Şimdi Ara

NetBone Telekom 100 mbit 349 TL (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
935
Cevap
20
Favori
51.751
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sitede destek linkinde Ev telefonu sekmesi var; btk yetkilendirmede de sabit tel. hiz. gözüküyor. Acaba kurumsal müşteriler için mi?

    @Netbone


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam, çağrı merkezini aradım sabit telefon hizmeti konusunda bilgi almak için firma yetkilisi şu açıklamayı yaptı: Sabit telefon hizmeti halihazırda kurumsal müşterilere sunulmakta, Nisan veya en geç Mayıs ayında bireysel müşterilerin kullanımına açılması planlanıyorlarmış.

  • Acelesi olan arkadaşlara tavsiye etmem mevcut da Türk telekom da taahhüt bitmişti ondan acele olarak başka firmaya geçmem gerekli geçen her gün fatura için aleyhime.

    İşlemler çok yavaş yürüyor, cuma günü churn için istenilen bilgileri mail attım dönüş olmayınca aradım telefon direk kapanıyordu gündüz tekrar denedim açan kişi hızlandırılması için bilgi vereceğini iletti daha sonradan yine ses çıkmayınca bugün aradım gün sonuna kadar churn evrağı iletilir denildi, bu evrağı ben doldurup kargo ile bile göndersem bu kadar uzun sürmezdiNetBone Telekom 100 mbit 349 TL 

    Ayrıca bu tür kişisel veri içeren bilgilerin mail yoluyla başka sunuculardan da geçmesi nedeniyle kvkk ne kadar uygundur?

    Çoğu firma e-devlet yada nfc işlemine geçmişken firmanın mail ile kağnı hızında işlem yapması iyi intiba bırakmadı bakalım abonelik sonrası arıza durumlarında neler göreceğiz.


    Edit: Gün bitti akşam aradım kesinlikle saat 23:00'a kadar iletilir efendim dediler tabiki belge mail olarak gelmedi şaşırtmadı başlamadan bitti serüven @Netbone

    NetBone Telekom 100 mbit 349 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 5 Mart 2024; 1:20:40 >




  • imate kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler.NetBone Telekom 100 mbit 349 TL 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birkanbey kullanıcısına yanıt

    Merhaba,

    bu gibi durumlarda taahhüt süresinin bitimine 8 - 10 gün kala iletişim kurulmasında fayda var. Takdir edersiniz ki her müşteri adayının ya da müşterimizin işi acil, biran önce sonlandırılması gereken işlemlerdir.


    Ekibimiz müşterilerimize kesintisiz hizmet sunmak içi 7/24 mesai gözetmeksizin ciddi bir gayretle çalışmaktadır.


    İlk talebiniz 01.03.2024 Cuma saat 22.05 de tarafımıza ulaşmış aynı gece 22.15 de gerekli bilgileriniz tarafımıza ulaşmıştır. Hafta sonları sadece mevcut süreci başlatılmış müşteri adaylarımızın ONAY süreçleri için hizmet verilmekte, yeni girişler haftanın ilk iş günü işlenmektedir. Dokuman hazırlanma süreci firmamızda belli rutinler içerisinde ve ilk gelen ilk çıkar prensibine göre ilerletilmektedir.

    Mailde Bildirilen 24 - 48 saat süre evrakların ilgili operatöre gönderiminden sonraki bekleme sürecidir ki bazı operatörlerde bu süre çok daha uzun sürmekte hatta işlem tekrar edilmektedir.


    Mail Sunucuları firmamıza ait firmamız bünyesinde olan sistemlerdir. Ayrıca iletişim kurmuş olduğunuz mail adresi sadece yetkili personel kullanımına açılmış bir hesap olup bilgileriniz sisteme yüklendikten sonra bu mail kutusundan silinmektedir.


    Bireysel kullanıcılarda kep adresi ya da e-imza süreçleri çok yaygın kullanım göstermediği için talebi bu mail adresimizden almaktayız. İlerleyen zamanda yeni abonelik ve taşıma süreçleri tamamen otomatize hale getirilecektir.


    Diğer bir konu ise mevcutta paylaştığınız İşletmeci Değişiklik Formu örnek teşkil etmesi amacıyla sitemizde bulunan eski bir versiyon olup şuan geçerliliği bulunmamaktadır.


    " Gün bitti akşam aradım kesinlikle saat 23:00'a kadar iletilir efendim dediler tabiki belge mail olarak gelmedi şaşırtmadı başlamadan bitti serüven " bildiriminize istinaden işleminiz durdurulmuştur. "


    Ayrıca önceliğimiz, hedefimiz ve sloganımız "KESİNTİSİZ İNTERNET DENEYİMİ" dir. Müşterilerimizin bizden kesintisiz hizmet ve sunulabilecek maksimum kapasiteyi alması bizim ilk hedefimizdir.

    Bazı müşteri adaylarının sorduğu üzere VPN kısıtlaması, Oyun sunucularındaki Ping sürelerinin değişkenlikleri vb ... teknik ve bazı zamanlarda aşılması güç durumlar olabilir. Firmamızın çeşitli illerde POP noktasının bulunması, VAE trafiğini direkt o ilden çıkaracağımız ya da çıkarmayacağımız manası da teşkil etmez.


    Bu post Netbone Telekomunikasyon A.Ş. yönetimi tarafından bazı durum ve hallerin ucu açık kaldığı düşünülerek paylaşılması istenmiştir.


    Durumu değerli bilgilerinize sunarız.





  • Netbone kullanıcısına yanıt

    "Bildiriminize istinaden işleminiz durdurulmuştur. "

    Ben bildirimde bulunmadım yaşadığım süreci yazdım ancak sizin yeni abone kazanma gibi bir niyetiniz olmadığını şimdi anladım, sunduğunuz fiyatlar astronomik ucuz değil farklı firmalar da benzer fiyatlar bulunuyor ancak buradaki arkadaşların deneyimleri üzerine firmanızı tercih ettim yanlış yapmışım, sizle bugün sabah telefonla görüştüğümde durumun işlemde olduğunu ilettiniz buna istinaden beklemeye devam edeceğimi telefonda da ilettim, bugün evrak iletilmemesi durumunda farklı firma arayışına gireceğimi ilettim, ancak siz dün burada yaşadığım süreci yazdığım mesaja istinaden işlemi durdurduk diyorsunuz.

    Churn işlemi hiç başlamadı ki durdurulsun?

    Churn evrağı sitenizde güncel değilse güncel halini yüklemek ve müşterilerin direk göndermesini sağlamak bu kadar zor olmamalı?

    Her firmanın işleyisi farklı olabilir ancak sadece işlemin başlaması için churn evrağını müşteriye göndermek için 4 gün bekleten firma duymadım görmedim.

    Bende bu mesajınıza istinaden işlemi iptal ediyorum iyi günler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 5 Mart 2024; 16:45:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Netbone nasıl ulaşıyoruz ? Mail attım dönüş alamadım ? Web sitenizde abone ol var ama sıfır abonelik için herhalde.Ben taşıma yapmak istiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ertunc23 -- 16 Mart 2024; 12:43:38 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ertunc23 kullanıcısına yanıt

    Sitedeki telefondan arayınız (öğlen yemek saatlerinde cevap vermiyorlar). Ben de yakınlarda (yeni) abone olmayı düşünüyorum ama sanki tek kişilik ordu gibi bir şirket. Bir-iki hafta sonra yerlerine gideceğim; bana yakın bir konumdalar.


    Ama bir güvensizlik oluşursa fiyatlarımnın yakın olması nedeniyle PoyrazNet'i de tavsiye ederim (halen kullanıcısıyım). Ancak FTTH altyapınız var ise. VDSL'de Telekom bu alternatif ISS'lere en tapon DSLAM portlarını tahsis ediyor gibi bir tahminim var. Problem çıktığında da Telekom yeterince hızlı servis vermiyor/veremiyor ama suç alternatif ISS'in oluyor. FTTH'da problem çıkma olasılığı ne de olsa VDSL'e göre çok daha düşük!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mafaky -- 16 Mart 2024; 14:24:8 >
  • Merhaba geçiş sistemi şu şekilde işliyor;

    İlk adım olarak mail atıyorsunuz

    "1) xdsl Hizmet No / Devre No veya Hizmet Numarası (firmadan firmaya ismi değişebiliyor. 17-18 veya 88 ile başlayan 10 haneli numara)

    2) Hizmetin Kurulacağı Tam Adres Bilgisi

    3) Müşteri E-Mail Adresi

    4) Müşteri Cep Telefonu Numarası

    5) Müşterinin talep ettiği Paket Bilgisi (35Mbps - 100Mbps vb ...)

    6) Müşterinin mevcut internetinin yalın olup, olmadığı (yalın değilse fatura veya online işlem merkezinde yazan intrrnetin üzerine kayıtlı olduğu sabit telefon numarası)

    7-)Müşterinin Kimliğinin önlü arkalı görüntüsü


    Yukarıda talep edilen evrakları bireyselsatis@netbone.com.tr adresine e-mail ile göndermenizi rica ederiz."

    İkinci adım olarak da maili attıktan sonra firmayı arayıp mail gönderdiğinizi belirterek form istiyorsunuz. Gün içerisinde form gelmezse sonraki gün arayıp durumu sorabilirsiniz.


    Taahhütünüz varsa, bitmeden önceki 5-7 gün içerisinde başvurabilirsiniz. Son olarak bildiğim kadarıyla firma pazar günü çalışmıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 16 Mart 2024; 16:58:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Hocam mail attım satışa ona dönmediler.Arıza falan olduğunda nasıl ulaşıcaz.Fixnet mesela whatsapp hatları var.Şak diye ulaşıyorum hemen.Netinternet kullanıyorum destek sistemi var max 30 dk dönüş oluyor orda da.Netbone nasıl oluyor ?

    Edit : Yeni sisteme geçiyorlarmış bundan sonra herşey online olacakmış.İnşallah 1 haftaya aktif olursa netboneye geçiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ertunc23 -- 16 Mart 2024; 17:30:1 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mafaky kullanıcısına yanıt
    Fiber hat var o konuda sıkıntı yok hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ertunc23 kullanıcısına yanıt

    Belirttiğim şekilde mail attıysanız müşteri hizmetlerine ulaşarak süreci ilerletmenizi tavsiye ederim.

    Arıza durumunda müşteri hizmetlerine ulaşarak sorunu çözüyoruz. Genel olarak mh hızlı bağlanıyor, bazen hiç bağlanmadığı da oluyor ama sık bir durum değil. Ben ilk abonelik günü ip alamamıştım, başka arızam olmadı. Temmuz sonundan beri kullanıyorum, FTTH altyapım.

    Şöyle de bir destek mailleri var destek@netbone.com.tr


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ertunc23 kullanıcısına yanıt

    Hocam mail üzerinden geçiş işlemleri sağlanılıyor. Gerekli evrakları sizlere iletip siz formları ilettiğinizde 48 saat içerisinde geçiş yapılıyor.

  • Bende 2-3 firma araştırdım, bu firmada karar kıldım. Fiyatları uygun, konuştuğumda gayet kibar ve ilgili konuştular. Önden de bilgi verdiler Haziran'da zam gelecekmiş, fiyatları yine uygun tutacagimizdan şüpheniz olmasın dedi, Bu aydan sonra geçeceğim fiber olduğu için rahatım, çünkü fiberde sıkıntı pek olmuyor. İlk önce 100 mbps bakacağım, daha sonra 200 mbps geçerim. Yukardaki arkadaşların düzgün ve anlaşılır anlatımı üzerine, mail atıp, sürece katılacağım, firmaya geçtikten sonra 2 haftanın sonunda yaşadığım tecrübeleri buraya aktarirım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NT2L N kullanıcısına yanıt

    Bunu paylaştığınız iyi olmuş, teşekkürler. Benim Mayıs ayında TT taahhütüm sonlanıyor.


    TT'nin soygununa dahil olmamak için alternatif bir şirket arıyordum. Netbone'da karar kıldım.


    Mayıs ayının başında geçişimi yapacağım.

  • mafaky kullanıcısına yanıt

    @mafaky

    Merhaba,

    tabiki bu konuda diğer internet servis sağlayıcılardan biraz farklı olduğumuzu düşünüyoruz. Mesela Türk Telekom Gayrettepe ya da Acıbadem binalarına Bireysel Genişbant Kullanıcıyım geçiyordum uğradım diyemiyoruz malesef.

    Ya da Turkcell Superonline ya da Milleni ve ya Turknet Genel Merkezlerine. Ama yukarıda da söylediğimiz gibi biz biraz farklı düşünüyoruz bu sebeple de önceden telefon ya da email ile bilgi teyidi yaptığınız takdirde dilediğiniz zaman ziyaretimize gelebilirsiniz.

  • Çözüm basit sene 2024 olmuş, kolektif house vb sanal ofis i kullanan onlarca işletme var, sizin yapmanız gereken mail vs uğraşmaksızın tamamıyla online başvuru ve edevlet entegrasyonu..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi curky -- 18 Mart 2024; 15:29:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Netbone kullanıcısına yanıt
    Telefonda ali bey test aşa asındayız yeni abonelik için herşey online şekilde sistemi getiriyoruz demişti.Ne zaman aktif olur bu sistem ? Başvuru yspscağım bende beklemedeyim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sevgili forumdaşlar öncelikle Ocak ayı itibariyle Netbone kullanan biri olarak bir kaç durumu belirtmek isterim. Tamamen tarafsız bir şekilde değerlendirmeye çalışacağım öncelikle abonelik işlemleri nasıl gerçekleşiyor;

    1. biresyselsatis@netbone.com.tr ye bir mail atıyorsunuz bu mail içeriğinin pek bir önemi yok çünkü karşı taraftan otomatik bir mail geliyor size.
    2. Ardından yapmak istediğiniz işlem hakkındaki yönergeleri takip etmeniz gerekmekte. Firma size doldurmanız gereken bir belge göndermiyor. Yeni geçecek kullanıcıların belki de sorun yaşadığı veya ilerlemenin durduğu nokta bu olabilir. Burada yapmanız gereken-en azından ben öyle üye oldum- boş bir A4 kağıda sizden istenilen bilgileri okunaklı bir şekilde yazıp yine ayni e-mail adreslerine göndermeniz olacaktır. Resim veya taratıp PDF olarak da gönderebilirsiniz. Burada diğer bir konu doldurduğunuz kağıdın en altına ıslak imza ile isim soy sim yazarak imzalamanız olacaktır.
    3. Ardından firma size, sizin sunduğunuz bilgiler doğrultusunda bir onay formu gönderiyor bu belgeyi indirip ıslak imza ile imzaladıktan sonra taratıp yine taraflarına göndermeniz gerekiyor.
    4. Bu işlemlerden sonra bekleme süreciniz başlıyor. İnternetiniz kesilmeden eski kullanımınıza devam edebileceksiniz (CHURN işlemi için geçerli bu dediğim.)
    5. Eski ISS'ten onay alınınca Netbone tarafınıza kullanıcı adı ve şifrenizi SMS yoluyla gönderiyor ve bu bilgileri routerınıza girdikten sonra internete çıkmaya başlıyorsunuz.
    6. Ben ilk bağlattığımda Statik ip de aldım ilk aldığımda ücreti belirlenmemişti ancak geçen kendileriyle görüştüğümde 50 TL gibi bir ücreti olduğunu öğrendim.
    7. FTTH altyapıda 500 mbit /489 TL olan tarifesini kullanıyorum ve hemen hemen her gün hız testi yaparım Prime time dahil hız en az 490 mbit civarında kaldığını gördüm. Açıkçası çok da önemli değildi benim için bu kadarlık kayıp.
    8. Oyun ise sadece CS2 de deneyimlediğim için onu paylaşacağım Türknet kullanırken 46 ms lerde geziyordu en düşük bu sağlayıcıda 40 ları görmüş oldum.
    9. Samsunda yaşıyorum ve POP noktası mevcut değil İstanbul Turknet POP noktasından bağlanıyorum ve Speedtest'teki ping değerlerim 16-17ms civarında.
    10. Upload konusunda da sorun yok Türk Telekomun vermiş olduğu 45-50 mbit civarındaki hızı sorunsuz alabiliyorum.
    11. Online İşlem Merkezleri şu an için bir kullanıcının isteklerine tam olarak cevap vermiyor. Ancak kendileriyle görüştüğümde geliştirme içinde olduklarını öğrendim. Herhangi bir sorun yaşamadığım için kendilerine ulaşma mecburiyetim olmadı ama nasıl bir sonuç alırım aklımda soru işaretleri mevcut.
    12. DNS değiştirseniz dahi bazı sitelere erişim sorunu yaşayabilirsiniz. İp tabanlı olabilir engelleme. Ancak günlük kullanımımı çok etkilemedi.


    Genel olarak Netbone'dan memnunum. Geçiş işlemlerim 1 haftayı buldu ancak benim çalışmamdan ötürü de uzamış olabilir. MH'den Ali Bey ile yürüttüm süreci kendisine kibarlığı ve anlayışı için tekrar teşekkür ediyorum. Aklınızda yukarıda cevabını bulamadığınız sorular varsa bana ulaşabilirsiniz. Deneyimlediğim kadarıyla sizlere seve seve yardımcı olurum. Sağlıcakla kalın.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aleregrax -- 19 Mart 2024; 9:16:21 >




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.