Şimdi Ara

NETFLİX PROBLEMİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, 6 aydır sorunsuz kullandığım Netflix'de son 2 haftadır bazı diziler de ŞU ANDA BU İÇERİK OYNATILAMIYOR. tvq-pm-100(5.2.4) uyarısı alıyorum. Bu her dizi de olmuyor. İnternetim superonline fiber internet 25mgbit. Televizyonum LG ve kabloyla modeme bağlı. Netflix destek ekibiyle konuştuğumda problemin internet sağlayıcımdan kaynaklandığını söyledler ve bir takım ayarlar önerildi. Superonline Teknik ekibi talimatlarımla bunları yaptığını söyledi ama hiç bir sonuç alamadık. Televizyonu bile fabrika ayarlarına çevirdim sonuç yok. TV üzerinden her tür internet erişimimi hiç bir sorun yaşamadan gerçekleştirebiliyorum. Artık tek çaremin SUPERONLİNE 'dan vazgeçmek olduğuna karar verdim. ve VODAFONE FİBER MAX da karar kıldım. Bu sorunu benim gibi yaşayan başkası var mı özellikle de VODAFONE'da . Arkadaşlar tamamen sizden gelecek önerilere göre hareket edeceğim







  • hmmm henüz bir yorum yok ?????
  • ISS için o sorunu yaşamadım ama Samsung curved tv de aynı kod hatasını aldım. Diğer siteler ve uygulamalar sorunsuzdu. Netflix aradım. Samsung sizi arayacak kayıt aldık dediler. Samsung yarım saat içinde aradı. Cihazınız smart güncellemesini almamış uzaktan güncelleyebiliriz isterseniz dedi, tv uzaktan erişime onay verdim 2dk içinde smart güncellediler sorun düzeldi. Aynı ISS ile cepten ya da pc den giriyorsa sorun smarttadır bence.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Netflix ve MacOS Problemi
    3 yıl önce açıldı
    Netflix Cozunurluk sorunu
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.