Şimdi Ara

Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
809
Cevap
36
Favori
38.359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsi aynı bu firmaların ,ucuz hizmet ,pahalı ücretler..BTK zaten umrunda değil ,alsın lisans parasını geçsin izlesin..2 gün oldu netgsm'e geçiş işlemleri yapıldı, hâlâ geçiş olmadı.. geçenlerin sorunlarıda ortada işte..iptal mi ettirsem geçişi acaba 🤔



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bella Ciao -- 27 Temmuz 2024; 19:47:4 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nikki Sixx kullanıcısına yanıt
    Hele pazartesi gelsin,ben onay verecem onlara

    Sizin lokasyon nereydi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bella Ciao -- 27 Temmuz 2024; 20:3:59 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nikki Sixx kullanıcısına yanıt
    Bende aynı yer, aynı hizmet vdsl.. sıkıntı nedir sizde şu an?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıkıntı ilginç aslında internet modemde var ama internete bağlanamıyorsunuz . Vdsl ışığı yeşilken kırmızı gibi hareket ediyor yani. Yeni huy olarak upload değerleri 1 megabitin altına düşüyor. Akşam ya da gündüz farketmeksizin hız dalgalanması oluyor. Belki bir güncelleme yapıyorlardır bilemiyorum

  • Nikki Sixx kullanıcısına yanıt
    Öğrendiğim kadarıyla,netgsm abone artışından dolayı, kapasitesi yetersiz kalıyormuş ,yani kapasite artırımı yapılmazsa çözümü yok .. ayrıca işletmeci internet hizmetini düzgün veremiyorsa abonenin 3 ay bekleme şartı hukuki açıdan yok diye biliyorum, sözleşmeye bakmak lazım bi..bunlar bide bu kafayla GSM işinede girdiler..ben zaten kesintilerden dolayı buna geçiyorum, bunda da böyle ilk günden sorunlar oluyorsa olmaz bu iş..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nikki Sixx kullanıcısına yanıt

    VDSL mi, Fiber (FTTH) m, kullanmaktasınız?

  • Bella Ciao kullanıcısına yanıt

    GSM konusunda fazlaca bir bilgim yok ama internet konusunda Netgsm dahil bu alternatif operatörlerin "kapasite yetersizliği" teknik olarak olamaz. Bunlar zaten T.Telekom'un işletmesinde olan portları (ister VDSL ister FTTH/Fiber olsun) sıfırdan kiralıyor ya da devir alıyorlar (yani kiralayıcı değişiyor...). Santral hizmeti, sahadaki dağıtım, gerektiği zamanlarda servis/onarım konuları sadece ve sadece T.Telekom'um elinde. Telekom'la bağlantıları da bir bilgisayar üzerinden on-line. Böyle bir bağlantıda bir yetersizlik olacağını düşünmüyorum.


    Eğer alınan hizmet VDSL ise kötü. Düne kadar tıkır tıkır çalışan VDSL hattınız (DSLAM üzerindeki portunuz) bugün cortlayabilir; sonuçta bir elektronik kart. Hiç arızalanmaz diye bir konu yok. Eğer halen TTNet abonesi iseniz Telekom bu arızayla ilgileniyor, eğer alternatif ISS abonesi iseniz (maalesef) Telekom'un insafına ve zaman/eleman ayırmasına kalmış. Zira Telekom VDSL sistemi mümkün olduğunca hızlı bir şekilde ortadan kaldırmaya çalışıyor (ancak FTTH altyapıyı ve aboneliği de çok çok hızlı yayamıyor!).


    Ha, alternatif ISS eleman yetersizliğinden dolayı bürokratik işlemleri yeterince hızlı yapamıyor olabilir. O ayrı (ama haliyle acilen halledilmesi gereken) bir konudur.





  • mafaky kullanıcısına yanıt
    Genel olarak yorumunuza katılmakla birlikte,yıllardır sorunsuz çalışan vdsl hattının durduk yerde bozulacağını da sanmıyorum..yani yıllardır aynı elektronik kart defalarca bozulmalıydı öyleyse..evet hizmeti Turk Telekom'dan alıyorlar ama kendi pop noktaları üzerinden vermiyolar mı bize..yada neden aynı hizmeti Turk Telekom verirken bi sorun yok..?bence bütün sorunlar burda başlıyor..hiç unutmam yıllar önce adsl hattında saçma sapan kesintiler yaşarken o dönem hattı biri internet(koçnete) taşımıştım, bütün sorunlar anında kesilmişti aynı altyapıda üstelik... BTK ya lisans ücretini ödeyip kurduğu bir tane pop noktasıyla hizmet verenler nasıl kaliteli hizmet verebilir ki? Gerçi bu ülkede İss işi yapmakta mantıklı değil, Turk Telekoma , BTK ya bu kadar para ödeyip sonrada aboneden kâr edip bu işi döndürmek hiç kolay değil..üstüne birde abone arıza kaydı açarsa, bana şu kadar para ödeyeceksin diyip bunuda BTK ya onaylatıyor,Turk Telekom..

    Fiber konusu Turk Telekomun ayrı saçmalığı zaten, başkentin göbeğinde 250 bin kişilik ilçeye şu çağda hala fiberi getirmemesi,vdsl denen rezil sisteme insanları mecbur etmesi ayrı komedidir, yıllardır internete ne yatırım yaptılar ki ,daha düne kadar kotalı internet kullandırıyolardı millete..
    Sorunların bir sebebide, Turk Telekom'un profesyonelce yönetilmediğinden kaynaklı bence, öyle yerlere fiberi getiriyor ki, hangi plana programa uyduğu belli değil.. Bir şirketin vizyonu olmalı öncelikle,bölgedeki arz talep dengesini gözetip yatırımlarını ona göre yapmalıdır.bölgeye fiber altyapıyı getirmiş ama kullanan yok, daha da komik bişey söyleyeyim size , bölgemde şu an vdsl portları boşken adsl portları dolu😂



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bella Ciao -- 28 Temmuz 2024; 9:42:10 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bella Ciao kullanıcısına yanıt

    PoP (= Point of Presence / İngilizcesi) noktası konusunda haklısınız. Aslında ben de Netgsm'den yeni bir internet aboneliği almayı düşünüyorum (İstanbul'dayım) ve PoP noktaları konusunu yazılı olarak sordum. Henüz bir cevap alamadım.


    VDSL arızası olasılığı hergün geçen gün artar; her elektronik kart kullanımla ya da çevre koşulları nedeniyle zamanla arıza vermeye mdeyillidir. Bu durum aslınfa FiberNet için de geçerli. Ama VDSL'de DSLAM'lar artık saha dolaplarının içinde (yani tamamen sahada), FTTH'da ise Santral içinde yer alan OLT'lerde. Bir arıza yapma durumunda Santral içinde müdahale çok çabuk olabilmekte.


    Türk Telekom serzenişleriniz konusunda haklısınız. Ama ne var ki günümüzdeki ayı da dayı da onlar. Ha bölgenize TurkNet ya da Turkcell Superonline, hatta Türksat/Kablonet kendi FTTH fiber altyapılarını getirmişse, o zaman biraz rahatsınız demektir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mafaky -- 28 Temmuz 2024; 11:57:7 >




  • Bella Ciao kullanıcısına yanıt

    altyapın iyiyse sorun yaşamazsın olayı yok, bunlar tt'den ya trafik kiralıyor ya da pop noktasından yani trafik teslim noktalarından tt den trafiği alıp kendi cihazlarından poplarından çıkartıyorlar.


    sorun var mı yok mu tracert testlerinde modemden sonra 2. hop ta belli oluyor pingler yüksekse vs.

    min. sayıda pop noktası olması lazım ama btk denetliyor mu bilmiyorum.


    trafik sizden çıktıktan sonra tt de darboğaz olması çok düşük ihtimal fiberse çok daha düşük, sonra iss'in trafiği teslim aldığı ve dağıttığı cihazların kapasitesine bakıyor. altyapın iyiyse istediğine geç olayı dsl de bir dereceye kadar geçerli o da modem değerleri için, diğer hız sorunları paket kayıpları ip almama vs hep iss 'ye yazar.

  • PowerPC kullanıcısına yanıt
    4 gün oldu geçiş olmadı hâlâ, yarın iptal ederim geçişi olmazsa.. Yada edevletten iptal ediliyor mu şu aşamada acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bella Ciao -- 28 Temmuz 2024; 15:44:22 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nikki Sixx kullanıcısına yanıt
    Nasıl bugün hâlâ sorunlu mu internet?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.