜRLÜ BİLGİYİ VEREBİLİRİM TEKNİK ANLAMDA.

    SİZE BİR OTOBÜSTEN BAHSEDEYİM;
    MAN 7.50
    1973 MODEL TELMA RETARDER/BAGAJDAN KLİMA/ÇİFT CAM/52 KİŞİLİK/İNDİRME KALDIRMA/HAVALI İMDAT,DEBRİYAJ VE FREN/ZAMANLAYICILI MARŞ VE SULU VEBASTO/ BELİNDEN AŞŞAĞISI KOMPLE ALUMINYUM VE 1993 YILINDA 304 ÇIKANA KADAR RAMPADA TÜM OTOBÜSLERİ SOLLAYAN, TERMİK FANLI YATIK MOTOR SADECE 230 BEYGİR GÜCÜNDEKİ, ÖNDEN BİR LASTİĞİ ÇIKARTIP YÜKSELTMEYE BASARAK YAVAŞ YAVAŞ 60 KM GİTTİĞİMİZ(BUNU MERCEDESİN HERHANGİ BİR OTOBÜSÜNDE DENEYİN BAKALIM) BU ARAÇ İLE BEN 1984'DE TANIŞTIM VE 2007 YILINDA İSTANBULDA HURDACIYA SATTIKTAN BİR SÜRE SONRA KOLTUKLARINI BAZI VOLT VE SPLINTER'LARDA, O EŞSİZ KROM KÜL TABLALARINI MİNİBÜSÇÜLERİN TORPİDOLARINDA GÖRDÜM.
    BİZE HER ARABA EKMEK YEDİRDİ AMA MAN HER ZAMAN BİR BAŞKAYDI.

    BEN BU GENEL MARKA HASTALIĞINA ŞU ÖRNEĞİ VERMEK İSTİYORUM;
    SENE 2001 METRONUN ESENLERDE YAZANESİNİN YANINDA HAS BİNGÖL VARDI. SANIYORUM BAYRAMA BİRKAÇ GÜN VARDI Kİ İŞLER HIZLIYDI HERİFİN BİRİ BİNECEĞİ ARABANIN ARKASINDAN KALKACAK ARABAYI GÖRÜNCE BİLETİ DEĞİŞTİRTTİ. BİNECEĞİ ARABA 99 ÇİL ÇİL 403 DÜ AMA O GİTTİ 95 MODEL ÖN ARKASI YAPILMIŞ CENAZE BİR 403 E BİNDİ.




  • ŞU 73 MODEL 7.50 NİN 2004 YILINDA BABAMIZIN ISRARLARI ÜZERİNE (TÜM ISRARLARIMIZA RAĞMEN KENDİ ÜZERİNDE 68 YAŞINDA FİNANS BANK'IN ÜMRANİYE SERVİSİNİ ÇEKERKEN YAĞ LAMBASI YANDI VE MOTOR AÇTIRTTI. TAMM 4.500.000 KİLOMETRE VE İLK AÇILIŞ SONUÇ İSE YAĞ MÜŞÜRÜ BOZULMUŞ. KENDİ ARABASI HİÇKİMSEYİ DİREKSİYONA OTURTMADAN BU KİLOMETRE.(BU MERCEDESTE'DE MÜMKÜN OLABİLECEK BİRŞEYDİR) HATIRLADIĞIMIZ SADECE İKİ DEFA SUBAP AYARI BİR DE POMPA ENJEKTÖR.

    ŞU AN FORTUNA 1.200.000 KM DE TRAVEGO İSE 600.000 KM'DE İKİSİNDE DE YÜRÜRÜNDE TIK YOK MAŞALLAH. HERKES BİLDİĞİ, EMİN OLDUĞU KONU HAKKINDA YORUM YAPSIN. 403 ÜN DİREKSİYON KUTUSUNA 6000 LİRA PARA VERDİĞİMİZ BİR ZAMANDA S2000'İN TRAVES DEMİRLERİ VE KÖRÜKLERİ ÜSTÜNDE KOMPLE DEFRANSİYELİNE 5500 LİRA PARA VERDİK. ONUDA BİZDEN ÖNCEKİ SAHİBİ OLACAK DANALAR RULMAN BOZUYOR, BİR TANESİ ÇIKIP YAHU ŞU SES NEYİN NESİ DEMİYOR, ONDAN SONRADA KIZDIRIP KOVANDAKİ YATAĞINI ÇATLATIYORLAR, BİZ ALIRKEN DE ARKADAN AKAN YAĞI SORDUĞUMUZDA DA ALFABEYİ BİLMEYEN ADAMLAR BUNLARDA HASTALIK DİYORLAR.

    DÜNYANIN EN LÜKS OTOBÜSLERİNE BİNİYORUZ HİÇ HAKETMEDEN, İSTERSENİZ KASIM 15/ARALIĞIN SONUNA KADAR HRİSTİYANLARIN PASKALYA DÖNEMİ. GİDİN İSTANBUL TALİMHANE OTELLER ÇEVRESİNE DE GÖRÜN BAKALIM AVRUPALI KAÇ MODEL OTOBÜSE BİNİYOR VE ARABALARIN TEMİZLİKLERİNE BİR BAKIN. 10 YAŞINDA ARABA ÇİÇEK GİBİ, OK GİBİ DURUYOR.YOLLAR GÜZEL DEMEYİN BANA BEN YURT DIŞINA DA ÇOK ÇIKTIM, BUGÜN BİRÇOK YOLUMUZ AVRUPA YOLLARI GİBİ ARTIK.

    BİLDİĞİMİZ BİLGİDEN KULLANANIN HAYVANLIĞINA, BİNEN YOLCU'NUN EĞİTİM DÜZEYİNE KADAR HİÇBİRŞEYİMİZ DOĞRU DEĞİL. HER YAZ BİR KARADENİZ FURYASI OLURDU, ARTIK ARABA VERMİYORUZ, ÇÜNKÜ ARABAYI ÜÇ AY SONRA TANIYAMIYORUZ.

    BABAMIN BİR SÖZÜ VARDIR SİZLERLE SON OLARAK PAYLAŞAYIM VE BİTİREYİM;
    40 SENE ÖNCE İLK YABANCI TURİZM'İ BAŞLATTIĞINDA VE BOLU,ANKARA,KARABÜK,İSTANBUL YOLLARNDA TAŞIMACILIK YAPARKEN BAGAJ OLMADIĞI İÇİN TURİSTLERİN AHŞAP VALİZLERİNİ YADA BİZİMKİLERİN ÇUVALLARINI ARABA'NIN ÇATISINA BAĞLARLARMIŞ, ŞİMDİ İSE İÇERDEN KONTROL EDEBİLDİĞİN BAGAJLAR VAR AMA İÇİ YİNE ÇUVALL!! ANLAYAN ANLAMAYAN HERKESE SAYGILARIMLA




  • mercedes'in man motorların'dan fazla kilometre yaptığı, daha uzun ömürlü olduğu ile ilgili çok fazla yorum okudum ve tamamı'nın yanlış olduğunu düşünüyorum. yukarıda'da yazdığım gibi mazotu bulan ve ilk dizel makinayı icat eden, daha öncesinde buharlı makinalarda dünya devi olan, bugün 80beygir'den 68000 beygire kadar içten yanmalı makinalar yapan, deniz taşımacılığından, kara taşımacılığına, ısıtma sistemlerine ve hatta nasa'nın uzay mekiklerinde kullandığı jet motorlarına kadar man firması'nın imzası vardır. markacılık yapmayın türkiyede en çok tutulan markanın avrupa'da bir çok ülkede man firması'nın satış olarak 1/3 üne ulaşamadığını hatırlatırım. (başta almanya)

    saygılarımla
  • Arkadaşlar neoplan türk yollarında gitmez bu yollara anca mercedes dayanır zaten o man fortunalar 2senede dökülür doğu yollarında.. Setra ise zaten motor şanzuman mercedesin .sadece karoser setranın üretimi.. Yalnız setralar viraja mercedesden daha iyi girer çünkü kliması bagajdadır ve yakıt tankı ön taraftadır.. Bu sayede viraja daha iyi giriyor ..
  • sevgili erkin kardeşim yorumlarını özür dileyerek kınıyorum,talihsiz ve cahilce olduğunu bilmeni istiyorum. (klima aşşağıda, depo önde, viraj kabiliyeti, vs.... :) :) :)
    Türkiye'nin en cahil 100 adamını alalım ve yan yana duran travego ve fortuna'a hangisi daha iyi viraja girer diye soralım. İki araba'dan da ekmek yemiş ve hala yiyen biri olarak söylüyorum. Man ve grubu her zaman bir adım öndedir avrupa'da.

    İspanyada yapılmış jetta ile Almanyada yapılmış golf'ün kalite farklarını anlıyorsunuzda, Almanyada yapılmış neoplan ile Türkiyede yapılmış mercedesin farkını mı anlayamıyorsunuz. çook ayııpp.

    herkese saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: splendıd

    öncelikle herkese selamlar;
    otobüsçülük benim dede mesleğim eğer arzu eden olursa ahşap kasa kamyondan bozma otobüsler ile çalışırken çekilmiş dedem ve babamın çocukluk fotoğraflarını sizlere gösterebilirim. ben, ağabeyim,babam ve dedem.. kısacası 48 yıllık tecrübeye sahip bir aileyiz, halen arabacılık yapmaya çalışıyoruz(rekabet,mazot sebebi ile çalışıyoruz dedim) 1986 yılında arabalarımızın sayıları 90 a kadar çıkmıştı ve bu arabalar magırus apollo/35 kişilik jüpiter, 302,352,v6,5.75,5.90, sr240,sr280 süper man ve avrupa v8 avrupa 7.50 man gibi birçok marka ve bu araçlar ile minyonlarca kılometre muavinlik.
    hepinize başta kendim olmak üzere saygım sonsuz, benim gibi birçoğunuz eminimki otobüsçülük ile uğraşıyor, ama bakıyorum ki çok zayıf at gözlüğü takmışcasına yorum yapan arkadaşlar var aramızda. öncelikle şunu bilmenizi isterim ki mazotun mucidi rudolf diesel man fabrikası'nın bir ar-ge personeli olduğu ve mekanik olarak herkonuda rakiplerinden bir adım önde olduğunu tecrübelerimle sabit olup bilmenizi isterim.son 15 yılda mercedes ten 303,304,350,403ve travego sahibi olduğumuzu, s2000, fortuna ve şu an neoplan cıtylıner sahibi olduğumuzu bilmenizi isterim
    yanlış hatırlamıyorsan metronun man s2000 i ile aydoğanın 403'ü samsun kavak ta 2003 yılında kafa kafaya kaza yapmıştı ve çok fazla insan rahmetli olmuştu. ben bu kazanın 6 saat sonrasında ordan geçtim (süzerde trabzon istanbul çalışan bir arabamızda şöförlük yapıyordum) 403'ün motoru dahil koltuklarının bir çoğunun arabadan 50 metre uzakta tarlada olduğunu gördüm ve araba tanılmayacak haldeydi. man'da ise 10 numaraya kadar içerde olduğunu ve bazı koltukların sırt tarafının amortisör yuvalarından koparak öne doğru düştüğünü gördüm ama 2 sıra yan camlar hariç hiçbir camı'nın dahi kaza esnasında kırılmadığını, bir çoğunun yolcular tarafından kırıldığını gördüm. araba bir seneye yakın ikitelli esenler sanayide yattı(bilenler bilir) daha sonra göreleli mehmet usta arabayı topladı ve çalışmaya metroda devam etti. 403 ise kamyon damperlerine parça parça yüklenerek ankara ostimde hurdacının birisine gönderildi.
    ben bunlar gibi çok kaza gördüm ve mercedescilerden rica ediyorum lütfen dürüst olun. 1998 yılında yanmalar dolayısı ile toplatılma kararı çıkartılmış bir markayı met etmeyin. (mercedes bu dava sonrası devleti aksaray fabrikasına yapılacak 200.000.000 milyon mark'lık yatırımı geri çekme ile tehtid edince dava düşürüldü ve arka beşli'nin önüne denk gelen yeri galvaniz yaparak turbonun izolasyon malzemesini tutuşturmasını engelledi. halbuki 1996'da sıfır aldığımız 2 403'ede biz farkedip turboya yakın tüm süngerleri söküp aluminyum levha yaptırmıştık)
    2008 yılında travego'da nilüferin bir aracında sol rafın yolcuların üstüne düşerek 2 kişinin boynunu kırmış ve tazminat ödemesine sebep olmuştur.
    bizim şu anda kullanan birçok travego sahibi'nin arabayı fabrikadan teslim aldıktan sonra ikitellide raflarına ve koltuklarına takviye köprü yaptırdığımızı bütün bu araç sahipleri biliyor ve hala nasıl met ediyorsunuz inanamıyorum.
    doğrudur Türkiyede mercedes servis olarak gerçekten üstün. 10 sene öncesi bir 403 motor yedi mi kars'ta orda motor yapılırdı ama man van'a ercişlilerin açtığı yetkili servise gitmek zorunda idi. ama bugün herşey eşitleniyor, man şansına mı, tesadüfüne mi diyelim tır,kamyon grubunda hızlandı'da artık servisi çoğaldı.





    Splendıd Kardeşim demişsinki fotoğraflar var atabilirim atarsan çok seviniriz fotoları.
    Safir'lerden ne kadar memnunsunuz?




  • Ben de merak ettim fotoğrafları.İnternette aradım bulamadım Ankara'da belediye otobüsü olarak kullanılan körüklü Man 'ları biliyorum 80 küsür modeldi onlar sanırım.Konforuna hayran kalmıştım o modelde bir aracın.Bir de İzmir'deki Sanos'ları çok severdim şuan çoğu gitti BMC'ler geldi, bütün yeni araçlar Mercedes Conecto olsa içim cız etmezdi ama bu BMC araçlar 90 küsür model Sanos'ların yaptığı hizmetin yarısını bile yapamayacak.2005-2008 Belde'ler yine iyiydi ama 2010'dan sonraki alçak tabanlar kalite olarak çok kötü, daha 1-2 yaşında dökülmeye başladılar...
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.