Şimdi Ara

NETGALAKSİ İFLAS ETTİ SANIRIM (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
0
Favori
11.323
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • NitroNos kullanıcısına yanıt

    bunun farkındayım. çevremdeki diğer abonelere de sordum onları arayan olmamış şüphelendirdi bu durum. arayan güvenliğe adımı ver seni yönlendirir gibisinden birşeylerde dedi oysa.


    aranan başka kimse olmadı mı?

  • jorge kullanıcısına yanıt

    bence netgalaksi nin müşteri bilgilerine sahip merdiven altı başka bir firma sizi kapmaya çalışmış. Telekom un arayacağını sanmam. Telekom adı ile arıyorlar. Beni aradıklarına telekom dan arıyorum diyorlar kıstırınca bana fırça atıp suratıma kapatıyorlar

  • Az önce müşteri hizmetleri yetkilisi açtı telefonumu ,kısa sürede gelicek der,firma batmadı der,
    Şuan cevap verdiler telefona ama bekleyin diyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler sabırlı olun ya. Alt tarafı 3 hafta internetsiz kalmışsınız. Göz açıp kapama süresi. İnternetle mi doğdunuz? Bakın şirket bekleyin demiş telefonda. Demekki üzerinde çalışıyorlar. İşte profesyonel hizmet. En geç önümüzdeki bahara internetiniz gelir, ben inançlıyım. Bu arada ev işlerini filan halledin. Bulaşık birikmiştir.

  • leventsr L kullanıcısına yanıt

    Sahil netin netine başvurcam gibi gözüküyor kısa sürede,

    Bekle babam bekle,iyiki diğer evdeyim ,ama netgalaxinin bağlı oğlu evdeki kamera ve alarm devre dışı kaldı ,yaptığkn yapacağın işi senin netgalxi mileyim iyimi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jorge kullanıcısına yanıt

    Bizim komşuyuda aramışlar türk telekomdan Ankara Yenimahalle


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçin başka firmaya. uğraşmayın. ben netspeede geçtim 1 hafta oldu. 1 günde geçiş tamamlandı

  • Adamların web sayfaları hala aktif. Biz bu işi beceremedik kapattık gidiyoruz tarzı bir mesaj da yok. Belki de arasam hala müşteri kabul ediyorlardır. Bunlara karşı bir yaptırım olmadığı sürece bizi daha çok "severler".

  • Geçiş yapmak elbette çözüm ama 3 ay dolmadan geçiş yapılmıyor.

    Ben ve binlerce kişi bu sorundan müzdarip.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maviloks kullanıcısına yanıt

    Ahh keşke bütün sorunlarımız cimer ile çözülse.

    Cimere ayın 15inde attım.dün en son btk ya yönlendirilmiş.

    Btk nın vereceği cevap şu olacak.


    İlgili firma 200bin abone sayısının altında.biz ilgilenmiyoruz.



    NETGALAKSİ İFLAS ETTİ SANIRIM

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrıca geçmiş yıllarda teknobil adlı firmayı btk ya şikayet ettim.
    Şikayet sebebimde telefonda sözlü olarak 1 yıl boyunca fiyat arttırımı olmayacak demelerine rağmen sanırım 3 üncü ayda zam yapmışlardı.

    Btk ya şikayet ettim.200bin abonenin altında bizi ilgilendirmez dediler.sonra btk yı cimere şikayet ettim cimer şikayeti yine btkya yönlendirdi
    200bin abonenin altındaki firmalar istediği gibi at koşturabilir kısacası.
    Malesef bu durumdayız


    NETGALAKSİ İFLAS ETTİ SANIRIM
    NETGALAKSİ İFLAS ETTİ SANIRIM


    Btk yı cimeri şikayet edince cimer yine btk ya yönlendirip yine copy paste cevap veriyor

    NETGALAKSİ İFLAS ETTİ SANIRIM

    NETGALAKSİ İFLAS ETTİ SANIRIM

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Netgalaksi sitesi patlamis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2ekmek1sut kullanıcısına yanıt
    200 binin altında abonesi olan firmalardan lisans bedeli alıp, hizmet izni vermeyi biliyor ama, BTK, ondan sonrada aboneler o firmalardan ne çekiyor hiç umurlarında değil..Allah bir seçim daha kazandırmasın bunlara, bıktık usandık

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • righteous@ kullanıcısına yanıt
    Evet sözde ortada bir şikayet mekanizması var ama boş.
    Bu şikayet mekanizmasına fetöcü diye şikayet yazın bak nasıl hemen ilgileniyorlar.milletin gazını almak amaçlı bu sistem.

    Yukarıda da yazdım sorunumu.btk cimere şikayet ediyorum şikayetim yine btk ya gidiyor.btk ya gidince de utanmadan yine aynı copy paste cevaplar.

    Ortada koskoca %100 dolandırıcı ve açık saçık zam konusunu kabul eden firma var ( teknobil).
    Ama adalet kocaman bir 0.
    Telefonda zam olmayacak diye sözlü olarak söylüyor ve firma döneklik yapıyor hiçbirşey olmuyor ama sen sözlü bir onay versen sözünden dönemiyorsun

    Varsa yazdıklarıma itiraz edecek bir arkadaş hodri meydan

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2ekmek1sut kullanıcısına yanıt
    Hocam benzer bir durumu Pelicell'de yaşıyoruz, 3 gündür internet yok, müşteri hizmetleri zaten yok , whatsap hattı var, ona da bakan yok.. BTK zaten 200 bin abone altı diye firma şikayeti almıyor,lisans parasını alıp çekilmiş kenara..Şikayetvar da yüzlerce şikayet yazmış millet BTK ya..tenezzül edip cevap bile yazmamışlar, ama bu millet hâlâ bunlara oy vermeyi düşünüyor ya, ne yapsalar haktır, müstehaktır bu millete, arada bizde çekiyoruz işte mesele bu.
    Bu arada BTK denilen kurumda, süper maaşların olduğu bir kurum, adeta çiftlik gibi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi righteous@ -- 27 Nisan 2023; 10:2:48 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir ara pelicell e bende geçmeyi planlıyordum ama gördüm ki müşteri hizmetleri aşırı amatör.1 sene önce aradığımda sanki dükkan gibi bir yeri aramış gibi hissettim.bir soru sordum telefondaki bayan "cengiz beeeyyy müşterimiz bir sorusu var siz bakarmısınız" diye konuşmuştu :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • righteous@ kullanıcısına yanıt
    Malesef ülkede kokuşmuşluk almış başını gitmiş.
    Büyük firmalar bile (turkcell) gibi aynı yolda ilerliyorlar.
    Biz 1 aydır sokak aydınlatmaları için uğraşıyoruz.1 lamba değil,sokak boylu boyunca yanmıyor + bağlı bulunduğumuz caddeninde yaklaşık 100 metrelik bölümü.caddede işlet bir cadde.iş saatlerinde dolu dolu olan bir cadde
    İlk sigorta kaldırılmış sözde düzeltilmiş
    2ncisinde hat patlak dediler
    3üncüsündede şu an 3 gündür gündüz lamba yanıyor (adamların timer dediğimiz cihazları analog.elektrik gidince saat geride kalıyor elektrik gelince durduğu yerden devam ediyor)
    Müşteri hizmetleriyle defalarca görüştüm tırt.
    Şikayet alınıp alınıp kapatılıyor.
    Kimsenin umrunda bile değil
    Biliyorlarki ülkede adalet yok.
    Ceza yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2ekmek1sut -- 27 Nisan 2023; 10:11:18 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2ekmek1sut kullanıcısına yanıt

    Bu zaman röleleri cok problemli bizim binada da var röle aydınlatmalar için 2-3 hafta düzgün calısır sonra sapıtıyor kesinti olmamasına rağmen bence sensör kullansalar daha faydalı olur aydınlık olduğu an söner hava karardığı an yanar.

  • AMC kullanıcısına yanıt
    Gel de anlat.zaten 1 sene önce digital timer veya coğrafi timer kullanın diye öneride bulunmuştum :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • leventsr L kullanıcısına yanıt

    Böyle zırtnet, pırtnet devam ederseniz internetsiz kalmaya alışın derim. Ana sağlayıcı firmalardan hizmet alın 3 kuruş fazla olsun ama sorunsuz hizmet alın. Her şeye para ayırıyorsunuz ama iş internete gelince 3'ün 5'in lafını yapıyorsunuz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.