O kadar firma değiştirdim. Sıralayacak olursam. -Netspeed -Türknet -Gibirnet -Comnet hiçbirinde sorun olmadı nedense sende bir sorun olmuş. ADSL hat zaten şans eseri gittiği o kadar belli ki. Memnunsan gidip telekom kullanabilirsin demek ki bölgende telekomdan başka firma güzel hizmet veremiyor. |
NetServices 100 MBPS 199.9TL (6. sayfa)
-
-
Altyapısal sorunların sorumluluğu Türk Telekom'a aittir, arıza kaydı ile sorunun Türk Telekom tarafından çözülmesi gerekir.
-
Adsl altyapıda telekom harici firma seçmeniz hata zaten rüzgâr esse etkilenecek teknoloji
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Tam tersi ADSL daha sağlam bir bağlantı sunar çünkü daha düşük frekanslar kullanır, hassasiyeti daha azdır. Bu yüzden uzak mesafede 16 Mbps kullanılabiliyorsunuz.
-
Türk Telekom tarafından 2 Mbps'ye sabitlenmiştir, bizim yapabileceğimiz bir şey yoktur denilip arıza kaydı kapatıldı. Ben de direkt aboneliğimi iptal ettim. Bu konu hakkında destek vermeyeceklerdi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Modem kurulumunu yaparken kablolara yanlışlıkla hasar verme olasılığınız var mı? Hattınızı taşıdığınızda kablolardan kaynaklı bir işlem yapılmaz, sadece modeme yeni operatörünüzün kullanıcı adı ve şifre girişi yaparsınız. X operatörü veya Telekom gelipte sizin hattınızı bozamaz, modem arayüzünde max. download hızını 16 Mbps üstünde görmüyorsanız burada fiziksel bir sorun söz konusu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drahmizm -- 11 Ağustos 2024; 12:30:39 > -
Hocam olayın özeti şöyle ben burada 1.5-2 yıl TT kullandım. 13-14 arasında download hızım vardı. 17 Temmuz'da bu firmaya geçtim. 19'unda bağlantı sağlandı 12.00'da. Kullanıcı adı şifreyi girdim dediğiniz. Akşam 20.00'da DSL bağlantısı koptu. Arıza kaydı açıldı 20 gün sonra 2. ekip geldikten sonra çözüldü. Ben evde yoktum ailem de anlamıyor. Eve gelince hız testi yaptım sonuçlar konun başında var zaten. Yani modemle hiç oynanmadı durduğu yerde duruyor hep.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kendileri ile iletişim kurmak imkansız geçiş yapacaktım ancak vazgeçtim arıza olsa ki olur, ulaşmak imkansız. Netspeed de sürekli hat kopuyordu modeme kablolara kadar suçladılar pananet e geçiş yaptım bağlantı bir gün dahi ne koptu ne ping oluştu fiyat arttırımı çok yüksek olmasa geçmeyecem biyere sonuçta yine aynı sorunlarla uğraşmak var destek müşteri memnuniyeti daha geçiş yapmadan netservicese - veriyorum başka arayıştayım mecburen öneriye açığım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba netservices kullancısı olrak yazıyorum çok memnunum gayet güzel fiyata iyi performans alıyorum davet kodum : PORSUK10 bu kodu kullanarak güzel bir indirimle katılabilirsiniz sizde hepinize tavsiye ederim özellikle müşteri hizmetleri on numara çok iyi hizmet veriyorlar PORSUK10 : Davet kodum+
-
gayet de ulaşılıyor gecenin 2 sinde aradım tak diye açtılar sağolsunlar çözdüler sorunu
-
Gecenin 2 si tak. Alo olmasın o.Bir müjde veriyorum; size alo diyorum.
Tak hocam; tak.
-
İsteyen istediği gibi kullansın hiçbir ürünün fanatikliğini yapmıyorum kimseyi de durduk yere şikayet etmem. Ulaşan kullansın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
referans lazım yardımcı olur muusnuz
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X