|
Nio ET7, yarı katı hal batarya ile 1044 km menzile ulaştı
-
-
Etkileyici. Bataryanın ne kadar sürede sarj etiğini merak ettim. 1000km ve üzeri bir menzil elektirkli araçlardan korkan bir kitleyi aracına aşık edebilir.
-
günümüz bataryaların en gelişmemiş hali bile şuanki fiyatının kaç katı idi 2030 da muhtemelen suanki pillerin maliyetinden bile ucuz olabilir.
-
Tek şarj ile 1000km psikolojik sınırı aşıldıysa, olay tamamdır. Geriye sadece 5dk'lık şarj hızı psikolojik sınırı kaldı.
-
%3 şarj kalmış. Yalnız bunu yazarken elektrikli arabaların şarjı %0 kalsa bile 40 km ye kadar gidebildiklerini de hesaba katın. Belki 1100 ü bile geçerdi. Zira o haber de DonanımHaber'de yayınlanmıştı. BMW nin elektrikli arabası 40 km gitmişti. Hatta birkaç araba modelinin karşılaştırması da vardı.
-
Ee süper bu. Şarjıda 10 dakika içinde full oluyorsa tamamdır, günümüze yeter. Artık gelişsin şu batarya.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
150kwh duz standart lityum da 1000km yi aşıyor ki ne bu şimdi?
-
Madem %0 yakıtla gidebiliyor, sonsuza kadar gitsin işte?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
100 kWh ile 150kWh aynı boyutta ,yani lityumun aynı kapasitedeki pili bu pilden %50 daha büyük oluyor + ağırlık avantajıda varmış katı hal pilinin
-
korku değil de gereksinim meselesi, beklenti meselesi. ben 500 km altında 3 kişi 50kg yük taşıyamayan elektrikli arabayı tercih etmem ki burada 50km de fazladan olacak ki sıfırlanana kadar 500km yazmadım. bu mesefa çok iyi olur diyordum. ama 1150 km 3 kişi 50kg yük ile en az 850km mesafe demek olur. buda ciddi anlamda aile arabası ve uzun yol yapanlar için artık diesel araçlarla vedalaşma anlamına geliyor.
çin aldı yürüyor.
almanya yerinde sayıyor.
nüfus çöküntüde. 12 milyon ne idüğü belirsizleri getirdiler, eğitimlerini, sağlık sistemlerini, sosyal hayatlarını çöp etmeye başladılar. ben geldiğime pişman oldum. ama gördüğüm çin, büyük bir dev olarak gelecek 300 yılı alacak. almanya ise gerileyen eğitim ile mi yeni nesilden yararlanacak? araplar mı zenciler mi pakiler mi hindular mı bunlara geleceği getirecek? bu kadar insanı ülkeye almak bence çok başka şeyler de hedeflemekte.
almanya devri bitiyor. 10 seneye made in germany biter, 20 seneye nüfusları biter.
-
Nickine göre cevap yazmışsın. Arabaları üreten firmalar yazılımı ona göre ayarlıyorlar. %0 kaldığında bile biraz gidebilsinler diye pay bırakıyorlar.
Tüm arabalarda var. Ama zaten yakında dediğin olacak. Günde 70 km yol giderek bataryası 7 ay giden araba zaten var. Donanımhaber'de de haberi çıkmıştı. Şimdi elektrikli arabalara onu yapmaya başlayacaklar. Önceden yapmadılar ki insanları elektrikli arabaya alıştıralım. Şimdi alışanlar alıştı. Arabaya güneş paneli koyunca menziller artacak. Bu sefer elektrikli araba kullananlar 2. ele koyacaklar ve yeni modele geçecekler...
-
Sadece 20kg daha ağırmis 100'luk bataryadan. Orijinal haber boyle diyor. Öğrenmiş olduk teşekkürler.
Yine de 2490kg araç. Cok agir. Lastik patlasa kriko bulamazsin, cok zorlar araci bu ağırlık..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilade -- 20 Aralık 2023; 23:57:45 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Etkileyici. Bataryanın ne kadar sürede sarj etiğini merak ettim. 1000km ve üzeri bir menzil elektirkli araçlardan korkan bir kitleyi aracına aşık edebilir.
|
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X