Şimdi Ara

NEOPLAN MI TRAVEGO MU (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
282
Cevap
5
Favori
110.272
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Temsa Safir II çok basit bir tasarıma sahip.Arkadan bakılınca zaman zaman midibüslerle karıştırılabilecek kadar basit.

    Ama bana eski Man S 2000 ve Mercedes'in 0304'ünü hatırlatacak bir basitlik ve sadeliği de var.

    Eski safir 350 hp'lik Man motoruna rağmen yokuşlarda çok çok zayıf kalıyordu 380 hp'lik 403 karşısında.Çünkü çok ağırdı.

    Safir II 410 hp'lik Daf motoruna sahip.Ve bu basit kasa hafif de sayılabilecek bir kasa olduğu için araç hem çok seri hem de müthiş az yakıyor.İşletmecilerin bu yönden en sevdiği araçlardandır bence.
     NEOPLAN MI TRAVEGO MU NEOPLAN MI TRAVEGO MU




  • Ama elbette Mercedes Mercedes'tir.

    -Öyle değil ama- çok kötü bir araç bile çıkarsa yine piyasanın lideri olur.

    Travego, motor yönünden güçlü, sessiz, dayanıklı bir araç.Koltuk araları çok dar.Bir başka Mercedes'le mukayese edersek bence O403'ün üzerine çok bir şey koyamadı joystick vitesi dışında.(2005 sonrası 403'lerde de 422 hp'lik motor vardı)

    II.eli çok çok kıymetli -tabiri caizse altın gibi- bir araç.

    Bilhassa Travego 17 denilen çift akslı tavegolar çok çok kötü bence yolculuk için.Çayırağasıyla Bursa-Afyon arası çok kötü bir yolculuktan hatırlıyorum T17'yi.Bilhassa arkaya aks üstüne oturdunuz mu yandınız. 476 hp'lik motora rağmen yokuşlarda kardeşi Travego 17 karşısında bile zayıf kalıyor. (Isparta'dan Antalya'ya Isp.Petolün Travego 15 ile giderken Kamil Koç'un Trav. 17'sini yokuşlarda resmen o duruyormuş gibi geçtik 2 kez)

    Yani Travego işletmecilere göre bir numara ama yolcu için gerçek o değil.Zaten işletmeci tercihleri de bir tuhaf.Mesela bana göre Mercedes'in yaptığı en güzel otobüslerden olan O304'ün ne sıkıntısı vardı? Koltuklar, dizayn mükemmel; sessiz ve güçlü 6 silindirli turbo motor.Ama bir yıl bile kalmadı piyasada.



     NEOPLAN MI TRAVEGO MU NEOPLAN MI TRAVEGO MU




  • Bu arada Man'ı bir kalemde silenlere S2000'i de hatırlatıp öyle geçeyim Setra'ya.

    Efsane 403'ün 381 hp'sine karşın 420 hp çıkran müthiş motoru, 8 ileri vitesi ile o da efsanedir bana göre.

    E ama karşısında efsane olunca tutmadı maalesef.

    Bayburt-İstanbul yolculuğu yaparken bindiğim ve çok çok beğendiğim bir araçtı.O zaman As Bayburt'ta olan S2000'le Bayburt Seyehat'in yepyeni O403'üne yokuşta müthiş bir hızla sollama yaptığımız hatırlıyorum.Yol konforu da çok iyi bir araçtı.
     NEOPLAN MI TRAVEGO MU NEOPLAN MI TRAVEGO MU NEOPLAN MI TRAVEGO MU NEOPLAN MI TRAVEGO MU




  • Ve son olarak bana göre bir yolcu için en güzel araç: Setra'nın son kasası.

    Onu da yakın zamanda yaptığım bir Isparta-Ankara seyehatinden hatırlıyorum.Kamil Koç'a ait yepyeni bir araçtı.Mükemmel koltuklar, çok çok sessiz ve müthiş bir çekişe sahip bir araç.Tabii bahsettiğim tek akslı Setra.

    Bence binmeyenler önce bu araca binip sonra diğerleriyle onu karşılaştırsın.İnanın Ankara'ya nasıl vardığımızı anlamadık, o kadar güzeldi yolculuğumuz.Yaz gelmesi gerekmesine rağmen Ankara yolunda Afyon'dan itibaren kar vardı; o havada çok seri ve hızlı gittik.

    Bana göre şu an 1 numara bu araç. (Bu araç da Mercedes motoruna sahiptir.)
     NEOPLAN MI TRAVEGO MU NEOPLAN MI TRAVEGO MU NEOPLAN MI TRAVEGO MU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ecular -- 18 Haziran 2015; 12:37:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecular

    Ve son olarak bana göre bir yolcu için en güzel araç: Setra'nın son kasası.

    Onu da yakın zamanda yaptığım bir Isparta-Ankara seyehatinden hatırlıyorum.Kamil Koç'a ait yepyeni bir araçtı.Mükemmel koltuklar, çok çok sessiz ve müthiş bir çekişe sahip bir araç.Tabii bahsettiğim tek akslı Setra.

    Bence binmeyenler önce bu araca binip sonra diğerleriyle onu karşılaştırsın.İnanın Ankara'ya nasıl vardığımızı anlamadık, o kadar güzeldi yolculuğumuz.Yaz gelmesi gerekmesine rağmen Ankara yolunda Afyon'dan itibaren kar vardı; o havada çok seri ve hızlı gittik.

    Bana göre şu an 1 numara bu araç. (Bu araç da Mercedes motoruna sahiptir.)
     NEOPLAN MI TRAVEGO MU NEOPLAN MI TRAVEGO MU NEOPLAN MI TRAVEGO MU






  • teknoes T kullanıcısına yanıt
    Herşey iyi güzelde sadece mal sahibi açısından söylemişsiniz.Bide yolcular tarafından düşünün derim.

    Travego ile seyehat tam bir işkence.Hiçbir koltuğu rahat değil ve aralıkları çok dar.Maliyet,yol faktorü vs. gibi şeyler mal sahibi için çok iyi olabilir ama sonuçta insan taşıdığı için konfor en önemlisidir.Buda Travego nun hiçbi modelinde yok.

    Safir bu konuda efsanedir.Koltuklarında rahat rahat uyuyabildiğim tek arabadır.Servise çok gitmesi,vs gibi problemler yolcuyu etkilemez.Sonuçta çiftli koltukları bile tekli koltuklardan rahat bi arabadır.
  • Şoförsen yıldızdan şaşma
    yolcuysan koltuk rahatlığı için neoplan.
  • neoplan yolcu icin daha iyi



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Olive00 -- 18 Temmuz 2021; 18:55:36 >
  • neoplan starliner tourliner +
    koltuklar daha rahat (gerek yumuşaklık gerek bel boyun desteği) ve daha geniş
    dış görünümü daha güzel
    kliması daha iyi
    koltuklar genelde suni deri gibi + - size kalmış

    neoplan starliner tourliner -
    şoför hep çok yaktığı ile şikayet eder
    en önde oturursanız 3 numarada manzara travegodaki kadar güzel değil
    süspansiyonlar travegoya göre yine çok kötü
    ve 120den sonra baya bir güvensizlik hissediyorum
    motor aşırı gürültülü
    koltuktaki ekranlar tabi firma ile ilgili ama daha kötü gibi geldi



    mercedes travego +
    süspansiyonlar çok iyi
    motor sesi neoplan starliner ve tourlinere göre daha az
    130 la rahat gider ve güvensizlik vermez
    ekonomiktir
    daha yüksektir (klostrofobin varsa daha rahat edersin)
    3 numarada manzara şahane
    koltuklar genelde kumaş gibi + - size kalmış

    mercedes travego -
    koltuklar sert ve daha dik.. neoplana göre daha konforsuz
    çok sıradan geliyor
    içerideki ambiyans neoplana göre daha çirkin
    otobüs terminalerinde karıştırma ihtimalin daha yüksektir
    çoğu doğu arabası bunu kullanır


    son olarakta burada arap şükrünün meşhur lafı vardır "mercedes'ten kamyon man'dan otobüs olmaz" diye


    edit: bu ara yeni travego 2016'lar çıktı acaba onlar eskisine kıyasla nasıldır konfor bakımından?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Mezarci -- 3 Eylül 2016; 19:45:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecular

    Ama elbette Mercedes Mercedes'tir.

    -Öyle değil ama- çok kötü bir araç bile çıkarsa yine piyasanın lideri olur.

    Travego, motor yönünden güçlü, sessiz, dayanıklı bir araç.Koltuk araları çok dar.Bir başka Mercedes'le mukayese edersek bence O403'ün üzerine çok bir şey koyamadı joystick vitesi dışında.(2005 sonrası 403'lerde de 422 hp'lik motor vardı)

    II.eli çok çok kıymetli -tabiri caizse altın gibi- bir araç.

    Bilhassa Travego 17 denilen çift akslı tavegolar çok çok kötü bence yolculuk için.Çayırağasıyla Bursa-Afyon arası çok kötü bir yolculuktan hatırlıyorum T17'yi.Bilhassa arkaya aks üstüne oturdunuz mu yandınız. 476 hp'lik motora rağmen yokuşlarda kardeşi Travego 17 karşısında bile zayıf kalıyor. (Isparta'dan Antalya'ya Isp.Petolün Travego 15 ile giderken Kamil Koç'un Trav. 17'sini yokuşlarda resmen o duruyormuş gibi geçtik 2 kez)

    Yani Travego işletmecilere göre bir numara ama yolcu için gerçek o değil.Zaten işletmeci tercihleri de bir tuhaf.Mesela bana göre Mercedes'in yaptığı en güzel otobüslerden olan O304'ün ne sıkıntısı vardı? Koltuklar, dizayn mükemmel; sessiz ve güçlü 6 silindirli turbo motor.Ama bir yıl bile kalmadı piyasada.



     NEOPLAN MI TRAVEGO MU NEOPLAN MI TRAVEGO MU

    O304 hararet sorunu vardı rampada gaz verince anında harareti kaldırıyordu O303 gibi sağlam bi arabaya göre çok narin ve çabuk dağılıyorlardı bizde vardı 303 ve 403 gibi piyasaya araba gelmedi gelmeyecekte bence .




  • Neoplan tabiki içi çok geniş ve rahat dizayn bile harika . Uzun yol otobüsü olarak bence NEOPLAN
  • Travegonun motor ve retarder sesi yeter. Retarder ninni gibi geliyor, onsuz uyuyamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yolcu iseniz İrizar
    Mal sahibiyseniz Temsa
    Şoför iseniz Travego
    Fortuna sadece liste fiyatı olarak travegonun önünde olur bu ilk üçte saydığım arabaların birbirinden bi konuda üsttür ama Fortuna yolcu, mal sahibi, şoför hiç birine hitap etmez sadece fiyatından dolayı firmalar toplu aldığı için dahada ucuza alıyor o yüzden perondalar Temsa daha ucuz derseniz doğru ama tip yok be kardeşim arabada perona yakışmıyor Mercedesin çok tutulması dayanıklılık ve parça ve usta sıkıntısı olmaması kaç kere tartışıldı bu konu siz bi kere binip seyahat ettiniz diye firmalar o markaya yönelmez firmaların genelde birinci tercihi Man ve temsadır ucuz oldukları için safiri kısa hatlar için İzmir bodrum vs fortunada daha uzun yollar için Ankara izmir gibi Mercedes daha ekonomik olsa kimse yanaşmaz bunlara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence Neoplan. Setra ve Travego da konfor açısından çok iyi, hatta Neoplan ile eşitler. Ama Neoplan'ın görkemli tasarımı ikisini de geride bırakıyor. Ama merak etmeyin, Setra ve Travego da sizi konfor açısından hayal kırıklığına uğratmayacak arabalardan.




  • Temsa maraton der geçerim, neoplanların koltuğunu rahat bulanları da ilk kez burada gördüm, resmen kafayı zorla öne eğip kambur yapıyor insanı koltuğu, çok fazla yolculuk yapıyorum, en fazla 2 haftada bir bursa gaziantep sivas ankara istanbul mekik dokuyorum 16 saat 12 saat arası, hepsine defalarca bindim maraton iyi, bi irizara binmedim onu çok merak ediyorum.

    bir de neoplanlarda motorları ve şanzımanlarda kronik sorun var bi km den sonra o kadar sesli çalışıyorlar ki arkaya bakıp motorun üstü mü açık diyorsunuz o derece, ama yarım saatte bir biden ses 1-2 dakkalığına kesiliyor sonra geri geliyor, çok sıkıntılı araçlar.
  • Neoplan,travego?

    Hic biri

    Temsa Maraton !
    Yerli mal önceden gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir yolcu olarak setradan iyisini bilmiyorum hakikaten otobüs. O da mercedes platformunda üretiliyor ama nedense çok güzel otobüs. Ayrıca bu Ulusoyda olan volvoları çok merak ediyorum. Keşke scaniada ülkede otobüsüne satsa mercedes tekel olmasa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Temsa maraton e serisinden daha sessiz ve suspansiyonlari inanilmaz darbe emiyor dandik inova koltuk yerine guzel bi koltuk olsa burdan parise gidersin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En iyisi maraton arkadasim man kamyon gibi mercedes rahatsız ediyor insanı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.