bende millenicom abonesiyim geçen yıl ₺79,90 liraya 35 mb pakete abone oldum hemen arkasından üyelik ücretini ₺89,90 olmuş baktım anasayfada ₺84,90 aradım zammınız böyle dediler. daha sonra ek vergi gelmiş 1,69 tl onu yansıtmışlar şimdi abonelik ₺106,69 olmuş. yeni üyelere ₺94,90 lira ek vergide yansıtmıyorlar sonradan çakarlar büyük ihtimalle ucuz diye aldığımız internet ilk 6 ayda yeni üyelerle 7 lira 1 senede 12 lira fark koydu tt yi yakaladı seneye ttyide geçeriz. yeni üyelerle fark 25 lira olur. ayrıca alırken paket yükseltmenizde sıkıntı olmaz diyip paket yükseltemek istediğinizde taahütlü ve yüksek fiyat sunuyor. kendini akıllı tüketiciyi salak sanan bir firma ama küçük düşünüyor değiştireceğiz tabiki biz de şimdi netspeede geçmeyi düşünüyorum fatura dönemi dolsun diye bekliyorum. geçiş işlemleri kaç gün sürüyor. her hangi bir sorun yaşadınız mı? |
Netspeed kullananlar yorumlarını yazabilir mi? (89. sayfa)
-
-
İstanbul Bahçelievler'de dün akşamdan beri kesintiler oluyor. Bu sabah 2 kez oldu. Aynı sorunu yaşayan var mı.
-
Bugün baya git gel oldu yanması gereken tüm ışıklar yanıyorken kopma oluyor çok ilginç sultangazideyim aradım açmadılar
-
Cumartesi gecesini mahvetti, ara ara yine oluyor. Dediğiniz gibi modem ışıkları vs yanıyor.
-
Yağmurdan kaçarken doluya tutulduk abi bu nedir ya.İlk günden internet bir anda gitti durup dururken.1 saat müşteri hizmetlerine bağlanmak için bekledim açan yok.Allah belanızı versin ya
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
10dkdır internet yok
Ordu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: alperhan52
10dkdır internet yok
OrduAynı durum bende de mevcut hemen hemen aynı anda gitti internetimiz ve gelmiyor hala artık değiştirmeyi düşünüyorum. 3-4 yıldır aktif kullanıyordum. Ankara'dayım.
Edit: İnternet geldi. Gittikten 10 dakika sonra müşteri hizmetlerini aradım ve 25 dakika boyunca şarkı dinledim telefonum açılmadı normal zamanda arasam hemen açarlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi byMyzz -- 3 Ekim 2021; 17:11:51 > -
quote:
Orijinalden alıntı: byMyzzAynı durum bende de mevcut hemen hemen aynı anda gitti internetimiz ve gelmiyor hala artık değiştirmeyi düşünüyorum. 3-4 yıldır aktif kullanıyordum. Ankara'dayım.
Edit: İnternet geldi. Gittikten 10 dakika sonra müşteri hizmetlerini aradım ve 25 dakika boyunca şarkı dinledim telefonum açılmadı normal zamanda arasam hemen açarlar.
Alıntıları GösterAynen geldi.
-
3 gün önce fiber internete abone oldum
3 gündür internet rezalet
dahası telefonlara cevap de yok, yani konu nedir nasıl çözülecek kimseden bilgi alınmıyor.
derhal iptal dilekçesini ateşledim. çekilecek dert değil...
-
Uyeligimi dairemi satacagim kisiye devretme ihtimalim var mi? Sitesinde konu ile ilgili birsey goremedim. Port sorunu oldugundan boyle bir cozum ariyoruz.
-
Bir yil boyunca ayda 5 tl indirim.
Abone olurken bu referansii verin
QV2YEJ
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Netspeed üye olunca yazılan fiyat harici başka ücret ödeniyor mu ? Speed pro 75 geçmeyi düşünüyorum , yazan 94 lira harici herhangi bir ücret ödeniyorumu üstüne ? . Sabit hat vs vs.
Antalya da Kablonetten, Netspeede geçmeyi düşünüyorum.
Kablonet iyice suyunu çıkardı , kesilip duruyor, taahütsüz 50 mpbs akıllı sınırsız kullanıyorum, 122 ona veriyorum + 40 lira da analog tv ücreti ekliyorlar, 162 tl ödüyorum.
Analog TV kullanmıyorum, neden ona para veriyorum diyorsun ? Kablolardan geliyor mecbur vereceksiniz, ister kullan, ister kullanma diyorlar. Taahüt verirsen o zaman fiyat düşüyor.
Eskiden 122 tl nin içinde idi o analog tv , şimdi çakal olmuşlar.
-
Arkadaşlar bişey soracağım bilgisi olan varsa cevap verebilir mi mesela ben direk 16 mbps aldım ama alt yapı desteklemedi veya 8 e düşmek istedim bu mümkün mü. Yoksa diğerlerinde olduğu gibi yukarı çıkıyorsun da aşağı düşemiyor musun öyle bir şey var mı bilen yazabilir mi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fiber İnternette, kablo mesafesinin (gerek bina dışı, gerekse bina ve daire içi) hiçbir olumsuz etkisi olmaz. Bianın altındaki (genelde bodruma takıldığı için böyle bir izahat yaptım...) OFDK (bina içi fiber sonlandırma ve dağıtım kutusu) dairenizin içine ya siz OBK denilen bu ince ama kırılganlığa müsait fiber kabloyu deneyimli bir elektrikçi ye çekireceksiniz (Telekom bu kabloyu aboneye bedavaya veriyor) ya da zaten Telekom gelip çekecek. Ama Fibernet'e ilk kez Netspeed ya da benzer bir alternatif operatörden başvuracaksanız, ne yapılması gerektiğini onlara sormanızda fayda var.
Binaya Fiber hattı çeken de, OFDK koyan da T.Telekom. Eğer kendileri abonelere (dairelere) OBK çekmemişse genelde binanın yöneticisine OBK bırakıyorlar.
Eğer VDSL/VDSL2 abonesi olacaksanız durum değişik ama biliniz ki standart uygulamada bina içi tesisatta VDSL dağıtımı için Cat 5/5E/6/6E gibi Ethernet kablosu kullanılmaz; normal 2+1 iletkenli telefon kablosu kullanılır. Bina içi tesisatta bu kablo zaten yapılmış halde duvar altından dairede bir noktaya çekilmiştir.
Cat kablolar bu telefon kablosuna göre daha iyi kalitedir ama 8 damarlı olduğundan da daha kalındır (ayrıca daha da pahalı...). İsterseniz ve Telekom'un dağıtım kutusunda dairenize kadar Cat kabloyu hariçten (yani ankastre tesisata sokmadan) çektirebilir ama sadece 2 damarını kullanırsınız. Ben zamanında evdeki 3 hat sabit telefon hattını, evin arkasındaki bir odaya taşımak için Cat kablo kullandım, ama bunu evin dışından döşedim. Artık gereği kalmadı, tabi ki!
-
referans kodu verebilecek varmı ?
-
https://forum.donanimhaber.com/netspeed-arkadasini-getir-referans-kampanyasi-ana-konu--148318388
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Anne kızlık soyadına kadar bilgi istiyo bu site, bu durum normalmidir?
-
Site derken netspeedden bahsediyorsaniz uyelik icin normal.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Enteresanmış, dedim adıma kimliktemi çıkartıp dolaşacaklar.
Kimlik forokopisini isteseler, herşey zaten vari haliyle bu bilgilerin girilmeside normal fakat anne kızlık soyadı tuhaf geldi.
-
Yeni üyelik başlattım ve kodunu kullandım.
Fiber 100 üyeliği olrk başvurdum çünkü altyapı olrk bakıldığında böyle çıktı.
Üyelik başlangıcında ücretsiz modem ve kurulum yazıyordu.
Ancak üyelik formu esnasında modem isteyip istemediğim soruldu, sanırım bu adsl/vsdl kullanıcıları için geçerli bir seçenek, keza ttnet altyapsııyla fiberde modem/router (artık herne ise) zaten ttnet tarafından zimmetlenerek gönderiliyor ve üyelik başlangıcında yazana göre oda fiyata dahildi, fakat modemsiz üyelik başlatmış görünüyorum umarım o konuda 1 sıkıntı çıkmaz.
Hayırlısı olsun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GuvenDMRK -- 15 Şubat 2022; 16:16:7 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X