Şimdi Ara

NETMASTER CBW 700V Modemlerin Kablosuz Arayüz Sorunu Olabilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
4.118
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese Selamlar,

    Bu kış internet bizden kampanyası dahilinde TTNET ten uydunete geçtim. Kampanya dahilinde verilen NETMASTER CBW 700V modeme kablosuz arayüzünden bağlandım.Fakat bana saatlerce saç baç yoldurdu. Bir türlü adresleri çözmedi. Bin tane DNS sunucu denedim. İnanılmaz yavaştı. Bir siteyi bazen açtı bazen açmadı. Bağlantının arada sırada kopmasından kıllanıp ADSL modemimi (Router özellikli Linksys WAG320N) ethernetten kablo modem bağladım. ADSL modem üzerinden kablosuz bağlandım. Internet şiir gibi diyebilirim. Netmaster modem de kablosuz erişimde sorun yaşayan arkadaşlara, kablo ile bağlanıp test etmelerini tavsiye ediyorum. Belki bazı modem serilerinde sorun olabilir yada kablosuz arayüzü kalitesiz olabilir emin değilim. Bağlantı sorunu olabilir ihtimaline karşı tekrardan Netmaster a kablosuz bağlandım sonuç aynı. Netmaster kablosuz arayüzü sorunlu bence.

    Uydunet hakkında bir kaç söz edeyim. Bazı kişiler internette sörfün yavaş ama indirmenin hızlı olduğunu yazmışlar. Eğer yavaş sörf buysa hızlı sörf nasıldır bilmiyorum. ADSL 8 mbit sınırsız vardı(Maksimum 6-6,5 Mbit gördüm). Ben böyle hız görmedim. Zaten indirme için yorum yapmaya gerek yok. En düşük gördüğüm hız 8.32 mbit . Genellikle 9.50-9.70 mbit aralığında. Konum Beylikdüzü bu arada.







  • Bahsettiğin sorunu aynen ben de yaşıyorum. Bende de WAG320N ve CBW 700V modemleri bulunuyor ve uydunetin wireless'ını kapatıp WAG320N'nin wireless'ını kullanmak istiyorum. Hatta mümkünse WAG320N'yi repeater olarak da kullanabilirim. Ancak bir türlü bu işi beceremedim. Nasıl yaptığını anlatabilir misin?
  • 192.168.0.1 den giris yaparak kablosuz bolumune gelin. burada kanal numarasi standart olarak 11 degerindedir.. bunu kafaniza gore degistirin ve kaydedin. mesela ben 6 yapip kaydettim.. daha sonra modemin fisini cekip tekrar takin.. etrafinizda kanal 11 i cok kullanan varsa yayin yogunlugundan dolayi bu tip sorunlar olabiliyor.. bende de ayni sorun vardi ve bu mantikla cozdum.. sonra modemin internetten kullanma kilavuzunu okudum, orada da yaziyormus aynisi..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.