Uzun zamandır turksat kablo net abonesiyiz, bu haftaicinden beri internet hizmeti alamıyoruz.
Modeme uzaktan bir güncelleme yapıyorlarmış sanırım (verdikleri bilgi bu) ve modem bu güncelleme ile uymuszmuş bu yüzden internete bağlanamayıp restart oluyormuş sürekli.
Modem sürekli kapanıp açılıyor, D/S ve U/S mavi ışığa dönüyor.
Bağlandıktan ve internet geldikten yaklaşık 30 saniye sonra (güncelleme geliyormuş o an) tekrar kopuyor ve restart oluyor.
Müsteri hizmetlerini aradığımda güncellemeyi iptal edin almak istemiyorum diyorum ama zorunlu, öyle bir iptal yapamıyoruz diyorlar.
Peki kardeşim bunu kasten yapmadığınızı nerden bileceğim?
Bana kiralık modem öneriyorsunuz aylık 6 tl.
Bu durum bana hiç etik gelmiyor, modem kiralamayan abonelere veya eski versiyonlara böyle hatalı bir güncelleme ile “zorunlu” olarak yeni modem aldırmaya zorlanıyor olamaz mıyız?
Firmware update sanırım bu işlem. Bunu kendim yapamaz mıyım? Veya otomatik-uzaktan güncellemeyi bir şekilde iptal edemez miyim?
Bu durumda ne yapmak gerekir?
Bu durumda zamanında benim yaptığım gibi Z4'ü balkondan aşağı fırlatman sonra da gidip bir Motorola modem bulup kullanman gerekir. ;) Benim de ZN ile aynı sorunum vardı.Güncelleme göndermeyin ben halimden memnunum (cihaz bridge moddan kafasına göre router moda geri dönüyordu) ama inatla güncelleme gönderip sorunu tekrar hortlatıyorlardı.Motorola SB6120E aldım kullandım 4 yıl, kafam rahattı o zamanlar.Şu an durum nedir bilmiyorum, 2 yıldır Kablonet kullanmıyorum.
Gercekten cok sacma ya. Zorla guncelleme yaptiriyorlar :)
Yeni bir model bakiyorum bende napim.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme