Şimdi Ara

NETGALAKSİ İFLAS ETTİ SANIRIM (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
79
Cevap
0
Favori
11.292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bende bu Netgalaksi zedeyim 11.04.2023 tarihinden itibaren internet alamıyorum. İki sefer CİMER baş vurmama rağmen şikayetim BTK ya havale edilmiş orada uyukluyor. Ulaştırma alt yapı Bakanlığına twit attım banamısın demedi. 27.04. 2023 tarinde BTK bağlı Tüketici Şikayeti altında Tüketici ile ilişkiler müdürlüğüne yazılı şikayette bulundum, onlarda dedilerki 200000 abonenin altındaki şirketlere müdahil olamıyoruz, ama sizler yazılı olara bize baş vursanız biz onlarla yazar sizlere gerekli cevabı veririz. Telefonları da bundan ibaret: 03124031346 bu telefonu arayın o sizden fiziki olarak şikayet talebi isteyecek. Ben şikayet talebi yazdım PTT kargo ile gönderdim. Ekte resim olarak sunduğum Aşağıdaki metini söz konusu müdürlüğe gönderdim
    NETGALAKSİ İFLAS ETTİ SANIRIM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kilimli65 -- 27 Nisan 2023; 19:23:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Az önce 03124031331 nolu telefondan şikayet birimini aradım.cimerden boşuna şikayet yazmışısız.200bin altı abonesi olan firmayı btk ya dilekçe ve ıslak imza ile başvuru isteniyor denildi.yıl 2023 dilekçe mi kalmış şimdilerde telefonda sözle taahhüt veriliyor dememe rapmen yapılacak birşey yok denildi.

    Islak imzalı dilekçe saçmalığı iptali için de mecliste görüşülmesi gerekiyormuş.
    Ben dilekçe yazıp at arabaları ile çalışan ptt ile ankaraya mektup gönderirsen seneye sanırım problemimiz çözülmüş olur
    Neyse mayısın 2 sinde 3 aylık süre dolacak benim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Michael Giacchino kullanıcısına yanıt

    Zırt net pırt netde olsa 10lira bile olsa hizmet vermek zorunda.ucuza internet veren firmalara çamur atma.

    Pahallı internet verenlerinde reklamını yapma


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar çözüm bulabilen var mıdır?

  • Mathematician0 kullanıcısına yanıt
    Geçiş yapmak

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Süre dolmadı daha


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustafax56t M kullanıcısına yanıt

    2020 den beri tek mesaj yazmışsın o da referans kodu için.

    Öyle 48 saat sürmüyor geçiş. 2 kişi 4 gündür geçiş bekliyoruz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustafax56t M kullanıcısına yanıt

    Biri şu uyanığı banlasın.

    Fırsatçı pinti.

  • Netgalaksi,nin sorunu SALAĞA yatmaları.



    bu şekilde yaparak ne amaçlıyorlar yani oyalayarak 5-10 Abone,den Fatura Parası almayımı ?


    peki değermi


    İflas ettiysen söyle Mevcut Abone,de geçiş yapsın.

  • maviloks kullanıcısına yanıt

    arkadaşlar probleminiz mi var? forumu bilgi edinmek için kullanıyorum ilk defa bir firmayı önerdim ve referans kodu paylaştım bunu yorum yazarak belirtmem gerek ya hani?benim işlemim 48 saat sürdü kanıtlayabilirim.Deprem bölgesinden geldim bir çok firmadan mağduriyetler üzerine mağduriyetler yaşadım bunlardan biride net galaksi oldu firmadan kurtulduğuma şükredip,geçiş işlemlerinde netspeed firması yardımcı oldu tabiki fikrimi belirteceğim isteyen kullanır isteyen kullanmaz size kalmış.

  • Arseyus kullanıcısına yanıt

    Referans çekmek ne zamandan beri pintilik oluyor ayrıca?Ekonomik durumunuz iyi olabilir ama benim değil,benimde zamanında durumum iyiydi,depremde evim arabam kullanılamaz hale geldi,işten çıkarıldım daha sayayım mı?Yani yarınımız belli değil insanlara laf atmadan önce arkasını bir düşünün derim.Bunları acıyın diye demiyorum her an her şey başınıza gelebilir,tanımadığınız bir insanı pinti diye yaftalamanız hiç hoş değil,sizi kınıyorum yazık size.

  • mustafax56t M kullanıcısına yanıt

    Önce sağlam bir nickle gel foruma katkı sağla ondan sonra referans kodunu paylaşma hakkını bul kendinde.

    Bu konu referans kodu paylaşma konusu değildir. Kendini savunman bir anlam ifade etmiyor benim konumda referans kodu paylaşmanı istemiyorum bunun için açılmış konular var oraya git.

  • Diğer issye taşıyanları bile yolmaya devam ediyor musterisiymis gibi fazla fazla fatura çıkarmış 89 tl tarife gelen fatura 160 tl

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arseyus kullanıcısına yanıt

    Bunu en başında güzelce belirtebildin,sağlam nick ne alaka ayrıca ? Foruma kayıt olurken sağlam nick ile gelin diye bir ibare göremedim ben allah allah.

  • KEP mail adresine KEP adresinizden iptal gönderebilir ekstra fatura çıkmadan iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz. internet de kep adresleri vardır. Eğer faks ile ulaşılamıyor ise.

  • 2ekmek1sut kullanıcısına yanıt

    Bilmiyorum sorununuz çözüldü mü ama ben de aynı dertten muzdariptim. Netspeed ile görüştüm bana yeni abonelik evraklarını gönderdiler. Doldurup kendilerine yolladım. Ulaşınca şimdi Netgalaksiye iptal için başvurun dediler. Başvurdum Netgalaksi iptal eder etmez aynı günün akşamı TT ekipleri gelip yeni modemi bağladı. Netspeed daha önce kullandığım firmaydı çok memnundum aynı şekilde devam ediyorum.


    Zırtnett pırtnet diyen arkadaş sen git istediğin yere paranı harca, Mercedesine bin, Iphone'unu kullan bizim gücümüz buna yetiyor.

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.