Şimdi Ara

NetMASTER Uydunet CBW-383ZN (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
208
Cevap
21
Favori
53.502
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Sayın Kullanıcımız,

     

    Bahsettiğiniz OBSS varlığı seçeneği daha önceki yazılıma ait olup yeni güncel yazılımda mevcut değildir. 100Mbps aboneliğinizde yapmanız gereken ayarlamalar aşağıdaki gibidir.

     

    Kanal Tarama butonuna tıklayınız. ( Kanal Tarama özelliği kullanıldığında çevrenizde bulunan diğer kablosuz modem,ap router vs. gibi cihazların kullanmış olduğu kablosuz kanal numaralarının dışında en boş kanalı seçimini kendisi yapar. Tekrar tarama yapabilmeniz için 15 dakika beklemeniz gerekecektir. )

    Kanal tarama işlemi bittiğinde sonuç olarak verilen kanalı manüel olarak seçerek alt kısımda bulunan uygula butonuna tıklamanız gerekmektedir.

     

    Yapılan bu işlemde sonrasında modeminizin band genişliği 40Mhz’e ayarlanmış olduğundan destekleyen cihazlarınızın band genişliğine göre hızınız artmış olacaktır.

     

    Sorun yaşamanız halinde NetMASTER Destek Hattı’na her gün 08:00- 22:00 saatleri arasında 216-366 66 96 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

    söylediğiniz ayardan sonra değişen birşey olmadı.100 mbps hız yerine 35-40 arası oluyor.





  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt

    CBW-383ZN modemimde belirtmiş olduğunuz daha önceki yazılım sürümüne ait ayarlar olmadığı için Kanal Tarama butonuna tıklayarak uygun kanalı bulmasını müteakibinde o kanalı elle seçerek ayarları uygula seçeneği ile kaydettim. Fakat üst kısımda hala yalnızca 20MHz seçeneği aktif ve 40 MHz seçeneği arama işlemi sonrası kanalı elle girmeme rağmen görünmemekte.


    Ne yapmamı önerirsiniz?

  • BekirHan kullanıcısına yanıt

    Sayın Kullanıcımız,

    Telefon numaranızı özel mesaj ile iletebilirseniz, bir arkadaşımız sizi arayarak detaylı şekilde yardımcı olabilir.


    Destek Hattımız'ı sizin aramanızı tercih etmiyoruz, çünkü pandemi süreciyle birlikte Destek Hattımız’da olağandışı bir yoğunluk yaşanmakta olduğundan, zaman zaman bize ulaşmakta sorun yaşayabilirsiniz.  Bu nedenle genel olarak da destek@netmaster.com.tr adresine iletişim bilgilerinizi ve kısaca şikayetinizi içeren bir e-posta gönderirseniz, uzman arkadaşlarımız sizi arayarak hızla destek olacaklardır.


    Saygılarımızla,”





  • ozcanasilsoy01 O kullanıcısına yanıt

    Sayın Kullanıcımız,

     

    Noktadan noktaya VPN IP-Sec bağlantı özelliği mevcuttur. Modem ara yüzünde VPN seçeneği ile cihazdan cihaza ilgili ayalar yapılandırılarak bu özelliği kullanabilirsiniz. Ancak VPN server özelliği bulunmamaktadır.


    Detay ayarlar için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.


    1.1    VPN

    1.   "Yeni Tünel Ekle" butonuna tıklayarak sol kısımda bulunan "Düzenle" seçeneğini seçiniz.

    2.   "Ad" kısmına kullanmak istediğiniz herhangi bir isim yazınız.

    3.   "Lokal endpoint ayarları" kısmından adres grup tipini "IP Alt Ağ" seçerek kendi cihazınıza ait Subnet ve Mask bilgilerini yazınız.

    4.   Kimlik tipi seçeneğinden "Otomatik olarak WAN IP adresini kullan" seçeneğini seçiniz.

    5.   "Uzak endpoint ayarları" kısmından adres grup tipini "IP Alt Ağ" seçerek bağlantı kurmak istediğiniz internet ağ cihazının (modem, router vs.) Subnet ve Mask bilgilerini yazınız.

    6.   "Uzak Adres" kısmında bağlantı kurmak istediğiniz internet ağının WAN IP adresini (internete çıkış IP adresi) yazınız.

    7.   IPsec ayarları kısmından "Ön paylaşımlı Anahtar" seçeneğine bağlantı kurmak istediğiniz diğer cihaz ile ortak parolanızı yazınız. (Burada yazılan parola diğer cihazda da geçerli olacaktır)

    8.   "Uygula" butonuna tıklayınız.

    9.   Sol menüden "Temel" sayfasını tıklayınız ve "IPsec Endpoint"i "Etkin" duruma getiriniz.

    10. Liste kısmında oluşturmuş olduğunuz VPN bağlantısına "Bağlan" seçeneğini tıklayarak tünel bağlantısı kurabilirsiniz. 



    Saygılarımızla,





  • ozcanasilsoy01 O kullanıcısına yanıt

    Sayın Kullanıcımız,

    Internet erişiminin olup olmadığını test etmek için kullanılan en kolay yöntemdir. Hedef kısmına herhangi bir web sitesine ait domain ismini www.google.com veya IP adresini yazarak "Testi başlat" dediğinizde, sonuçlar tablosunda ilgili sonuçları görebilirsiniz. Örnek olarak aşağıdaki resmi inceleyebilirsiniz.



     NetMASTER Uydunet CBW-383ZN




  • CBW-383ZN modemde wake on lan özelliği mevcut mudur? Mevcutsa modem ayarları ne şekilde?


    Bilgisayar üzerinde aktif durumda ve lokal ağda bilgisayarı açabiliyorum ancak udp 7-9 portlarını yönlendirmiş olmama ve modeme uzaktan yönetimi açmış olmama rağmen dış ağdan bilgisayarı açamıyorum.

  • KaSaTuRa. kullanıcısına yanıt

    Değerli Kullanıcımız,


    Wake on lan özelliği port açılarak yapılan bir işlem olduğundan tüm NetMASTER modemlerimizde yapılabilmektedir. Burada önemli olan Kablonet tarafından size atanan ip adresidir. Ip adresiniz 100.X.X.X olarak başlıyor ise port yönlendirme işlemini doğru yapsanız bile çalışmamaktadır. Bu durumda Kablonet Çağrı Merkezi ile görüşerek statik ip adresi talebinde bulunmanız gerekebilir.

    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla, 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcımız,


    Wake on lan özelliği port açılarak yapılan bir işlem olduğundan tüm NetMASTER modemlerimizde yapılabilmektedir. Burada önemli olan Kablonet tarafından size atanan ip adresidir. Ip adresiniz 100.X.X.X olarak başlıyor ise port yönlendirme işlemini doğru yapsanız bile çalışmamaktadır. Bu durumda Kablonet Çağrı Merkezi ile görüşerek statik ip adresi talebinde bulunmanız gerekebilir.

    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla, 

    Ip adresim uygun. Port yönlendirme ile birçok servisi zaten kullanıyorum ancak wake on lan bir türlü çalışmadı. 192.168.0.x adresine de 192.168.0.255 adresine de yönlendirme yapıyorum ancak işe yaramıyor. Bilgisayarda ayarlar doğru ki iç ağda zaten normal olarak çalışıyor. Port yönlendirme dışında başka bir ayar da gerekiyor mu?





  • KaSaTuRa. kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Yaşadığınız problemle ilgili sorunun nedenini anlayabilmemiz ve yardımcı olabilmemiz için Destek Hattımız ile irtibata geçmenizi rica ederiz.

    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. 

    Saygılarımızla.

  • merhaba

    netmaster cbw-383z4 model modemim var, uzun zamandır kullanıyorum ve çok memnunum fakat oldukça sık WIFI KOPMA sorunu yaşıyorum.

    kablosuz kısmından farklı ayarlar yaptım ama tam olarak bir çözüm olmadı. bazen günde 2 - 3 defa modemi komple kapatıp açmam gerekiyor. kablo bağlantısı ile herhangi bir problem olmuyor. sadece wifi ile bağlanmak isteyince hiçbir şekilde bağlanmıyor. mutlaka modemi kapatıp açmak gerekiyor. yani sorunum kesinlikle modemde.

    bu sorun ile ilgili herhangi bir yazılımsal düzeltme vb var mıdır? yardımcı olabilir misiniz? ya da ne yapmam gerekir?


    Standart UyumlulukDOCSIS 3.0

    Donanım Sürümü1.10

    Yazılım Sürümü0081.524.392116mp5.799.031

    Modem MAC Adresi00:1c:7b:cb:09:d0

    Modem Seri Numarası2N1C06801xxxx

    CM SertifikasıKuruldu

  • quote:

    Orijinalden alıntı: pojeck

    merhaba

    netmaster cbw-383z4 model modemim var, uzun zamandır kullanıyorum ve çok memnunum fakat oldukça sık WIFI KOPMA sorunu yaşıyorum.

    kablosuz kısmından farklı ayarlar yaptım ama tam olarak bir çözüm olmadı. bazen günde 2 - 3 defa modemi komple kapatıp açmam gerekiyor. kablo bağlantısı ile herhangi bir problem olmuyor. sadece wifi ile bağlanmak isteyince hiçbir şekilde bağlanmıyor. mutlaka modemi kapatıp açmak gerekiyor. yani sorunum kesinlikle modemde.

    bu sorun ile ilgili herhangi bir yazılımsal düzeltme vb var mıdır? yardımcı olabilir misiniz? ya da ne yapmam gerekir?


    Standart UyumlulukDOCSIS 3.0

    Donanım Sürümü1.10

    Yazılım Sürümü0081.524.392116mp5.799.031

    Modem MAC Adresi00:1c:7b:cb:09:d0

    Modem Seri Numarası2N1C06801xxxx

    CM SertifikasıKuruldu

    Aynı durumdayım. Kablosuz bağlantı yok gibi evde. @NetMASTER_





  • beynemaz kullanıcısına yanıt

    Değerli Kullanıcımız,


    Konu ile ilgili modeminizin yanında iken Destek Hattımız ile görüşürseniz, yaşadığınız sorunun nedenini anlayabilir, modeminizin ayarlarını kontrol edebilirve size yardımcı olmaya çalışabiliriz.

    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. 

    Saygılarımızla.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcımız,


    Konu ile ilgili modeminizin yanında iken Destek Hattımız ile görüşürseniz, yaşadığınız sorunun nedenini anlayabilir, modeminizin ayarlarını kontrol edebilirve size yardımcı olmaya çalışabiliriz.

    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. 

    Saygılarımızla.

    merhabalar belki de yaşadığım sorun bir çok kişinin çözemediği yada yanlış tarif ettiği yok kopuyor yok gidiyor olayının içine girmiş halidir..


    olay şu wifi'de aşırı indirme yapınca kendini korumaya alıyor telefon olsun pc olsun ünlem işareti çıkıyor yani bir kural var aşırı bağlantı olursa firewall gibi birşey bağlantıyı kesiyor


    ben 6 7 tane wifi oluşturdum biri kapanınca diğerine geçiyorum hatta evdeki her telefon için ayrı ayrı wifi oluşturdum 8 10 tane tv pc telefonlar yazıcı vs diye böyle yapmadan önce tek wifi den direk kopuyordu çocuklar eba ya vs girdiğinde rezil oluyorduk..



    bunun çözümü varmı mesela telefonumu wifiden pc bağlıyorum 500 mb dosya çekeceğim telefondan 480 de çat kesiyor bağlantımı korumaya alıyor o wifi adını diğerlerinde kesinti olmuyor kurduğum 8 9 misafir ağında..



    bir çok kişinin sorunu bu olabilir ama anlamadıkları için sadece wifi kopuyor internet kopuyor diyerek yüzeysel anlatıyor olabilirler...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aykodent -- 11 Nisan 2021; 0:46:9 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pojeck

    merhaba

    netmaster cbw-383z4 model modemim var, uzun zamandır kullanıyorum ve çok memnunum fakat oldukça sık WIFI KOPMA sorunu yaşıyorum.

    kablosuz kısmından farklı ayarlar yaptım ama tam olarak bir çözüm olmadı. bazen günde 2 - 3 defa modemi komple kapatıp açmam gerekiyor. kablo bağlantısı ile herhangi bir problem olmuyor. sadece wifi ile bağlanmak isteyince hiçbir şekilde bağlanmıyor. mutlaka modemi kapatıp açmak gerekiyor. yani sorunum kesinlikle modemde.

    bu sorun ile ilgili herhangi bir yazılımsal düzeltme vb var mıdır? yardımcı olabilir misiniz? ya da ne yapmam gerekir?


    Standart UyumlulukDOCSIS 3.0

    Donanım Sürümü1.10

    Yazılım Sürümü0081.524.392116mp5.799.031

    Modem MAC Adresi00:1c:7b:cb:09:d0

    Modem Seri Numarası2N1C06801xxxx

    CM SertifikasıKuruldu

    olayı ben çözdüm ama netmaster arkadaş fixini getirmesi lazım, aşırı bağlantı tv vs internet kullanımı olunca wifi kapatıyor ben modemden 10 tane misafir ağ oluşturdum evdeki her cihazı tektek bağladım farklı misafir ağlarıma bu şekilde kopma olmuyor, sorun şu aşırı bağlantı varsa wifi korumaya alıyor kapatıyor bağlantıyı


    @NetMASTER_





  • Aykodent A kullanıcısına yanıt

    Değerli Kullanıcımız,

    Modemde misafir ağı oluştursanız da sonuç olarak kablosuz olarak aynı yoğunluk olmaktadır. Modemlerimize 2.4 ve 5 Ghz özelliğinden aynı anda 15-20 adet kablosuz bağlantı yaparak kullanan çok sayıda abonemiz bulunmaktadır. Aşırı bağlantı gibi bir sorunumuz olsaydı bunun geri dönüşü tarafımıza çok olurdu. Böyle bir geri dönüş almadığımızdan dolayı genel olarak böyle bir sorunumuz yok diyebiliriz. 

    Saygılarımızla.

  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt

    anlatmayı bilmiyorlar yada benim gibi bilgi sahibi değiller bilgisayar konusunda,



    bakın wifi kopuyor diyorlar bende ozaman şöyle diyim wifi kopuyor modemi açıp kapatınca düzeliyor.. bu herkesin dediği standart ben konunun içine giriyorum ..


    evde 5 6 tane wifi cihaz bağlıyken 1 tanesinin wifiyi görmemesi sorunu ne olabilir. modemden wifi kapatıp açında sorun düzeliyor


    yani dışarıdan gördüğüm kadarıyla telefonun ipsi olsun pc ipsi yada neyse mac adresimi birşeye ban atıyor. çözümü nedir kaç yıldır sürekli kapat aç bıktım birde evden ders olayı başlayınca iyice bela oldu wifi olayı , her odaya kablo çekesim geliyor illallah ettim yani




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aykodent -- 14 Nisan 2021; 18:38:18 >
  • Aykodent A kullanıcısına yanıt

    Değerli Kullanıcımız,


    5 6 tane kablosuz sistemleriniz bağlıyken birinin modemi kablosuz ağ isimlerinde görmemesinin ve modemi kapat aç yaptığınızda tekrar görüp bağlanmasının nedeni, modeminiz kablosuz olarak 13 kanal frekansı destekliyor, modemin ağ adını görmeyen sistem kablosuz olarak 11 kanal frekansı destekliyor, modeminiz kablosuz olarak 12 veya 13 kanalda kilitlediğinde 13 kanalı destekleyenler modeme bağlanmaya devam eder. 11 kanalı destekleyenler modemin ağ adını göremez, modem kapatıp açılınca kanal numarası değiştiğinde 1-11 arası kanalı kilitlediğinde modemi göremeyen sistem de modemi görmeye ve bağlantı kurmaya başlar. Bu durumda modemin kablosuz kanal numarasının değişmemesi için modeminizin CM MAC adresini tarafımıza iletebilirseniz bu durumun tekrarlanmaması için gerekli işlemleri yapabiliriz.


    Saygılarımızla.

  • FC4AE938670C CM MAC yazan modemin arkasında

  • Aykodent A kullanıcısına yanıt

    Değerli Kullanıcımız,


    Modeminizin mac adresi, otomatik kanal taramaya kapatılması için Türksat İnternet Direktörlüğü'ne bildirilecektir.


    Saygılarımızla.

  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt

    biz modemden kapatamıyor muyuz bu olayı

  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.